Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Deriet Kent
Awatar użytkownika
Posty: 600
Rejestracja: 23 sie 2012, o 14:18
Miano: Deriet Kent "Maska"
Wiek: 25
Klasa: Szpieg
Rasa: Drell
Zawód: Szpieg Błękitnych Słońc
Postać główna: Deriet Kent
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 25.710

Pytania odnośnie mechaniki.

27 lut 2014, o 17:49

Pytanie dt kamuflarza taktycznego.

A raczej upewnienie się. Jak mam kamuflarz na 2 tury to strzał czy atak nie powoduje przerwania tej umiejętności?
ObrazekObrazek Bonusy:
Karabin Snajperski: +22.5% obrażeń (przedłużenie lufy IV) , Zmniejszenie kary za celność 12 (Mod skup. V)
Cywilne | Bojowe | Theme
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

27 lut 2014, o 18:16

Tak, atak przerywa działanie kamuflażu taktycznego. Dzięki niemu jednak, jak pewnie zauważyłeś, otrzymujesz premię do obrażeń jeśli przejdziesz do ataku bezpośrednio.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 mar 2014, o 09:27

Ulepszenie magazynka
Zwiększa pojemność pochłaniacza ciepła i pozwala na oddanie większej ilości strzałów. 5 poziomów, każdy podnosi pojemność o 10%; poziom pierwszy oferuje pojemność większą o 40%.
Czy w wypadku broni snajperskich jest to zaokrąglane w górę, czy w dół? (w tym drugim przypadku w 90% potrzeba by poziomu VI by było to skuteczne...)
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 mar 2014, o 11:45

Jak zaokrąglane? Chodzi Ci o to, czy np. pojemność 9 podniesiona o 10% wyjdzie zaokrąglona jako 10? Niestety nie. : p Wychodzi na to, że przy karabinach o mniejszej pojemności standardowej nie opłaca się po prostu używać tego ulepszenia, bo będzie robić jako typowy "zapychacz".
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 mar 2014, o 11:47

Aha... Nie, po prostu z opisu wynikało że to wpływa na działanie pochłaniaczy ciepła. Czyli nieprzydatne. Dzięki!
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 mar 2014, o 13:54

Wybaczcie doublepost, ale...

Ulepszony Celownik:
Stabilizuje obraz, wspomaga celowanie i co najważniejsze - pozwala na ograniczone widzenie przez dym i bardzo cienkie przeszkody. 5 poziomów, każdy poprawia celność o 5%; pierwszy poziom oferuje celność poprawioną o 15%. Premiędoliczamy do celności broni.

DO celności, a nie na nią, czyli celność podnosi się np. z 20 na 35 przy pierwszym poziomie moda?

nvm, to już znalazłem.


Broń: Oszczep w grze ma bazowy współczynnik penetracji (chyba 45 czy 60 centymetrów). Jest nadal czy znikł?


Sklepy:
Gracz posiada ulepszenie broni klasy X. Chce mieć np. X+2. Jest możliwość wymiany przy dopłacie jedynie róznicy cen? Ofc. W sklepie który ma te ulepszenie w asortymencie.


Podobnie z implantami, czy można zamienić implant X klasy Y na implant X klasy Y+Z dopłacając różnicę cen + ew. koszta manipulacyjne?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 mar 2014, o 15:23

Tas, ile razy można Ci pisać jedno i to samo? Jeśli zapytasz mnie i kiedy odpowiem Ci tak, a nie inaczej, to fakt, że zapytasz po raz drugi o to samo, ale nie na gadu a na forum wcale nie zmieni zdania konsultowanego przez jednego admina z drugim adminem. Myślałam, że to oczywiste, ale widocznie chyba nie, więc przypominam.

Powtarzam jeszcze raz i ostatni. Następnym razem za pytanie się po czterdzieści razy o to samo dostaniesz po prostu warna:
Wszystko, co posiadasz, sprzedajesz domyślnie po 50% ceny. Nieważne, czy implant jest tej samej linii, czy nie. Sprzedajesz implant, dostajesz domyślną połowę ceny. Nie wymieniasz go, bo sprzedawcy się to nie opłaca.
Co do modyfikacji - w wypadku podniesienia poziomu moda nie dopłacasz różnicy, bo zamiast przykładowych ultralekkich materiałów (II) kupujesz ultralekkie materiały (III). To inny mod, a nie ulepszenie moda, więc płacisz pełną cenę.

I znowu powtarzam to samo: jeżeli coś nie jest napisane, tym razem w statystykach broni, to tego nie ma. Tym samym przebijanie (ponieważ nie raz już powiedziano, że jest po prostu problematyczne) jest zniesione. Tego atrybutu nie ma.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 mar 2014, o 16:35

Tym samym przebijanie (ponieważ nie raz już powiedziano, że jest po prostu problematyczne) jest zniesione. Tego atrybutu nie ma.
Tak może w gwoli ścisłości. Przebijanie nie jest ani problematyczne, ani zniesione, bo w mechanice jakby nie było funkcjonuje.
Po prostu przygotowując bronie pod mechanikę pozbyliśmy się wszystkich dodatkowych bonusów, które były powiązane z niektórymi modelami. Chodzi tu nie tylko o zdolność do penetracji (obecną w gruncie rzeczy nie tylko przy Oszczepie), ale też przykładowo zwiększoną skuteczność w starciach z konkretnymi rodzajami osłon (jak np. Reegar przy atakowaniu tarcz).
Nie ma więc mowy o żadnych problemach ani znoszeniu czegokolwiek, to po prostu standaryzacja.

