Informacje na temat rodziny, członków załogi czy też bliskich postaci, którzy mogą mieć wpływ na jej rozgrywkę, lub też biorą w niej czynny udział sterowani przez samego gracza lub Mistrza Gry.

Załoga Hekate

23 wrz 2014, o 16:46


Imię i nazwisko: Richard Norton
Funkcja: Pierwszy oficer, szef nawigacji
Wiek: ur. 2130, 56 lat
Narodowość: Brytyjczyk
Klasa: Żołnierz

Opis: Potomek brytyjskiej arystokracji. Dystyngowany i wyniosły, trzyma się zawsze prosto niczym struna. Zachowuje się często jak belfer pouczający młodszych, zwykle z typową dla Brytyjczyków flegmą. Człowiek w pobliżu którego podkomendni odruchowo sprawdzają stan guzików i wyprasowania munduru.

Brał udział w wojnie Pierwszego Kontaktu jako pilot. W obliczu przeważających sił wroga zestrzelił dwóch turian, nim sam został strącony. Rozległe obrażenia przekreśliły jego dalszą karierę pilota. Ze względu na poparzenie dróg oddechowych i implant zastępujący struny głosowe, jego słowa mogą brzmieć nieco metalicznie. W oddechu Richarda czasem daje się słyszeć cichy świst serwomotorów poprawiających wydolność oddechową.
Norton odnosi się z antypatią do większości obcych, nie skrywa uczuć graniczących z nienawiścią do turian. Jeśli ktoś chce u niego zapunktować, najlepiej żeby kwestionował potęgę militarną Hierarchii o raz wymieniał jej wady.
Zapytany o poglądy polityczne, odpowie że jest monarchistą.
Richard spędził wiele lat jako oficer nawigacyjny we Flocie Przymierza, a potem oficer szkoleniowy. Dosłużył stopnia komandora. Bardzo wcześnie rozpoczął współpracę z Cerberusem. Nikt na pokładzie nie zwraca się do niego inaczej jak "panie Norton" lub "komandorze". Wyjątkiem jest doktor van Heck, z którym są po imieniu i który dogląda jego kondycji.
Brytyjczyk wsławił się dużą skutecznością nawigacji podczas przewidywania zamiarów ścigającego, jak i ściganego przeciwnika, czy to zmieniając kurs podczas ucieczki, czy przewidując ruchy zygzakującego zbiega. Podczas budowy Hekate Cerberus proponował mu dowództwo okrętu, jednak Norton po jakiś czasie zrezygnował ze względu na stan zdrowia.






Imię i nazwisko: Iria Durate
Funkcja: Drugi oficer, szef sekcji technologicznej CIB, odpowiadającej za wywiad elektroniczny i analizę danych sensorów.
Wiek: ur. 2151, 35 lat
Narodowość: Meksykanka
Klasa: Żołnierz

Opis: Iria pochodzi z wielodzietnej, niezbyt zamożnej rodziny z Meksyku. Życie Irii zmieniło się, gdy jej starszy brat, oficer floty handlowej zginął przypadkowo w zamachu bombowym batariańskich ekstremistów. Dziewczyna zapałała obsesją na punkcie zbierania danych z wypadku i drobiazgowym ich analizowaniu. Poszła w ślady brata, zapisując się do jednej ze szkół marynarki. Już wtedy jeden z agentów Cerberusa podsunął jej dyskretnie tę właściwą uczelnię.
Od najmłodszych lat przyzwyczajona do ciężkiej pracy, motywacją była poprawa warunków życia rodziny. Jest zdyscyplinowana i bardzo poważnie podchodzi do powierzonych zdań. Wymagająca dla podwładnych, potrafi zorganizować im pracę, ale i zmieniać narzucone im reguły, jeśli uważa, że napięta sytuacja tego wymaga. Często przesadnie przykręca śrubę, zawsze jednak sama daje dobry przykład. Dość taktowna w obyciu, stara się postępować szlachetnie. Przez załogę ochrzczona "Żelazną Damą".
Jej małym hobby jest przyłapywanie trzeciego oficera na tym, że czasem o czymś zapomni. Rywalizacja i docinki tych dwojga raczej pozytywnie iskrzą, niż są prawdziwym konfliktem.






