Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12099
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

[KLINIKA] Bancroft Medical

4 lut 2014, o 19:46

Sieć ludzkich klinik, których fundamenty - czyli dzisiejszą siedzibę główną Bancroft Medical mieszczącą się właśnie tutaj, w Londynie - sięgają aż pięćdziesięciu lat wstecz. Od tego czasu, właściciel sieci - Leonard Bancroft zdołał dorobić się niemałej fortuny na swym medycznym imperium i dumnie piastuje aktualnie tytuł jednego z najbogatszych ludzi na Ziemi (prócz tytułu jednego z najatrakcyjniejszych mężczyzn, bo mimo podeszłego wieku 96 lat, korzystając z dóbr oferowanych przez swoje kliniki, pan Bancroft cieszy się nienaganną wizualnością).
Siedziba sieci jest prawdopodobnie największym, znajdującym się w okolicy budynkiem. Zbudowana na planie półkola zakończonego agresywnie linią prostą, stanowi doskonałe uzupełnienie futurystycznego krajobrazu miasta. Wewnątrz, co dziwne, stara się ona jednak utrzymywać standardy klasycznej, angielskiej architektury wnętrz, udanie operując na mieszance nowoczesności i tradycji. W swej całej dumie, nie zabrakło tu też wszelakich dyplomów i certyfikatów, wywieszonych na ścianach zapewne przez pracujących tu specjalistów. Ponadto, cały budynek wręcz obwieszony jest wszelakimi hologramami prezentującymi reklamy coraz to nowszych produktów medycznych firm uczestniczących w tym istnym wyścigu szczurów - aż złośliwość każe myśleć, że przynajmniej połowa budżetu Bancroft Medical pochodzi właśnie z tegoż marketingu.

