Zdolności bojowe

Zdolności podstawowe:Szkolenie bojowe, Strzał wstrząsowy, Rzeź

Zdolności zaawansowane: Skok adrenaliny, Umocnienie

Szkolenie bojowe
Zdolność pasywna, skupiona na różnych, potencjalnych ścieżkach rozwoju postaci bojowych. Wpływa na wiele aspektów walki, głównie skupionej na korzystanie z broni i zdolnościach bojowych, daje też jednakże bonusy dla osób chcących obrać bardziej defensywną strategię. Działa tak, jak każda zdolność aktywna i w ten sam sposób ją się rozwija.
Poziom 1

"Zawsze znajdzie się miejsce dla większej ilości pochłaniaczy!"

+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Poziom 2

Wzmacnia powłokę pancerza, czyniąc ją trudniejszą do uszkodzenia.

Bonus do pancerza 20%
Poziom 3

Celniejsze oko, zwiększa szansę na strzał krytyczny.

Szansa na strzał krytyczny: +5%
Poziom 4 A

Wszystkie czynności związane z użytkowaniem broni nie kosztują PA (zmiana broni, dobycie, przeładowanie, załadowanie programu amunicji).
Poziom 4 B

każdy strzał oddany w kierunku gracza otrzymuje modyfikator -10 do celności.
Poziom 5 A

Jeśli w poprzedniej turze nie wykorzystałeś 1 akcji lub zostało ci 5PA, możesz zignorować pierwszy wymierzony w ciebie atak wraz z jego efektami (jak powalenie).
Poziom 5 B

Pociski Rzezi i Strzału Wstrząsowego otrzymują bonusy aktywnej amunicji specjalnej.
Poziom 6 A

Bonus +10% do obrażeń z wybranego rodzaju broni i +10% do obrażeń krytycznych.
Poziom 6 B

Odblokowuje następny poziom plecaka bez płacenia 50 tysięcy kredytów.
Strzał wstrząsowy
Zdolność pozwala na wystrzelenie pojedynczego, wzmocnionego pocisku, który może powalić wrogów. Porusza się w linii prostej, od razu trafiając w cel.
Poziom 1

"Zgnieć wroga precyzyjnym wybuchem z małego lub dużego dystansu!"

Koszt: 3 PA
Obrażenia: 100
Siła: 300N
Poziom 2

Koszt mniejszy o 25%

Koszt: 2 PA
Obrażenia: 100
Siła: 300N
Poziom 3

20% więcej siły i obrażeń.

Koszt: 2 PA
Obrażenia: 120
Siła: 360N
Poziom 4 A

30% więcej siły i obrażeń.

Koszt: 2 PA
Obrażenia: 160
Siła: 470N
Poziom 4 B

Strzał może także powalić wrogów w najbliższej okolicy celu.

Koszt: 2 PA
Obrażenia: 120
Siła: 360N
Poziom 5 A

Siła i obrażenia zadawane zamrożonym celom wzrastają o 100%.

Koszt: 2 PA
Obrażenia: 160 (320) / 120 (240)
Siła: 470N / 360N
Poziom 5 B

Koszt mniejszy o 35%.

Koszt: 1 PA
Obrażenia: 160 / 120
Siła: 470N / 360N
Poziom 6 A

Nadaje strzałowi wstrząsowemu cechy zastosowanej aktualni mocy amunicyjnej, pozwalając mu przypalać, zamrażać lub odkształcać cele, przebijać ich pancerz lub wywołać dysrupcję.

Koszt: 2 PA / 1 PA
Obrażenia: 160 / 120
Siła: 470N / 360N
Poziom 6 B

Zwiększa obrażenia zadawane istotom organicznym o 100% do końca następnego ruchu. Zwiększa siłę o 50%.

Koszt: 2 PA / 1 PA
Obrażenia: 160 / 120
Siła: 700N / 540N
Rzeź
Rzeź pozwala na wystrzelenie pojedynczego pocisku, który po zetknięciu się z ciałem przeciwnika wybucha, zadając obrażenia zarówno jemu, jak i wrogom w pobliżu. Jest szczególnie przydatny w walce przeciwko celom opancerzonym, jak i nadaje się do obezwładniania i powalania na ziemię przeciwników.
Poziom 1

"Rozerwij cel tym potężnym wybuchem. Duże obrażenia innych wrogów w pobliżu!"

Koszt: 5 PA
Obrażenia: 315
Poziom 2

Koszt mniejszy o 25%

Koszt: 3,5 PA
Obrażenia: 315
Poziom 3

20% więcej obrażeń.

Koszt: 3,5 PA
Obrażenia: 380
Poziom 4 A

Pocisk jest w stanie powalić cel i wrogów w jego pobliżu.

Koszt: 3,5 PA
Obrażenia: 380
Siła: 500N
Poziom 4 B

30% więcej obrażeń.

Koszt: 3,5 PA
Obrażenia: 495
Poziom 5 A

Pocisk obezwładnia cel i wrogów w pobliżu, powalając ich na ziemię.