No i Carmen, jeśli nie chcesz odpowiadać ludziom na pytania - po prostu tego nie rób. Nie odkryję tu chyba Ameryki kiedy napiszę, że SOC jest nieaktualne, niedostosowane do mechaniki i wymaga konkretnego przeredagowania. Dlatego tak jakby odsyłanie tam ludzi, nie jest takim znowu najlepszym pomysłem.

No i Tas (plus ewentualna reszta). Jak macie pytania odnośnie mechaniki, to zadawajcie je w temacie "Pytania odnośnie mechaniki". Wiem, że nazwa może być myląca, ale chyba jakoś dacie sobie z tym radę?
Wpisując wszystkie wątpliwości w tym konkretnym miejscu, oszczędzacie innym użytkownikom również posiadającym podobne pytania konieczności zaczepiania ludzi, albo dublowania. Jak zastanawia się nad tym samym co Wy, znajdzie odpowiedź tutaj i wszyscy będą szczęśliwsi.

It's that simple. ;)

Wyświetl uwagę administratora

Wyświetl wiadomość pozafabularną
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 00:09

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Crafting:
Stąd, przykładowo, mamy znów nasz hełm Q1, który dodaje nam +5% obrażeń od broni (PALLAD WZBOGACONY) i +1% do walki wręcz (TYTAN). Rozbijając go otrzymujemy losową bazę ofensywną (Wodór/Ksenon), 5 Palladów oraz 5 Tytanów
1) Czy oznacza to że rozbijając broń Q1 otrzymamy bazę Q1 oraz 5 sztuk surowców używanych do craftu (Lit/Kobalt/Magnez/Beryl)?

2) Przy rozbijaniu broni która została wytworzona systemem craftowania otrzymamy:
a) Bazę o którą została oparta
b) Bazę o statystykach broni którą rozbijamy
c) Tylko pierwiastki, bez bazy?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 09:03

Tas, niżej masz wyraźnie napisane jak jest z bronią:
DEKONSTRUKCJA BRONI:

W przypadku dekonstrukcji broni otrzymujemy bazę w postaci pozostałych części oraz o jeden poziom niższe niż sama broń surowce. Baza pozostaje na takim samym poziomie na jakim była sama broń, czyli przykładowo z Błotniaka zostaje nam przedmiot "części Błotniaka".
Innymi słowy, masz broń Q2, otrzymujesz bazę Q2 i surowce Q1.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 10:08

Ponawiam pytanie odnośnie broni Q1. Bo co do pytania drugiego, rozumiem że poprawna jest odpowiedź b?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 10:22

Logiczne, że nie ma czegoś takiego jak Q0, więc surowce i bazę będziesz miał na Q1.

Baza nie ma statystyk. Baza ma Q, czyli poziom, oraz można określić w jakim stopniu jest ona zniszczona/uszkodzona. Po dekonstrukcji otrzymujesz części broni, nie całą broń.
Gdy będziesz tworzyć broń z tych materiałów, statystyki otrzymujesz sposobem opisanym w Craftingu, poczytaj o tym zanim znowu wyskoczysz z takim pytaniem.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 10:25

W celu uzyskania wartości nowej broni, bierzemy statystyki bazy.
Dobra, dziękuję za odpowiedzi! *idzie przekuwać predatory*
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 10:54

Źle się wyraziłam. Chodziło mi o to raczej, że bazę stanowi pistolet. Pistolet ma swoje statystyki, ale on robi za bazę. Jak zrobisz bazę do konstrukcji z Predatora, bierzesz statystyki Predatora :P
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 10:58

Dobrze. Ale teraz masz broń zrobioną z Predatora. Rozbijasz ją. Otrzymujesz bazę z tej broni czy bazę z Predatora? XD
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 mar 2014, o 11:02

Baza na broń to "części z Predatora". Baza Q1, bo Predator to broń Q1.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

16 mar 2014, o 18:20

Pytanie o koszt akcji przy tym jak ktoś zostanie powalony. Łatwiej to będzie opisać na przykładzie. Ktoś pisze posta i rozpisuje co robi w akcji 1, 2 i 3 tak aby łączny koszt nie przekroczył 16. Jeśli zanim ktoś wykona akcję 1 zostanie powalony to czy PA, które byłby zarezerwowane na tą akcję przepadają czy przechodzą do wykorzystania na pozostałe dwie akcje?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

16 mar 2014, o 18:24

Na logikę, jeden post to 3 akcje. Jak zostaje powalony, nadal tamte akcje są zaplanowane... Co ja tam wiem...


Oszczep ma ograniczoną termowizję. W grach wystarczało to by widzieć przeciwników używających kamuflażu taktycznego.

1) Czy nadal tak działa?
2) Czy celownik termiczny też ma tą właściwość?
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

16 mar 2014, o 18:43

No, ale to nie takie oczywiste z tym planowaniem Tes. Oczywiście w poście opiszę jedną "wersję", bo jest to wygodniejsze, ale to nie oznacza, że jeśli ktoś zostanie powalony/podpalony/itd to nie zmieniłby swego zachowania. Dlatego w Fabule Off można opisać inne ewentualności i tu się rodzi pytanie, czy jeśli przy pierwszej akcji się nie wykona z podanych przykładowych powyżej powodów to na pozostałe dwie akcje można przeznaczyć 16 PA czy odpowiednio mniej.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

16 mar 2014, o 19:14

Podejrzewam że albo tyle ile byś mógł po wykonaniu tamtej akcji (w końcu już ją chciałeś rozpocząć i nagle...), albo nawet mniej, bo coś przerwało.

Czekamy na odpowiedź Świebodzina MG
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stare ogłoszenia”