[td=400][b][color=#FF8000]Posiadane licencje producentów takich, jak:[/color][/b] [list] [*] Armax Arsenal [*] Ariake Technologies [*] Hahne-Kedar [*] Phasis Company [*] Binary Helix [*] Farex Genetics[/list][/td] [td=350][b]Możliwości modyfikowania implantów niestandardowych:[/b] [list][*] brak (wygląd narzucany przez Mistrza Gry) [*] ograniczone (50% szans na wybranie wyglądu gracza, +7.000 kredytów) [*] pełne (100% szans na wybranie wyglądu gracza, +20.000 kredytów)[/td]
Akcesoria:
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
[/list]
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Obrazek [td=200][u]Despin[/u] [b]Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych:[/b] 10% [b]Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych:[/b] 10% Zwiększa ilość PA dostępnych dla tury o 2, dostępne raz na 4 tury. [b]Cena:[/b] 33.000 kredytów[/td] [td=200][u]Hyperon[/u] [b]Zwiększenie siły i obrażeń mocy biotycznych:[/b] 15% [b]Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych:[/b] 15% Umożliwia zniwelowanie negatywnych efektów, jak obalenie, na czas jednej tury i do wykorzystania raz podczas walki. [b]Cena:[/b] 45.000 kredytów[/td]
Obrazek
Tibbets 01
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10%
Zwiększa szansę na wystąpienie efektu zdolności o 10%.
Cena: 20.000 kredytów
Tibbets 02
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10%
Zwiększa obrażenia zadawane obiektom schłodzonym o 10%.
Cena: 20.000 kredytów
Tibbets 03
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10%
Pozwala na użycie mocy technologicznej i zadanie o 20% większych obrażeń raz na 3 tury.
Cena: 20.000 kredytów
Tibbets 04
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15%
Zwiększa obrażenia zadawane przez Spalenie o 10%
Cena: 25.000 kredytów
Tibbets 05
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15%
Wydłuża czas trwania kamuflażu taktycznego o jedną turę.
Cena: 25.000 kredytów
Obrazek
Giant 01
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Giant 02
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 5%
Cena: 20.000 kredytów
Giant 03
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 15%
Zwiększenie celności: 5%
Cena: 25.000 kredytów
Giant 04
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 20%
Zwiększenie celności: 10%
Cena: 30.000 kredytów
Giant 05
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 25%
Zwiększenie celności: 10%
Cena: 35.000 kredytów
Obrazek [td=250][u]Blitzkrieg 04[/u] [b]Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych:[/b] 15% [b]Zwiększenie celności:[/b] 10% Dodaje modyfikator +10 do rzutu na trafienie, do wykorzystania raz na 4 tury. [b]Cena:[/b] 40.000 kredytów[/td] [td=250][u]Blitzkrieg 05[/u] [b]Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych:[/b] 20% [b]Zwiększenie celności:[/b] 10% Zwiększa liczbę akcji do wykorzystania w turze o jeden. Może zostać użyte raz podczas walki (liczy się do momentu jej zakończenia). [b]Cena:[/b] 40.000 kredytów[/td]
Blitzkrieg 01
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zmniejszenie kosztu strzału i użycia mocy bojowych: 10%
Pozwala na wywołanie efektu Skoku Adrenaliny na poziomie 1 z częstotliwością jednego użycia na 3 tury.
Cena: 40.000 kredytów
Blitzkrieg 02
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 10%
