Strona 8 z 10

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 28 lis 2014, o 09:51
autor: Orkalakh Nevak
Rozumiem. Co zatem się wydarzy, gdy będę miał załączony pancerz technologiczny i uaktywnię kulę biotyczną by ochronić innych? Pancerz się wyłączy? Czy działać będzie tylko wyższy współczynnik redukcji z tych dwóch zdolności?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 28 lis 2014, o 13:42
autor: Hawk
Zdolności dzielą się na podstawowe i zaawansowane. Klasy pełne (adept, żołnierz, inżynier) mają dostęp do obu tych typów. Klasy mieszane do dwóch typów podstawowych. Na przykład strażnik ma dostęp do zdolności podstawowych technicznych i podstawowych biotycznych. W SOC (np http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=202 ) przy każdych zdolnościach masz je podzielone na typy.
Żeby móc korzystać z pancerza technologicznego musisz grać klasą strażnika, gdyż jest to jego zdolność klasowa (http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=340). Kula biotyczna jest zdolnością zaawansowaną, co znaczy, że strażnik nie ma do niej dostępu i sytuacja przez ciebie opisana nie ma prawa zaistnieć.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 28 lis 2014, o 16:40
autor: Orkalakh Nevak
Ale przeczytałem, że klasa prestiżowa "Burzyciel" ma dostęp do 2 zaawansowanych mocy biotycznych, stąd i moje pytanie. Chyba, że źle zrozumiałem ten implant.

Przedmioty: Zmodyfikowany implant biotyczny

Pozwala korzystać z maksymalnie dwóch zaawansowanych mocy biotycznych.
Siła mocy biotycznych zwiększona o 20%.

Rozumiem to jako możliwość wzięcia 2 mocy i ulepszania ich, co za tym idzie, kula biotyczna zostałaby wzięta (wiem, to odległa przyszłość, ale lubię planować ścieżkę rozwoju od początku). A jeśli źle to rozumiem, to pomijamy użycie przeze mnie, a bierzemy na warsztat gdy to sojusznik adept użyje kuli biotycznej i znajdę się w jej zasięgu? Taka sytuacja już chyba może się pojawić.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 28 lis 2014, o 19:14
autor: Hawk
W takim wypadku dodaje się dwie te dwie premie w postaci redukcji obrażeń.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 09:12
autor: William Kraiven
Wczoraj zerkałem sobie na bonusy od modyfikacji od broni. Coś mi nie pasowało, że mam 25% celności, a mam Celownik optyczny 2. Zerknąłem sobie na to ile ów celowniczek daje bonusów i piszę, że każdy level daje 5%. Czyli suma sumarum mam 10. Jednakże jak czytałem sobie na SOCu mechanikę to tam piszę:

"Jeżeli gracz zdobędzie Celownik optyczny I i zainstaluje go w swoim karabinie, o piętnaście procent zwiększą się nie szanse gracza, a celność Miotacza."

Te 15% to błąd? Czy w takim razie ja coś źle rozumuję? Bo jeśli to nie błąd to w takim razie jak to jest dodawane w moim przypadku jeśli mam II poziom celownika?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 09:57
autor: Carmen Ortega
Nie jest to ani błąd, ani Ty źle nie rozumujesz. Bonusy od modyfikacji zostały ostatnio zmienione, aktualnie wynoszą 5% na każdy poziom, także pierwszy, więc masz bonus 10% do celności. Było ostatnio ogłoszenie mówiące o tym. Tam, gdzie jest napisane, że pierwszy poziom to bonus rzędu 15% to już dane nieaktualne, które powinny zostać zmienione, ale zapomniałyśmy o tym. Zrobimy to przy najbliższej okazji. :P

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 16:44
autor: Bleys Belford
Jak długo działa "Skok Adrenaliny"? Znaczy, do końca akcji/walki?

"Poziom 6 B
Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze."


To znaczy, że w ogóle można używać tylko jednej mocy na turę?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 16:56
autor: William Kraiven
Jak długo działa "Skok Adrenaliny"? Znaczy, do końca akcji/walki?
Do końca rundy.
"Poziom 6 B
Umożliwia użycie Skoku oraz jednej innej mocy w jednej turze."

To znaczy, że w ogóle można używać tylko jednej mocy na turę?
To działa jak w grze. Możesz odpalić 3 strzały wstrząsowe, albo 3 strzały Rzeź bez używania Skoku Adrenaliny. Jeśli chcesz używać jakiejkolwiek mocy podczas skoku adrenaliny, ten skill ci to odblokuje. Jednak tylko raz będziesz mógł jej użyć.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 17:38
autor: Hawk
Warto dodać, że Skok Adrenaliny działa ci na całą rundę, tj. jeśli go aktywujesz to przez te pozostałe 2 akcje nie możesz użyć innej zdolności bez wykupienia tego ulepszenia, ale działa cały czas i cały czas daje ci efekty.

