Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Pytania odnośnie mechaniki.

8 lis 2013, o 19:27

Pytanie o amunicje. W każdym rodzaju dostępnym rodzaju widzę coś takiego jak "Zwiększa zapas amunicji o 30%." i zastanawiałem się jak to rozumieć, czy trzeba mieć oddzielny zapas pochłaniaczy specjalnie do tej amunicji?
Nie, to oznacza, że po prostu każda Twoja broń może mieć o 30% więcej naboi. Nie specjalnej, a po prostu. Każda broń w pojemności ma dwie wartości: ilość w magazynku / maksymalna noszona przy sobie.
Jeśli weźmiesz to rozwinięcie to podobnie jak w przypadku części pancerza, które na to wpływają masz pasywny efekt, który pozwala Ci nosić więcej pochłaniaczy w "plecaku".
No i czy dla formalności chciałem się upewnić, że premia do obrażeń dotyczy tylko tego przeciw czemu są skuteczne. Czyli na przykład amunicja zapalająca daje dodatkowe obrażenia przeciw przeciwnikom bez tarczy, ale tym już z tarczą nie podnosi odnoszonych obrażeń.
Nie, jeśli przy premii nie masz wyszczególnionej formy obrony to zwiększa po prostu ogólne obrażenia (przeciwko tarczom i pancerzom). Ogólnie uprościliśmy amunicję tak, żeby podnosiła obrażenia i niosła ze sobą jeszcze jakiś dodatkowy efekt, więc nie ma tu zbytniego komplikowania sprawy i tego typu podziałów.
W opisie amunicji odkształcającej jest napisane "zadaje dodatkowe obrażenia wrogom podniesionym za pomocą tejże umiejętności" co sugerowałoby, że taką amunicją można poderwać cel od ziemi, ale nigdzie w opisie poniżej tego nie ma. Czy to nie przejęzyczenie?
Błąd w opisie, dzięki za zwrócenie uwagi. Amunicja sama w sobie nie podnosi, przeciwnik najpierw musi znaleźć się w powietrzu, zanim będzie można użyć tego modyfikatora.
Ciągnąc temat chciałem się też o coś upewnić. Przyciągnięcie nie uniesie przeciwnika, który ma tarcze w powietrze nawet jeśli rzut na powalenie się powiedzie, a co najwyżej go przewróci, tak?
Nawet go nie przewróci. Jeśli przeciwnik ma tarcze to całkowicie ignoruje efekt działania przyciągnięcia.
A i jeszcze o granatach. Nie ma przy nich kosztu PA to przeoczenie czy celowy zabieg?
Celowy zabieg. Chodzi o to, że granaty i tak są już osłabione przez swoją ograniczoną ilość. Dodatkowo wciąż pochłaniają jedną z trzech dostępnych akcji, więc nie są takie całkowicie darmowe.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

9 lis 2013, o 13:24

Może nie jest to pytanie, ale zauważyłem pewien brak przeglądając sklepy.
http://cytadela.eu/viewtopic.php?f=38&t=153
Jest na sprzedaż Karabinek Reegar i wszystkie jego statystyki, ale brak tych informacji w SOC.
Druga sprawa, że przeglądałem sklepów w poszukiwaniu informacji o możliwości zakupienia generatorów tarczy i nigdzie żadnych nie znalazłem.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

9 lis 2013, o 13:40

Karabinek był w SOC, ale w tajemniczych okolicznościach zniknął. W temacie roboczym z mechaniką jest już jego pełen opis dostosowany do systemu (podobnie zresztą jak każdej innej broni znanej z ME3), więc lada moment luki powinny się zapełnić. W sumie to samo w kwestii granatów.
Odnośnie generatorów tarcz to trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać. Najpierw ma pojawić się nowa karta statystyk, gdzie tego typu informacje można umieszczać.

