Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Pytania odnośnie mechaniki.

18 paź 2013, o 17:00

@ Nexaron Dragonbite,

Tak, na jedną turę akcji objętych działaniem mechaniki złożyć może się do 3 akcji nie przekraczających kosztem 16 PA. W przypadku Bariery poziomu 1. oznacza to nie mniej, nie więcej niż to, że mocy tej można użyć jedynie znajdując się poza jakąkolwiek walką. Dopóki nie rozwinie się jej do poziomu 2. trzeba więc przewidująco aktywować ją, gdy spodziewamy się, że za następnym rogiem ktoś się na nas czai. Oczywiście ciągłe, cwaniackie utrzymywanie włączonej Bariery może wiązać się reperkusjami fabularnymi (np. postać opadnie z sił w trakcie pilotowania.)

Po rozwinięciu Bariery do poziomu 2. jej koszt podstawowy przyjmie wartość 16 PA, zatem - zgodnie z tym, co napisałeś - biotycy nie posiadający w tym momencie dodatkowego wyposażenia zmniejszającego koszt mocy nie będą mogli w tej samej turze podjąć więcej akcji.

Zacytowany przez Ciebie fragment dotyczący zmęczenia, to fabularna interpretacja następującego elementu mechanicznego:
Zmniejsza o jeden limit akcji bojowych w turze. (Nie dotyczy adeptów).
Zatem klasy pół-biotyczne, ze względu na wysiłek związany z utrzymywaniem aktywnej bariery biotycznej, używać będą mogły w kolejnych turach tylko 2 akcji. Efekt nie ustępuje samoczynnie z czasem, a jedynie w przypadku, gdy gracz zaznaczy, że rezygnuje z utrzymywania Bariery. Jeszcze w tej samej turze jego limit akcji wróci do wartości 3, jednak zadane mu w odpisie MG obrażenia nie zostaną zredukowane.

Adepci - a także Szturmowcy i Strażnicy, którzy rozwinęli Barierę do poziomu 6A - będą mogli ignorować to ograniczenie i mimo aktywnej bariery używać do 3 akcji w turze.

Domyślnie jeden post gracza = jeden ruch. Co za tym idzie komplet postów (wszyscy gracze + MG) = jedna tura. W swoim poście możesz więc zawrzeć do 3 akcji opisanych przez mechanikę. Warto wypisywać je w kolejności, w jakich chcesz, aby je rozpatrzono (np. Spustoszenie nada dodatkowy debuff, który można wykorzystać zadając w tej samej turze obrażenia bronią). W przeciwnym razie możesz nie uzyskać zamierzonego efektu, lub będziesz zmuszony do dodatkowych konsultacji z MG.

Jeżeli w jakikolwiek sposób przekroczysz limit akcji bądź wykorzystanych PA, MG zacznie ignorować te zgłoszone przez Ciebie akcje, które wykraczają poza limit, aż do napotkania takiej, która się w nim mieści [np. jeżeli po dwóch akcjach zostaje Ci już tylko 6 PA, a napiszesz, że wychylasz się zza rogu, strzelasz ze strzelby i przeładowujesz, strzał zostanie zignorowany (przekracza pulę PA) a MG weźmie pod uwagę przeładowanie (mieści się w limicie akcji i wykorzystanych PA).]

Jeżeli potrzebujesz, możesz umówić się z MG, aby Twoją turę rozłożyć na kilka kolejek odpisów, gdzie po każdym rozpatrzone zostaną efekty Twoich działań. W tym czasie MG również może operować NPCami do wykorzystania ich limitów akcji i PA. Gdy obie strony wysycą limity, nastąpi nowa tura. Staraj się jednak unikać tej praktyki, gdy grasz z innymi graczami - chyba, że im również na rękę jest takie spowolnienie rozgrywki.

Odpowiednie wartości prawdopodobnie będą w sposób czytelny widoczne w sygnaturach i/lub KS. Jeżeli ustalenia w tej kwestii się zmienią, zostaniecie poinformowani.

Ostatnie pytanie pokrywa się z kwestią poruszoną w drugiej wypowiedzi Tas'Neda nar Rayya - mechanika zadziała wstecz i konieczne będzie dostosowanie do niej swoich postaci.
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 17:44