Niweluje ujemny modyfikator w rzucie na trafienie w ilości 1, do wykorzystania raz na 3 tury.
Cena: 40.000 kredytów
Blitzkrieg 03
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 10%
Zwiększa celność każdej używanej broni o 20%.
Cena: 40.000 kredytów
Obrazek
Immortal 01
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 5%
Cena: 15.000 kredytów
Immortal 02
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 10%
Cena: 20.000 kredytów
Immortal 03
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5%
Zwiększenie celności: 15%
Cena: 25.000 kredytów
Immortal 04
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 20%
Cena: 30.000 kredytów
Immortal 05
Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10%
Zwiększenie celności: 25%
Cena: 35.000 kredytów
Implanty niestandardowe
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.
[td=400][sideimg=left]http://i.imgur.com/vbFwnro.png[/sideimg][b]Nazwa:[/b] Nadzorca [b]Producent:[/b] Farex Genetics [b]Opis:[/b] Nadzorca to nowatorska metoda usprawniająca metody leczenia ran za pomocą wbudowanego do pancerza medi-żelu. Pozwala ona na sprawniejszy przesył danych między układem nerwowym oraz ośrodkiem bólu, a systemem odpowiedzialnym za podawanie emulsji. Dzięki temu medi-żel podawany jest szybciej, prosto w miejsce docelowe, natychmiastowo łagodząc skutki uszkodzenia. [b]Działanie:[/b] Pozwala na użycie medi-żelu podczas walki natychmiastowo, bez tracenia na to akcji oraz PA. [b]Cena:[/b] 35.000[/td] [td=400][sideimg=left]http://i.imgur.com/vbFwnro.png[/sideimg][b]Nazwa:[/b] Centurion [b]Producent:[/b] Farex Genetics [b]Opis:[/b] Kolejnym implantem stworzonym przez Farex Genetics jest Centurion - system pierwotnie stworzony na potrzeby wojsk Przymierza dla żołnierzy, a szczególnie snajperów, którym jego funkcje wbudowane w czaszkę i wyświetlane za pomocą oka były przydatne oraz wygodne w użyciu. Modyfikacja ta ma wiele odmian - pozwala na modyfikację ludzkiego oka i zastąpienie odpowiednich tkanek bionicznymi, dzięki czemu klinika jest w stanie przedstawiać obraz wyświetlany przez jedno oko w postaci noktowizyjnej, w podczerwieni lub w połączeniu z omni-kluczem - wyświetlać dane bezpośrednio na siatkówce oka tak, że użytkownik nie musi zerkać na swoje omni-narzędzie by dowiedzieć się wszystkiego, co jest mu potrzebne. [b]Działanie:[/b] W odpowiednich wariantach pozwala "dobudować" do własnego oka "tryb" wyświetlający obraz przystosowany do ciemności (noktowizor, Centurion A), w podczerwieni (B), lub wyświetlać bezpośrednio na siatkówce oka dane z omni-klucza (C). [b]Cena za każdy model:[/b] 50.000 kredytów[/td]
Nazwa: Cerebro
Producent: Binary Helix
Opis: Jeden z najnowocześniejszych implantów na rynku. To niezwykle zaawansowany moduł, który współgra z ośrodkiem pamięci, znacząco podnosząc tempo przyswajania nowych informacji. Wbrew powszechnej opinii Cerebro nie zwiększa jednak inteligencji. Wyposażona w niego osoba będzie po prostu w stanie zapamiętać więcej i w krótszym czasie, co jest znaczącą różnicą. To póki co granica jakiej naukowcy Binary Helix nie zdołali pokonać, choć coraz częściej mówi się o testach nowego prototypu, który podobno będzie posiadał takie możliwości.
Działanie: Przy zdobyciu przynajmniej 3 punktów umiejętności, posiadacz implantu otrzymuje 1 dodatkowy.
Cena: 80.000 kredytów
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: [KLINIKA] Bancroft Medical