Zresztą zawartość sklepowych półek i tak zostanie zmieniona kiedy mechanika będzie już na dobre funkcjonowała na Cytadeli, więc póki co proponuje poczekać. Jeśli czegoś w nich nie ma, to znaczy że jest jeszcze niegotowe, albo czeka na ostatnią poprawkę i wrzucenie.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

9 lis 2013, o 16:09

Przy przyciągnięciu poziomu 3 jest napisane, że moc zadaje 120 obrażeń, ale przy kolejnych poziomach jest to jakby ignorowane.

Przy rzezi poziomu 5A siła może być 1000N lub 500N jeśli wcześniej wzięło się wariant 4B, co zresztą prawidłowo zaznaczono w rzezi 6A.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2013, o 16:13 przez Nexaron Dragonbite, łącznie zmieniany 1 raz.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

9 lis 2013, o 16:12

O, bo to błąd.
Dzięki za zwrócenie uwagi.

Przy rzezi też trzeba będzie uzupełnić. ;)
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 lis 2013, o 00:38

W szarży biotycznej po zmianach (które przyjmuje ze smutkiem :() w poziomie 6B zapomnieliście uwzględnić sytuację gdy ktoś wybierze wcześniej 4A.

W amunicji odkształcającej nie dostrzegam zmian. Piszę, bo może po prostu ktoś w zamieszaniu zapomniał zmienić. Jeśli nie to czy mógłbym poprosić o napisanie co dokładnie zostało zmienione? No i jaki dodatkowy efekt można tą amunicją uzyskać zgodnie z rozwiniętą mechaniką, bo nie jestem pewien czy należy to rozumieć tak, że ma się te 10% czy więcej na zadanie dodatkowych obrażeń uniesionym celom.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 lis 2013, o 03:55

W Amunicji naprawiony był błąd, który wskazałeś wcześniej, + usunięta wzmianka o barierach.

Szarża done.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 lis 2013, o 12:27

Skoro już mowa o opisach umiejętności to w krio-amunicji jest napisane "zamrożone cele nie regenerują zdrowia i tarcz". U nas rolę zdrowia pełni pancerz, który i tak nie regeneruje się podczas walki.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 lis 2013, o 12:57

Kwestia tego, że póki co ogólne opisy były kopiowane, a nie dostosowywane do mechaniki. Jak Ci się nudzi to możesz przelecieć po wszystkim co Twoim zdaniem jest błędne / gryzie się z systemem i to tu wrzucić. Sprawniej będziemy mogli nanosić poprawki. ;)
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Bruce Connor
Awatar użytkownika
Posty: 181
Rejestracja: 6 sie 2012, o 18:04
Miano: Bruce Connor
Wiek: 34
Klasa: Żołnierz - Porucznik, N4
Rasa: Ludzik
Zawód: Żołnierz, z nastawieniem na pilota
Postać główna: Bruce Connor
Kredyty: 6.950

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

14 lis 2013, o 15:14

1. Czy siła granatów i/lub miny zbliżeniowej podlegają jakimś bonusom od broni/mocy?
2. Czy mina zbliżeniowa/rzeź/strzał wstrząsowy liczone są jako strzał z broni i nagrzewają ją?
3. Czy broń ciężka jest gdzieś dostępna w sklepach czy zdobyć ją można jedynie za sprawą MG w trakcie jakiejś misji?
4. Można poznać orientacyjny promień rażenia granatów z sokoła? I czy amunicja specjalna załączona do niego ma szansę działania na wszystkie rażone wtedy cele? Czy broń podlega modyfikacjom jak przedłużona lufa zwiększająca obrażenia? Bo nie jest to zwykły pocisk i wolałbym się upewnić.
5. Generator tarcz Cierń jak często może odpychać wrogów?

Dzięki za odp :)
ObrazekObrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

14 lis 2013, o 15:50

Ad 1) Po pierwsze mina zbliżeniowa podlega jeszcze pewnej edycji. Rozważamy przeniesienie jej do mocy technologicznych itd. ;)
Co do właściwej treści pytania to nie, nie podlegają. Biorąc pod uwagę fakt, że ich moc bez bonusów to i tak w porywach nawet po 1000 obrażeń, możliwość zwiększenia tej liczby doprowadziłaby do sytuacji, gdzie granaty rozwiązywałyby całą sprawę. Szczególnie, że nie zmniejszają puli PA.

