Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 19:46

Witajcie, ziemskie plemiona :P

Opracowujemy ostatnio z Hawk parę nowości, jakie niedługo mają pojawić się na forum i mieszkania są jedną z nich. I mean - mieszkania obowiązkowe, o ile postać nie jest bezdomna. Bez obaw - startówki będą darmowe i nie trzeba będzie za nie płacić, a prezentują się one w ten sposób:
  • Specyfikacja mieszkania startowego:
    - 1 pokój
    - 1 pokój z aneksem kuchennym
    - 1 łazienka
    - przedpokój
    Metraż: 40 m 2
    Usytuowanie: obrzeża średnio-zamożnej lub biedna dzielnica (wybranej planety lub stacji)
    Panorama: nieciekawa (do określenia przez gracza)
    Cena: za darmo od początku gry
    Należy pamiętać, że w co najmniej jednym z pokoi musi znajdować się sypialnia.
Płacić będzie się natomiast za chęć nabycia następnego, być może większego, lepiej usytuowanego, ALBO wyposażenie obecnego (ew. przyszłego) w sprzęt nieco bardziej specjalistyczny, niż np. kuchenny czy łazienkowy. Sprzęt taki będzie potrzebować zawsze co najmniej 1 wolnego pokoju. W ten sposób mamy zamiar udostępnić wam:
  • Warsztaty, by móc naprawiać swój pancerz do 100% nie mając przy tym smykałki technicznej, a także wykonywać własne, całkowicie spersonalizowane uzbrojenie (crafting) bez lub wraz z tzw. blueprintami. Pozwoli również na wykonywanie własnych schematów, np. na sprzedaż.
  • Lecznicę z kabiną leczniczą, by doprowadzić swoją postać do stanu używalności po ciężkiej walce, gdzie odniosła rany powierzchowne lub średnio-poważne, a także by mogła samodzielnie wszczepić sobie zakupiony w klinice, lub znaleziony implant. UWAGA, implant musi być zapakowany, sterylny.
  • Salę treningową, w której będziecie mogli powoli, acz efektywnie nabierać doświadczenia w nowych zdolnościach (punkty zdolności).
Nasze pierwsze pytanie brzmi - macie jakieś inne propozycje co do pomieszczeń specjalnych?

Drugie pytanie odnosić będzie się ogólnie do tematu mieszkań - dodalibyście jeszcze im jakieś funkcje poza tymi już wymienionymi? Jeśli macie jakieś fajne pomysły na nie, to piszcie śmiało. :)
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Faerie Nache
Awatar użytkownika
Posty: 228
Rejestracja: 1 lis 2013, o 13:08
Miano: Faerie Nache
Wiek: 283
Klasa: Szpieg
Rasa: Asari
Zawód: Agentka operacyjna
Postać główna: Nakmor Gavos
Lokalizacja: Omega
Status: Widmo, Wyznaczona nagroda za jej głowę przez Zaćmienie
Kredyty: 19.060
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 20:09

Wszystko pięknie, spoko. Ale to tylko takie fajne bonusy/dlc, a bez podstawki, przygód nie uzupełnią całości :). Wiadomo, że każdy by takie coś chciał, nie przeczę. Dla mnie jednak ważniejsza sama rozgrywka, by była.


podpisane: Maruda
ObrazekObrazek Bonusy: +30% moce tech, +10% obrażenia od broni, +20% obrażenia w głowę, +30% obrażenia wręcz, +15% tarcze, +20% premia techBattle Theme /Femme Fatal Theme/ThemeVoice
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 21:15

Popieram swą przedmówczynią, ale skoro nie o tym jest ten temat to wypowiem się również na ten właściwy. Skoro możemy mieć statki kosmiczne to czemu i nie "samochody". Zamiast ciągle korzystać z komunikacji publicznej czy taksówek można posiadać własny futurystyczny odpowiednik Ferari, a na takie coś przyda się na przykład garaż.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 21:38

Parę pytań:

1. Co w przypadku jeśli ktoś należy do organizacji i fabularnie ma wyjaśnione odnośnie nabycia mieszkań i to w moim przypadku BSi płacą czynsz? (Ja dla przykładu fabularnie napisałem, że organizacja mi udostępniła małą kawalerkę gdy byłem na Cytadeli) To nie jest problem jeśli będę się dalej tego trzymać? Czy to teraz trzeba będzie z wami ustalać?
2. Czyli jak np fabularnie uwzględniłem, że mam przenośny warsztat do naprawiania/upgradowania broni to będę musiał za to zapłacić/płacić?

