Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Orkalakh Nevak
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2014, o 08:59
Kredyty: 20.000

Pytania odnośnie mechaniki.

28 lis 2014, o 09:51

Rozumiem. Co zatem się wydarzy, gdy będę miał załączony pancerz technologiczny i uaktywnię kulę biotyczną by ochronić innych? Pancerz się wyłączy? Czy działać będzie tylko wyższy współczynnik redukcji z tych dwóch zdolności?
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

28 lis 2014, o 13:42

Zdolności dzielą się na podstawowe i zaawansowane. Klasy pełne (adept, żołnierz, inżynier) mają dostęp do obu tych typów. Klasy mieszane do dwóch typów podstawowych. Na przykład strażnik ma dostęp do zdolności podstawowych technicznych i podstawowych biotycznych. W SOC (np http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=202 ) przy każdych zdolnościach masz je podzielone na typy.
Żeby móc korzystać z pancerza technologicznego musisz grać klasą strażnika, gdyż jest to jego zdolność klasowa (http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=340). Kula biotyczna jest zdolnością zaawansowaną, co znaczy, że strażnik nie ma do niej dostępu i sytuacja przez ciebie opisana nie ma prawa zaistnieć.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Orkalakh Nevak
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2014, o 08:59
Kredyty: 20.000

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

28 lis 2014, o 16:40

Ale przeczytałem, że klasa prestiżowa "Burzyciel" ma dostęp do 2 zaawansowanych mocy biotycznych, stąd i moje pytanie. Chyba, że źle zrozumiałem ten implant.

Przedmioty: Zmodyfikowany implant biotyczny

Pozwala korzystać z maksymalnie dwóch zaawansowanych mocy biotycznych.
Siła mocy biotycznych zwiększona o 20%.

Rozumiem to jako możliwość wzięcia 2 mocy i ulepszania ich, co za tym idzie, kula biotyczna zostałaby wzięta (wiem, to odległa przyszłość, ale lubię planować ścieżkę rozwoju od początku). A jeśli źle to rozumiem, to pomijamy użycie przeze mnie, a bierzemy na warsztat gdy to sojusznik adept użyje kuli biotycznej i znajdę się w jej zasięgu? Taka sytuacja już chyba może się pojawić.
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

28 lis 2014, o 19:14

W takim wypadku dodaje się dwie te dwie premie w postaci redukcji obrażeń.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 09:12

Wczoraj zerkałem sobie na bonusy od modyfikacji od broni. Coś mi nie pasowało, że mam 25% celności, a mam Celownik optyczny 2. Zerknąłem sobie na to ile ów celowniczek daje bonusów i piszę, że każdy level daje 5%. Czyli suma sumarum mam 10. Jednakże jak czytałem sobie na SOCu mechanikę to tam piszę:

"Jeżeli gracz zdobędzie Celownik optyczny I i zainstaluje go w swoim karabinie, o piętnaście procent zwiększą się nie szanse gracza, a celność Miotacza."

Te 15% to błąd? Czy w takim razie ja coś źle rozumuję? Bo jeśli to nie błąd to w takim razie jak to jest dodawane w moim przypadku jeśli mam II poziom celownika?
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 09:57

Nie jest to ani błąd, ani Ty źle nie rozumujesz. Bonusy od modyfikacji zostały ostatnio zmienione, aktualnie wynoszą 5% na każdy poziom, także pierwszy, więc masz bonus 10% do celności. Było ostatnio ogłoszenie mówiące o tym. Tam, gdzie jest napisane, że pierwszy poziom to bonus rzędu 15% to już dane nieaktualne, które powinny zostać zmienione, ale zapomniałyśmy o tym. Zrobimy to przy najbliższej okazji. :P
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Bleys Belford
Awatar użytkownika
Posty: 275
Rejestracja: 13 cze 2014, o 19:59
Miano: Bleys Belford
Wiek: 40
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan Hekate
Lokalizacja: Omega/Hekate
Status: Oficer Cerberusa, oficjalnie kapitan prywatnego statku kurierskiego, ex Przymierze
Kredyty: 9.940
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 16:44

Jak długo działa "Skok Adrenaliny"? Znaczy, do końca akcji/walki?

"Poziom 6 B
Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze."


To znaczy, że w ogóle można używać tylko jednej mocy na turę?
NPC | Voice | Theme | Formal | CasualObrazekObrazek -30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔
+5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔
+20% do pancerza ✔
Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven Obrazek
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 16:56

Jak długo działa "Skok Adrenaliny"? Znaczy, do końca akcji/walki?
Do końca rundy.
"Poziom 6 B
Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze."

To znaczy, że w ogóle można używać tylko jednej mocy na turę?
To działa jak w grze. Możesz odpalić 3 strzały wstrząsowe, albo 3 strzały Rzeź bez używania Skoku Adrenaliny. Jeśli chcesz używać jakiejkolwiek mocy podczas skoku adrenaliny, ten skill ci to odblokuje. Jednak tylko raz będziesz mógł jej użyć.
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 17:38

Warto dodać, że Skok Adrenaliny działa ci na całą rundę, tj. jeśli go aktywujesz to przez te pozostałe 2 akcje nie możesz użyć innej zdolności bez wykupienia tego ulepszenia, ale działa cały czas i cały czas daje ci efekty.