5 lut 2014, o 02:24

Ziemia była kolejnym, a zarazem ostatnim przystankiem na jej trasie. Niezbyt jej się uśmiechał powrót na rodzimą planetę, jednakże postanowiła za cel obrać sobie klinikę znajdującą się w Wielkiej Brytanii, więc łatwiej było jej nie zwracać uwagi na to, jak wiele wspomnień uprasza się o poświęcenie im odrobiny uwagi. Z Londynu nie miała żadnych.
Mimo wszystko, znajomość kliniki, do której trafiła, czyli Bancroft Medical, okazała się nadzwyczaj przydatna. Nie, żeby wykrycie przez kogokolwiek i zmuszenie do ewakuowania się z paszczy lwa wchodziło w rachubę - Przymierze działało zbyt wolno. Ludzie działali zbyt wolno. Zanim "ci na górze" dowiedzą się, o ile w ogóle, że była w Londynie, ona już dawno zniknie w Układach Terminusa. Przykre, ale jakie pomocne w jej sytuacji!
Po przybyciu na miejsce nie namyślała się zbyt długo - zamówiła dla siebie implant Blitzkrieg #05, który wydawał się być wręcz idealny jak dla niej - przynajmniej na tę chwilę. O tym jak będzie się sprawdzał pewnie dopiero się dowie. Po skończeniu całego zabiegu nie zwlekała ani chwili dłużej, tylko od razu udała się do jednego z prywatnych doków, gdzie czekał na nią prom - w końcu przybycie na miejsce Wraithem byłoby jak wsadzenie kija w mrowisko, a tego wolała na razie uniknąć.

Wyświetl uwagę administratora
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Konrad Strauss
Awatar użytkownika
Posty: 861
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:03
Wiek: 29
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Specjalista N2
Lokalizacja: Treches
Status: Starszy sierżant. Doświadczenie z obcą technologią(trzy razy). Po załamaniu nerwowym, jest na przymusowym urlopie.
Kredyty: 38.570
Medals:

Re: [KLINIKA] Bancroft Medical

21 kwie 2015, o 22:17

z http://cytadela.eu/viewtopic.php?f=24&t ... 025#p29025

Tego samego dnia, gdy opuścił podwodną placówkę Movichai Energetics, kupił dla siebie bilet do Londynu, chcąc jak najszybciej mieć z głowy wszystkie rzeczy, powiązane z tym zleceniem. Zarobione przez Konrada kredyty, nie były ani trochę warte utraty sprawności we wiodącej dłoni. Nie, by potrzebował dłoń do uprawiania autoerotyzmu, ale raczej do takich normalnych rzeczy, jak chociażby jedzenie. Lecąc do Anglii, ciągle się zastanawiał, jak to wszystko właściwie będzie wyglądało. Nigdy się nie interesował zbytnio tematem protetyki, oraz tego jak w zasadzie one działały. Nie wiedział kompletnie nic, dlatego też połączył się z extranetem i korzystając z poleceń głosowych, szukał interesujące go strony, poświęcone bionice dłoni, oraz Bancroft Medical. Według tego co się dowiedział, to klinika szczyciła się wysokim standardem zarówno jeżeli chodziło o personel, jak i oferowane przez nich zabiegi. Byli liderem na rynku i zdawali sobie z tego sprawę, a po przeczytaniu kilku artykułów, również i Strauss to wiedział.

