XRE-11

XRE-11

15 cze 2012, o 06:13


Miano: XRE-11
Wiek: Rok dojrzewania w zbiorniku, pierwszy dzień poza, wiek realny 0
Rasa: Vorch
Płeć: Męska
Specjalizacja: Strażnik
Przynależność: Cerberus (na specjalnych prawach)
Zawód: Zabójca

Aparycja: Dla ludzi, większość przedstawicieli ras obcych wygląda identycznie, mimo to różnią się oni od siebie i sami wyraźnie widzą te różnice. XRE jest dziełem eksperymentu, mimo to zachował niezmodyfikowany, naturalny wygląd. Ma około 1.70 m wzrostu, choć rzadko porusza się w pozycji wyprostowanej. Jak na vorcha przystało, ma wielkie i ostre zęby i ogólnie jego twarz wygląda strasznie (z 3 tajemniczymi otworami na czole). Ubrany jest jedynie w kamizelkę taktyczną i prostą bieliznę - słaby generator tarcz umieszczony jest przy pasie. Na dłoniach posiada specjalne omni ostrza, natomiast na prawym nadgarstku - niewielki miotacz płomieni.

Osobowość: Stworzył go Cerberus, ale na wstępie trzeba powiedzieć - NIE dodał mu inteligencji. Tak jest zresztą łatwiej, bo lepiej jest kontrolować kogoś takiego. XRE jest porywczy, żądny krwi i bardzo agresywny, można powiedzieć iż nawet bardziej niż typowy vorch. Nie jest to dusza towarzystwa.

Historia:
AKTA CERBERUSA:
-brak danych-

Danych brak, bo i historia tego stworzenia nie jest zbyt długa i rozbudowana, został obudzony do życia raptem kilka godzin temu i obecnie trwają testy. Może jednak warto napisać coś o projekcie XRE, czyli oryginalnej inicjatywie Cerberusa. Ta bowiem organizacja, postanowiła, że małymi kosztami też można zrobić sobie super broń, acz taką trochę mniej finezyjną. Projekt XRE zakładał stworzenie 15 osobników - wpierw 5, które schwytane zostały jako dorosłe istoty, próby modyfikacji ich DNA odniosły sukces, jednak Cerberus odrzucił próbę, jako jednostki potencjalnie nielojalne. Kolejnych 10-ciu vorchów miało zostać wyhodowanych od 0, od zarodków. Ta próba przysporzyła sporo kłopotów i wyniku tego, po roku zostały jedynie 2 osobniki.

Notatka Służbowa:
"Inne rasy zamieszkujące przestrzeń Cytadeli, uważają vorche za szkodniki, ale ich wyjątkowa fizjologia i wrodzona agresywność, sprawiają że ich wytrwałość bojowa może zaskakiwać. "
"Wytrwałość i modyfikowalny kod DNA, sprawiają, że vorche potrafią dostosować się do każdej sytuacji i czynią z nich groźnych przeciwników na placu boju."
"Bezpośrednią konsekwencją powszechnej w całej społeczności żądzy krwi, jest też ich błyskawiczny skok na ofiarę."

XRE-11 nie nadaje się na żołnierza liniowego, po prostu szkoda marnować takie stworzonko, rzucając je pod ciężki ogień, gdy tarcz przyjąć mogą zaledwie kilka trafień. XRE-11 to zabójca, prawdziwy demon zagłady, który miotając się po polu bitwy, kolejno morduje kolejnych przeciwników, lub oczywiście można go wysłać do eliminacji konkretnego celu. Nie należy jednak wtedy spodziewać się zbytniej subtelności.

