“- Jak długo trwa wieczność?
- Czasami tylko sekundę - odparł królik.”
OPIS KONTRAKTU⌎(...)Dni mijają, a setki statków wciąż tkwi na krawędzi systemu i nadal czeka na ratunek w głębokiej, kosmicznej pustce, z dala od okolicznych Przekaźników Masy.
Na liście zaginionych figuruje Aine Taneo - córka polityka Federacji Chińskiej zasiadającego w Parlamencie Przymierza. Zrozpaczonemu ojcu, dysponującemu kontaktami i pokaźną sumą kredytów, udaje się zorganizować niewielki statek z załogą, który wyruszyć ma wspólnie z najbliższą misją ratunkową Przymierza w jednym, konkretnym celu. Odnaleźć Aine wśród zawieszonych w przestrzeni statków i sprowadzić ją z powrotem do Przestrzeni Rady. Do domu.
Dobrze płatny kontrakt, zainteresował wielu wolnych strzelców, którzy przejść musieli rygorystyczną selekcje. Taneo nie zamierzał powierzyć losów swojej córki byle komu. Interesowała go dyskrecja, lojalność względem dotychczasowych zleceniodawców, a także umiejętności bojowe. Przestrzeń, w którym znajdowały się czekające na ratunek statki znalazła się na celowniku piratów, nie brakowało także popleczników SST, którzy wyszukiwali istotnych nazwisk w samozwańczych misjach.
Osoby zatrudnione, stawić się miały o umówionej porze w doku Przymierza na Cytadeli. Taneo osobiście pożegnał ich, wierząc, że kiedy następnym razem się spotkają, będzie z nimi Aine.
WYMAGANIA POSTACI⌎
⌎ Najemnicy wszelkiej maści.
⌎ Mile widziane umiejętności bojowe.
⌎ Bez udokumentowanej historii przestępczej, powiązań z SST, godne zaufania i lojalne względem zleceniodawcy.
Zapraszam 3-5 graczy. Pierwszeństwo dla nowych postaci oraz tych bez gier z MG.
Można zgłaszać się więcej niż jedną postacią, decyzję o tym, kto dostaje się do wątków, podejmie MG.
Rekrutacja potrwa do 14.10. włącznie, start w niedzielę (16.10).
Czas na odpis będzie wynosił jak zawsze 72h od wrzucenia narracji Mistrza Gry. Ten deadline obowiązuje zarówno graczy, jak i MG, aby zapewnić płynną rozgrywkę.
Po trzech opuszczonych kolejkach, postać odpada z sesji by nie blokować pozostałych.
Mowa tutaj o opuszczeniu kolejek bez słowa lub podania przyczyny. Jesteśmy ludźmi - w razie problemów, proszę o kontakt i wspólnie obgadamy co zrobić.
Nie ma zasady minimalnej liczby znaków, nie mniej posty poniżej 1k usuwane będą z licznika.
Obowiązywać będzie forumowa mechanika, proszę uzupełnić zapasy i zaktualizować karty statystyk.
Bilokacja jest akceptowalna. Należy jednak wcześniej ustalić chronologię z MG z uwagi na wysokie ryzyko okolicy Mindoiru.
Ostatnio zmieniony 9 paź 2022, o 19:05 przez Iris Fel, łącznie zmieniany 1 raz.
+20% do tarcz +20% do obrażeń biotycznych +10% do obrażeń przeciwpancernych, zdolność penetracji ścian i osłon
szansa na powodzenie umiejętności biotycznych 90%
TARCZE FENIKS 870 * 1.20 = 1040
koszt odnowienia 10 PA Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia
PANCERZ 700
Precyzyjny aplikator: gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki (1 omni-żel; brak kosztu akcji i PA).
N7 HURAGAN
Typ: samoczynna
Obrażenia: 630
Celność: 15
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 4 PA
Pojemność: 40 / 240 (seria 10 pocisków na strzał)
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
ELEKTROWSTRZĄS: 870
Efekt specjalny: Wstrząs elektryczny odbija 25% zadanych obrażeń w walce wręcz z powrotem do atakującego. Działa na cele znajdujące się w odległości 1m.
Nagolenniki Kassa Fabrication - Bonus: +5% do tarczy
TARCZE GROM: 870 + 15% (Omni "Sawant") + 5% (Rękawice KF) = 1044 Efekt specjalny: Pozwala na zdetonowanie zapasowych tarcz jako falę przeciążeniową zadającą 700 obrażeń tarczom wszystkich osób znajdujących się w promieniu 4 metrów (raz na 4 tury).
PANCERZ PODSTAWOWY = 700
NAPIERŚNIK: Rada Serrice (+5% OBRAŻEŃ OD MOCY) RĘKAWICE: Kassa Fabrication (+5% DO TARCZ) NARAMIENNIKI: Rosenkov Materials (zmniejsza koszt aplikacji żelu o 2PA) OMNI-KLUCZ: Sawant (Bonus tarcz: 15% Bonus tech.: 15%)
OSPRZĘT: MOD PANCERZA:
- KARDIO-WZMACNIACZ (+7% do obrażeń od mocy biotycznych)
- MIKROSKANER (-2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu)
MOD BOJOWY OMNI-KLUCZA:
OMNI-KUSZA (Pozwala na wystrzelenie lokalizatora. Lokalizator ujawnia pozycję przeciwnika,
zwiększając szansę na trafienie go o 10% na okres dwóch tur) OBRAŻENIA KUSZY:
- Atak normalny: 100 obrażeń [2 PA]
- Atak specjalny: 200 obrażeń + właściwość omni-broni [5PA]
FULCRUM (Q2) Pistolet ciężki | 500 | 25 | 5 | 6 PA | 3 strzały / 8* pochłaniaczy Strzał specjalny:Nietrwała osobliwość [6PA]
Po trafieniu jednorazowo przyciąga wszystkie cele w odległości 2 metrów do miejsca uderzenia. Modyfikacja broni:System urazów czaszki
Zwiększa obrażenia od strzałów krytycznych o 10%.
DODATKOWE:
Mech Armax Arsenal / Hahne-Kedar "Luna" o imieniu Amet (pojemność amunicji, medi- i omniżelu *2)
Zapraszam cała piątkę na przygodę. Osoby, które biorą kilka sesji na raz proszę o informacje, czy chcecie i dacie radę pociągnąć kilka wątków. Słyszymy się na kanale na discordzie!
+20% do tarcz +20% do obrażeń biotycznych +10% do obrażeń przeciwpancernych, zdolność penetracji ścian i osłon
szansa na powodzenie umiejętności biotycznych 90%
TARCZE FENIKS 870 * 1.20 = 1040
koszt odnowienia 10 PA Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia
PANCERZ 700
Precyzyjny aplikator: gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki (1 omni-żel; brak kosztu akcji i PA).
N7 HURAGAN
Typ: samoczynna
Obrażenia: 630
Celność: 15
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 4 PA
Pojemność: 40 / 240 (seria 10 pocisków na strzał)