***

Siedząc już w poczekalni kliniki, która zewsząd uderzała w oczy przepychem, tak bardzo akcentowanym w erze wiktoriańskiej, na której wzorowali się architekci, tworząc plany tego budynku. Oczywiście dodali nieco bardziej nowoczesne akcenty, ale dokonali tego w iście mistrzowskim stylu i chyba nawet dochodząc do synergii. No i te wszędobylskie dyplomy, certyfikaty, oraz reklamy. Mieli tego od groma. Wszędzie, gdzie się tylko dało.
- Pan Konrad Strauss. - odezwała się młoda pielęgniarka, szukająca wzrokiem pacjenta, stojąc przed drzwiami do gabinetu lekarskiego i trzymając w obu rękach datapad. Słysząc swoje nazwisko, inżynier podniósł głowę do góry, patrząc kto też go woła i gdy odpowiednie trybiki zazębiły się w jego umyśle, wstał z fotela, podchodząc do kobiety - Doktor Wells przyjmie pana w gabinecie.
Ucięcie czterech palców nie zrobiło z hakera eunucha i musiał pozazdrościć doktorowi tego, jak atrakcyjną ma asystentkę.
Też powinienem mieć asystentkę. Ładną, zgrabną i powabną. Takie są najlepsze.
Gabinet lekarza był bardziej stonowany i nie było w nim widać rzeczy wzorowanych na tych sprzed kilku epok, jak to miało miejsce w reszcie kliniki, nie mniej był zachowany w eleganckim, choć skromnym stylu. Mniej skromnie prezentowała się liczba wywieszonych na ścianach fakultetów i przeprowadzonych z sukcesami operacji.
Za biurkiem stał natomiast on, wysoki mężczyzna, wyglądający na dochodzącego do czterdziestki, choć zmarszczek, czy pierwszych siwych włosów, to próżno można było szukać u niego.
Botoks. Na bank.
- Pan Strauss, witam. Proszę, niech pan usiądzie. - zaproponował dosyć uprzejmie, a Konrad mógł się domyślać dlaczego. Na pewno nie cieszył się ze spotkania z taką płotką, jak kaleki sierżant, ale bardziej uradowany był z kredytów jakie wpłyną na jego konto, dzięki Movichai. Obaj usiedli na fotelach, po przeciwnych stronach biurka. - Otrzymałem raport na temat obrażeń jakich pan doznał i chcę powiedzieć, że bardzo panu współczuję.
Akurat. Kłamie jak polityk.
- Jednak jestem w Londynie najlepszym specjalistą od implantacji kończyn górnych i mogę pana zapewnić, że nowe palce będą spisywać się tak samo dobrze, jak stare. Nawet nie zobaczy pan różnicy.
Słuchając wywodu doktora, Konrad nie chciał być zbyt optymistyczny, bo jeszcze wiele rzeczy mogło być innych od tych, jak opowiadał lekarz.
- Jak wyglądałaby sprawa z cieczami? Nie wpłyną one negatywnie na nowe palce? A jak z piaskiem? - to była pierwsza rzecz, jaką potrzebował wiedzieć. Nowe wszczepy, więc i nowe zasady.
- Może się pan nie martwić, spokojnie będzie mógł pan iść na plażę, by popływać i budować zamki z piasku.
- A zasilanie? Miałbym je na noc podłączać do ładowarki, albo wymieniać w nich baterie?
- Modele bioniczne, jakie są dla pana przygotowane, pobierałyby energię z pańskiego ciała. To całkowicie bezpieczne, bo wykorzystywałyby ciepło i nadwyżki elektryczności, wytwarzane przez organizm. W skrajnych przypadkach wycieńczenia organizmu mogłyby szwankować, ale kaloryczny posiłek załatwiłby sprawę.
Wszystko było ładne i piękne, ale skoro kwestie techniczne były omówione, to przyszła kolej na równie ważne.
- Co z odczuwaniem wrażeń zmysłowych? Termika, dotyk, nacisk? - sam w zasadzie nie wiedział, na ile może liczyć, ale miał nadzieję na to, że będzie sporo opcji zbliżonych do tych, jakie posiadał w oryginale.
- Jeżeli chodzi o nacisk, to będzie go pan w stanie wyczuć poprzez receptory dotyku. Oczywiście mózg będzie musiał przyzwyczaić się do odbierania informacji na poziomie zer i jedynek, ale będą one najbardziej zbliżone do naturalnych informacji, jakie są przekazywane przez połączenia nerwowe. Jeżeli chodzi o odczuwanie temperatury, to byłoby to możliwe, ale z pewnymi modyfikacjami. Po pierwsze, to byłyby w nich zamontowane bezpieczniki, które przesyłałyby informacje o optymalnych temperaturach. W przypadku odczuwania skrajnych temperatur, następowałaby blokada przesyłu impulsów. Wciąż mógłby się pan oparzyć, choć materiały z których zrobiona jest bionika, mają większą tolerancję środowiskową, od naszej skóry. Wciąż jednak, w kwestii odbioru impulsów, pański mózg musi się nauczyć, jak interpretować odbierane sygnały. Czasem może się zdarzyć, że zamiast ciepła, poczuje pan chłód, albo zamiast dotyku czegoś miękkiego, to chropowatość. Tak czy siak, otrzymałby pan dwuletnią gwarancję, instrukcję użytkowania, oraz zestaw pierwszej pomocy, potrzebny w przypadku wystąpienia drobnych usterek, by nie było potrzebny udawać się w każdym przypadku do naszych placówek.
Było lepiej niż początkowo zakładał haker, bo obawiał się, że będzie mógł jedynie zginać palce, bez możliwości czucia ich. Coś takiego doprowadziłoby go chyba do szaleństwa, bo od kilku godzin bolały go palce, jakby na całej powierzchni, gdzie doświadczył straty, wbijano mu tysiące igieł. Najgorsze w tym wszystkim było to, że nie mógł z tym nic zrobić, bo obolałe miejsca nie należały już do niego. To chyba był fantomowy ból, o ile dobrze się orientował.
- Jeżeli byłby pan gotów, to w ciągu godziny możemy przeprowadzić operację.
Był gotów i wiedział w zasadzie wszystko, co potrzebować powinien. Musiał więc pozwolić przygotować się chirurgowi, by zrobił to sprawnie i bezproblemowo.

