Implanty niestandardowe

Programator Formy Indywidualnej „CAPRICORNUS” (PFI CAPRICORNUS) – Napisane przez Dayward Inc. najdroższe i dające w przybliżeniu 99,9% szansę na pozytywny skutek oprogramowanie, mające na celu dostosowanie kształtu i wyglądu wybranego implantu tak, by stuprocentowo odpowiadał wizji protezy klienta. Tylko najdroższe kliniki w galaktyce mogą pozwolić sobie na posiadanie zarówno oprogramowania, jak też odpowiednich narzędzi do korzystania z niego. Capricornus jest niemal niemożliwy do poprawnego zaimplementowania na urządzeniach nieprzystosowanych do jego osobliwych wymagań – choć niektóre kliniki postanowiły spróbować i z tego tytułu umieścić w swojej ofercie tzw. opcję „ograniczoną”, która na pełną odpowiedzialność klienta pozwala na jedynie około 50% szansę dostosowania wszczepu do jego wymagań.

Kliniki mogą posiadać trzy opcje wszczepiania implantów niestandardowych - z możliwościami edycji ograniczonymi, pełnymi lub ich brakiem. W przypadku opcji "brak" użytkownik płaci zwykłą cenę za implant, a o jego wyglądzie czy skutkach ubocznych decyduje Mistrz Gry i dodaje stosowną notkę w poście z zakupem. Opcja "ograniczone", dostępna w niektórych klinikach, pozwala na wybranie sobie swojego wyglądu implantu oraz jego umiejscowienia, by później MG mógł rzucić kością - mamy 50% szans na to, że nasz wygląd zostanie zatwierdzony. Oczywiście za dodatkową opłatą. "Pełne" możliwości dostępne są w tych najporządniejszych klinikach, dopłaca się sporo kredytów do bazowej ceny implantu, ale jednocześnie mamy pełną władzę nad tym, jak ten implant będzie u nas wyglądał - przykładowo przy zakupie Centuriona możemy nawet umieścić zdjęcie wyglądu tęczówki naszej postaci, wzbogaconej o bajeranckie światełka i różne efekty, i mamy spokój, gdyż MG w takim wypadku nie ma już wpływów.

Nadzorca
 
Centurion
 
Artemis
Producent: Farex Genetics
Opis: Nadzorca to nowatorska metoda usprawniająca metody leczenia ran za pomocą wbudowanego do pancerza medi-żelu. Pozwala ona na sprawniejszy przesył danych między układem nerwowym oraz ośrodkiem bólu, a systemem odpowiedzialnym za podawanie emulsji. Dzięki temu medi-żel podawany jest szybciej, prosto w miejsce docelowe, natychmiastowo łagodząc skutki uszkodzenia.
  Producent: Farex Genetics
Opis: Kolejnym implantem stworzonym przez Farex Genetics jest Centurion - system pierwotnie stworzony na potrzeby wojsk Przymierza dla żołnierzy, a szczególnie snajperów, którym jego funkcje wbudowane w czaszkę i wyświetlane za pomocą oka były przydatne oraz wygodne w użyciu. Modyfikacja ta ma wiele odmian - pozwala na modyfikację ludzkiego oka i zastąpienie odpowiednich tkanek bionicznymi, dzięki czemu klinika jest w stanie przedstawiać obraz wyświetlany przez jedno oko w postaci noktowizyjnej, w podczerwieni lub w połączeniu z omni-kluczem - wyświetlać dane bezpośrednio na siatkówce oka tak, że użytkownik nie musi zerkać na swoje omni-narzędzie by dowiedzieć się wszystkiego, co jest mu potrzebne.
  Producent: Hahne-Kedar
Opis: Dzięki temu bionicznemu wszczepowi, użytkownik Artemisa może w stanie poznać jak to jest mieć rękę ze stali! Unikalna struktura stworzona z najtwardszych, obecnie istniejących materiałów wzmacnia kości, zachowując jednocześnie elastyczność i ruchliwość stawów, a co za tym idzie - samej ręki. Dzięki temu niegroźne nam już złamania, za to każdą walkę na pięści możemy z góry uznać za wygraną!

