Ogłoszenia o przeterminowanej dacie ważności
Bruce Connor
Awatar użytkownika
Posty: 181
Rejestracja: 6 sie 2012, o 18:04
Miano: Bruce Connor
Wiek: 34
Klasa: Żołnierz - Porucznik, N4
Rasa: Ludzik
Zawód: Żołnierz, z nastawieniem na pilota
Postać główna: Bruce Connor
Kredyty: 6.950

Pytania odnośnie mechaniki.

3 gru 2013, o 11:13

I znów pytanie co do granatów.

Granaty kasetowe
Granat kasetowy wykorzystuje zdolności biotyczne użytkownika. Zadaje on co prawda mniejsze obrażenia od granatu odłamkowego, jednakże pozwala na wyrzucenie w górę przeciwnika bez względu na to, czy jest opancerzony, czy też nie. Działa podobnie jak rzut.

Podnoszące mają to samo warunkowanie w opisie. Czyli jednym słowem żołnierz, inżynier i szpieg nie mogą ich używać z powodu braku biotyki?

W granatach inferno obrażenia na sekundę to obrażenia na 1PA czy jakiś inny przelicznik jest?

Czy pojawią się ogólnodostępne granaty błyskowe/ogłuszające/z ładunkiem elektromagnetycznym lub czy jest możliwość stworzenia ich przez gracza indywidualnie/zdobycie takowych lub zlecenie na ich stworzenie?
ObrazekObrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 18:11

Sorry, że tak długo kazałem czekać na odpowiedź, sporo na głowie. Przechodząc do rzeczy:

Jak już wiele razy było mówione w temacie - nie sugerujcie się opisami, one nie były jeszcze odpowiednio zmodyfikowane i dostosowane do mechaniki. Dlatego też pojawiają się takie fikołki.
U nas na forum każda klasa będzie mogła korzystać z każdego granatu niezależnie od posiadanego przez nią potencjału biotycznego. Inaczej byłoby to po prostu nie fair. No i nie wiem jak ładunek wybuchowy miałby być uzależniony od czyichś zdolności, więc to trochę absurdalna sytuacja. Stąd na forum takie rozwiązanie.

Granaty inferno - nie, czas działania to kwestia leżąca w rękach prowadzącego. On decyduje ile przeciwnik znajdował się w zasięgu płomieni i ile w związku z tym otrzymał obrażeń. Po prostu wygodniej powierzać to mistrzowi gry, niż tworzyć jakieś skomplikowane formuły.

Dymne, hukowe i błyskowe pojawią się raczej na pewno, choć nie mogę sprecyzować kiedy. "Elektromagnetyczne" niestety będą umiejętnością i częścią wyposażenia jednej z klas prestiżowych, więc tu niestety nie ma co liczyć na dostępność dla zwykłych śmiertelników. ;)
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 20:51

Nie wiem czy to pytanie, czy też sobie coś ubzdurałem... Zamiast gdybać jednak przejdę do konkretu. Zdaje mi się, że gdzieś było napisane iż gdy ktoś zostanie podpalony musi wpada w panikę i traci turę/akcję na ugaszenie ognia. Pytanie jest o to czy rzeczywiście coś takiego jest czy coś mi się przyśniło :P
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 20:54

Było tak, ale zostało zmienione. Obecnie jeżeli cel ulegnie podpaleniu, Mistrz Gry narzuca na niego modyfikator w rzucie z zakresu od -30 do -10. Różne są w końcu sytuacje, ktoś może być w amoku i ogniem się aż tak nie przejmować, albo wyjść z wody, cokolwiek. Stąd efektem podpalenia jest właśnie ujemny modyfikator, a nie stracenie całej tury - od MG zależy ile będzie on wynosił.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Borys Tokarow
Awatar użytkownika
Posty: 323
Rejestracja: 3 cze 2013, o 09:12
Miano: Borys Tokarow
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Freelancer
Lokalizacja: StarCaster
Status: ex-Zaćmienie, (poszukwany za zabójstwo współpracowników)
Kredyty: 4.150

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 21:39

Ja w sprawie modyfikacji genetycznych:
Czy jak ja ulegnę napromieniowaniu (gamma, promieniowanie tła etc.), to będę musiał wprowadzić do swojej karty modyfikacje związane z tym faktem? (po potwierdzeniu przez MG oczywiście).
CIUCH | PANCERZ | MAIN THEME | KWATERA OSOBISTA | COMBAT THEME
STATEK | [url=gg://6893006]GG: 6893006[/url]
ObrazekObrazek [center]"Calm the f*ck down and think!" - A. Jensen [DX:HR][/center]
[center]Bonusy: BRAK[/center]
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 21:46