Imię i nazwisko: Douglas McCain
Funkcja: Trzeci oficer, szef sekcji inżynieryjnej
Wiek: ur. 2145, 41 lat
Narodowość: Amerykanin
Klasa: Inżynier

Opis: "Spokojnie, wszystko zaraz ogarniemy" - to dewiza McCaina. Robi kilka rzeczy na raz i czasem wydaje się, że wokół szefa inżynierów panuje jeden wielki chaos. Nawet jeśli tak jest, to McCain jest prawdziwym władcą chaosu, wszystko wie, o wszystkim pamięta, a jeśli komuś wydaje się, że czegoś zapomniał w natłoku zajęć i pozornej dezorganizacji, to zwykle się myli.
Pytany o to, jak ukończył studia inżynierskie na Yale, odpowiada, że nie ma pojęcia, bo nie lubi niczego wkuwać na pamięć. "Ale przecież do wszystkiego można dojść drogą dedukcji, nie?". Facet jest szczery i bezpośredni.
Iria Durate nie posiada się z dobrze skrywanej radości, jeśli czasem Douglasowi powinie się noga. Jednak pierwszy inżynier specjalnie nie przejmuje się drobnymi potknięciami, które potrafi błyskawicznie poprawić. Uwielbia zbijać się z zasad (zwykle nieżyciowych dla niego), jakie wprowadza oficer Durate. Zwykle jednak w żartach; stara się nie podważać jej autorytetu. Parska czasem śmiechem, słysząc jakie zlecenie dostał od drugiej oficer młodszy marynarz i kwituje to słowami: "Powodzenia stary, wszyscy musimy czasem przez to przechodzić". Załoga kocha go za to, że potrafi przyznać się do pomyłki i zawsze jest pomocny.
Do Cerberusa został zwerbowany przez wysoko postawionego znajomego, jednego z asystentów agenta.
Wkurza go od zawsze polityczna poprawność Przymierza, a jeszcze bardziej "cała ta biurokracja". Ma anarchokapitalistyczne poglądy, czasem wdaje się w dyskusję z Nortonem, usiłując mu udowodnić, że Cerberus powstał spontanicznie, dzięki resztkom wolności gospodarczej, a nie dzięki monarchistycznym ideom, jak chciałby to widzieć pierwszy oficer.






Imię i nazwisko: Melanie Brown
Funkcja: złodziejka, agentka (oficjalnie - przedstawiciel handlowy)
Wiek: ur. 2157, 29 lat
Narodowość: Amerykanka
Klasa: Szpieg

Opis: Melanie to ciekawa świata dziewczyna pochodząca z południa USA. Lubi strzyc uszami, zna większość plotek krążących na okręcie.
Trudni się kradzieżą, głównie informacji, odkąd jako nastolatka została dziewczyną gangstera i na jego polecenie związała się z postawionym wyżej mafiozą, by zdobywać informacje. Potem zauważył ją Handlarz Cienia, który zadbał o jej wykształcenie. Ostatnim zadaniem wykonywanym dla niego była kradzież danych z biura jednego z dość wysoko postawionych członków Cerberusa. Ścigający ją agenci wpadli na trop Melanie właściwie przypadkiem. Brown na tyle mocno zaimponowała specom od zabezpieczeń Cerberusa, oraz faktem, że uwiodła sprytnie ich człowieka, że organizacja zaproponowała jej pracę. Dziewczynie nie trzeba było powtarzać dwa razy. Raz, że zdawała sobie sprawę, że nie ma innego wyjścia, dwa, że była to doskonała oferta, a panna Brown lubiła swoje nielegalne zajęcie i życie na krawędzi. Być może najważniejszą sprawą było to, że Handlarz Cieni był dla niej zbyt bezosobowy, izolował ją od świata między kolejnymi misjami, a Melanie nie jest samotniczką. Potrzebowała bliskich ludzi, którzy będą doceniać to, co dla nich robi. Cerberus doskonale rozpracował jej profil psychologiczny i przywiązał ją do organizacji. Dał jej też nową osobowość.




