Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
-
Orkalakh Nevak
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lis 2014, o 08:59
- Kredyty: 20.000
-
28 lis 2014, o 09:51
Rozumiem. Co zatem się wydarzy, gdy będę miał załączony pancerz technologiczny i uaktywnię kulę biotyczną by ochronić innych? Pancerz się wyłączy? Czy działać będzie tylko wyższy współczynnik redukcji z tych dwóch zdolności?
-
Orkalakh Nevak
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lis 2014, o 08:59
- Kredyty: 20.000
-
28 lis 2014, o 16:40
Ale przeczytałem, że klasa prestiżowa "Burzyciel" ma dostęp do 2 zaawansowanych mocy biotycznych, stąd i moje pytanie. Chyba, że źle zrozumiałem ten implant.
Przedmioty: Zmodyfikowany implant biotyczny
Pozwala korzystać z maksymalnie dwóch zaawansowanych mocy biotycznych.
Siła mocy biotycznych zwiększona o 20%.
Rozumiem to jako możliwość wzięcia 2 mocy i ulepszania ich, co za tym idzie, kula biotyczna zostałaby wzięta (wiem, to odległa przyszłość, ale lubię planować ścieżkę rozwoju od początku). A jeśli źle to rozumiem, to pomijamy użycie przeze mnie, a bierzemy na warsztat gdy to sojusznik adept użyje kuli biotycznej i znajdę się w jej zasięgu? Taka sytuacja już chyba może się pojawić.
-
William Kraiven
- Posty: 677
- Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
- Miano: Will
- Wiek: 29
- Klasa: Żołnierz
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Horyzont
- Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
- Kredyty: 62,872
- Lokalizacja: Cytadela
- Medals:
-
-
2 gru 2014, o 09:12
Wczoraj zerkałem sobie na bonusy od modyfikacji od broni. Coś mi nie pasowało, że mam 25% celności, a mam Celownik optyczny 2. Zerknąłem sobie na to ile ów celowniczek daje bonusów i piszę, że każdy level daje 5%. Czyli suma sumarum mam 10. Jednakże jak czytałem sobie na SOCu mechanikę to tam piszę:
"Jeżeli gracz zdobędzie Celownik optyczny I i zainstaluje go w swoim karabinie, o piętnaście procent zwiększą się nie szanse gracza, a celność Miotacza."
Te 15% to błąd? Czy w takim razie ja coś źle rozumuję? Bo jeśli to nie błąd to w takim razie jak to jest dodawane w moim przypadku jeśli mam II poziom celownika?
-
Carmen Ortega
- Grafik
- Posty: 1179
- Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
- Wiek: 32
- Klasa: Szturmowiec
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Oficer Cerberusa
- Lokalizacja: Aite
- Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
- Kredyty: 9.300
- Medals:
-
-
2 gru 2014, o 09:57
Nie jest to ani błąd, ani Ty źle nie rozumujesz. Bonusy od modyfikacji zostały ostatnio zmienione, aktualnie wynoszą 5% na każdy poziom, także pierwszy, więc masz bonus 10% do celności. Było ostatnio ogłoszenie mówiące o tym. Tam, gdzie jest napisane, że pierwszy poziom to bonus rzędu 15% to już dane nieaktualne, które powinny zostać zmienione, ale zapomniałyśmy o tym. Zrobimy to przy najbliższej okazji. :P
-
William Kraiven
- Posty: 677
- Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
- Miano: Will
- Wiek: 29
- Klasa: Żołnierz
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Horyzont
- Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
- Kredyty: 62,872
- Lokalizacja: Cytadela
- Medals:
-
-
2 gru 2014, o 16:56
Jak długo działa "Skok Adrenaliny"? Znaczy, do końca akcji/walki?
Do końca rundy.
"Poziom 6 B
Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze."
To znaczy, że w ogóle można używać tylko jednej mocy na turę?
