Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12109
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

[KLINIKA] Reverie

4 gru 2013, o 19:26

Obrazek Klinika "Reverie" jest jedną z wielu placówek działających na Illium i należących do firmy Reverie Corporation, specjalizującej się w dystrybucji i operowania na implantach biotycznych. Słynąca z niskich cen, przyciągających coraz to nowsze tłumy chętnych, wyrobiła sobie jako taką opinię na rynku, chwaląc się szeregiem specjalistów, odpowiednim sprzęcie i najwyższej klasy implantom do dyspozycji zainteresowanych. Filia ta, jedna z trzech znajdujących się w samej Nos Astrze, jest jedną z głównych, co zdradzają jej rozmiary. Wykwalifikowane rzesze pracowników, od recepcjonistów po chirurgów, gotowych jest na natychmiastowe wszczepienie danych implantów do ciała ich późniejszego użytkownika przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu i braku, lub ograniczeniu skutków ubocznych. Kosztem tego jednak cierpi elastyczność i dowolność zachcianek zainteresowanego - możliwości manipulowania przy wyglądzie lub działaniu i umiejscowieniu implantów pozostają wciąż mocno ograniczone, co jest jedną z podstawowych wad tego typu klinik w obecnych czasach. Mimo tego, dzięki wyżej wymienionym plusom, Reverie Corp. wciąż utrzymuje się w czołówce firm świadczących takowe usługi, przynajmniej na Illium, choć stopniowo jej kliniki i produkty pojawiają się na rynkach innych planet.

[td=400][b][color=#FF8000]Posiadane licencje producentów takich, jak:[/color][/b] [list] [*] Maeko Materials [*] Rada Serrice [*] Phasis Company [*] Ariake Technologies [*] Armax Arsenal [*] Binary Helix [*] Jormangund Technology[/list][/td] [td=350][b]Możliwości modyfikowania implantów niestandardowych:[/b] [list][*] brak (wygląd narzucany przez Mistrza Gry. Ryzyko wystąpienia powikłań.) [*] ograniczone (50% szans na wybranie wyglądu gracza, +7.000 kredytów)[/td]
Akcesoria:
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
[/list]
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Obrazek
Hydra 01
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Hydra 02
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10%
Cena: 20.000 kredytów
Hydra 03
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 15%
Cena: 25.000 kredytów
Hydra 04
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 20%
Cena: 30.000 kredytów
Hydra 05
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 25%
Cena: 35.000 kredytów
Obrazek
Nexus 01
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Nexus 02
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5%
Cena: 20.000 kredytów
Nexus 03
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 15%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5%
Cena: 25.000 kredytów
Nexus 04
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 20%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10%
Cena: 30.000 kredytów
Nexus 05
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 25%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10%
Cena: 35.000 kredytów
Obrazek

Cairex
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10%
Pozwala na wytworzenie Bariery ma poziomie 1 na czas 1 tury, do wykorzystania raz podczas walki.
Cena: 27.000 kredytów
Centurion
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10%
Pozwala na zniwelowanie ujemnych modyfikatorów raz na 5 tur.
Cena: 30.000 kredytów
Obrazek [td=250][u]Lysasis[/u] [b]Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych:[/b] 10% [b]Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych:[/b] 15% Pozwala na zwiększenie szansy na obalenie na czas 1 tury o 40%. Do wykorzystania raz na 5 tur. [b]Cena:[/b] 40.000 kredytów[/td] [td=250][u]Callisto[/u] [b]Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych:[/b] 15% [b]Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych:[/b] 5% Umożliwia nałożenie na swoje pociski efektu Amunicji Odkształcającej na poziomie 1, na czas 1 akcji i do wykorzystania raz podczas walki. [b]Cena:[/b] 35.000 kredytów[/td]
Obrazek
Krupp 01
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 5%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Krupp 02
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5%
Cena: 20.000 kredytów
Krupp 03
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5%
Cena: 25.000 kredytów
Krupp 04
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 20%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10%
Cena: 30.000 kredytów
Krupp 05
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 25%
Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10%
Cena: 35.000 kredytów
Obrazek
Immortal 01
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Immortal 02
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 10%
Cena: 20.000 kredytów
Immortal 03
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 15%
Cena: 25.000 kredytów
Immortal 04
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 20%
Cena: 30.000 kredytów
Immortal 05
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 25%
Cena: 35.000 kredytów
Implanty niestandardowe
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.
[td=400][sideimg=left]http://i.imgur.com/vbFwnro.png[/sideimg][b]Nazwa:[/b] Exodus [b]Producent:[/b] Conatix Industries [b]Opis:[/b] Będący w gruncie rzeczy przypadkowym efektem prac nad nowymi implantami dla adeptów, Exodus szybko spotkał się z zainteresowaniem na rynku. Początkowo wpływał jedynie na moce biotyczne, z czasem wzbogacono go jednak o funkcje umożliwiające współpracę z konwencjonalnymi modelami omni-kluczy. W skrócie można przyrównać go do karty pamięci, która rejestruje informacje dotyczące ostatnio używanej mocy. Jeśli użytkownik ponownie postanowi z niej skorzystać, wszystkie te dane zostają wykorzystane do zwiększenia kontroli nad układem nerwowym w celu wzmocnienia biotyki, lub skuteczniejszego skonfigurowania omni-klucza tak by użyty program technologiczny odniósł większy efekt. Niestety w przypadku skorzystania z innej umiejętności niż ta już zarejestrowana, implant rozpocznie procedurę czyszczenia i ponownego zbierania danych, co wpływa negatywnie na procesy myślowe i kontrolę układu nerwowego. [b]Działanie:[/b] Każde kolejne użycie tej samej mocy wzmacnia ją o 5%, ale jednocześnie osłabia o taką samą wartość wszystkie pozostałe. [b]Cena:[/b] 50.000 kredytów[/td] [td=400][sideimg=left]http://i.imgur.com/vbFwnro.png[/sideimg][b]Nazwa:[/b] Jotun [b]Producent:[/b] Jormangund Technology [b]Opis:[/b] Zasada działania tego implantu jest niesłychanie prosta. Po wszczepieniu pozostaje uśpiony, działając jako forma zabezpieczenia w tych kilku, najbardziej ekstremalnych przypadkach. Wtedy ulega aktywacji pobierając wszelką dostępną energię z omni-kluczy, broni, a w niektórych przypadkach nawet pierwiastka zero umieszczonego w ciele posiadacza, by następnie przekierować ją do generatora tarcz. Choć z jednej strony uniemożliwia to korzystanie ze zdolności lub broni, z drugiej stanowi doskonałą ochronę przed praktycznie każdym rodzajem ataku. Niestety implant jest w stanie podtrzymać osłonę przez bardzo krótki odstęp czasu, po czym ponownie przechodzi w czas hibernacji i musi minąć sporo nim będzie gotowy do kolejnego użycia. Czasem jednak ten jeden niewielki moduł jest wszystkim co decyduje między życiem a śmiercią. [b]Działanie:[/b] Raz w trakcie przygody na okres jednej tury czyni tarcze absolutnie niezniszczalnymi. Jednocześnie uniemożliwia korzystanie z broni oraz mocy. [b]Cena:[/b] 50.000 kredytów[/td]
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: [KLINIKA] Reverie

1 sty 2014, o 14:00

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Tutaj swe kroki skierował Nexaron z pod Klubu Wieczność z dwóch powodów. Po pierwsze... W wieży grupy Optima znalazł coś co zdawało się być implantem, a po drobnym poszukiwaniu informacji w extranecie potwierdziło się, że był to rzadki implant zwany Bersekerem. Samo jednak jego działanie nie było warte uwagi, więc zamiast z niego korzystać najemnik postanowił wymienić go na inny, który uznał za bardziej użyteczny, opatrzenie uszkodzonych żeber i 4000 kredytów na samej górze. Z oferty kliniki najbardziej odpowiadał mu produkt Rady Serrice, a że jego znalezisko było sporo warte postanowił sobie nie żałować i zafundować Nexus'a model V.

Wyświetl uwagę administratora

Wyświetl wiadomość pozafabularną
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Nakmor Gavos
Awatar użytkownika
Posty: 245
Rejestracja: 18 paź 2013, o 20:34
Miano: Nakmor Gavos
Wiek: 269
Klasa: Adept
Rasa: Kroganin
Zawód: Krogański Szaman
Lokalizacja: Omega
Status: Członek załogi Wraitha
Kredyty: 7.492
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [KLINIKA] Reverie

4 lut 2014, o 10:10

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Klinika Reverie. Kroganin spojrzał na budynek po czym wkroczył do środka. Dobre miejsce na początek jego planów. Implant Cerebro był niezwykle rzadkim na rynku i do tego cholernie drogim, ale dla Gavosa niezbyt przydatnym. Dlatego też postanowił zrobić z niego odpowiedni użytek i wymienić na Nexusa V z serii Rady Serrice. Implant ten znacznie zwiększyłby jego możliwości biotyczne, co przydałoby się w przyszłości podczas wykonywania różnych zadań. Nie chcąc aby młody nudził się podczas tej całej operacji oraz czekaniu wręczył mu 500 kredytów i pozwolił na własne zakupy.

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wyświetl uwagę administratora
ObrazekObrazekBonusy: +15% obrażenia od broni, +30% obrażenia wręcz (-1PA), +30% Tarcze, +35% obrażenia od mocy, -20% koszt użycia mocy, +15% prem technologicznaTheme /Battle ThemeVoice "Co zrobisz w przypadku zła, którego nie możesz pokonać sprawiedliwością ?
Zwalczysz zło złem, czy też zaakceptujesz fakt, że sprawiedliwość z nim przegrała ?
- Tak czy inaczej, zło pozostanie. "
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12109
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [KLINIKA] Reverie

20 mar 2014, o 18:34

Margarett czekała przed wejściem do kliniki. Najdroższej w Nos Astra. Można było spokojnie domyślić się, że już wcześniej opłaciła pasierbowi miejsce i sztab specjalistów, przygotowanych na każdą ewentualność. Obok niej stał jakiś wysoki mężczyzna w wieku około 58 lat. Miał szpakowate włosy i gruby płaszcz na ramionach.

Gdy zobaczyli rudowłosą dziewczynę z chłopakiem, wygłodzonym, wymęczonym i być może gorączkującym, opartym na jej ramionach, natychmiast wybiegli w ich kierunku. Mężczyzna obok Margarett zdjął z Fenenny ciężar, odpierając Alexa. Płakał i śmiał się ze szczęścia.

- Alex, jak dobrze, jak dobrze, że żyjesz. Straciliśmy nadzieje... - mamrotał pięćdziesięciolatek, po czym wyciągnął rękę w stronę najemniczki i spojrzał jej ufnie i wdzięcznie w oczy - Nie wiem, jak mam Pani dziękować.

- Margarett, twój upór starej kozy znowu się opłacił. - Alex odwzajemnił uśmiech ojcu i zwrócił się do macochy, która nie pokazywała po sobie żadnych emocji. Wyglądała, jakby w zasadzie była zobojętniała względem wszystkiego. Ta jednak podeszła również do chłopaka i poklepała go po ramieniu.
Scena jak z serialu.

- Wiedziałam, że żyjesz. - skomentowała rzeczowym tonem - Zanim wyruszyłeś na misję, kazałam ci nie zginąć, a ty odpowiedziałeś: "Nie dałbym ci tej satysfakcji." - dopiero po tych słowach uśmiechnęła się trochę złośliwie, ale szczerze. Alex zaśmiał się, a szpakowaty obruszyła się nieco.

- Margarett, nie opowiadaj bzdur. - potem zwrócił się do Alexa - W tej klinice pracuje moja dobra znajoma. Poza tym to porządna firma, zaraz przywrócą cię do odpowiedniego stanu i będziesz mógł iść z nami na kolację. - na końcu spojrzał jeszcze raz wdzięcznie na Fenennę - Dziękuję jeszcze raz z całego serca. Gdyby nie pani, nie miał bym już syna. Moja żona porozmawia z panią o wynagrodzenia, a ja zapraszam z nami na kolację. Wspólnie. Chciałbym dowiedzieć się więcej o wybawicielce mojego syna i o wszystkim, co działo się na Toolak. Dołożę wszelkich starań, żeby kara spotkała tych, którzy byli wszystkiemu winni. - jego głos z każdym słowem stawał się coraz energiczniejszy.

- Ja również dziękuję. - powiedział Alex, ale na niewiele więcej było go stać w tej chwili. - Z chęcią ci to jakoś wynagrodzę. Ryzykowałaś dla mnie własne życie. - powiedział i spojrzał na Fenennę pierwszy raz nie dziko lecz ufnie.

Kiedy mężczyźni mieli już wchodzić do kliniki, starszy mężczyzna zmrużył oczy i popatrzył na ranę na nosie Fenenny.

- Ma pani złamany nos. - stwierdził bez wątpienia i poważnie. - A to proszę iść z nami. Nienaprostowany i źle wykonany może powodować chroniczny katar. Leczenie oczywiście na mój koszt. - powiedział, po czym zaprosił dziewczynę przodem przed siebie do środka.



Naprostowywanie nie należało do przyjemnych zabiegów, ale ze znieczuleniem Tocco prawie nic nie czuła. Kiedy nos Fenenny znów był w jednym kawałku, dziewczyna wyszła na zewnątrz, gdzie czekała na nią Margarett z poważną miną. Spiorunowała oczami dziewczynę, a w szczególności jej opatrunek na nosie i usztywnienie chrząstki nosa. Znowu była pełna dystansu. I nieufności.

- Jan odleciał już? Pisałam do niego, ale nie odpisuje.- spytała, po czym machnęła na Fenennę ręką i poprowadziła gdzieś w ustronne miejsce.

Wyświetl wiadomość pozafabularną
Fenenna Tocco
Awatar użytkownika
Posty: 278
Rejestracja: 25 mar 2013, o 00:02
Miano: Fenenna Tocco
Wiek: 22
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik Błękitnych Słońc z rangą sierżanta
Status: poszukiwana przez biologicznego ojca - Adama Moore'a
Kredyty: 15.495

Re: [KLINIKA] Reverie

20 mar 2014, o 21:45

Fen przez całą rozmowę między członkami rodziny Moore głównie obserwowała Margarett. Na starszego mężczyznę spoglądała tylko w momencie, kiedy zwracał się do niej bezpośrednia. Tak sam zerkała na Alexa. Starsza kobieta wyraźnie starała się utrzymać minę obojętną, ale Fen mało to obchodziło.
Spokojnie przekazała sierżanta jego ojcu i słuchała wymiany zdań. Przez cały czas nawet się nie uśmiechnęła, nawet jeśli była ku temu sposobność.
- Wykonałam tylko zadanie, które mi powierzono - odpowiedziała na kolejne podziękowania. Kiwnęła jeszcze głową, by zaznaczyć, że usłyszała zaproszenie na kolację. Czy z niego skorzysta, zależy to od wyniku rozmowy z Margarett.
Poszła za szpakowatym mężczyzną i dała sobie opatrzyć nos. Kiedy wychodziła z kliniki, miała niezmierną ochotę podrapać się pod usztywnieniem pomimo że jeszcze działało znieczulenie. Spojrzała na starszą kobietę, która wyraźnie na nią czekała. Zrównała się z nią i przejęła prowadzenie. Przez chwilę milczała dobierając słowa.
- Przykro mi, pani Moore - powiedziała tylko po czym rozpoczęła całą opowieść od momentu, w którym znalazła się na planecie...

Wyświetl wiadomość pozafabularną
[center]BONUSY: -10% do kosztów użycia mocy, +40% do obrażeń od mocy, +10% premi technologicznej, +10 punktów dodatniego modyfikatora raz na 4 tury[/center]
[center]ObrazekObrazek[/center]

[center]Aktualny ubiór cywilny | pancerz[/center]
[center][url=gg://5385530]gg[/url][/center]
Fenenna Tocco
Awatar użytkownika
Posty: 278
Rejestracja: 25 mar 2013, o 00:02
Miano: Fenenna Tocco
Wiek: 22
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik Błękitnych Słońc z rangą sierżanta
Status: poszukiwana przez biologicznego ojca - Adama Moore'a
Kredyty: 15.495

Re: [KLINIKA] Reverie

6 kwie 2014, o 16:06

Fen po ogarnięciu się w hotelu w końcu wyszła i miała dodatkowy prezent od Błękitnych Słońc. Stary znajomy wysłał jej implant Feniks 05, który wspomoże jej biotykę i dziewczyna zamierzała go wykorzystać. Darmowych zabawek nie wyrzuci od tak, a przynajmniej zachowa teraz trochę grosza na coś lepszego w przyszłości.
Weszła do kliniki, rozglądając się uważnie. Wcześniej była tutaj w towarzystwie i jakaś jej część nie chciała się natknąć właśnie na tych ludzi. Dziewczyna jeszcze nie naprostowała własnych myśli po ostatnim zamęcie.
Podeszła do punktu zgłoszeń i położyła implant na ladzie.
- Mogę się umówić na "zainstalowanie" tego? - spytała i po chwili zmierzała już do jednej z sal operacyjnych. Przygotowała się z pomocą pielęgniarki
Po wszystkim wysłuchała zaleceń lekarza, kiwając głową, po czym wyszła.

[zt]
[center]BONUSY: -10% do kosztów użycia mocy, +40% do obrażeń od mocy, +10% premi technologicznej, +10 punktów dodatniego modyfikatora raz na 4 tury[/center]
[center]ObrazekObrazek[/center]

[center]Aktualny ubiór cywilny | pancerz[/center]
[center][url=gg://5385530]gg[/url][/center]

Wróć do „Fabularne”