- Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
- Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
- Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Tibbets 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zwiększa szansę na wystąpienie efektu zdolności o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zwiększa obrażenia zadawane obiektom schłodzonym o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Pozwala na użycie mocy technologicznej i zadanie o 20% większych obrażeń raz na 3 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Tibbets 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększa obrażenia zadawane przez Spalenie o 10% Cena: 25.000 kredytów |
Tibbets 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Wydłuża czas trwania kamuflażu taktycznego o jedną turę. Cena: 25.000 kredytów |
Machine 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększa celność broni o 5%. Cena: 20.000 kredytów |
Machine 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększa pojemność broni o 10%. Cena: 20.000 kredytów |
Machine 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Pozwala na zmniejszenie ujemnego modyfikatora o 10 punktów, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 20.000 kredytów |
Machine 04 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 15% Zwiększa liczbę PA do wykorzystania o 2, do wykorzystania raz na 3 tury. Cena: 25.000 kredytów |
Machine 05 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 15% Zmniejsza koszt strzału z broni o 2PA. Cena: 25.000 kredytów |
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.
Nazwa: Berserker Producent: Jormangund Technology Opis: To w gruncie rzeczy mocno przestarzały implant, który dawno już wyszedł z produkcji, choć rynek wciąż zalewają oferty wszczepienia jednego z tych urządzeń. Cieszy się ogromną sympatią wśród wszelkiej maści najemników, w tym szczególnie Krwawej Hordy. W sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, kiedy od śmierci dzieli nas tylko jedno trafienie, Berserker wysyła impuls, który poraża układ nerwowy. Wywołuje to dwa efekty. Po pierwsze użytkownik zdaje się nie zwracać żadnej uwagi na odniesione obrażenia, wirtualnie nie odczuwając bólu. Po drugie jednocześnie wyzwalana jest tak ogromna ilość adrenaliny, że osoba pod wpływem działania Berserkera staje się istną maszyną do zabijania. Działanie: W obliczu braku tarcz i stanie pancerza na poziomie mniejszym lub równym 20%, użytkownik otrzymuje +30% do zadawanych obrażeń, 2 dodatkowe PA i możliwość wykonania dodatkowej akcji w turze. Odnowienie tarcz niweluje działanie implantu. Cena: 80.000 kredytów |
Nazwa: Sagittarius Producent: Armax Arsenal Opis: Ten nowoczesny implant sprawdza się wszędzie tam, gdzie należy działać szybko i niezwykle precyzyjnie. Umieszczony bezpośrednio w płacie czołowym, może na krótką chwilę znacząco podnieść koordynację użytkownika, częściowo wyostrzyć jego wzrok oraz zmniejszyć czas reakcji. Wszystko to przekłada się na możliwość oddania celnego strzału niezależnie od obecnego położenia, czy panujących niekorzystnych warunków. Niestety tak ekstremalne zwiększenie wydajności ma swoją cenę. Sagittarius może być więc stosowany w sporych odstępach czasu, często wywołując dodatkowe niekorzystne dla strzelca skutki uboczne jak zawroty głowy, zanik ostrości widzenia, błędne postrzeganie głębi i wiele innych. Działanie: Raz podczas walki - automatyczny sukces podczas testu na trafienie (nie działa w połączeniu ze strzelbami - brak odpowiedniego rzutu). Każdy kolejny test wiąże się z ujemnym modyfikatorem -10. Cena: 25.000 kredytów |