Baza (Q1/Q1/Q3) + 5xLit + 5xKobalt + 5xMagnez + 5xBeryl + 1 Omni - żel
1) Dlaczego prawie wszędzie jest 5x? Tego nie rozumiem.
2) Skąd weźmiemy surowce? Czy Omni-żel będzie tworzony tak, jak kiedyś, poprzez przetworzenie czegokolwiek w omni-kluczu? (ME1) Bo raczej nie nastąpił regres technologiczny, prawda?
3) Lit, Kobalt, Magnez, Beryl - skoro każdy z nich daje bonusy, to dlaczego wszystkie są w recepturze? W końcu i tak już mamy bazę w postaci broni.
4) Przeszkolenie. Wygląda to tak jak poniżej, czy inaczej?
Przykład pierwszy:
Tas'Neda nar Rayya, quarianka, ma doświadczenie przy projektowaniu i montowaniu broni. Użyła ona M4-Shuriken jako bazy. Kości wyrzuciły 50, 40, 30, 45. Tas'Neda stworzyła *****
Przykład drugi:
Bima*, Volus, posiada zerowe doświadczenie przy tworzeniu broni, jak i IQ rzędu 70. Nie posiada omniklucza ani narzędzi, gdyż jest żołnierzem. Użył M4-Shuriken jako bazy. Kości wyrzuciły 90, 85, 87, 95, 99. Przykro nam, Tas, losowy dureń bez wykształcenia zrobił lepszą broń od ciebie!
*Imię losowo wybrane.
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 17:48

Tas'Neda

1. Po prostu, 5. Taka jest wymagana ilość.
2. Omni-żel i surowce będą możliwe do zakupienia (przynajmniej niektóre) oraz zdobycia podczas misji, na takiej samej zasadzie, na jakiej w ME2 chociażby znajdowałeś dane ilości pierwiastków. Oprócz tego można zdobyczne bronie i pancerze sobie rozwalać na surowce i pozyskiwać je w ten sposób.
3. Używasz ich do stworzenia broni, którą potem możesz ulepszyć za ich pomocą również, dołączając jeden z nich i rozwijając daną cechę (każdy odpowiada za inną).
4. Nie. Bez narzędzi się nie zrobi, z pustego to i Salomon nie naleje. Na tę chwilę nie ma żadnych bonusów dla osób "przeszkolonych" lub "nowicjuszy". Nie mówię jednak, że to nie ulegnie zmianie w późniejszym czasie.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 17:54

Jeszcze jedno pytanie...

Z jakiego materiału są zrobione ściany itp na statku przy Gygesie? <lol>
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 19:03

1) Ile potrzeba czasu aby tarcza odnowiła się od zera zakładając, że nie poświęcę na to dodatkowego czasu? Albo ile w ciągu całej tury pancerzu się odnowi przyjmując oczywiście, że nie oberwę czymś?

2) W craftingu znalazłem...

Złoto - Dodaje bonus do szybkości ładowania mocy w ilości 1% za zwykły, 5% za wzbogacony i 10% za oczyszczony.

Ale w nowej mechanice moce się nie ładują (przynajmniej ja nie przypominam sobie). Chciałem się jednak upewnić i czy nie chodziło o zmniejszenie kosztu użycia mocy (PA), tak?

3) Chciałem dopytać jak tworzyć broń wyższej jakości niż Q1, nie chodzi mi o formułki, bo są jasne, ale nie jest to powiedziane w prostu. Czy tak jak przy pancerzach bierzemy broń Q1 i dodajemy do niej surowiec Q2 aby otrzymać broń Q2? No i czy tak otrzymana broń może posłużyć jako baza do stworzenia broni Q2 z mocniejszymi statystykami?

4) Peter poprosił aby osoby uczestniczące w finale operacji Archanioł dostosowały swe postaci do nowej mechaniki, ale na głównej stronie pod czatem napisaliście aby na razie nie zmieniać mocy. Przy czym jak patrzę to jedyna zmiana, którą sporo osób będzie musiała zrobić. No i pisaliście by robić to jak MG poprosi, więc... Mamy to robić czy nie? Można by to uznać za test polowy ;]

5)Co z obecnymi setami pancerzy i bonusami z nich wynikającymi? Znikną na rzecz craftingu, czy będą oddzielnym dodatkiem do nich?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 20:05

1) Zależy to od danego generatora tarcz. Na razie przeliczanie czasu z sekund na PA nie jest jeszcze gotowe, więc nie podam ci gotowych wartości.
2) Tak, niedopatrzenie moje. ;)
3) Nie. Aby stworzyć broń Q2 potrzebujemy innej broni Q2 lub jej części, które możemy zdobyć lub kupić. No i surowców Q2.
4) Peter dostał informację od nas, czyli administracji, że może od was tego wymagać. Tak więc ma prawo i przyzwolenie do nakazania wam zastosowania się do mechaniki już teraz, jakkolwiek ostro by to nie brzmiało :P
5) Gotowe już części czy pancerze, jak sety Hahne-Kedar i inne, to, jak napisałam, gotowce. Ty za to możesz sobie stworzyć własne pancerze z własnymi dodatkami i innym wyglądem. Ale nie musisz. Tworząc nowy, a nie kupując gotowiec, możesz sobie wybrać jakie bonusy chcesz. :)
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 22:51

3) A czy części/bronie Q2/3 można będzie nabyć w sklepie?
5) Chciałem się upewnić czy dobrze rozumiem. Mam do wyboru kupić gotowca w sklepie i mieć bonus jaki przewiduje SOC, albo bawić się w składanie własnego i bonusy uzależniać od rodzaju materiałów, tak?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 22:53

@ Nexaron Dragonbite,

Sprecyzuję nt. tarcz. Jeżeli nie chcesz wydawać PA na regenerację tarcz, musisz rozegrać sytuację tak, aby przez dwie tury (w dwóch kolejnych opisach MG), nie zostać trafionym (nie otrzymać obrażeń). Jedynymi wyjątkami mogą być tu bardziej zaawansowane generatory, które mogą - lecz nie muszą - twierdzić w swym opisie inaczej. Wtedy to ich opis jest wiążący.

