Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Garść nowości

27 sty 2013, o 18:08

A ja mam jeszcze pytanie odnośnie plecaka. O ile sloty na broń rozumiem, ale na pozostałe rzeczy? Np co? takie bajery jak omni-klucz czy jakieś granaty? Czy jeszcze coś innego? Apteczki z medi-żelem bądź omni-żelem?
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Garść nowości

27 sty 2013, o 18:11

Mam nadzieję, że będą 3 sloty na bronie długie i 2 sloty na bronie krótkie. Tak czyś jak, jak forum zostanie zamknięte na dzień a po nim zostaną wprowadzone zmiany, prosimy o dużą informacje na nagłówku strony, link do tematu, gdzie byłyby wypisane istotne zmiany.
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Garść nowości

27 sty 2013, o 18:15

3 sloty na broń długą i 2 na krótką to max możliwości ;] chyba, że chodzi ci nosić na 2 różne karabiny szturmowe to w takim wypadku się zgadza, choć ja myślałem bardziej nad 3 sloty na broń dowolną. Sam wybierasz jaką i ile :) no i kwestia tych "dodatkowych rzeczy" :)
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Garść nowości

27 sty 2013, o 18:40

Kraiven, co do tematu to tak, zostanie taki napisany, tak samo jak było przy wprowadzeniu wersji 3.0. Podsumowanie wszystkich nowości. :)

Co do slotów, to będą 3 sloty na broń dowolną i jest to broń, którą aktualnie mamy przy sobie. Możemy mieć oczywiście inne, ale wypisane w ekwipunku. Jeżeli chodzi o sloty na inne rzeczy to tak, między innymi będą to sloty na medi-żel, którego liczba będzie ograniczona, omni-żel (to samo), czy implanty i modyfikacje genetyczne, generatory tarcz, omni-klucze etc. Jeżeli chodzi o te miejsca, w których liczba posiadanych rzeczy jest ograniczona, to z każdym poziomem Plecaka będzie można mieć przy sobie tego więcej. Plecaki będą do kupienia w każdym sklepie. Poziom 1 będzie oferował przykładowo tylko 1 wolny slot na broń, czyli tylko 1 broń możemy mieć przy sobie w danej chwili - reszta pozostaje w naszym posiadaniu, ale nie mamy jej w danym momencie.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

27 sty 2013, o 19:54

A ja mam pytanie odnośnie generatorów tarcz. Z generatorów tarcz korzystają mówiąc krótko "nie biotycy". Jak więc wprowadzenie generatorów tarcz, o ile w ogóle wpłynie na biotyków i ich bariery.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Garść nowości

27 sty 2013, o 23:54

Słuszna uwaga Dragonbite :) bardzo dobre pytanie. Widocznie bariera biotyków zależy od umiejętności "bariera" czy jak to się zwie, a jeśli jej nie posiadają muszą polegać na generatorach. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Pytanie tylko czy się kumulują te tarcze 0_o

Zaraz, zaraz.... implanty, też zajmują miejsce w plecaku? o_O spodziewałem się prędzej ograniczenia "slotów" na ciało (przykładowo: Lewa ręka jeden implant, tułów drugi implant, prawa noga trzeci implant.)
A plecak ma sloty na broń i rzeczy inne od implantów :D ja tak to widziałem :D
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 00:06

Z tego co pamiętam, to biotycy wyposażają się w "wzmacniacze biotyczne", które te pomagają im tworzyć potężniejsze bariery kinetyczne wokół swojego ciała, magazynować większą ilość energii do ataków itp. Wzmacniacze się wyczerpują, ale czy istnieją jako takie "generatory biotyczne"? hmm...Co do implantów to również inaczej to sobie wyobrażałem, co ma plecak do implantu, jak ten jest wszczepiany pod skórę? Plecak wyobrażałem sobie jako taki "kombinezon", czyli te sloty na bronie, dodatkowe kieszenie oraz miejsca na upgrady pancerza (tudzież generatory i inne bajery rodem ze ME2), albo te plecaki co centurioni w ME3 nosili (choć nie ukrywajmy, że robił też za przenośny odbiornik).
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Rigel Juxtus
Awatar użytkownika
Posty: 95
Rejestracja: 6 gru 2012, o 01:06
Miano: Rigel Juxtus
Wiek: 31
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Turianin
Zawód: Najemnik
Postać główna: Axandr Likulus
Status: ex. Kabalista
Kredyty: 20.000

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 00:21

O a skoro ma być trochę nowości przydałby się opis korzystania z omni ostrza (takie pierdołki jak:
-ile omni ostrz na raz można posiadać
- czy możliwe jest ich modyfikowanie (jak tak na jakich zasadach)
- czy zmieniają kolor podobnie jak omni klucz przy odpowiednim oprogramowaniu (xD różowe omni ostrze :P)
- jak wielkie zniszczenia powodują xD