cechy:
XRE-11 to istota unikatowa, nadal jednak posiadająca główne cechy swego gatunku. Zaczynając od początku - główną zaletą XRE jest jego niesamowita możliwość regeneracji, lekkie obrażenia leczą się natychmiastowo, natomiast te cięższe, już po kilku godzinach. To czyni z teo potwora ciężki orzech do zgryzienia i jedynie ognień jest tu absolutnie skuteczny. (ognień blokuje regenerację zdrowia, podobnie jak niektóre typy amunicji)
Kolejną ciekawą cechą jest tzw. Żądza Krwi - umiejętność, która wzmacnia vorcha z każdym zabitym przeciwnikiem. Działa to na zasadzie skoków adrenaliny, które u tej rasy utrzymują się na dłużej i nie wyczerpują tak organizmu. Skok taki poprawia regenerację zdrowia, szybkość oraz siłę walki wręcz. XRE jest pod tym względem ulepszony i każdy zabity przeciwnik wzmacnia go NIEZNACZNIE (do pewnego momentu + efekt ma ograniczony czas działania i tylko szybkie eliminowanie przeciwników zapewnia pożądany efekt - tylko w walce wręcz) Zdolność ta wyczerpuje fizycznie organizm, więc po pewnym czasie XRE zmuszony jest do odpoczynku i posiłku.
XRE porusza się niezwykle szybko, potrafi robić uniki, rzucać się na ofiarę z odległości już nawet kilku metrów, naprawdę ciężko go zabić!
Jako główną broń w jego przypadku, użyto tu znanych każdemu omni-ostrzy, generowanych z omni-kluczy. Jednak tu sprawa wygląda inaczej - omni ostrza, przypinające długie pazury, są jedyną opcją tych omni-generatorów, przez co efekt jest lepszy. XRE jest niezwykle zabójczy, gdy zbliży się do dowolnego przeciwnika.
Vorche lubią ogień. Jest on ich zgubą, jednak w wojnach przeciwko sobie, to właśnie jego używały najczęściej. Cerberus doszedł do wniosku, że standardowy miotacz płomieni, lub Ognista Burza, nie będą pasowały do całokształtu projektu. Zamiast tego, wymyślili niewielki miotacz umieszczony na nadgarstku (metalowa dysza). Zadziwia jego wydajność, dzięki zastosowaniu specjalnych paliw w tym przypadku (brak większego zbiornika) - jedyną wadą jest to, iż miotacz ma mały zasięg i szybko się nagrzewa, sprawiając ból użytkownikowi i uniemożliwiając używanie go przez następnych kilka sekund.

XRE-11 jest obecnie na pokładzie stacji Zeven, gdzie prowadzone są jeszcze testy.
Rozmowa próbna badacza, zapis:
-Projekcie 11, czy słyszysz mnie? Czy rozumiesz mnie? -padło pytanie
[milczenie]
-Projekcie 11, wiemy że możesz się komunikować!
[brak reakcji]
-Kurwa mać, kolejny zepsuty! Może z 13 coś będzie, odesłać ... -w tym momencie vorch mu przerwał
-Ja potrafić mówić. Ja myśleć. Ja nie wiedzieć gdzie być. Czuję wszędzie maszyny. Czuję krew!
-Dobrze... przeprowadzimy teraz z tobą krótki wywiad, czy czujesz się dobrze?

-Ja, ja być szczęśliwy, mi dobrze! Ale ja głodny!
-Tak, tak, coś na to poradzimy. Czy wiesz jaki jest cel twego istnienia?

-Ja...ja pamiętać chyba, ja musieć zabijać. Taaak, zabijać dla trzygłowego psa.
[dalsze próby nie posiadają otwatych rejestrów]!

Ekwipunek:
-brak standardowej broni na start
Środek transportu: ---
Dodatkowe informacje:

-Treść może się wydać kontrowersyjna, acz ja twierdzę że to ciekawa odmiana i dobry pomysł
-Jest to postać MG Khaala, więc uwaga by mi w tym wątku nie podpaść :)
-XRE-11 z czasem może nabyć inne imie
-Styl walki XRE jest całkiem unikatowy
-Prócz granatów i amunicji, może ew. nabyć niektóre zdolności techniczne - obecnie ich brak
-Wyświetl wiadomość pozafabularną
Ostatnio zmieniony 16 cze 2012, o 14:13 przez XRE-11, łącznie zmieniany 2 razy.
David „Farciarz” Collins
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 118
Rejestracja: 3 cze 2012, o 15:44
Wiek: 28
Rasa: człowiek
Zawód: reporter
Kredyty: 19.050