Spodobała mi się natomiast propozycja Nexarona. Przydałby się taki album z Mass Effecta na temat latających samochodów byśmy mogli jakiś sobie zakupić i korzystać za fabułą :)
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 22:20

Faerie - nie na temat.
Nex - również niezbyt, bo w gruncie rzeczy mówisz to o pojazdach osobistych. Na razie żadnej takiej "galerii" ich nie ma, także nie widzę powodu, dla którego ktoś mający pojazd musiał rezygnować z wszystkich innych rzeczy, bo potrzebuje garażu.
Kraiven - nie ma czegoś w rodzaju czynszu. Płacisz za mieszkanie raz, kupując je. Jeśli masz w historii, że fundują ci to mieszkanie, to po prostu to jest twoja startówka, czyli to 1. Inne musisz sobie kupić.
Plus z tym przenośnym warsztatem nie bardzo.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 22:31

Jeśli zamierzacie wprowadzić Warsztat, który będzie potrzebny do zmieniania modyfikacji broni, naprawy pancerza, craftingu itp, to wiecie, że będziecie musieli uważać by gracze rzeczywiście to przestrzegali? W sumie pomysł fajny bo tak, zmusi graczy by:

A). Być w organizacji i korzystać z ich warsztatu
B). Zakupić warsztat by z niego korzystać u siebie, a co za tym idzie, modyfikować/robić swój pancerz i broń.

Teraz to wszyscy z powietrza zmieniają swój ekwipunek, albo załatwiają to od razu przy zakupie w stosownych miejscach.
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 22:34

O czym ty w ogóle mówisz? Warsztat jest do TWORZENIA BRONI, nie zmieniania modyfikacji. Plus przypominam ci, że według zasad pancerza nie jesteś w stanie sam sobie zreperować do 100% pancerza nie będąc technikiem.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 22:38

Znam zasady. Po prostu byłem ciekawy jak zamierzacie załatwić sprawę warsztatu. Tak czy siak, aproved.
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1952
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 22:56

Przyznam się, że brakowało mi czegoś takiego, gdy tworzyłem postać. Jak najbardziej yay. Koniec bezdomnych turian mieszkających po hotelach i barach.

Co do pomieszczeń specjalnych: szpanerski pokój do komunikacji z innymi graczami/npcami (taki jak miał Człowiek Iluzja)?

Co do innych funkcji obecnie wymienionych pomieszczeń: może rozbicie ogólnej "sali treningowej" na poszczególne jej rodzaje? Np. strzelnica dla zdolności żołnierzy, jakieś elektroniczne coś dla zdolności technicznych (latające sondy do hakowania, dunno), a jeszcze inne dla biotyków? Chociaż dla klas mieszanych wymusiłoby to zakup dwóch różnych pomieszczeń, więc sam ni wiem.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 23:08

Komunikator masz normalny w omni-kluczu, nie wiem kto chciałby tracić miejsce na szpanerski jego wygląd :P

Co do rozróżnienia - ogólnie rzecz biorąc pojawia się ten problem klas mieszanych, a i tak każda miałaby z tego punkty umiejętności, więc jak dla mnie trochę meh.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1952
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

24 lis 2014, o 23:26

Wiem, wiem. Ale for klimatz and bling blings :P Stąd "szpanerski". Niektóre mniej "bitewne" postacie prawdopodobnie rozważyłyby taki zakup. Może jakaś Radna by sobie chciała taki sprawić, żeby móc wyglądać bardziej profesjonalnie podczas rozmowy i całego Radowania? Albo inny gangster-elegant z Cerberusa, który preferowałby styl i zaszpanowanie nowej wybrance serca, zamiast kupować pancerz czy lepszą broń? Tego typu postacie mam na myśli*. Just an idea :P Ale to w sumie można pewnie umieścić w jakiejś kategorii pokojów "dodatkowych", zamiast specjalnych czy coś.