Av: In progress
Imię i nazwisko: Sarah Spin
Funkcja: Zabójca, snajper, szpieg
Wiek: ur. 2161, 25 lat
Narodowość: Amerykanka
Klasa: Szpieg

Opis: Rodzina Sary zginęła w wypadku promu pełnego kolonistów, ona sama zaś przeżyła w kapsule, która zaliczyła twarde lądowanie. Zespół ratunkowy Cerberusa był szczęśliwie w pobliżu, dziewczynę zabrano do jednego z tajnych laboratoriów. Podczas leczenia obrażeń jej czaszki przeprowadzono kilka eksperymentów, wszczepiono implant, który miał być pomocny przy skutecznym praniu mózgu. Eksperyment zakończył się sukcesem i Sarah, stała się fanatycznie oddana organizacji. Nie okazuje tego jednak i nie obnosi się z tym faktem. Jej natura jest mocno introwertyczna i dziewczyna nie ma potrzeby dzielenia się swoją przeszłością, której rany zabliźnili skutecznie "lalkarze" Cerberusa. Dziewczyna jest uprzejma, skromna i małomówna. Najchętniej otwiera się podczas treningów walki wręcz czy na strzelnicy, gdzie służy radami. Gdyby ktoś jednak zdobył jej głębokie zaufanie, okazałoby się, że sposób myślenia agentki jest charakterystyczny dla człowieka fanatycznie oddanego sekcie i głęboko od niej uzależnionego.
Sarah może wydawać się wyprana z emocji i jest to prawda. Rozkaz zlikwidowania cywila, wydany przez przełożonego, nie podniósłby zbyt mocno jej tętna. Jest bardzo uprzejma wobec Bleysa i została uwarunkowana silnie na wykonanie każdego jego rozkazu. Jednak kapitan czytając jej dossier, nie miał złudzeń, gdyby centrala zechciała, Sarah nie miałaby oporu, by wbić mu omniostrze pod siódme żebro.
Dziewczyna potrafi doskonale wtapiać się w tłum i niezauważona śledzić obrany cel. Posiada cybernetyczne oko z zoomem z mikrokamerą.





Imię i nazwisko: Janos Bekies
Funkcja: Intendent, handlowiec, szef sekcji szpiegowskiej
Wiek: ur. 2155, 31 lat
Narodowość: Węgier
Klasa: Szpieg
Opis:








Imię i nazwisko: Simba Ng'itu
Funkcja: Porucznik sekcji szturmowej
Wiek: ur. 2154, 32 lat
Narodowość: Tanzańczyk
Klasa: Strażnik
Opis:








Imię i nazwisko: Mitsuo Nakamura
Funkcja: Haker, szef bezpieczeństwa systemów
Wiek: ur. 2156, 30 lat
Narodowość: Japończyk
Klasa: Inżynier
Opis: Mitsuo pierwszego włamu na bankowe konto dokonał już w szkole średniej. Potrzebował pieniędzy, gdyż interes jego rodzinny podupadł, a ojciec zadłużył się u mafii. Yakuza szybko zwęszyła talenty młodego Nakamury i ten zaczął dla nich pracować już w czasie studiów informatycznych. Nie przepadał za łamaniem prawa, jednak był wyjątkowo dobry jako cracker. Dręczyły go wyrzuty sumienia, a po śmierci ojca zaczął staczać się w otchłań kolejnych używek po każdej robocie.
Któregoś dnia mocodawca Nakamury usiłował wykiwać wysoko postawionego agenta Cerberusa z którym współpracował. To wtedy Mitsuo dostał propozycję od trójgłowego psa na zmianę pracodawcy, w zamian za wystawienie zdrajcy. Mitsuo przystał na to. Dzięki Cerberusowi otrzymał nowe życie i pomoc w wyjściu z nałogu. Po dokończeniu studiów na Terra Nova został projektantem systemów bezpieczeństwa i jako młodszy inżynier pracował nad elementami systemów dla okrętów Cerberusa. Po fazie testów systemów na Normandii SR02 i Hekate życie na okręcie przypadło mu do gustu na tyle, że wraz awansem przyjął pracę jako szef systemów bezpieczeństwa na pokładzie Hekate.
Nakamura posiada sporą intuicję, która wyrosła na wielu doświadczeniach życiowych i zawodowych. Jest umiarkowanie towarzyski, chociaż pewny siebie. Przedkłada rzeczowość nad "small talk". Nie lubi ujawniać części uczuć, frustrację wyładowuje w samotności. W ubiorze i fryzurze wybiera nieco ekstrawagancki szyk. Mówi po angielsku z lekkim akcentem.




