Pierwszy w historii forum turniej na Cytadeli, mający sprawdzić nową wersję mechaniki. Zmierz się z przeciwnikami na wielu arenach, w walce o tytuł największego wojownika na forum - zwycięzca może być tylko jeden!

Rebecca Dagan
Awatar użytkownika
Posty: 605
Rejestracja: 22 maja 2013, o 18:42
Miano: Rebecca Dagan
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Podporucznik Przymierza
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 20.290
Medals:

[ETAP 2] #4 Port

17 sie 2016, o 11:21

TURA 7

Przeciwnik 1 > Irene
Odkształcenie (3) > AD

Trafienie < 30 + 6*5 + 5 (poziom umiejętności) + 0 (rzut normalny) = 65
0

Zadane obrażenia: 210

Przeciwnik 2 > Irene
szarża biotyczna (4A) > AD

Trafienie < 30 + 4*5 + 5 (poziom umiejętności) + 0 (rzut normalny) = 55
1

Szansa na powalenie < 60
2

Zadane obrażenia: 100 > POWALONA

Irene > Przeciwnik nr 1
przeciążenie (4B) > AM

Trafienie < 30 + 9*5 + 5 (poziom zdolności) - 10 (rzut trudny > skutek powalenia) = 70
3

Zadane obrażenia: 250 > DETONACJA TARCZ PRZECIWNIKA NR 1

Przeciwnik nr 1 > Irene
strzał: M-6 Kat > AM

Trafienie < 50 + 20 - 10 (rzut trudny, sojusznik w polu rażenia) = 60
4

Zadane obrażenia: 184 > DETONACJA TARCZ IRENE

Przeciwnik nr 2 > Irene
walka wręcz: lekki atak > AM

Trafienie < 60 (baza: geth) + 0 (krótkie omni-ostrze) + 10 (rzut łatwy, przeciwnik powalony) = 70
5

Zadane obrażenia: 0

Irene > Przeciwnik nr 2
siatka pojmań (3) > AD

Trafienie < 30 + 9*5 + 5 (poziom zdolności) + 0 (rzut normalny, efekt powalenia - obniżenie z poziomu łatwego) = 80
6

Zadane obrażenia: 0

Podsumowanie
Striker: T 8,5/300, P 0/550
Irene: T 0/350, P 500/500 > POWALONA, koszt podniesienia się: AM
Przeciwnik 1: T 0/200, P 500/500
Przeciwnik 2: T 0/200, P 500/500
STRÓJ CYWILNY PANCERZ NPC

ObrazekObrazek

+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych
- 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych
+ 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon
+ 35% tarcz
+ 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza
+ 20% premii technologicznej
Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika
+ 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].


Wyświetl wiadomość pozafabularną

Obrazek
Irene Dubois
Awatar użytkownika
Posty: 1680
Rejestracja: 27 mar 2014, o 16:41
Miano: Irene Dubois
Wiek: 24
Klasa: Szpieg
Rasa: Człowiek
Zawód: Złodziejka, technik okrętowy
Lokalizacja: Crescent
Status: Uznana za zmarłą
Kredyty: 30.615
Medals:

Re: [ETAP 2] #4 Port

17 sie 2016, o 11:36

1. Podnoszę się
2. Siatka na tego, który jest obok mnie

Korzystam ze skilla swoich tarcz, awaryjne odnowienie ;-;

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
[center]VERTIGO
+20% DO TARCZ | -10% DO TRAFIENIA IRENE | +40% DO OBRAŻEŃ WRĘCZ
ObrazekObrazek
CASUAL - FORMAL - MAIN ARMOR - ARMOR 2 - THEME[/center]

Wyświetl wiadomość pozafabularną
Rebecca Dagan
Awatar użytkownika
Posty: 605
Rejestracja: 22 maja 2013, o 18:42
Miano: Rebecca Dagan
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Podporucznik Przymierza
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 20.290
Medals:

Re: [ETAP 2] #4 Port

24 sie 2016, o 17:23

TURA 8

Irene > awaryjne odnowienie tarcz

Przywrócono 100 punktów tarczy.

Przeciwnik 1 > Irene
strzał: M-6 Kat > AM

Trafienie < 50 + 20 - 10 (rzut trudny, sojusznik w polu rażenia) = 60
0

Zadane obrażenia: 184 > DETONACJA TARCZ IRENE

Przeciwnik 2 > Irene
walka wręcz: ciężki atak > AD

Trafienie < 60 (baza: geth) + 0 (krótkie omni-ostrze) + 10 (rzut łatwy, przeciwnik powalony) = 70
1

Zadane obrażenia: 450

Irene > podniesienie się
AM

Przeciwnik nr 1 > Irene
strzał: M-6 Kat > AM

Trafienie < 50 + 20 - 10 (rzut trudny, sojusznik w polu rażenia) = 60
2

Zadane obrażenia: 184 > EGZEKUCJA IRENE

Podsumowanie
Striker: T 8,5/300, P 0/550
Irene: T 0/350, P 0/500
Przeciwnik 1: T 0/200, P 500/500
Przeciwnik 2: T 0/200, P 500/500

KONIEC WALKI
STRÓJ CYWILNY PANCERZ NPC

ObrazekObrazek

+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych
- 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych
+ 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon
+ 35% tarcz
+ 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza
+ 20% premii technologicznej
Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika
+ 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].


Wyświetl wiadomość pozafabularną

Obrazek

Wróć do „Turniej Cytadeli”