To działa jak w grze. Możesz odpalić 3 strzały wstrząsowe, albo 3 strzały Rzeź bez używania Skoku Adrenaliny. Jeśli chcesz używać jakiejkolwiek mocy podczas skoku adrenaliny, ten skill ci to odblokuje. Jednak tylko raz będziesz mógł jej użyć.
-
Nexaron Dragonbite
- Posty: 660
- Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
- Miano: Nexaron Dragonbite
- Wiek: 26
- Klasa: Szturmowiec
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Omega
- Kredyty: 29.625
- Medals:
-
-
17 sty 2015, o 22:24
Cóż... Minęło trochę czasu i zapomniałem o pytaniu, a nadal nie udzielono odpowiedzi, więc jeszcze raz je wkleję.
Pytanie znów do szarży. Napisałeś, że szturmowiec aby się zatrzymać musi w coś uderzyć i to jest jasne. Kiedyś pamiętam też ustalono, że szarża ma jakimś tam ograniczony zasięg (nie czepiając się szczegółów). A co tym zasięgiem w przypadku osłabionej/zerowej grawitacji? Na przykład gdy coś będzie się działo na zewnątrz stacji kosmicznej czy jakimś małym księżycu.
What Can Change The Nature Of A Man??
~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~
Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza
-
Nexaron Dragonbite
- Posty: 660
- Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
- Miano: Nexaron Dragonbite
- Wiek: 26
- Klasa: Szturmowiec
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Omega
- Kredyty: 29.625
- Medals:
-
-
22 sty 2015, o 22:19
Pytania do crafcenia pancerzy. Ogólna formułka to:
Baza (def/ofe/ogólna) + 5xsurowiec (def/ofe/wszystkie) + 1 Omni-żel
Pytania mam do bazy, a mianowicie czy za bazę może posłużyć pancerz, który domyślnie posiada postać na starcie czy trzeba szukać części? Oraz czy jeśli kotś ktoś posiadający już pancerz o specyficznych bonusach np. pancerz duelisty po użyciu go jago bazy otrzyma dodatkowe premie (w zależności od użytych surowców) do posiadanych czy tylko te wynikające z materiałów?
What Can Change The Nature Of A Man??
~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~
Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza
-
Nexaron Dragonbite
- Posty: 660
- Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
- Miano: Nexaron Dragonbite
- Wiek: 26
- Klasa: Szturmowiec
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Omega
- Kredyty: 29.625
- Medals:
-
-
23 sty 2015, o 23:06
Widać, że błysnąłem :P No to inne pytanie. Mamy 3 rodzaje baz, o ile rozumiem to przy tworzeniu pancerzu jeśli używam surowców z bazy ofensywnej to efekt musi być z grupy ofensywnej, a jak jest z dodawaniem kolejnych efektów? Czy gdy dodajemy kolejne efekty z pomocą somaru też muszą być z tej samej grupy czy mogą być już z dowolnej?
What Can Change The Nature Of A Man??
~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~
Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza
-
William Kraiven
- Posty: 677
- Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
- Miano: Will
- Wiek: 29
- Klasa: Żołnierz
- Rasa: Człowiek
- Zawód: Najemnik
- Lokalizacja: Horyzont
- Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
- Kredyty: 62,872
- Lokalizacja: Cytadela
- Medals:
-
-
26 lut 2015, o 12:43
Zarówno szansę na trafienie krytyczne jak i podstawowe 10% będzie można modyfikować przy użyciu odpowiednich przedmiotów oraz umiejętności.
Czy naramienniki Armax Arsenal mają w takim razie zmieniony bonus? Coś w stylu..."Bonusowe obrażenia dodawane do trafienia krytycznego. Od teraz przy trafieniu krytycznym zadajesz 10% + 20%" Czy też dalej zostajemy przy ewentualnym strzale w głowę?
No i jeszcze chciałbym się spytać czy przy resetowaniu zdolności, muszę zamienić jedną z moich nabytych już zdolności na Szkolenie bojowe? Czy też to jest opcjonalne i mogę sobie to kiedy indziej dodać jak dostanę free slota na zdolność?