To zależy od sytuacji. Niby tak, ale wiesz choroba popromienna nie jest równa zmianie genetycznej. Musiałbyś przez bardzo długi czas przyjmować na tyle niewielkie dawki, żeby Cię nie zabiły itd.
Zresztą nawet jeśli to to nie ma wiele wspólnego z mechaniką, więc lepiej pytać o takie rzeczy swoich prowadzących.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Borys Tokarow
Awatar użytkownika
Posty: 323
Rejestracja: 3 cze 2013, o 09:12
Miano: Borys Tokarow
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Freelancer
Lokalizacja: StarCaster
Status: ex-Zaćmienie, (poszukwany za zabójstwo współpracowników)
Kredyty: 4.150

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 22:11

Jeszcze jedno pytanie:
Wademekum, str. 16 (Crafting).
Prócz znajdowania rafinowanych (i nierafinowanych, prosto z żył) materiałów, da radę pozyskiwać je jeszcze w kosmosie jak w ME2?
CIUCH | PANCERZ | MAIN THEME | KWATERA OSOBISTA | COMBAT THEME
STATEK | [url=gg://6893006]GG: 6893006[/url]
ObrazekObrazek [center]"Calm the f*ck down and think!" - A. Jensen [DX:HR][/center]
[center]Bonusy: BRAK[/center]
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

4 gru 2013, o 22:39

To znaczy będą do dorwania w trakcie misji.
Co do zabawy w poważniejszy mining, to miałem co do tego plany, ale niestety projekt statków odszedł na daleki, daleki plan, więc póki co nie. Możesz je kupić, znaleźć grając w MG i "rozbijać" przedmioty, ale to wszystko.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

24 gru 2013, o 14:00

Każdy wie co daje podpalenie czy zamrożenie, a co daje powalenie? W jaki sposób wpływa na mechanikę? Ma się jedną akcje mniej jeśli się chce wstać? Mniej AP? Czy może po prostu zależy to od MG?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

24 gru 2013, o 14:18

Patrzcie, patrzcie, kto dawno w temacie nie spamił :D

Powalenie to zbyt rozbudowana kwestia, by móc opisać ją mechanicznie, więc tak - zależy od MG.
To prowadzący decyduje co dzieje się w takich okolicznościach z ofiarą. Może zostać po prostu "zmuszona" do opuszczenia osłony, przewrócona stać się łatwiejszym celem dla pozostałych, więc Ci dostaną dodatkowy modyfikator dla swoich ataków, z drugiej strony ujemny modyfikator dla powalonego, bo gwałtownie wstając nie będzie miał czasu przyjąć odpowiedniej pozycji strzeleckiej, może zostać nawet ogłuszona przy uderzeniu w jakąś ścianę, utrata PA i/lub jednej akcji również jest możliwe, jeśli MG uzna to za zasadne.

Wszystko zależy od sytuacji i samego MG, ale na pewno nie jest to "sztuka dla sztuki".
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

10 lut 2014, o 19:20

Od razu znalazłem babola w nowościach ;]

Skupienie biotyczne
Poziom 2 i kolejne
Koszt 8PA, a powinno być 7,5 lub być napisane iż koszt jest zmniejszony o 20%

Poziom 5B
Czas trwania to tylko 2 tury bez względu na wariant

Czytałem tylko klasy dla szturmowca, więc póki co to wszystko ;]
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

11 lut 2014, o 08:22

Spoko, dzięki.
Dobrze wiedzieć, że w przeciwieństwie do MG jest ktoś kto faktycznie sprawdza te rzeczy. ;)
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Cat
Awatar użytkownika
Posty: 8
Rejestracja: 17 sty 2014, o 20:48
Miano: Steven Heiss
Wiek: 55
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: N7 na rehabilitacji
Kredyty: 20.000

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 lut 2014, o 10:18

Nie wiem gdzie to napisać, więc napiszę tutaj.