Mam też pytanie o szarżę biotyczną: jest to mega przekokszona umiejętność która pozwala bez mała teleportować się graczowi i unikać nawet najbardziej śmiercionośnej broni. Gdyby określono odległość na jaką może szturmowiec "skakać" byłoby super *i wpływ podstawowych praw fizyki na skakanie*... no i czy może w ten sposób przenosić małe obiekty organiczne (nie organiczne z tego co mogę się domyślić można xD - plecak, giwera, ubranie :P). Chodzi o to żeby nie było później kwiatków w postaci przenoszonych bomb włamujących się do banków szturmowców (czy sklepów z bronią) itd.
ObrazekObrazek 38541854 - nr. gadulca
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 02:36

Widzę, że Hawk została tutaj nieco źle zrozumiana, dlatego spieszę z wyjaśnieniem:
Cały nowy system KS oparty będzie w większości o sloty. Chodziło jej o sloty ogólne, będące częścią karty, nie zaś plecaka. Plecak dotyczyć będzie tylko i wyłącznie slotów na broń, którą postać będzie miała przy sobie (i to właśnie jego wyższe poziomy będzie można wykupić, by tej broni zabierać ze sobą na akcje więcej i tym samym być w nich efektywniejszym).
System slotów będzie ponadto obejmować generatory tarcz i omni-klucze, jednak te nie będą się już znajdować w plecaku, a na pancerzu/ręce. Implanty, z racji tego, że nie chcemy ograniczać graczy w ich ilości, będą wypisywane w podobnych polach, jak ma to miejsce aktualnie w KS.

Nexaron,
W tym wypadku czerpiemy w głównej mierze z pierwszego i drugiego ME, gdzie nie było rozgraniczenia na tarcze/bariery kolejno dla nie-biotyków/biotyków. Do tej pory przyjmowaliśmy, że każdy posiada tarcze jako program zaimplementowany w pancerzu. Teraz tarcze oddzielamy od pancerza i tworzymy ich generatory, by dać graczom wybór (a te są naprawdę różnorodne i każdy powinien znaleźć coś dla siebie). Barierę traktujemy tylko i wyłącznie jako zdolność biotyczną, z tzw. "cooldownem" i swoją określoną wytrzymałością, po której po prostu znika. Należy to postrzegać jako krótkotrwałe, biotyczne wzmocnienie defensywne.

Rigel,
Omni-klucz nie posiada u nas wymienialnych omni-ostrzy, używasz więc jednego, dopóki go nie złamiesz/zepsujesz. Modyfikacja omni-ostrzy nie jest na razie dostępna, aczkolwiek jak już zostało wcześniej wspomniane, jednym z elementów do wprowadzenia są różne rodzaje omni-kluczy, dlatego jeśli będziesz chciał posiadać coś lepszego niż zwykły, "defaultowy" nożyk, tu na pewno też znajdziesz coś dla siebie.
Jeśli chodzi o szarżę, tu faktycznie przyznam Ci rację - przekokszona jest o fakt przenikania przez powierzchnie, postaramy się coś w związku z tym zrobić.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 06:46

Pragnę zauważyć, że już nawet w grze Szarża biotyczna działała dopiero w tedy kiedy było widać przeciwnika :P I dla mnie to to nie jest teleportacja tylko wystrzelenie się z dużą prędkością. Dlatego przeszkody powinny działać.
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 16:11

Jak zauważył Core nie jest to tak przekoszone, bo w grze trzeba mieć na celu wroga. Tutaj nie potrzeba tego, ale wystarczającym ograniczeniem powinno być to, że trzeba widzieć miejsce w które chce się zaszarżować. Daje to większe pole to manewru niż w grze, ale tak to jest z każdą mocą/umiejętnością i nie tylko biotyków. Trzeba tylko wykazać się wyobraźnią i pomysłowością.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 17:18

Myślę, że co do szarży to można ją potraktować jak uderzenie dewastatora w ME3 multi - tam raczej przenikania przez ściany/osłony nie ma, trzeba widzieć, gdzie się chce zaszarżować, no i musi tam być miejsce i w miarę czysta droga. Przez ściany nie przenikamy. xP
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Jacob Nelson
Awatar użytkownika
Posty: 61
Rejestracja: 22 paź 2012, o 22:55
Miano: Jacob "Monk" Nelson
Wiek: 26
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Bezrobotny
Lokalizacja: Omega
Status: Poszukiwany przez organizację piracką "Czarna Róża"
Kredyty: 5.375

Re: Garść nowości

28 sty 2013, o 23:33

Czy tylko mi się wydaje nazwa "plecak" trochę głupia kiedy mówimy o uniwersum ME ?

Dlaczego by tego "plecaka" powiązać z pancerzem tak samo jak omniklucze czy generatory tarcz?