Ad 2) Moce to nie strzał z broni. Innymi słowy nie zmniejszają puli pochłaniaczy ciepła.

Ad 3) Broń ciężka nie została póki co nawet ruszona przez mechanikę. Na pewno nie można jej więc dostać w żadnym sklepie. W gruncie rzeczy wstępnie wolelibyśmy w ogóle jej nie wykorzystywać dopóki nie dorobimy tu konkretnych zasad. Ewentualnie używać w kilku kontrolowanych przez prowadzących miejscach. Dlatego proponowałbym na razie nie ruszać tego tematu.

Ad 4) W przypadku tych wszystkich broni, które działają na zasadach zbliżonych do granatnika (Sokół, Napastnik, Skorpion, Jad etc.) zrezygnowaliśmy z ogólnie pojętego pola rażenia. Pociski są po prostu zbyt małe na takie zabawy. Przeciwnicy musieliby więc stać bardzo blisko siebie. Rozwiązanie tych kilka ekstremalnych sytuacji kiedy faktycznie do tego dochodzi, zostawiamy w rękach prowadzącego.
Nawet jeśli natomiast załadujesz do Sokoła amunicję specjalną to jej efekt nałoży się tylko na osobę w którego bezpośrednio trafisz. Dlatego kiedy granat odbije się od ściany i potoczy pod nogi wroga, po czym wybuchnie, traktuje się to tak jakby amunicja w ogóle nie była załadowana.
Ulepszenia działają normalnie. W gruncie rzeczy możliwość przebicia ściany przez niektóre bronie nie jest do końca zgodna z zasadą ich działania, ale jest ich na tyle mało, że póki co pozostawiliśmy tą możliwość. Być może w przyszłości wyróżnimy te przypadki w mechanice.

Ad 5) W sumie generatorami zajmował się Ahri, więc trzeba pytać jego. Sam może zaznaczę, że przed ostatecznym wrzuceniem ich do sklepu trzeba będzie to wszystko dokładnie sprawdzić, co oznacza możliwość zmiany pewnych informacji.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

14 lis 2013, o 17:03

@ Bruce Connor,

Ad. 5)
Ilekroć cel znajdzie się w zasięgu. :) Być może nieco niefortunnie to sformowałem: założeniem było, że każdy wróg, który przekroczy granicę 1m zostanie uderzony siła 500N, co da 50% szansę na powalenie. Jeżeli przeciwnik ustanie, tarcza przestanie na niego działać (chyba, że opuści pole działania i znajdzie się w nim raz jeszcze).
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

14 lis 2013, o 22:35

Pytanie o modyfikacje do omni-kluczy.

Czy przewidziane są jakieś poza tymi obecnie dostępnymi?
Domyślam się czemu daliście obecnie takie, ale... Są klasy, które wcale nie mają zdolności technologicznych to co z nimi?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

14 lis 2013, o 23:01

@ Nexaron Dragonbite,

Dla klas nie-technicznych przewidziano te: http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=357 modyfikacje. Wbrew pozorom będą one wykorzystywać te same dostępne sloty na ulepszenia.
Nie planujemy w tej chwili modyfikacji do omni-kluczy nie związanych z mocami technologicznymi.
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

15 lis 2013, o 02:44

I znów pytanie do krio-amunicji o którym ostatnio zapomniałem, a dotyczącego tego samego fragmentu "zamrożone cele nie regenerują zdrowia i tarcz". Czy to oznacza, że tarcze nie regenerują się pasywnie, czy w ogóle? Nawet gdy zainwestuje się PA lub użyje mocy, które ją odnawiają.