W gruncie rzeczy to co pisał Kraiven, ale wolę podkreślić :P

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 18:13
autor: Bleys Belford
Dzięki Wam.
A skoro Kraiven wspomniał Rzeź i Strzał Wstrząsowy, to one podobnie jak w grze trafiają automatycznie, o ile cel nie jest całkowicie za osłoną?
(Peter coś pisał o tym, że wkrótce skille nie będę trafiać automatycznie, ale rozumiem, że te poprawki nie weszły w życie?)

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 2 gru 2014, o 18:43
autor: Hawk
Jeszcze nie weszły ;)

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 17 sty 2015, o 10:10
autor: Bjoern Evensen
Czy jest jakiś konkretny bonus przy wariantach do omni-ostrzy? Albo jestem ślepy, albo nie umiem tego znaleźć...

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 17 sty 2015, o 10:56
autor: Rebecca Dagan
http://cytadela.eu/soc/index.php?option ... Itemid=359

Sądzę, że o to Ci chodzi, Bjoern :)

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 17 sty 2015, o 22:24
autor: Nexaron Dragonbite
Cóż... Minęło trochę czasu i zapomniałem o pytaniu, a nadal nie udzielono odpowiedzi, więc jeszcze raz je wkleję.

Pytanie znów do szarży. Napisałeś, że szturmowiec aby się zatrzymać musi w coś uderzyć i to jest jasne. Kiedyś pamiętam też ustalono, że szarża ma jakimś tam ograniczony zasięg (nie czepiając się szczegółów). A co tym zasięgiem w przypadku osłabionej/zerowej grawitacji? Na przykład gdy coś będzie się działo na zewnątrz stacji kosmicznej czy jakimś małym księżycu.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 17 sty 2015, o 23:53
autor: Hawk
No to wciąż masz zasięg szarży, potem ona się dezaktywuje i wciąż lecisz tak samo w danym kierunku, ale już nie masz tak destrukcyjnej mocy.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 22 sty 2015, o 22:19
autor: Nexaron Dragonbite
Pytania do crafcenia pancerzy. Ogólna formułka to:

Baza (def/ofe/ogólna) + 5xsurowiec (def/ofe/wszystkie) + 1 Omni-żel

Pytania mam do bazy, a mianowicie czy za bazę może posłużyć pancerz, który domyślnie posiada postać na starcie czy trzeba szukać części? Oraz czy jeśli kotś ktoś posiadający już pancerz o specyficznych bonusach np. pancerz duelisty po użyciu go jago bazy otrzyma dodatkowe premie (w zależności od użytych surowców) do posiadanych czy tylko te wynikające z materiałów?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 23 sty 2015, o 17:48
autor: Hawk
Tylko w przypadku broni bazą może być stara broń lub jej części. W craftingu niżej tej formułki masz listę surowców, które robią za bazy defensywne, ofensywne bądź ogólne.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 23 sty 2015, o 23:06
autor: Nexaron Dragonbite
Widać, że błysnąłem :P No to inne pytanie. Mamy 3 rodzaje baz, o ile rozumiem to przy tworzeniu pancerzu jeśli używam surowców z bazy ofensywnej to efekt musi być z grupy ofensywnej, a jak jest z dodawaniem kolejnych efektów? Czy gdy dodajemy kolejne efekty z pomocą somaru też muszą być z tej samej grupy czy mogą być już z dowolnej?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 24 sty 2015, o 23:30
autor: Hawk
Nie, wciąż z takiej kategorii jakiej jest baza.

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 26 lut 2015, o 12:43
autor: William Kraiven
Zarówno szansę na trafienie krytyczne jak i podstawowe 10% będzie można modyfikować przy użyciu odpowiednich przedmiotów oraz umiejętności.
Czy naramienniki Armax Arsenal mają w takim razie zmieniony bonus? Coś w stylu..."Bonusowe obrażenia dodawane do trafienia krytycznego. Od teraz przy trafieniu krytycznym zadajesz 10% + 20%" Czy też dalej zostajemy przy ewentualnym strzale w głowę?

No i jeszcze chciałbym się spytać czy przy resetowaniu zdolności, muszę zamienić jedną z moich nabytych już zdolności na Szkolenie bojowe? Czy też to jest opcjonalne i mogę sobie to kiedy indziej dodać jak dostanę free slota na zdolność?