1. Gracze walczą 1 na 1
- Walczą do momentu, w którym jeden z nich zginie. Wydarzenia na turnieju nie mają żadnego wpływu na fabułę naszych postaci. Posty nie muszą być długie - wystarczające, by gracz przekazał działania swojej postaci.
- Niektórzy mogą znaleźć metodę, niektórzy nie. Walczymy ze standardowym systemem turniejowym z tym, że osoby przegrane trafiają do drugiego bracketa, gdzie dalej walczą między sobą i z przegranymi z następnych etapów. Mamy trzy etapy oraz etap finałowy.
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Jako, że w ostatecznej rundzie walczy przykładowo ta 5, która nie przegrała ani jednego meczu, a walczy z graczem z looser bracketa który przegrał 1 starcie i to jest jego druga szansa, ma ułatwienie. Gracz z looser bracketa musi wygrać z przeciwnikiem 2 razy, żeby wygrać cały turniej. Ma więc szansę na zdobycie 1 miejsca pomimo przegranej, jednak jego przeciwnik, przykładowo ta 5 na schemacie, musi wygrać z nim tylko raz.
- Walka prowadzona jest z użyciem nowej mechaniki, z której większość elementów rozpisana została w tym temacie. Pamiętajcie więc, że bardziej liczy się jak najlepsze sprawdzenie mechaniki w praktyce i fun z prowadzonych na rozmaitych arenach walk, a nie wynik końcowy.
- Areny zmieniają się w każdym etapie.
- W 2 etapie każdy ma do rozdysponowania 20 punktów do wydania na 5 zdolności +
1 am. specjalna rozpisane w tym temacie, wybór jednej ze wszystkich broni Q1 i Q2 z tego tematu, wybrany generator tarcz low-end, wybrany omni-klucz low-end, wybraną pulę części opancerzenia (3 elementy standardowego opancerzenia + hełm), dostęp do modyfikacji broni, pancerzy i omni-kluczy, dostęp do pozostałych modów bojowych (innych niż k. omni-ostrze, bierzemy po 1 modzie), 2 poziom plecaka, 4 omni- i 4 medi-żele.
Gracze wybierają swoje buildy na dany etap. Build na etap 1 powinni zaprezentować w poście pod tym tematem.
- Przymierzenie/koncentracja nie przechodzą na inne tury. Rzucając tą konkretną moc / oddając ten konkretny strzał, poświęcasz swój czas żeby zwiększyć szanse na sukces w danej turze. Czyli w 1 turze gracz może przymierzyć i strzelić, ale nie może przemieścić się, przymierzyć, a w następnej turze strzelić 2 razy z pistoletu bo przymierzył w ostatniej.
- Rzut na inicjatywę tylko na początku walki.
- Odkształcenie od teraz działa od początku na tarcze, gdyż w innym wypadku jedyną bronią adepta przeciwko tarczom byłby dysruptor fazowy.
- Wieżyczka Strażnicza, Sonda Bojowa i Sonda Obronna rozpoczynają swoje akcje w następnej turze od rozstawienia.
- Szarża odnawia tarcze tylko jeśli nie osiągnęły poziomu 0.
Carmen vs Lover
1 : 0
Rebecca vs Irene
1 : 0
Septimus vs Bleys
1 : 0
Vex vs Zeto
1 : 0
- Lista graczy:
Winners bracket - Septimus
- Carmen
- Vex
- Rebecca
Loosers bracket - Bleys
- Irene
- Lover
- Striker*
- Lista aren:
- Stacja uzdatniania
- Platforma 13A41
- Muzeum
- Port
Losowanie:
Wyświetl wiadomość pozafabularną