TradeNet to extranetowa giełda, umożliwiająca zdalny handel między graczami - kupowanie, sprzedawanie bądź wystawianie na aukcji swoich przedmiotów. Często również nadarzają się okazje na zdobycie unikalnych przedmiotów od anonimowych sprzedawców, lecz kto wie, czy można im ufać?
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12104
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

System TradeNet

24 lis 2014, o 19:29

Statut

TradeNet jest extranetową platformą handlową służącą szybkiemu i bezproblemowemu zawieraniu często korzystniejszych niż w zarejestrowanych i/lub stacjonarnych sklepach transakcji – czy to kupna, sprzedaży czy wymiany.
Regulamin usługi TradeNet
  • 1. Sprzedaż aukcyjna - sprzedający zobowiązany jest:
    By sprzedać wybrany przedmiot, należy założyć temat z nim w dziale TradeNet w Extranecie.
    • Podać nazwę oferowanego przedmiotu zgodnie z prawdą i stanem faktycznym.
      Opisać oferowany przedmiot jeżeli różni się on swoim stanem od odpowiednika w zarejestrowanych sklepach.
      Określić żądaną za przedmiot kwotę w kredytach (kr) w jednym wariancie („kup teraz” – cena ostateczna, bez wywoływania), lub dwóch („kup teraz” i klasyczna aukcja przez podanie ceny minimalnej).
      Określić dokładną cenę transportu przesyłki uwzględniając opłaty kurierską i celną.
    2. Kupno – prawa i obowiązki kupującego:
    By kupić lub podbić wybrany przedmiot, należy pod jego tematem napisać krótką odpowiedź ze stosowną informacją.
    • Obowiązek natychmiastowej zapłaty za towar i przesyłkę (jeśli nie uzgodniono inaczej).
      Prawo do reklamacji przedmiotu, jeśli nie spełnia on oczekiwanych wymagań (tylko w przypadku złego opisu, tj. zatajenia czegoś, niedopowiedzenia, etc.).
    3. Wymiana:
    By wymienić wybrany przedmiot, należy założyć stosowny temat z jego nazwą i informacją na co pragnie się go wymienić.

    4. Dodatkowe informacje:
    • Póki co nie istnieje możliwość kupna/sprzedaży ratalnej.
      Paczki dostarczane są zawsze pod podany adres kupującego, jeśli w zamówieniu nie określono inaczej.
      Opłata celna obowiązuje przy każdej przesyłce o zawartości przekraczającej kwotę 5000 kredytów i z każdą strefą jest stała, z wyjątkiem Systemów Terminusa.
      • - Strefa poza Systemami Terminusa: 200 kr (opłata nie jest jednorazowa - podlega niej każde przekroczenie następnej strefy)
        - Systemy Terminusa: 400 kr
      Powyższe koszty zawierają w sobie także opłatę manipulacyjną.
    5. Opłaty kurierskie i czas dostawy:
    • 1 wariant - dostawa do punktu odbioru: Domyślny czas dostawy w pierwszym wariancie wynosi 2 dni (realne, niefabularne) + 1 dzień za każdą, przebytą strefę, a kosztuje to przy tym 1000 kr. Kupujący lub sprzedawca może skrócić czas dostawy, dopłacając 1,500 kr za każdy 1 dzień przyspieszenia.
      2 wariant - dostawa do mieszkania: Domyślny czas dostawy w drugim wariancie wynosi 2 dni przy opłacie 1,500 kr, przy czym dopłacając następne 1,500 kr minimalizuje się go do 24 h. W przypadku niezastania adresata (zajęcie sesją bądź przebywanie poza planetą/stacją z mieszkaniem), przesyłka odwożona jest do punktu odbioru.
      ! Przy przeliczaniu opłat celnych w przypadku przesyłek, jako "strefy" liczymy zarówno te terytorialne, jak też obszary wpływów.
      Wyświetl wiadomość pozafabularną
    6. Pozafabularnie:
    • Wykluczone jest odbieranie przesyłki w trakcie trwającej rozgrywki z MG.
      Zabronione jest sprzedaż/kupno/podbijanie lub wymiana przedmiotu z własnym altem.
      Zabronione jest wystawianie przedmiotów po sztucznie niskiej bądź wysokiej cenie.
      Szukaj okazji! Co pewien czas na TradeNecie pojawiać będą się przedmioty wystawiane przez osoby anonimowe z konta Mistrza Gry. Czasem będą to nawet te z wyższych, rzadkich półek.
      Jeżeli adresat przesyłki znajduje się na planecie bądź stacji, na której mieszka (na jakiej jest jej mieszkanie), przyjmuje się, że odbiera przesyłkę natychmiastowo, gdy ta tylko na nią dotrze (tylko, jeśli NIE JEST aktualnie w trakcie sesji).
      Jeżeli adresat nie znajduje się na planecie/stacji z mieszkaniem, by odebrać swoją przesyłkę musi napisać post fabularny w przeznaczonym ku temu punkcie odbioru.
      Istnieje procentowa (10%) szansa zagubienia towaru w trakcie transportu przez niebezpieczniejsze rejony galaktyki:
      • - Systemy Terminusa (napady piratów/najemników na frachtowce dostawcze)
        - Układy wyraźnie uwikłane w konflikty zbrojne, jak np. Strefa DMZ Krogan lub Bahak (napady/konfiskata)

Wróć do „TradeNet”