Zmiany w zdolnościach
- ☒ Amunicje specjalne poza am. dysrupcyjną zostały usunięte. Na start mamy więc 4 umiejętności do wyboru. Z tego względu usuwając je z KS zmieniamy slot na zajęty, punkty powracają do puli nieużytych.
! W przypadku żołnierzy amunicja dysrupcyjna jest możliwa do wyboru na jeden z 4 wolnych slotów. Żołnierze mogą wybrać, którą z 4 umiejętności chcą zamienić na am. dysrupcyjną, lub wyrzucić ją całkowicie.
☑ Granaty jako umiejętność zostaly usunięte całkowicie. Wcześniej były umiejętnością do wybrania, dlatego usuwając je z KS zmieniamy slot na wolny, punkty powracają do puli nieużytych.
☒ Nie mamy już "mistrzostw" zdolności, pole powinno zniknąć przy waszej karcie statystyk automatycznie, lub przy pierwszej edycji i akceptacji posta.
☐ Umiejętności zostały zreworkowane. Jeżeli nie podobają wam się wybory, które podjęliście w poprzednim systemie, dopuszczamy możliwość przydzielenia punktów na nowo. Należy z chęcią wymiany zdolności zgłosić się tutaj, w tym temacie oraz poczekać na akceptację Supportu przed modyfikacjami w karcie statystyk, by uniknąć chaosu.
Zmiany w ekwipunku ☐ Pancerze, ulepszenia pancerzy i bronie zostały zmienione. Jeżeli nie odpowiada wam to, co dostarcza wam obecny zestaw, w chwili aktywowania na nowo sklepów i reaktywacji forum otrzymacie temat, w którym będziecie mogli złożyć "wniosek" i dostaniecie pełną refundację.
☐ Modyfikacje broni nie posiadają już poziomów. Jeżeli mieliscie Celownik IV, teraz macie po prostu Celownik. Sprawdźcie, co robi tym razem!
☒ Implanty ogólne zostały wyrzucone permanentnie, natomiast niestandardowe są wciąż "in the works". Pozostawcie je w swojej karcie statystyk, a Mistrz Gry w trakcie naszych "Zamkniętych" sesji weźmie je pod uwagę na swój, roboczy sposób.
☑ Generatory tarcz, omni-klucze zostały zreworkowane minimalnie (głównie wartości). Sprawdźcie, jakie bonusy dają wam teraz.
☐ Mody bojowe są wciąż "in the works" i powinny zostać opublikowane jutro (tj. 07.05 za dnia)
W domyśle, ulepszenia wszelkie, tj. pancerza, broni czy omni-klucza będą znacznie bardziej wartościowe i rzadsze w nowej odsłonie Cytadeli niż poprzedniej, więc każdy, kto się w nie wyposażył podczas 3.0 ma farta!