*postacie wykorzystanie w przykładach TOTALNIE przykładowe. TOTALNIE. Tak się będę tłumaczył.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Marshall Hearrow
Awatar użytkownika
Posty: 630
Rejestracja: 4 mar 2014, o 19:41
Miano: Marshall "Arrow" Hearrow
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Podporucznik Przymierza
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 56.600
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 10:51

Jak dla mnie spoko, tylko mam takie pytanie czysto przykładowe:
1) Co jeśli ktoś wrzuci KP postaci, która jest bogata, dziana, ma ukły itp. nie wyobrażam sobie jakby to fabularnie miało wyglądać, że ktoś taki posiada wyżej opisane mieszkanie startowe... Być może się czepiam, ale nie wydawałoby Wam się to dziwne? xD
2) Rozumiem, że prawo nie działa wstecz?....
A tak btw to zaczyna się robić jak w Simsach :D
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEMEObrazekObrazekObrazek-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy:
+20% do obrażeń od broni
+30% do obrażeń w walce wręcz
+1PA do ataku wręcz
20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem
+5% szansa na strzał krytyczny
+20% do pancerza
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni
Obrazek
Konrad Strauss
Awatar użytkownika
Posty: 861
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:03
Wiek: 29
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Specjalista N2
Lokalizacja: Treches
Status: Starszy sierżant. Doświadczenie z obcą technologią(trzy razy). Po załamaniu nerwowym, jest na przymusowym urlopie.
Kredyty: 38.570
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 12:25

Mieszkania... hmm... Do tej pory nigdy o tym nie myślałem, bo miałem zamiar prowadzić dynamiczną rozgrywkę, ale teraz gdy w planach jest coś bardziej statycznego, to ma to sens.

Pomysł z garażem, gdzie ktoś miałby swój skycar jest ciekawy, ale poszedłbym o krok dalej i prócz garażu zaproponowałbym lądowisko dla małych jednostek, typu Kodiak lub podobne. Co do innych rzeczy, to z racji mojej ścieżki, spytałbym o lokale mieszkalno-usługowe, gdzie byłby podział na część mieszkalną i tą, gdzie prowadziłoby się swój mały biznes.
ObrazekObrazek Theme Ubiór cywilny

Wszystko co słyszymy jest opinią, a nie faktem.Wszystko co widzimy jest perspektywą, a nie prawdą. - Marek Aureliusz
Bleys Belford
Awatar użytkownika
Posty: 275
Rejestracja: 13 cze 2014, o 19:59
Miano: Bleys Belford
Wiek: 40
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan Hekate
Lokalizacja: Omega/Hekate
Status: Oficer Cerberusa, oficjalnie kapitan prywatnego statku kurierskiego, ex Przymierze
Kredyty: 9.940
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 16:19

Pomysł ciekawy ale przyłączam się do wątpliwości Marshalla.
To by trochę ograniczało postacie takie jak polityk czy bogaty biznesmen od strony klimatycznej. Chyba, że przyjąć, iż jeśli ktoś w KP dobrze uzasadni, to "klimatyczne dodatki" jak np. widok z mieszkania czy dodatkowy metraż może mieć gratis?