 Pozwala na użycie medi-żelu podczas walki natychmiastowo, bez tracenia na to akcji oraz PA.

   W odpowiednich wariantach pozwala "dobudować" do własnego oka "tryb" wyświetlający obraz przystosowany do ciemności (noktowizor, Centurion A), w podczerwieni (B), lub wyświetlać bezpośrednio na siatkówce oka dane z omni-klucza (C). Ceny mogą różnić się w zależności od modelu.   +30% do walki wręcz.
Exodus
 
Sagittarius
 
Vortex
Producent: Binary Helix
Opis: Będący w gruncie rzeczy przypadkowym efektem prac nad nowymi implantami dla adeptów, Exodus szybko spotkał się z zainteresowaniem na rynku. Początkowo wpływał jedynie na moce biotyczne, z czasem wzbogacono go jednak o funkcje umożliwiające współpracę z konwencjonalnymi modelami omni-kluczy. W skrócie można przyrównać go do karty pamięci, która rejestruje informacje dotyczące ostatnio używanej mocy. Jeśli użytkownik ponownie postanowi z niej skorzystać, wszystkie te dane zostają wykorzystane do zwiększenia kontroli nad układem nerwowym w celu wzmocnienia biotyki, lub skuteczniejszego skonfigurowania omni-klucza tak by użyty program technologiczny odniósł większy efekt.
Niestety w przypadku skorzystania z innej umiejętności niż ta już zarejestrowana, implant rozpocznie procedurę czyszczenia i ponownego zbierania danych, co wpływa negatywnie na procesy myślowe i kontrolę układu nerwowego.
  Producent: Armax Arsenal
Opis: Ten nowoczesny implant sprawdza się wszędzie tam, gdzie należy działać szybko i niezwykle precyzyjnie. Umieszczony bezpośrednio w płacie czołowym, może na krótką chwilę znacząco podnieść koordynację użytkownika, częściowo wyostrzyć jego wzrok oraz zmniejszyć czas reakcji. Wszystko to przekłada się na możliwość oddania celnego strzału niezależnie od obecnego położenia, czy panujących niekorzystnych warunków. Niestety tak ekstremalne zwiększenie wydajności ma swoją cenę. Sagittarius może być więc stosowany w sporych odstępach czasu, często wywołując dodatkowe niekorzystne dla strzelca skutki uboczne jak zawroty głowy, zanik ostrości widzenia, błędne postrzeganie głębi i wiele innych.
  Producent: Armax Arsenal
Opis: Sukces związany z Sagittariusem przełożył się na rozpoczęcie prac nad podobnym produktem skierowanym do osób preferujących korzystanie z mocy ponad broń palną. Vortex powstał niemal natychmiast. Jego działanie jest w gruncie rzeczy identyczne jak w przypadku swojego starszego brata, choć oczywiście nie wpływa na zdolności strzeleckie. Niestety wiąże się to również z identycznymi konsekwencjami. Mimo wszystko jest to ceniony produkt przez każdego kto woli postawić na ataki biotyczne i technologiczne, niż brutalną siłę broni palnej.
Każde kolejne użycie tej samej mocy wzmacnia ją o 5%, ale jednocześnie osłabia o taką samą wartość wszystkie pozostałe.  

Raz podczas walki - automatyczny sukces podczas testu na trafienie (nie działa w połączeniu ze strzelbami - brak odpowiedniego rzutu).
Każdy kolejny test wiąże się z ujemnym modyfikatorem -10.