Koszt: 3,5 PA
Obrażenia: 380 / 495
Siła: 1000N / 500N
Poziom 5 B

Koszt mniejszy o 20%.

Koszt: 2,5 PA
Obrażenia: 380 / 495
Siła: 500N / 0N
Poziom 6 A

Zwiększa obrażenia wobec pancerzy o 65%.

Koszt: 3,5 PA / 2,5 PA
Obrażenia: 380 (630) / 495 (820)
Siła: 1000N / 500N / 0N
Poziom 6 B

Zwiększa obrażenia o 50%.

Koszt: 3,5 PA / 2,5 PA
Obrażenia: 570 / 740
Siła: 1000N / 500N / 0N
Skok Adrenaliny
Skok adrenaliny to przydatna zdolność. Wyzwala ona u żołnierza większą ilość adrenaliny w organizmie, dzięki czemu reaguje on błyskawicznie, samemu widząc świat wręcz w lekkim spowolnieniu. Dzięki temu może dokładniej wycelować z broni, jak i uchronić się przed nadciągającym atakiem. Oprócz tego, w trakcie działania zdolności zadaje większe obrażenia od broni i w walce wręcz, a nawet zwiększa odporność na obrażenia!
Poziom 1

"Stań się najszybszym uczestnikiem walki. Spowolnij walkę, zyskując czas na przymierzenie się do idealnego strzału. Zwiększa obrażenia od broni. Działa do początku następnego ruchu."

Koszt: 6 PA
Modyfikator celności: +10
Premia do obrażeń broni: 50%
Poziom 2

Koszt mniejszy o 35%

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +10
Premia do obrażeń broni: 50%
Poziom 3

Modyfikator celności większy o 50%.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +15
Premia do obrażeń broni: 50%
Poziom 4 A

W trakcie działania Skoku, najbliższe przyjęte obrażenia są zmniejszane o 25%.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +15
Premia do obrażeń broni: 50%
Redukcja obrażeń (jednorazowa): 25%
Poziom 4 B

Zwiększa premię do obrażeń broni o dodatkowe 25%.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +15
Premia do obrażeń broni: 75%
Poziom 5 A

Modyfikator celności większy o 35%

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +20
Premia do obrażeń broni: 50% / 75%
Redukcja obrażeń (jednorazowa): 25% / 0%
Poziom 5 B

W trakcie trwania skoku, następny atak wręcz zada dodatkowe 50% obrażeń.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +15
Premia do obrażeń broni: 50% / 75%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 50%
Redukcja obrażeń (jednorazowa): 25% / 0%
Poziom 6 A

W trakcie trwania Skoku, najbliższe przyjęte obrażenia są zmniejszane o dodatkowe 25%.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +20 / +15
Premia do obrażeń broni: 50% / 75%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 50% / 0%
Redukcja obrażeń (jednorazowa): 50% / 25% / 0%
Poziom 6 B

Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze.

Koszt: 4 PA
Modyfikator celności: +20 / +15
Premia do obrażeń broni: 50% / 75%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 50% / 0%
Redukcja obrażeń (jednorazowa): 25% / 0%
Umocnienie
Ta umiejętność pozwala wzmocnić pancerz prądami wirowymi, które później można rozładować, przekazując ich moc do rękawic w celu zwiększenia obrażeń zadawanych w walce wręcz. Zastosowana technologia ogranicza jednak w pewnym stopniu swobodę ruchu, negatywnie wpływając na celność strzału.
Poziom 1

"Wzmocnij pancerz ochronnymi prądami wirowymi! Rozładuj prądy i prześlij ładunek do rękawic, żeby zwiększyć obrażenia w walce wręcz!"

Koszt: 10 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 15%
Premia do obrażeń walki wręcz: 50%
Poziom 2

Koszt mniejszy o 25%

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 50%
Poziom 3

Zwiększa premię do obrażeń w walce wręcz o dodatkowe 20% przy rozładowaniu pancerza.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 70%
Poziom 4 A

Zwiększa redukcję obrażeń o dodatkowe 5%.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 20%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 70%
Poziom 4 B

Zwiększa premię do obrażeń w walce wręcz o dodatkowe 30% przy rozładowaniu pancerza.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 100%
Poziom 5 A

Z aktywnym Umocnieniem, koszt regeneracji tarcz jest mniejszy o 30%.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 20% / 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 100% / 70%
Poziom 5 B

Zwiększa siłę i obrażenia od mocy o 20%, kiedy Umocnienie jest aktywne.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 20% / 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 100% / 70%
Premia do obrażeń mocy: 20%
Poziom 6 A

Zmniejsza modyfikator do celności o 33%.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -10
Redukcja obrażeń: 20% / 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 100% / 70%
Premia do obrażeń mocy: 20% / 0%
Poziom 6 B

Zwiększa redukcję obrażeń o dodatkowe 5%.

Koszt: 7,5 PA
Modyfikator celności: -15
Redukcja obrażeń: 25% / 20% / 15%
Premia do obrażeń walki wręcz (jednorazowa): 100% / 70%
Premia do obrażeń mocy: 20% / 0%

 

Bet atbet365 Bingo and win.