Natomiast na odpowiedzi w stawie craftingu poczekać musisz na Carmen lub Hawk. ;)
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 22:56

Jest może informacja odnośnie klasy (Q1/Q2/Q3) sprzętu zakupionego w sklepie? Bo chyba nie jest tak, że broń za 7k kredytów (Predator) ma tą samą jakośc co ta za 250k kredytów (Czarna wdowa)?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 23:10

Nex,
Tak, wybór nadal pozostaje. Jeśli ktoś nie chce bawić się w craftowanie, zawsze może pozostać przy przedmiotach kanonicznych.

Tas,
Co do Q każdej z broni, już niedługo pojawi się informacja na ten temat w sklepach i SOC. Drugi fakt jest taki, że wraz z wejściem craftingu, ceny itemów kanonicznych ulegną zmianie i prawdopodobnie dużo z nich poszybuje w górę.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 23:49

Mam nadzieję że chociaż na tym gigantycznym statku pojawią się jakieś bazy, bo w innym wypadku osoby niebędące na misji są uprzywilejowane ekonomicznie.

A, jeszcze jedno. Jaka jest klasa tego "Żądełka" co stworzyłem?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 paź 2013, o 23:55

Q1.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tobias Creed
Awatar użytkownika
Posty: 38
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 11:22
Miano: Tobias "Baron" Creed
Wiek: 27
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik, Łowca głów
Status: ex-Przymierze
Kredyty: 6.000

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 paź 2013, o 17:13

Mam sobie postać, która będzie posługiwać się dwoma pistoletami naraz. Jeśli więc będę strzelać z obu pistoletów, to czy muszę na każdy z nich przeznaczyć osobne PA, czy dwie akcje (co raczej nie miałoby sensu)? Jest to dość osobliwy przypadek (bo jestem chyba jedyną osobą na forum, która korzysta z obu broni naraz), a nie znalazłem o tym wzmianki.
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 paź 2013, o 17:31

Czy MG dostaną jakiś kalkulatorek do obliczeń, czy wszystkie obliczenia będą musieli wykonywac samodzielnie?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 paź 2013, o 17:49

@ Tobias Creed,

Będąc zupełnie szczerym - Twój przypadek będzie trzeba przedyskutować. Zostaniesz poinformowany, gdy "osiągniemy konsensus". ;)

@ Tas'Neda nar Rayya,

Na chwilę obecną nie jest przewidziany żaden kalkulator, gdyż dokonujemy tu niezbyt zaawansowanej matematyki. Nikt z MG nie zgłosił potrzeby otrzymania takiego programu.
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 paź 2013, o 18:03

Jeśli chcecie mogę zrobić taki kalkulator w exelu. Tylko poczekałbym aż skończycie ze wszystkimi zmianami.

Pytanie, w tabeli z kombinacjami znalazłem pozycje "P. Unicestwienia", ale w SOC nie widzę nic do czego mogłoby się odnosić. Czy po prostu ja czegoś nie rozumiem, czy coś się ucięło?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 paź 2013, o 19:31

@ Nexaron Dragonbite,

Obecność Pola Unicestwienia, ze względu na złożony charakter działania tej mocy, obecnie stoi pod znakiem zapytania. Do czasu, gdy mechanika wejdzie w życie jej obecność na forum zostanie "ujednolicona". :)

Przy okazji chciałem Ci podziękować za dotychczas podesłane materiały. :)
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

21 paź 2013, o 11:48

Pytanie o generatory tarcz. W opisie każdej jest podany koszt odnowienia. W opisie każdej jest koszt odnowienia. Czy to koszt całkowitego odnowienia podczas tury? Przy opisie przykładowej tury było wspomniane iż to 10 PA. Chciałem więc się upewnić, że nie zawsze jest to ta wartość.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

21 paź 2013, o 19:56

Nexaron:

Przykładowa tura powstała przed zmianą wartości w generatorach tarcz. Oczywiście czas, jaki potrzeba poświęcić na odnowienie się ich zależny jest od aktualnie posiadanego generatora. W wypadku wersji standardowej jest to 12 PA.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

21 paź 2013, o 21:31

Ostatnio gdy sprawdzałem domyślne wartości dla poszczególnych ras różniły się. Dotyczy to także graczy? Czy gracze mają to ujednolicone i Hanar ma tyle samo pancerza/tarcz co Kroganin?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stare ogłoszenia”