W poradniku nowego gracza jest obrazek będący linkiem do mapy galaktycznej.
http://i.imgur.com/0T9RW.png
Nie wiem jak u innych, ale u mnie widać tylko "direct upload not found".
To ze względu na wymianę mapy na jakąś nową, czy po prostu obrazek wygasł?
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 lut 2014, o 11:13

To zgłoszenie nie powinno się tutaj znaleźć, ale mapa już naprawiona.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

12 lut 2014, o 22:40

Męczą mnie ostatnio pytania:
1) Jak to jest kiedy bariera się wyczerpuje? Powiedzmy że moc tarczy to obecnie 100 punktów, obrażenia wynoszą 150. Co się dzieje z pozostałymi 50? Przechodzą czy niwelują się wraz z tarczą? O ile taki karabin szturmowy "wypluwa" kilka kul, to może pozostałe obrażenia przechodzą na pancerz, podobnie jak w przypadku strzelb (kilka mniejszych pocisków) a co z Ciężkimi pistoletami? To jest jeden pocisk. Obrażenia znikają wraz z tarczą?

2) Jak w końcu wygląda kwestia Wieżyczek strażniczych? :D Zadaje się, że już wcześniej o to pytałem, ale dalej nie wiem jak one w końcu wyglądają. W opisie są to wieżyczki obsługiwane przez Inżynierów Cerberusa w ME3. Tyle, że wielkie "pufy" na plecach najemników nie muszą przypaść wszystkim do gustu. Są mniejsze wersje: Quariańskie czy wieżyczki Gethów.
Dalej co z ich zasobami? Wieżyczka podobnie jak Sondy to umiejętność, czy wymaga amunicji jak granaty czy można z ich korzystać do woli?
Cat
Awatar użytkownika
Posty: 8
Rejestracja: 17 sty 2014, o 20:48
Miano: Steven Heiss
Wiek: 55
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: N7 na rehabilitacji
Kredyty: 20.000

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 lut 2014, o 00:15

Niby odpowiedź logiczna, ale lepiej się tu upewnić.

Klasa prestiżowa -> Pogromca -> Neurotoksyna "Smog"
Każda znajdująca się w polu działania toksyny postać, co turę musi wykonać rzut z szansą 30%.
Każda? Czyli że używający jej nie jest odporny?

A jeśli klasa Pogromcy czyni go odpornym na neurotoksynę - dwóch pogromców walczących ze sobą jest pozbawionych możliwości skutecznego wykorzystania tego przedmiotu?
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 lut 2014, o 08:53

Zakładam, że ta neurotoksyna "Smog" nie jest wytworem biologicznym owego Pogromcy. Ten kto skonstruował bombę nie jest odporny na wybuch i ogień. Przynajmniej ja tak to wiedzę. ;>
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

13 lut 2014, o 11:06

1) Jak to jest kiedy bariera się wyczerpuje? Powiedzmy że moc tarczy to obecnie 100 punktów, obrażenia wynoszą 150. Co się dzieje z pozostałymi 50? Przechodzą czy niwelują się wraz z tarczą? O ile taki karabin szturmowy "wypluwa" kilka kul, to może pozostałe obrażenia przechodzą na pancerz, podobnie jak w przypadku strzelb (kilka mniejszych pocisków) a co z Ciężkimi pistoletami? To jest jeden pocisk. Obrażenia znikają wraz z tarczą?
Obrażenia się niwelują. Zawsze.
Chciałbym zauważyć, że nawet pomimo odmiennej formy rzutu, my nie obliczamy trafienia każdą pojedyncza kulą, po prostu oddajemy fakt, że strzelec dysponuje bronią automatyczną.
Dlatego tak jak w przypadku "jednostrzałowców" obrażenia aplikowane są w jednym momencie, a nie jeden po drugim w zależności od ilości sukcesów przy tych 4 rzutach na trafienie.
2) Jak w końcu wygląda kwestia Wieżyczek strażniczych? :D Zadaje się, że już wcześniej o to pytałem, ale dalej nie wiem jak one w końcu wyglądają. W opisie są to wieżyczki obsługiwane przez Inżynierów Cerberusa w ME3. Tyle, że wielkie "pufy" na plecach najemników nie muszą przypaść wszystkim do gustu. Są mniejsze wersje: Quariańskie czy wieżyczki Gethów.
Dalej co z ich zasobami? Wieżyczka podobnie jak Sondy to umiejętność, czy wymaga amunicji jak granaty czy można z ich korzystać do woli?
W zasadzie forma nie ma różnicy. To co najważniejsze to że wieżyczka nie jest mobilna, nie jest wieżyczką gethów bo to osobna umiejętność, no i w jednej chwili tylko jedna sztuka może być aktywna.
W wygląd nie ingeruje bo każdy może to sobie opisać jak chce. Możesz ją nosić na plecach i rozkładać, możesz rzucać jak granat. Druga forma jest wygodniejsza, bo nie trzeba martwić się o późniejsze zbieranie sprzętu z ziemi. Druga (przynajmniej moim zdaniem) bardziej klimatyczna.
Poza tym to umiejętność, więc jest nielimitowana.
Każda? Czyli że używający jej nie jest odporny?