Imię i nazwisko: Indah Laya
Funkcja: Biotyk bojowy
Wiek: ur. 2162, 24 lat
Narodowość: Indonezyjka
Klasa: Biotyk
Opis:








Imię i nazwisko: Matthew Pierce
Funkcja: Szef pilotów
Wiek: ur. 2149, 37 lat
Narodowość: Australijczyk
Klasa: Żołnierz
Opis:








Imię i nazwisko: Olga Volkova
Funkcja: Pilot promu
Wiek: ur. 2158, 28 lat
Narodowość: Ukrainka
Klasa: Żołnierz
Opis:








Imię i nazwisko: Thomas Wierzbowsky
Funkcja: Starszy szturmowiec
Wiek: ur. 2163, 23 lat
Narodowość: Amerykanin polskiego pochodzenia
Klasa: Szturmowiec
Opis:








Imię i nazwisko: Pierre Boucher
Funkcja: Sierżant sekcji szturmowej
Wiek: ur. 2160, 26 lat
Narodowość: Francuz
Klasa: Żołnierz
Opis:








Imię i nazwisko: Gustav Kropp
Funkcja: Kapral sekcji szturmowej ; inżynier polowy
Wiek: ur. 2159, 27 lat
Narodowość: Austriak
Klasa: Inżynier
Opis:








Imię i nazwisko: Rauben van Heck
Funkcja: Szef sekcji naukowej, lekarz, cybernetyk
Wiek: ur. 2137, 49 lat
Narodowość: Holender
Klasa: Inżynier
Opis: Rauben ma dość choleryczną osobowość, praca w zespole nie jest jego najmocniejszą stroną, zapewne dlatego woli realizować się przewodząc niewielkiej grupie ludzi w laboratorium fregaty, niż brać udział w dużych projektach.
Cieszy się opinią człowieka chimerycznego, który ma zdanie na każdy temat i trudno go od niego odwieść.
Chętnie dyskutuje o nauce gestykulując przy tym zamaszyście. Z Richardem Nortonem prowadzi często dysputy o astrofizyce. Trzeba przyznać, że van Heck, mimo że twardogłowy, jest swego rodzaju człowiekiem renesansu o rozległej wiedzy.
Ma kilka osiągnięć w dziedzinie bioniki oraz konstrukcji maszyn medycznych, może być rozpoznawalny w świecie nauki. Wiele czasu spędza w swoich omni-goglach programując roboty medyczne lub czipy wykorzystywane w bionice.
Van Heck swoją pracę magisterską napisał na temat rozwijającej się wówczas technologii grayboxów, następnie dołączył do zespołu naukowców udoskonalających nowatorskie implanty i zdobył tytuł doktora nauk medycznych oraz cybernetyki. W wieku czterdziestu lat został wyrzucony z finansowanego z rządowych funduszy projektu za to, że otwarcie sprzeciwiał się zakazom stosowania grayboxa do szerszych celów. Przed odejściem zrobił dość głośną borutę na jednym z instytutów naukowych Przymierza i udzielił nawet wywiadu w wiadomościach na ten temat. Oficjalnie został usunięty ze względu na konfliktową osobowość. Wcześniej agenci Cerberusa dyskretnie się nim interesowali nawiązując współpracę.


ObrazekObrazek
-30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔
+5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔
+20% do pancerza ✔

Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven

Obrazek
Bleys Belford

Avatar użytkownika
 
Posty: 275
Dołączył(a): 13 cze 2014, o 20:59
Miano: Bleys Belford
Wiek: 40
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan Hekate
Lokalizacja: Omega/Hekate
Status: Oficer Cerberusa, oficjalnie kapitan prywatnego statku kurierskiego, ex Przymierze
Kredyty: 9.940
Medale: 2
Medal za długą służbę (1) Szaleniec (1)

Powrót do Karty NPC

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość