Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Cytadela w sieci

9 paź 2013, o 17:21

Cool.
Ogólnie partia którą dopiero zaczęliśmy jeszcze trochę potrwa. Więc mamy dwie opcje skoro jest możliwość rozgrywania dwóch partii jednocześnie.
Możemy przy okazji zacząć jeszcze jedną, równoległą do prowadzonej obecnie gry (w tym wypadku proszę o zgłoszenia potencjalnych chętnych) - Axandr, Xirys wiem, że gracie już gdzie indziej, ale to partia dla początkujących więc możecie bez problemu zrezygnować z kontynuowania zabawy i zwolnić sobie slot.

Ewentualnie osoby, które zgłosiły się po rozpoczęciu przez nas zabawy, mogą spróbować swoich sił w jakiejś partii z nieznajomymi i ewentualnie potem podziałamy coś wspólnie.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Cytadela w sieci

9 paź 2013, o 17:40

Rozgrywka nie jest specjalnie skomplikowana ;) pozostają reserche i sama taktyka podboju :P Zgłaszam się do nowej rozgrywki! Nick: (a jaki ja mogę mieć? <Patrz nazwa profilu>) :P
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Cytadela w sieci

9 paź 2013, o 22:09

Oczywiście również skusiłem się na przystąpienie do zabawy. Pseudonim wszystkim wam tu znany, gra nie pozwoliła mi jedynie na wykorzystanie " ' ", stąd AhriZhao vas Orionis.
Obecnie prowadzę dwie rozgrywki, ale tą dla początkujących jestem skłonny porzucić, jeżeli znajdzie się dla mnie miejsce w forumowej partyjce. :)
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Cytadela w sieci

9 paź 2013, o 22:53

Coraz nas więcej... może faktycznie pora pomyśleć nad jakimś Forumową Wojną o Dominację Galaktyki :)
Kieł
Awatar użytkownika
Posty: 123
Rejestracja: 9 sie 2013, o 19:01
Miano: Artur Mistrz
Wiek: 32
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Badacz
Kredyty: 0.030

Re: Cytadela w sieci

10 paź 2013, o 11:27

Ludzie, właśnie odpalam tego Neptuna. Jeśli jest ktoś chętny by nauczyć mnie w to grać, to poproszę o napisanie na PW. Nick w grze mam (ciężko się domyślić) AraczPL
ObrazekObrazek Jesteś głównym bohaterem swojej historii, nie pobocznym kogoś innego.-Aracz Haracz
Kieł to postać z gry, na chacie proszę pisać mi Aracz :D
Araczowe GG:47473736
Trup tak bardzo - bedzie nowapostać
Axandr Likulus
Awatar użytkownika
Posty: 197
Rejestracja: 14 mar 2013, o 01:08
Miano: Axandr Likulus
Wiek: 28
Klasa: Szpieg
Rasa: Turianin
Zawód: Polityk
Kredyty: 31.000

Re: Cytadela w sieci

10 paź 2013, o 12:21

Ja w każdej chwili jestem gotowy do nowej rozgrywki. Fakt w rozgrywce początkujących dobrze mi idzie ale wolę grać z kolegami i koleżankami z forum ;)
ObrazekObrazek mój numer gadu - 38541854
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Cytadela w sieci

10 paź 2013, o 14:55

Kurde z braku chęci chciałem sam założyć już jakiś serwer czyli grę, ale okazało się że potrzeba premium membera do tego :P no cóż i chęci poszył...
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Cytadela w sieci

10 paź 2013, o 19:36

Ano tak to niestety wygląda. Cena za premium jest jednak bardziej symboliczna, bo przy tym rocznym wariancie to raptem 2$ na głowę. Niestety system jest jakiś toporny i miałem dziwne problemy chcąc zrobić przelew. Skoro jest takie zainteresowanie będę musiał jednak znowu do tego przysiąść.
Szczególnie, że dalej jaram się galerią avatarów i możliwością stworzenia własnej rasy. ;)

Tak przy okazji. Ponieważ zgłosiło się tyle osób, a mnie wreszcie przestał boleć brzuch, uznałem że dobrze będzie przygotować jakiś poradnik, tak żeby osoby nowe (czyli w gruncie rzeczy wszyscy :P ), mogli zacząć jak najszybciej. Niestety z uwagi na długość rozgrywki, głupio byłoby gdyby ktoś utknął w przegranej partii bo popełnił kilka głupich błędów. System jest jak już pisałem banalnie prosty, więc nie będzie tego wiele. Istnieje jednak kilka ważnych aspektów, które potrafią ułatwić grę, a które zauważyć można dopiero po rozegraniu kilku potyczek.

1) Statystyki to nie wszystko.
Cyferki nijak mają się bowiem do ogólnie pojętej dyplomacji. W tej grze nie ma miejsca na krępacje, czekanie do ostatniej chwili na nawiązanie relacji itd. Wiele osób woli trzymać się z autorami pierwszych otrzymanych przez nich wiadomości. Innym razem nawet głupie przywitanie i zaproponowanie pokojowych relacji potrafi pokazać na czym stoimy. Jeśli ktoś odpowie negatywnie, albo niezbyt przekonująco, wiemy że zabezpieczenie naszych granic to rozsądne wyjście. Z drugiej jeśli ten szczęśliwie zaoferuje możliwość handlu, wiemy na czym stoimy. Często ludzie będą też pisali, że są w kontakcie z tymi i tamtymi, co pozwoli nam lepiej rozeznać się w galaktycznej polityce.

2) Cyferek nie można jednak pomijać.
Nie chodzi tu jednak nawet o posiadanie większych armii, lepszych technologii i tym podobnych rzeczy, bardziej o sposób interpretowania wszelkich wartości w tej grze, bo o czym 90% ludzi zdaje się nie zdawać sobie sprawy - nie przypomina to wielu innych produkcji. Chcąc uzupełnić to o czym pisałem w pierwszym punkcie, możemy korzystać z tych wszystkich szpiegowskich gadżetów, które udostępniono nam w grze. Możemy bez problemu sprawdzić kto ile ma statków, ile flot i jak stoi ze swoimi naukowymi przedsięwzięciami. To ostatnie jest również doskonałą wskazówką pomagającą stwierdzić kto naprawdę jak mocno z kim trzyma. Jak przystało na polityków wszyscy tam kłamiemy, dźgamy się po plecach i inne takie. Cyferki nie mogą jednak nikogo oszukać.
Drugi sprawa to słynna kwestia obrony własnych granic. Wiele osób popełnia zasadniczy błąd przeginając w tym departamencie, co również wynika z błędnej interpretacji. Po co zostawiać do obrony 10 okrętów skoro wystarczy 1? W obronie nasze wojska dysponują zwiększonym atakiem. Wysłana ku nam flota, nieważne jak liczna, za każdym razem, nawet walcząc z jednym statkiem broniącym planety i tak będzie ponosiła straty. W końcu posiłki będą zbyt daleko, żeby kontynuować atak. Agresor straci liczną armadę, my natomiast ledwie kilka jednostek, po czym na powrót przejmiemy co nasze. Wygrywamy więc podwójnie, nie tylko broniąc granic, ale również osłabiają wroga. Efektywne zarządzanie naszymi zasobami odgrywa tu naprawdę niebagatelną rolę.
Nie będę jednak rozpisywał się na temat wszystkiego. Chodzi mi bardziej o pokazanie zasady i nauczenie Was, że czasem trzeba patrzeć na rozgrywkę z nieco innej perspektywy.

3) Specjalizacja jest kluczem do sukcesu.
Dotyczy to w gruncie rzeczy każdego aspektu gry. Nikt nie jest w stanie opracowywać wszystkich technologii jednocześnie, a nawet najpotężniejsza nacja nie poradzi sobie z atakiem dwóch dużo słabszych sąsiadów. W przypadku nauki to szczególnie istotne. Zasadniczo trzy dziedziny to najbardziej optymalna scenariusz. Szczególnie, że wszystkie dostępne można podzielić na właśnie tyle podgrup:
A) Ekonomia: manufacturing = terraforming > banking.
Tak sprawa wygląda zdaniem większości osób. Banking jest w sumie najgorsze z tej trójki, bo prędzej czy później kredytów i tak ma się dość, więc tych kilka poziomów lepiej od kogoś wytargować. Terraformacja choć w teorii posiada dużo większy wpływ i zastosowanie, cierpi z jednego prostego powodu. Specjalista od terraformacji będzie miał na swoich gwiazdach więcej banków i fabryk. W przypadku podboju cała ta infrastruktura stanie się łupem wroga. Manufacturing nie wiąże się z takim ryzykiem. Nawet po skutecznym przejęciu naszych terytoriów, zwycięzca owszem zyska postawione przez nas konstrukcje, ale nie będzie mógł korzystać z tych samych technologii, a więc produkcja okrętów będzie przebiegała u niego wolniej. Terraformacja choć faktycznie dużo atrakcyjniejsza jest jednocześnie bardziej ryzykowna, decyzja nie jest więc wcale taka prosta.
B) Logistyka: hyperspace range = scanning.
To na czym się skupimy zależy w dużej mierze od naszej pozycji. Ogólnie zasięg powinno opracowywać się tylko jeśli naprawdę tego potrzebujemy. Scanning to niezwykle cenna zdolność pozwalająca nam śledzić ruchy wroga z większą skutecznością. Łatwiej jest nam również zlokalizować bogatsze w surowce gwiazdy, dostrzec luki w obronie potencjalnego wroga i cieszyć się komfortem, zamiast rozwijać wciąż obawiając niespodziewanego ataku. Ogólnie i tak każdy powinien opracować jedno, a wymieniać się na drugie. Jednocześnie warto pamiętać, że nie ma sensu przesadzić. Wyżej niż 5 poziom pchać się nie ma po co.
C) Pozostałe: weapons > długo, długo nic > experimentation.
Lepsze uzbrojenie to bez dwóch zdań najważniejsza technologia spośród dostępnych i zawsze powinna stanowić priorytet. Nieważne czy chcemy bronić się, czy atakować. Jest to jednocześnie rzecz, którą powinniśmy zachować jedynie dla siebie. Nie muszę chyba mówić, że oferowanie jej sąsiadowi, który może obrócić się przeciw nam to głupota? ;)
W moim przypadku pod koniec gry zawsze miałem bronie na 10 poziomie, 6-8 w A i 3-5 w B. Oprócz tego oczywiście handlowałem, więc choć sam mocno się wyspecjalizowałem, ostatecznie dysponowałem bogatym wachlarzem nowych technologii.

4) Najważniejsza ze wszystkich zasad: zawsze, ale to zawsze miej kasę w kieszeni.
Podstawowy błąd początkujących to wywalanie od razu wszystkiego bez opamiętania. Nie powiem, żeby stawiało ich to na przegranej pozycji, ale na pewno nie pomaga. Powód jest prosty. Nawet jeśli dysponujemy początkowo zasobnymi gwiazdami, nikt nie powiedział, że za chwilę nie odkryjemy jeszcze bogatszej i fajnie byłoby mieć jakieś środki na jej rozwój. Co jeśli nagle poczujemy się zagrożeni i będziemy potrzebowali nowego carriera, ale zabraknie nam gotówki? Ewentualnie jeśli każemy naszemu sojusznikowi czekać, bo nie mamy kredytów na wysłanie mu nowych technologii i ten po prostu zgłosi się do konkurencji? Sam utworzyłem sobie taką listę zasad, które z tego co widzę nie różnią się od tego co wykorzystują weterani.
W początkowych stadiach nigdy nie buduję więcej niż jednej konstrukcji na planecie, nieważnie jak byłaby dochodowa. Dodatkowo nie robię też tego bezmyślnie. Nie zapłacę za bank, który będzie mnie kosztował więcej niż 20 i centrum naukowe warte więcej niż 120. Oczywiście osoby, które już grały wiedzą, że oprócz tego są jeszcze fabryki o których nie wspomniałem. Dlaczego? Ano dlatego, że ich w najlepszym wypadku nie stawiam w ogóle przez pierwsze trzy rundy. Po prostu ich nie potrzebuje. Nikt nas nie zaatakuje, bo w obronie dysponujemy bonusami do ataku. Z drugiej strony my również nie zaatakujemy nikogo innego, bo jest masa wolnych gwiazd, które można zająć bez strat i zaczynanie gry od wojny to czysty idiotyzm. Natomiast skupiając się na kredytach i nauce, nasz rozwój będzie na tyle szybki, że nadrobienie zaległości w kwestii fabryk nie będzie problemem. Wyjątkiem są sytuację kiedy zajmuje naprawdę bogatą gwiazdę na terenach granicznych i oddalonych od mojej stolicy. Wtedy wrzucę w nią jedną fabrykę (kosztuje mnie to jakieś 20 kredytów, a nawet produkcja na poziomie okrętu na godzinę, potrafi skutecznie odstraszyć).
Nigdy nie tworzę więcej niż 3 carrierów na początek. Nawet jeśli w pobliżu jest więcej cennych gwiazd. Cierpliwości, one i tak nie zostaną szybko zajęte. Najlepszy przykład to ja i Konrad w naszej obecnej partii. On zaczął z 10 flotami, ja miałem trzy, a w chwili obecnej zająłem najwięcej gwiazd. Widać więc, że spora część kabony została przez niego wykorzystana w niezbyt efektywny sposób. Patrząc na fakt, że jeden carrier to 25 kredytów, można powiedzieć, że wyrzucił w błoto 175, a to nieco ponad 30% początkowych środków.
No i na samym końcu, buduję z głową, chomikując ile mogę. Chodzi tu o mechanikę funkcjonowania samej gry. O ile fabryki i centra naukowe zaczynają przynosić bonusy z chwilą ich postawienia, o tyle banki nie robią niczego do momentu zakończenia cyklu. Oznacza to, że nieważne czy zbudujemy je kiedy do końca zostały 23 godziny, czy 23 minuty. Z drugiej strony Jeśli wybudujemy je zbyt prędko i zauważy to nasz przeciwnik, może potraktować to jako zachętę do ataku. No i skutecznie ogranicza to nasze zaskórniaki. Jeśli wstrzymujemy się ze stawianiem banków, pieniądze nadal są u nas w kieszeni i możemy je wykorzystać wedle uznania. Jeśli natomiast nic się nie wydarzy, inwestujemy wszystko tuż przez zakończeniem cyklu i ani się obejrzymy, a nasze konto znowu jest pełne. W ten sposób zachowujemy ciągłą płynność finansową i minimalizujemy szansę na złapanie się z ręką w nocniku.

Dobra, to w sumie tyle. Już i tak wyszło tego sporo więc nie będę Was dalej zamęczał. ;)
Niemniej jednak myślę, że każdy wyskubie tu coś interesującego. Niestety poradniki w grze są mało praktyczne, tu natomiast znajdziecie zbiór zasad, które nawet całkowici nowicjusze mogą wykorzystać nie martwiąc się, że już na początku strzelą sobie w kolano, co skutecznie popsuje im dalszą rozgrywkę.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Cytadela w sieci

11 paź 2013, o 10:56

Dooobra, bo w sumie nie ma chyba co czekać. Lepiej od razu zacząć nową rozgrywkę póki jeszcze jest tylu chętnych.

Będę potrzebował jeszcze 7 osób, ale zanim przejdziemy do szczegółów jedna kwestia:
Bo ponieważ wszyscy znamy się i lubimy, wbijanie komuś noża w plecy nie jest już takie ekscytujące jak dawniej. Z tego powodu chciałbym utrzymać Cytadelę i NP2 jak najdalej to tylko możliwe. Taaa, wiem że chociaż zostało to zabronione i tak większość z nas coś kręci poza fabułą. To nie tak, że Axandr się trochę przesadnie nie napalił i mnie z istnym fanatyzmem regularnie nie napastuje na GG, ba Unco to mój sąsiad, spotykamy się i gadamy, również o NP2. To po części powód dla którego nie będę go więcej zapraszał do naszych gier. Poprzednio sytuacja była wyjątkowa, bo potrzebowaliśmy kogoś do zajęcia wolnego miejsca. Przy takiej ilości chętnych to nie będzie problem. ;)

Wracając jednak do tematu - średnio mi się to podoba jeśli mam być szczery. Wolę żeby gra w NP2 nie wychodziła poza tą jedną kartę w przeglądarce. Niczym z Las Vegas - to co dzieje się w jednej, konkretnej galaktyce, zostaje w tej galaktyce. Nie uśmiecha mi się rozgrywanie kolejnej partii, w której na starcie jedni sprzymierzają się z innymi, bo wcześniej zrobili to samo. Natomiast nikt inny nie gada z nimi, bo wie że obaj lubią się na tyle, że na pewno regularnie knują na GG. Oczywiście nie mogę nikogo wyrzucić w trakcie rozgrywki, ale z całą pewnością mogę go więcej nie zaprosić. Liczę na Waszą dojrzałość. Każda rozgrywka to osobna gra. Jeśli zobaczę, że po raz kolejny ktoś ze sobą "przypadkiem" współpracuje to przecież nie jestem debilem i będę w stanie dodać 2 do 2. Chciałbym żeby to umiejętności, a nie zwykłe kolesiostwo decydowało o tym kto odniesie zwycięstwo. Zresztą pal licho wygraną, grunt żeby się dobrze bawić i nie tworzyć przy okazji kwasu. Ludzie potrafią się żreć przez dużo mniejsze pierdoły.

Wszelka komunikacja odbywająca się w Neptune's Pride, ogranicza się więc do wiadomości wbudowanych w system. Dodatkowo przez cały czas odgrywamy nasze postacie (a co, wprowadźmy nieco urozmaicenia do gry ;) ) dając Wam jednocześnie wolną rękę w kwestii stworzenia szczegółów. W sumie można poświęcić temu już teraz trochę uwagi. W obecnej grze robiliśmy to w pośpiechu, więc wszystko jest jakieś takie nijakie, fajnie gdyby to nieco poprawić. Oczywiście sporo osób jest początkujących i pewnie będzie chciało czasem o coś spytać bardziej doświadczonych graczy. Żeby jednak nie robić tego prywatnie, co by nas nie kusiło, proponuje ten temat. Zresztą macie poradnik, resztę możecie wydumać sami.
Żeby była jasność, nadal możemy knuć, blefować, podstępnie atakować i szczuć na siebie innych, aby następnie wkroczyć do akcji i wykończyć obu. Po prostu robimy to jako postacie w grze, nie jako my sami.

Jeśli ktoś zgadza się na te warunki poproszę o prywatną wiadomość. Po zgłoszeniu się przez kolejnych 7 osób, będziemy mogli zacząć działać. Nie potrzeba konta premium żeby zatroszczyć się o własny, pusty "stół do gry", ale wymaga to żebyśmy się jednocześnie logowali. Z tego powodu będę potrzebował aby wszyscy chętni zjawili się na Cytadeli o konkretnej godzinie (22 zdaje się być uniwersalna niezależnie od pory dnia, bo rzadko kiedy ktoś nie może wtedy wejść na neta na ten kwadrans) w dzień-dwa po zebraniu kompletu.
Dodatkowo każdemu z Was zostanie przypisany kolor jeszcze zanim w ogóle zaczniemy się logować do gry. Innymi słowy nie macie pewności czy wylądujecie tuż obok Waszych psiapsiółek z kółka różańcowego, na środku planszy, czy jakichś bidnych peryferiach. Przede wszystkim jednak, nikt nie będzie się czuł pokrzywdzony bo inna osoba czatowała na jakieś planety i udało jej się kliknąć szybciej.

Póki co jestem ja, Axandr pewnie też się załapie, Core, Kieł, Ahri. To już piątka. Gdyby dołączył Xirys, Zeervus i Konrad mielibyśmy gotowy skład. Dla pewności wolałbym jednak żeby każdy coś tam jednak skrobnął w tym PW.

Pozdro. ;)
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Konrad Strauss
Awatar użytkownika
Posty: 861
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:03
Wiek: 29
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Specjalista N2
Lokalizacja: Treches
Status: Starszy sierżant. Doświadczenie z obcą technologią(trzy razy). Po załamaniu nerwowym, jest na przymusowym urlopie.
Kredyty: 38.570
Medals:

Re: Cytadela w sieci

3 lis 2013, o 15:55

No dobra ludzie, słuchajcie mnie! Zabawa w galaktyczną dominację jest zarąbista i spodobała mi się diabelnie. Ostatnią partię, gdzie sześć osób z forum grało, zakończono sukcesem dla gracza Xirys! Każdy kto już w to grał, stał się automatycznie weteranem, ale to nie zmienia tego, że przyjmiemy każdego na nową rozgrywkę w NP2 http://triton.ironhelmet.com/