W gruncie rzeczy to co pisał Kraiven, ale wolę podkreślić :P
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Bleys Belford
Awatar użytkownika
Posty: 275
Rejestracja: 13 cze 2014, o 19:59
Miano: Bleys Belford
Wiek: 40
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan Hekate
Lokalizacja: Omega/Hekate
Status: Oficer Cerberusa, oficjalnie kapitan prywatnego statku kurierskiego, ex Przymierze
Kredyty: 9.940
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 18:13

Dzięki Wam.
A skoro Kraiven wspomniał Rzeź i Strzał Wstrząsowy, to one podobnie jak w grze trafiają automatycznie, o ile cel nie jest całkowicie za osłoną?
(Peter coś pisał o tym, że wkrótce skille nie będę trafiać automatycznie, ale rozumiem, że te poprawki nie weszły w życie?)
NPC | Voice | Theme | Formal | CasualObrazekObrazek -30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔
+5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔
+20% do pancerza ✔
Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

2 gru 2014, o 18:43

Jeszcze nie weszły ;)
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Bjoern Evensen
Awatar użytkownika
Posty: 27
Rejestracja: 10 sty 2015, o 01:24
Miano: Bjoern Evensen
Wiek: 21
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Pirat
Lokalizacja: Omega
Status: Poszukiwany seryjny morderca.
Kredyty: 20.000
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

17 sty 2015, o 10:10

Czy jest jakiś konkretny bonus przy wariantach do omni-ostrzy? Albo jestem ślepy, albo nie umiem tego znaleźć...
MAIN THEME --- OUTFIT --- ARMOR --- VOICEObrazekObrazek
Bonusy: +10% premii technologicznej
+ 20% do obrażeń w walce wręcz
20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem
Rebecca Dagan
Awatar użytkownika
Posty: 605
Rejestracja: 22 maja 2013, o 18:42
Miano: Rebecca Dagan
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Podporucznik Przymierza
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 20.290
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

17 sty 2015, o 10:56

http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=359

Sądzę, że o to Ci chodzi, Bjoern :)
STRÓJ CYWILNY PANCERZ NPC

ObrazekObrazek

+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych
- 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych
+ 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon
+ 35% tarcz
+ 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza
+ 20% premii technologicznej
Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika
+ 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].


Wyświetl wiadomość pozafabularną

Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

17 sty 2015, o 22:24

Cóż... Minęło trochę czasu i zapomniałem o pytaniu, a nadal nie udzielono odpowiedzi, więc jeszcze raz je wkleję.

Pytanie znów do szarży. Napisałeś, że szturmowiec aby się zatrzymać musi w coś uderzyć i to jest jasne. Kiedyś pamiętam też ustalono, że szarża ma jakimś tam ograniczony zasięg (nie czepiając się szczegółów). A co tym zasięgiem w przypadku osłabionej/zerowej grawitacji? Na przykład gdy coś będzie się działo na zewnątrz stacji kosmicznej czy jakimś małym księżycu.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

17 sty 2015, o 23:53

No to wciąż masz zasięg szarży, potem ona się dezaktywuje i wciąż lecisz tak samo w danym kierunku, ale już nie masz tak destrukcyjnej mocy.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

22 sty 2015, o 22:19

Pytania do crafcenia pancerzy. Ogólna formułka to:

Baza (def/ofe/ogólna) + 5xsurowiec (def/ofe/wszystkie) + 1 Omni-żel

Pytania mam do bazy, a mianowicie czy za bazę może posłużyć pancerz, który domyślnie posiada postać na starcie czy trzeba szukać części? Oraz czy jeśli kotś ktoś posiadający już pancerz o specyficznych bonusach np. pancerz duelisty po użyciu go jago bazy otrzyma dodatkowe premie (w zależności od użytych surowców) do posiadanych czy tylko te wynikające z materiałów?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

23 sty 2015, o 17:48

Tylko w przypadku broni bazą może być stara broń lub jej części. W craftingu niżej tej formułki masz listę surowców, które robią za bazy defensywne, ofensywne bądź ogólne.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

23 sty 2015, o 23:06

Widać, że błysnąłem :P No to inne pytanie. Mamy 3 rodzaje baz, o ile rozumiem to przy tworzeniu pancerzu jeśli używam surowców z bazy ofensywnej to efekt musi być z grupy ofensywnej, a jak jest z dodawaniem kolejnych efektów? Czy gdy dodajemy kolejne efekty z pomocą somaru też muszą być z tej samej grupy czy mogą być już z dowolnej?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

24 sty 2015, o 23:30

Nie, wciąż z takiej kategorii jakiej jest baza.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

26 lut 2015, o 12:43

Zarówno szansę na trafienie krytyczne jak i podstawowe 10% będzie można modyfikować przy użyciu odpowiednich przedmiotów oraz umiejętności.
Czy naramienniki Armax Arsenal mają w takim razie zmieniony bonus? Coś w stylu..."Bonusowe obrażenia dodawane do trafienia krytycznego. Od teraz przy trafieniu krytycznym zadajesz 10% + 20%" Czy też dalej zostajemy przy ewentualnym strzale w głowę?

No i jeszcze chciałbym się spytać czy przy resetowaniu zdolności, muszę zamienić jedną z moich nabytych już zdolności na Szkolenie bojowe? Czy też to jest opcjonalne i mogę sobie to kiedy indziej dodać jak dostanę free slota na zdolność?
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stare ogłoszenia”