A jeśli klasa Pogromcy czyni go odpornym na neurotoksynę - dwóch pogromców walczących ze sobą jest pozbawionych możliwości skutecznego wykorzystania tego przedmiotu?
Jak słusznie przypuszcza Core neurotoksyna nie jest wytwarzana przez organizm szturmowca. Jest przechowywana bezpośrednio w kombinezonie, dlatego w teorii może jej używać każda postać.
Różnica polega na tym, że ta klasa, podobnie jak każda inna obcująca na co dzień z różnymi chemikaliami, również pod postacią gazów bojowych, jest szkolona tak by być w stanie znieść skutki ich działania. Dlatego Smog to moc ekskluzywna dla pogromców, a przynajmniej powinna być. Najzwyczajniej w świecie amator który z niej korzysta wyrządza krzywdę tak sobie, jak i przeciwnikowi.
Oczywiście oznacza to jednocześnie, że postacie wybierające tą konkretną specjalizację również są odporni na jej działanie. Biorąc jednak pod uwagę, że gaz sam w sobie jest dość silny, a szansa na spotkanie dwóch identycznych prestiżówek nie jest zbyt duża, nie widzę problemu w takim rozwiązaniu.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
William Kraiven
Awatar użytkownika
Posty: 677
Rejestracja: 17 gru 2012, o 21:19
Miano: Will
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Horyzont
Status: ex-Przymierze, Były komandos "Delta", Były porucznik SOC, Były najemnik Błękitnych Słońc. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 62,872
Lokalizacja: Cytadela
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

18 lut 2014, o 14:56

Czy planujecie wprowadzić mechanikę dla ciężkich broni?
Obrazek ObrazekObrazek| +55% obrażeń od broni | +20% obrażeń od strzałów krytycznych | +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni |
| +20% pancerza | 30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu |
| (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu) |
Obrazek |Obrazek| "Słowa" | [url=gg://28020261]Obrazek[/url] | "Myśli" | Obrazek | Obrazek Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

20 lut 2014, o 11:41

W obecnej formie w jakiej funkcjonuje mechanika, nie ma po prostu możliwości wprowadzenia ciężkich broni. Kwestia skalowania obrażeń i kilku innych pierdół, które dyskwalifikują możliwość noszenia podręcznej wyrzutni głowic nuklearnych jako sensownej alternatywy w arsenale graczy.
Może w zdecydowanie odległej przyszłości coś powstanie, ale nawet jeśli to bardziej w takiej roli, w jakiej wykorzystano je w ME3, a nie ME2. To znaczy, że możliwość noszenia tego na plecach nawet przy niezwykle ograniczonej amunicji, to po prostu za duża siła ognia do udostępnienia graczom w bardziej regularnej formie.
Wykorzystanie jej w kilku miejscach, pod postacią jakiegoś jednorazowego "bonusu" itd. to już coś do wykonania, choć też wymaga solidnego dopracowania. Niestety ciężko wzorować się tu na tym co już zrobiliśmy, bo choć może stanowić to jakąś bazę, kiedy bierzesz pod uwagę coś tak dużego, pojawia się masa innych elementów do sprecyzowania.

Ponieważ mnie praktycznie nie ma już na forum i to nie zmieni się przez jeszcze dość długi czas (a nawet jeśli to na "gorsze"), sam na pewno się tego nie podejmę. Ciężko mówić mi za Ahriego, ale on też ma chyba obecnie ważniejsze rzeczy na głowie. Sytuacja jest więc średnio optymistyczna, bo prawdę powiedziawszy nie posądzam nikogo innego o to, że w ogóle spróbuje coś zrobić w tym kierunku.
Innymi słowy ... może jakoś w 2015.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stare ogłoszenia”