Jak na razie wiem, że chętni do kolejnej gry są:
Konrad
Axandr

Dlatego dawajcie tutaj swoje zgłoszenia, żeby było wiadomo, kto z nami zagra w kolejnej dominacji o galaktykę.
ObrazekObrazek Theme Ubiór cywilny

Wszystko co słyszymy jest opinią, a nie faktem.Wszystko co widzimy jest perspektywą, a nie prawdą. - Marek Aureliusz
Axandr Likulus
Awatar użytkownika
Posty: 197
Rejestracja: 14 mar 2013, o 01:08
Miano: Axandr Likulus
Wiek: 28
Klasa: Szpieg
Rasa: Turianin
Zawód: Polityk
Kredyty: 31.000

Re: Cytadela w sieci

3 lis 2013, o 16:15

O i jeszcze ja swoje dwa grosze wsadzę. Tym razem zróbmy to porządnie fabularnie tak by wojny i wszelkie inne interakcje w galaktyce przebiegały w formie roleplaya. Można nawet jako że nikt chyba nie ma konta premium wybrać sobie jakiś avatar z deviantarta i odgrywać własnych obcych i ich imperium. Ktoś zainteresowany jest takim urozmaiceniem rozgrywki w tej partii.
ObrazekObrazek mój numer gadu - 38541854
Borys Tokarow
Awatar użytkownika
Posty: 323
Rejestracja: 3 cze 2013, o 09:12
Miano: Borys Tokarow
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Freelancer
Lokalizacja: StarCaster
Status: ex-Zaćmienie, (poszukwany za zabójstwo współpracowników)
Kredyty: 4.150

Re: Cytadela w sieci

3 lis 2013, o 18:23

Ja jestem zainteresowany w grze :)
CIUCH | PANCERZ | MAIN THEME | KWATERA OSOBISTA | COMBAT THEME
STATEK | [url=gg://6893006]GG: 6893006[/url]
ObrazekObrazek [center]"Calm the f*ck down and think!" - A. Jensen [DX:HR][/center]
[center]Bonusy: BRAK[/center]
Xirys
Awatar użytkownika
Posty: 188
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 22:13
Miano: Xirys
Wiek: 36
Klasa: Inżynier
Rasa: Hanar
Zawód: Najemnik, spec od walk technologicznych
Status: Ex-SOC, dawny pracownik korporacji technologicznej na Kahje
Kredyty: 18.340
Lokalizacja: Norwegia

Re: Cytadela w sieci

3 lis 2013, o 18:26

Chetnie i ja dolacze do nowej partii ^^

I przychylam sie do propozycji Axa.

Ps. polskie litery aflabetu niedzialaja w grze... Trza o tym pamietac bo inaczej nie da sie czytac wiadomosci...
ObrazekObrazek
| Obrażenia od mocy technologicznych: +10%| Zmniejszenie kosztu mocy technologicznych: 10% |
Combat theme Calming after the storm theme Ancient Protean Philosophy: "Violence is not a good solution, the airlock is a better one" Bonus: Son of Shepard Mistah J
Axandr Likulus
Awatar użytkownika
Posty: 197
Rejestracja: 14 mar 2013, o 01:08
Miano: Axandr Likulus
Wiek: 28
Klasa: Szpieg
Rasa: Turianin
Zawód: Polityk
Kredyty: 31.000

Re: Cytadela w sieci

3 lis 2013, o 19:31

Proponuję zainteresowanym w kolejnej portii pojawić się jutro o 23 zajmiemy sobie rooma do gry... chyba że ktoś ma tam konto premium :D
ObrazekObrazek mój numer gadu - 38541854
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Cytadela w sieci

5 lis 2013, o 11:45

To ja teraz z innej beczki.