W związku z tym, że zaraz będą nowe KP udało mi się podejrzeć jak wygląda generator (ale zgodnie z prośbą od adminów nic z nim nie robiłem). Zauważyłem, że w pancerzach są do wyboru konkretne elementy i chciałem się dopytać czy zrobiony samodzielnie pancerz trzeba rozpisać w dodatkowych informacjach o pancerzu?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Ahri’Zhao vas Orionis
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 372
Rejestracja: 2 cze 2012, o 10:28
Wiek: 24
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianka
Zawód: Medyk
Status: Członek załogi statku ludzkiego Widma. Wędrówkę ukończyła zdalnie (dzięki pomocy Rady), nie powróciła jeszcze na Flotyllę.
Kredyty: 10.535
Lokalizacja: Miasto Łódź
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 lis 2013, o 12:15

1) Oznacza to, że postaci zamrożone nie są w stanie odnawiać ani tarcz, ani pancerzy, bez względu na źródło efektu regeneracyjnego.
2) Jeżeli stworzysz cały pancerz, to- analogicznie do pancerzy specjalnych- rozpisujesz własności całego zestawu.
ObrazekObrazek GG: 21021010 Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
  • - 30% koszt mocy
  • + 10% obrażenia broni
  • + 10% tarcze
  • + 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 lis 2013, o 12:25

@ Nex,
Muszę sprostować odpowiedź Ahriego odnośnie modów do omni-kluczy. Chodzi o to, że nie będą one się znajdować w slotach na mody do pancerza, a w polu "omni-klucz" oznaczonym jako "sub-mod".
Co do wpisywania własnych pancerzy, m.in. na takie okazje zostało przeznaczone pole pod spodem "cechy charakterystyczne pancerza". Można tam wpisać zarówno cechy posiadanego, kanonicznego pancerza jak też nazwę i cechy stworzonego (lub jego części).
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Bruce Connor
Awatar użytkownika
Posty: 181
Rejestracja: 6 sie 2012, o 18:04
Miano: Bruce Connor
Wiek: 34
Klasa: Żołnierz - Porucznik, N4
Rasa: Ludzik
Zawód: Żołnierz, z nastawieniem na pilota
Postać główna: Bruce Connor
Kredyty: 6.950

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 lis 2013, o 14:58

Jak się sprawa ma z sondami i wieżyczkami u Inżyniera? Chodzi mi o ograniczenia ilościowe ile takowych gotowych produktów możemy kontrolować na raz oraz obrażenia. Te wypisane to ilość jakie są w stanie zadać na turę czy na jeden strzał? I jeszcze kwestia celności wieżyczki. Liczbę 30 traktujemy jako bonus tak jak w przypadku broni, czy ogólną szansę trafienia czyli 30%?
ObrazekObrazek
Tas’Neda nar Rayya
Posty: 186
Rejestracja: 22 sie 2013, o 13:50
Miano: Tas'Neda nar Rayya
Wiek: 35
Klasa: Szpieg
Rasa: Quarianka
Zawód: Podróżnik
Status: Łażenie po Żniwiarzu.
Kredyty: 5.500

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 lis 2013, o 16:01

Naraz można mieć jedną wieżyczkę (ewentualne przyszłe rodzaje mają wspólny limit) oraz jedną sondę (wspólny limit)

Celność dotyczy raczej wieżyczki, w końcu to nie ty nią sterujesz.

Co do obrażeń, chyba coś tam naprawiają, więc się nie wypowiem...

(Odpowiadam, bo sam się wypytywałem wcześniej)
ObrazekObrazek
Bonusy:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Wyświetl wiadomość pozafabularnąWyświetl wiadomość pozafabularną

Statystyki broni własnej roboty:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

19 lis 2013, o 16:09

Tak jak wspomniał Tas. Na raz możesz mieć jedną wieżyczkę i jedną z dwóch sond.
Co do pytania o obrażenia Bruce to tak naprawdę jedno i drugie. Wszystkie "chowańce" atakują w turze tylko raz, więc to tak obrażenia przy jednym ataku, jak i w trakcie jednej kolejki.
Celność 30 działa natomiast identycznie jak w przypadku broni. Więc jeśli cel się nie chowa itd. wieżyczka trafia ze skutecznością 80 (bazowe 50 + 30). Oczywiście obrażenia są obliczane tak jak w przypadku broni automatycznej i mogą podlegać ewentualnym modyfikatorom.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stare ogłoszenia”