***

Operacja trwała godzinę, przy wykorzystaniu robota zabiegowego, nadzorowanego przez doktora Wells'a. Nowe palce wymagały podłączenia do nerwów, ścięgien, oraz kości, a wszystko po to, by działały poprawnie. Podczas przeprowadzania zabiegu, blondyn był unieruchomiony, poddany narkozie i pod wpływem znieczulenia, bo nie była wymagana jego przytomność w tym czasie. Same protezy z wyglądu przypominały utracone przez technika palce, ale tylko na poziomie sztucznej skóry, imitującej prawdziwą. Pod nią bowiem znajdowała się skomplikowana i zminiaturyzowana maszyneria, elektronika, przetworniki prądu i mnóstwo światłowodów. Sprzęt jaki miał zastąpić utracone palce, był z wyższej półki, a nie to co oferowane dla zwykłych ludzi protezy przeciętnej, czy najniższej klasy. Kilka metrów światłowodów, pallad, tytan i jakieś kompozyty, nie wspominając o elektronicznych podzespołach i mikrokomputerach z których każdy miał podobną moc obliczeniową co zwykły omni-klucz.

***

Pobudka nastąpiła pół godziny po zakończeniu operacji. Sierżant słyszał czego powinien się spodziewać, ale na widok swojej dłoni i palców przypominających jego własne, prawie się popłakał ze szczęścia. Wyglądało to tak, jakby nigdy nie doświadczył ich utraty, a kiedy nieśmiało z przestrachem próbował je zgiąć, udało się to. Testował je na rozmaite sposoby, jak chociażby dotykając czubkiem palca mokry język i było to dziwne uczucie, którego nie potrafił porównać z czymkolwiek co znał. Zmarszczył brwi, kontemplując to zdarzenie, ale nie rozpamiętywał go długo. Doktor mówił, że będzie nie wszystkie informacje będą zrozumiałe dla mózgu, ale z czasem staną się jasne. Najważniejsze było to, że znowu miał swoją rękę w jednym kawałku i wciąż wszystkie drzwi stały przed nim otworem. Wystarczyło tylko to wykorzystać.
Gdy tylko mu pozwolono, opuścił klinikę. Miał sporo spraw do załatwienia, które nie mogły czekać.

zt
ObrazekObrazek Theme Ubiór cywilny

Wszystko co słyszymy jest opinią, a nie faktem.Wszystko co widzimy jest perspektywą, a nie prawdą. - Marek Aureliusz
Matthew Tarczansky
Awatar użytkownika
Posty: 339
Rejestracja: 23 lis 2014, o 20:31
Miano: Matthew Tarczansky
Wiek: 32
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Techniczny
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 35.880
Medals:

Re: [KLINIKA] Bancroft Medical

29 lip 2015, o 20:35

Na widok ogromnego, monumentalnego wieżowca ukazującego potęgę korporacji Fergusson Engineering i zaznaczenie ważności, jakim jest MJS, inżynier dostał ciarki. Poczuł się dokładnie tak, jak wtedy kiedy był tam pierwszy raz. Niewiele się tam zmieniło, wnętrze było tak samo biurowe jak zawsze. To chyba problem każdego budynku tej firmy. Nic nie zajmowało wzroku, wszystko było jakby czarno-białe. Na dodatek, wszyscy pracownicy zachowywali się jak roboty. Strasznie fachowi, niemalże jakby byli bez ducha. Oschli. Dziwacy. W siedzibie na Cytadeli działo się znacznie więcej, może to dlatego, że ekipa tam rządząca była bardziej żywiołowa. Tutejszy szef musiał być strasznym nudziarzem. Co tu dużo opisywać, Matt zrzekł się wszystkich dotychczasowych uprawnień służbowych, świadczeń socjalnych, wypisał się ze związków zawodowych, złożył wszystkie przepustki. Ekipa informatyczna wykasowała z jego omni-klucza oprogramowanie diagnostyczne i zostawiła to podstawowe, wgrane domyślnie do systemu operacyjnego omni-narzędzia i zdał kartę haseł dostępowych do EngiControl.
Opuściwszy budynek, mechatronik wsiadł do jednej z wolnych taksówek i udał się załatwić kolejną sprawę, którą miał do załatwienia na Ziemi. Londyński oddział klinik Bancroft był jego obecnym celem. Matthew wybrał implant, który wzmacniałby jego umiejętności technologiczne i zamówił go przez extranet oraz umówił się na zabieg jego wszczepienia. Po dotarciu na miejsce, inżynier przed zabiegiem musiał wypełnić ankietę dotyczącą jego zdrowia fizycznego jak ich psychicznego, a następnie przejść badania krwi, z których wynikło, że jego poziom żelaza jest nieco powyżej normy. Nie było jednak przeciwwskazań do tego, aby odwołać zabieg. Udał się do sali i poddał się w pełni lekarzowi, który prowadził operację. W przeciągu kilku godzin, Matt wyszedł z sali zabiegowej na własnych nogach z nowym gadżetem zaszytym w jego ciele. Jego pierwszym, warto zaznaczyć. Nie czuł się jakoś specjalnie inaczej, jednak miał nadzieję, że kiedy będzie to konieczne, wszczepione ustrojstwo pokaże swój prawdziwy potencjał.

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wyświetl wiadomość pozafabularną
ObrazekObrazek THEME|WORK THEME|SPACESUIT|CASUAL|VOICE|ARMOR Premia technologiczna: +20%
Bonus do tarcz: +15%
Bonus do celności strzelby: +5%
Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15%
Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Spalenie: 10%

Wróć do „Fabularne”