Trochę zboczę z tematu ale jakimś rozwiązaniem byłoby, iż gracz przy tworzeniu postaci wybiera jej bonus. Polityk/biznesmen ma np. "dodatek mieszkaniowy" na start i kupuje kolejne elementy do mieszkania taniej.
Kapitan może sobie pozwolić na lepszy statek i potem tańsze do niego upgrejdy. Najemnik dodatkowa kasa na start na pancerz i potem procentowo tańsze części, konstruktor - craft, etc.
NPC | Voice | Theme | Formal | CasualObrazekObrazek -30% do kosztu regeneracji tarcz ✔ - 1 PA / strzał Motyką ✔ +15% do celności broni ✔
+5% do obrażeń broni i mocy ✔ +20% do obrażeń wręcz ✔ 20% szans na podpalenie omni-ostrzem ✔
+20% do pancerza ✔
Prawdziwy gracz pbfów potrafi pogodzić wszystko. - William Kraiven Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2744
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 20:17

Co do ulepszeń - podobne perki były w planach, nie tylko takowe, ale na razie mieszkania i giełda idą na pierwszy plan. Dlaczego? Proste. Bo tego typu bonusy wymagają wcześniejszych zmian i nowości w innych systemach forum. Na co być kapitanem, jak obecnie statki nie mają nawet swoich statystyk?

Co ma metraż do bycia bogatym? Wiem, że na ogół przyjęło się, że biznesmeni stawiają sobie wielkie wille, ale równie dobrze mieszkanie może być małe, ale bogato urządzone.
Myślę, że kwestia widoku będzie mogła być do zmiany, także lokalizacji. Mimo wszystko w tej ilości pomieszczeń i metrażu chodzi o to, by na start użytkownik musiał wybrać, czy chce warsztat, salę treningową czy med-kabinę. Dopiero przy zakupie lepszych mieszkań, te będą miały możliwość posiadania większej ilości tego typu sprzętu.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 20:33

Tak szczerze, to... Ja nie widzę problemu w małym mieszkaniu polityka czy biznesmena na start. To tak samo jak z 20 tysiakami, jak dotąd każdy dostawał tyle na start i jakoś nikt się na to nie skarżył.
A tak ściślej już, to może ten fakt w końcu zmusi ludzi do odgrywania sesji, które będą dostosowane do profesji ich postaci. Aktualnie trochę zbyt dużo polityków i biznesmenów tarzało się już w gównie i zabijało vorche na Omedze, a na logikę nie powinno w ogóle w ich przypadku do tego dochodzić. Biznesmen jak i polityk powinni mieć sesje przede wszystkim gadane, a jeśli gadane to i krótsze (co nie znaczy, że łatwiejsze - w żadnym wypadku), więc powinni zarobić więcej i w krótszym czasie. To pozwoli z kolei na szybsze obkupienie się, także w lepsze mieszkanie.
Żeby była jasność, ja nie wykluczam u takich profesji sesji z bronią, ale aktualnie one się wręcz na takich skupiają. Tak nie powinno być, powinno się ponosić odpowiedzialność za własne wybory, w tym przypadku za wybór takiego, a nie innego zajęcia dla postaci. Cytadela to nie SL, gdzie mamy 20-letniego lekarza neuro- i kardiochirurgii chodzącego codziennie na imprezy - mam nadzieję, że rozumiecie analogię. :s
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Kiru Heidr Varah
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 3 cze 2013, o 22:04
Miano: Kiru Heidr Varah
Wiek: 100
Klasa: Szpieg
Rasa: Yahg
Zawód: Przemytnik
Lokalizacja: Cytadela
Status: ex-Krwawa Horda, jako Urdnot Kubera poszukiwana przez organizacje zwalczające przemyt
Kredyty: 48.138
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 20:42

A co jak ktoś nie ma mieszkania, bo na przykład woli mieszkać na statku?
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

25 lis 2014, o 21:12

Ma takie prawo - w statucie jest napisane, że postać posiada mieszkanie, o ile historia postaci nie mówi inaczej.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

21 paź 2015, o 12:49

Jak wygląda obecnie sprawa z tymi mieszkaniami? Zostało to już wprowadzone? Czy dopiero wyjdzie za niedługi czas?
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Mieszkania - propozycje graczy

21 paź 2015, o 23:04

Kraiven, mieszkania od dawna funkcjonują już w tym schemacie na forum. :P Chyba, że pytasz o coś konkretniejszego?

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek

Wróć do „Sprawy techniczne”