  Raz podczas walki - wzmocnienie o 30% siły i automatyczny sukces podczas korzystania z mocy.
Brak możliwości użycia tej zdolności do końca starcia.
Cerebro
 
Vertigo
 
Jotun

Producent: Binary Helix
Opis: Jeden z najnowocześniejszych implantów na rynku. To niezwykle zaawansowany moduł, który współgra z ośrodkiem pamięci, znacząco podnosząc tempo przyswajania nowych informacji. Wbrew powszechnej opinii Cerebro nie zwiększa jednak inteligencji. Wyposażona w niego osoba będzie po prostu w stanie zapamiętać więcej i w krótszym czasie, co jest znaczącą różnicą. To póki co granica jakiej naukowcy Binary Helix nie zdołali pokonać, choć coraz częściej mówi się o testach nowego prototypu, który podobno będzie posiadał takie możliwości.

  Producent: Sirta Foundation
Opis: Implant stanowiący nieocenione wsparcie podczas wszelkich interakcji. Jego działanie pozwala tym skuteczniej wyłapywać mikroekspresje, rejestrować zmiany tonu głosu oraz inne zmiany uzależnione od anatomii rozmówcy i pozostałe niekontrolowane odruchy mogące zdradzać intencje drugiej strony. Obecne modele zostały dostosowane do wszystkich znanych gatunków, Vertigo znajdzie więc zastosowanie niezależnie od pochodzenia obserwowanego osobnika. Z oczywistych przyczyn nie każdy będzie chętnie rozmawiał z posiadaczem takiego wszczepu, dlatego producent zachęca do zachowania tego faktu w tajemnicy.
  Producent: Jormangund Technology
Opis: Zasada działania tego implantu jest niesłychanie prosta. Po wszczepieniu pozostaje uśpiony, działając jako forma zabezpieczenia w tych kilku, najbardziej ekstremalnych przypadkach. Wtedy ulega aktywacji pobierając wszelką dostępną energię z omni-kluczy, broni, a w niektórych przypadkach nawet pierwiastka zero umieszczonego w ciele posiadacza, by następnie przekierować ją do generatora tarcz. Choć z jednej strony uniemożliwia to korzystanie ze zdolności lub broni, z drugiej stanowi doskonałą ochronę przed praktycznie każdym rodzajem ataku. Niestety implant jest w stanie podtrzymać osłonę przez bardzo krótki odstęp czasu, po czym ponownie przechodzi w czas hibernacji i musi minąć sporo nim będzie gotowy do kolejnego użycia. Czasem jednak ten jeden niewielki moduł jest wszystkim co decyduje między życiem a śmiercią.
Przy zdobyciu przynajmniej 3 punktów umiejętności, posiadacz implantu otrzymuje 1 dodatkowy.   Zmniejsza ceny w sklepach o 20%.   Raz w trakcie przygody na okres jednej tury czyni tarcze absolutnie niezniszczalnymi. Jednocześnie uniemożliwia korzystanie z broni oraz mocy. 
Berserker
       
Producent: Jormangund Technology
Opis: To w gruncie rzeczy mocno przestarzały implant, który dawno już wyszedł z produkcji, choć rynek wciąż zalewają oferty wszczepienia jednego z tych urządzeń. Cieszy się ogromną sympatią wśród wszelkiej maści najemników, w tym szczególnie Krwawej Hordy. W sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, kiedy od śmierci dzieli nas tylko jedno trafienie, Berserker wysyła impuls, który poraża układ nerwowy. Wywołuje to dwa efekty. Po pierwsze użytkownik zdaje się nie zwracać żadnej uwagi na odniesione obrażenia, wirtualnie nie odczuwając bólu. Po drugie jednocześnie wyzwalana jest tak ogromna ilość adrenaliny, że osoba pod wpływem działania Berserkera staje się istną maszyną do zabijania.
       
W obliczu braku tarcz i stanie pancerza na poziomie mniejszym lub równym 20%, użytkownik otrzymuje +30% do zadawanych obrażeń, 2 dodatkowe PA i możliwość wykonania dodatkowej akcji w turze.
Odnowienie tarcz niweluje działanie implantu.
       
Bet atbet365 Bingo and win.