Tak jak to było w grze. Każdy pancerz będzie miał 5 slotów na start i nie będzie można tego zmienić. Ale ale sloty nie będą na broń ale na "stacje dokujące" ( wiem, głupia nazwa ale nie wymyśliłem póki co lepszej). Tych owych "stacji dokujących" będziemy mieć na początku 1 a resztę trzeba będzie wykupić i zamontować w slocie na pancerzu ( odpowiednik ulepszania "plecaka" ). Jeżeli zechcemy się bawić w jeszcze większą różnorodność to stacje, bądź sloty można przyporządkować do broni i tak np w ME 3 możemy mieć 1 broń z każdego rodzaju lecz jeżeli na forum byśmy wykupili odpowiednie stacje dokujące to w miejsce snajperki z ME 3 moglibyśmy nosić drugi karabin szturmowy lub nawet trzeci w miejscu strzelby.

Od biedy można by także w najcięższych pancerzach ( tylko dla żołnierzy) zamontować (szósty) slot na broń ciężką ( jak w ME2) dodać do sklepu odpowiednią stację dokującą i restrykcje iż broni ciężkiej nie można wnosić na teren zabudowany.

Wiem, że może trochę za późno na takie zmiany ale i tak chciałem się podzielić pomysłem :P
ObrazekObrazek


You should not trust me, I can be treacherous.

Wouldn't you mind a little bit of confrontation?
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 05:55

Jacob podejrzewam, że robocza nazwa "plecak" zawiera właśnie większość "stacji dokujących" które wymieniłeś :P i prawdopodobnie nie będzie to "worek z materiału" z XX i XXI w :P
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 08:23

Wydaje mi się Core że to było oczywiste, a Jacob'owi chodziło jedynie o zmianę terminologii, która dla osób nieobeznanych z uniwersum ME mogłaby być myląca.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 16:02

A i jeszcze jedno. Przypomniałem sobie czego bardzo (to moje osobiste zdanie) brakowało mi w KP. Wzrostu i wagi postaci. O ile drugie można zbyć mówiąc "odpowiednia" to jednak aby ustalić tą odpowiednią trzeba już znać wzrost, a tego nie idzie się doszukać u prawie nikogo. Drobny szczegół, ale decyduje on o tym kogo zauważysz w tłumie od razu, a kogo będziesz w stanie schować do torby podróżnej. Myślałem aby dodać takie dwa pola do statystyk, bo nie jest to coś co zmienia się za bardzo.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 18:01

Jacob, polecam przeczytać pierwszy post przed zadaniem pytania.
Plecak jest tu oczywiście nazwą całkowicie umowną.
Oczywiście, że oficjalna nazwa będzie zupełnie inna i bardziej klimatyczna, pasująca do naszych realiów.

Jeżeli chodzi o formę, to dziękujemy za propozycję, ale raczej zostanie tak, jak jest, gdyż nasz plecak to wszystko uwzględnia, a z tego co zrozumiałam tutaj gracz sam by sobie przydzielał miejsca. I co, przydzieliłby sobie 2 generatory tarcz? Em. xP Będzie wszystko co potrzebne.

Nexaron, umieszczenie wzrostu i wagi moim zdaniem, tak w pełni osobiście, jest kompletne zbędne, kiedy mamy pole "wygląd", w którym należy choćby tak pobieżnie opisać postać i zaznaczyć jej charakterystyczne cechy - jak wysoki wygląd. I raczej w każdej KP to znajdziesz, jedynym "minusem" jest to, że trzeba ten wygląd przeczytać i wyłowić informacje.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 18:19

Wybacz Hawk, ale nie zgodzę się. Nie w każdej. Nie chciałem wytykać palcami, ale w twojej też tego nie ma. Opis wyglądu jest oczywiście, ale nawet zająknięcia na temat wzrostu. Od razu dodam że pojęcie "przeciętnego wzrostu" nic nie mówi, bo jest to pojęcie względne.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 19:31

To już raczej mój błąd i dzięki za przypomnienie, pomijając oczywiście to, że "przeciętny wygląd" raczej wskazuje ci na to, co chciałeś wiedzieć - nie wyróżnisz tej osoby w tłumie. ;) Dla mnie dalej te punkty są jednak bezsensowne i nie ma po co się rozdrabniać (szczególnie, że wzór KP został już zrobiony i trochę głupio, że mówisz dopiero teraz), skoro można to zawrzeć w wyglądzie.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Garść nowości

29 sty 2013, o 19:52

Tylko żeby pamiętać aby to dodać. Z statystykami to był jedynie przykład. Równie dobrze może to być pole w danych osobowych jak data urodzenia, a i przeciętny wzrost to nie odpowiedź. Dla niektórych to może być 1,7m. Dla drugich 1,8, a dla trzecich jeszcze coś innego. To samo tyczy się stwierdzenia kto jest wysoki, a kto niski. Na koniec jeszcze tylko dodam że nie jesteś osamotniona w braku takiej informacji w opisie aparycji.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek

Wróć do „Stare ogłoszenia”