Po ostatnie promocji związanej z Civilizacją V każdy kto chciał mógł ją łatwo nabyć. A teraz szukam osób chętnych do wspólnej gry w multiku... tak wiem że to wygląda makabrycznie na pierwsza myśl, ale jest tam opcja rundy symultanicznej przez e-mail chyba. To będzie coś podobnego jak ta gra którą rozpromował Peter o podboju galaktyki. W każdym razie tak mi się wydaje. Pytanie czy znaleźli by się chętni na próby? :)
Borys Tokarow
Awatar użytkownika
Posty: 323
Rejestracja: 3 cze 2013, o 09:12
Miano: Borys Tokarow
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Freelancer
Lokalizacja: StarCaster
Status: ex-Zaćmienie, (poszukwany za zabójstwo współpracowników)
Kredyty: 4.150

Re: Cytadela w sieci

5 lis 2013, o 14:42

Jak wgram Civ5 to da radę :)
CIUCH | PANCERZ | MAIN THEME | KWATERA OSOBISTA | COMBAT THEME
STATEK | [url=gg://6893006]GG: 6893006[/url]
ObrazekObrazek [center]"Calm the f*ck down and think!" - A. Jensen [DX:HR][/center]
[center]Bonusy: BRAK[/center]
Xirys
Awatar użytkownika
Posty: 188
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 22:13
Miano: Xirys
Wiek: 36
Klasa: Inżynier
Rasa: Hanar
Zawód: Najemnik, spec od walk technologicznych
Status: Ex-SOC, dawny pracownik korporacji technologicznej na Kahje
Kredyty: 18.340
Lokalizacja: Norwegia

Re: Cytadela w sieci

27 lis 2013, o 08:35

Heh. Kolejna wygrana w Tritonie XD Dziekuje za poprzednia gre. Szkoda ze ludzie odpuscili, no ale jest jak jest. Tak czy siak, milo bylo, chetnym do ponownego zgrania.
ObrazekObrazek
| Obrażenia od mocy technologicznych: +10%| Zmniejszenie kosztu mocy technologicznych: 10% |
Combat theme Calming after the storm theme Ancient Protean Philosophy: "Violence is not a good solution, the airlock is a better one" Bonus: Son of Shepard Mistah J
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Cytadela w sieci

24 gru 2013, o 16:29

Więc, z okazji gwiazdki wpadło mi parę prezentów, między innymi grę która jeszcze jest w trakcie bety, ale już więcej niż raz przyprawiła mnie o szybsze bicie serca. Mowa o grze Nether...
http://store.steampowered.com/app/247730/
Tutaj link do steam'a jeśli ktoś chciałby skorzystać z wyprzedaży. Samej gry specjalnie reklamować nie będę. Jeśli ktoś lubi gry sprawiające, że boisz się przejść przez ulicę i wywołujące w człowieku dylematy moralne to dajcie znać. Razem zawsze weselej.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Daniel Frost
Awatar użytkownika
Posty: 640
Rejestracja: 22 paź 2012, o 14:28
Wiek: 31
Klasa: Szpieg
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik-freelancer
Status: Były sierżant noveryjskich ERCS. Patologiczny pirofobik i cheimatofil. Ścigany przez Cerberusa.
Kredyty: 21.810

Re: Cytadela w sieci

17 sty 2014, o 09:38

Pytanie: czy ktoś tu gra w DayZ? Bo jest w tej chwili na Humble Weekly Sale (https://www.humblebundle.com/weekly) i zastanawiam się czy kupić, bo samemu to nie ma sensu, a tak to bym sobie z Cytadelą popykał i pomordował innych graczy/siebie nawzajem :P
ObrazekObrazek
Bonusy: +10% szybkość ładowania mocy , +10% tarcze, +5% do obrażeń od broni, +10% do skuteczności strzałów w głowę
Nie mówię, że jestem sadystycznym MG, ale lepiej przynieś pełną Butelkę Estusa.
[Ocalony] [Zabójca] [Wrak]
[Frostbite]
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Cytadela w sieci

17 sty 2014, o 10:48

Tyle, że to DayZ to mod do Army II AH. Obecnie nie tak dawno wyszło DayZ stand alone jako samodzielna gra :) Tak tylko mówię. Co do samego DayZ to podobno jeszcze gra ma za dużo bugów i problemów. W większości ludzie odradzają na tą chwilę zakup :) a jak z modem? IDK :)

Ja czekam tylko, aż na multi ME3 pojawi się ktoś ze sprawnymi portami :D

Wróć do „Stary Bar”