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 07:55

XRE-11 pisze:-Jest to postać MG Khaala, więc uwaga by mi w tym wątku nie podpaść :)
zaryzykuję :P

o ile zrobienia grywalnej postaci takiej rasy jest czymś niezwykle ciekawym (vorch u Cerberusa) i oryginalnym (jak np. aktorzyna "homar"), o tyle nie wiem, czy nie ma przegięcia w ovp przy opisywaniu cech vorcha - jak dla mnie za mocna postać.

A cała reszta mi gra ;)
ObrazekObrazek
Khaal

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 08:45

jeżeli chodzi o skille, to jest kalka z multi :D Zresztą - nie ma tarcz prawie, nie ma pancerza, rzadko używa broni... wad jest wiele

a do walk między graczami i tak dochodzi sporadycznie.
Mój kroganin jest 100 razy bardziej OP, ale tego już się nie da zmienić :P

zawsze możemy konstruktywnie porozmawiać, może faktycznie źle opisałem to wzmacnianie po każdym zabitym, tu chodzi o takie skoki adrenaliny
Vicca Ulianov
Awatar użytkownika
Posty: 275
Rejestracja: 1 cze 2012, o 20:59
Wiek: 21
Klasa: adept
Rasa: human
Zawód: kurier/kobieta pracująca
Kredyty: 48.150

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 09:51

No cóż, jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to: miotacz płomieni i po co Cerberus miałby hodować vorcha-zabójcę? Trochę mi to nie pasuje... Nie czepiać się już osobowości, chociaż ta też nieco krótka. I może lepiej by było, jakbyś dodał mu te parę dni, coby przeprowadzili juz testy wstępne ;)

Poza tym, approved.
ObrazekObrazek
David „Farciarz” Collins
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 118
Rejestracja: 3 cze 2012, o 15:44
Wiek: 28
Rasa: człowiek
Zawód: reporter
Kredyty: 19.050

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 10:04

Vicca Ulianov pisze:po co Cerberus miałby hodować vorcha-zabójcę? Trochę mi to nie pasuje.
Szczerze, mi to bardzo pasuje. Trzymanie się sztywnych schematów w kwestii Organizacji na Cytadelii jedynie zawęża, a nie rozszerza możliwości. Dla MG to taka mała perełka, którą może oszlifować i właśnie wyjaśnić, po kiego Cerberusowi taki brzydal ;)
ObrazekObrazek
Mist
Awatar użytkownika
Posty: 404
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 14:39
Miano: Vanessa Chorisso
Wiek: 29
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Widmo
Kredyty: 34.900
Medals:

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 10:34

Hmmm, sprecyzuj mi dokładnie na czym polegają te skoki adrenaliny, bo stwierdzenie "wzmacnia go" jest zbyt ambiwalentne.
Poza tym, mnie to pasuje, o ile nagle w czasie gry nie okaże się, że cholery nie idzie zabić :P
ObrazekObrazek ||Theme: >>:<<||+|-
XRE-11

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 14:28

Poprawiłem trochę.
Płomień jest teraz generowany z Omni-Klucza (dziś grałem vorchem w ME i dokładnie przypatrzyłem się takim szczegółom)
A skoki adrenaliny poważnie ograniczyłem (walka wręcz, krótki okres działania, wyczerpuje organizm, daje MAŁE premie)

Aczkolwiek kwestia - po co Cerberusowi hodować zabójcę? - również mnie intryguje. Jeżeli macie pomysły, to rzućcie nazwę innej organizacji która mogła by się tego podjąć, chętnie wysłucham propozycji.
Tommy Lee
Awatar użytkownika
Posty: 16
Rejestracja: 12 cze 2012, o 12:55
Miano: Tommy Lee
Wiek: 22
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: SOC
Kredyty: 15.000

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 14:31

Po prostu do Krwawej Hordy dołącz? ;)
Obrazek
David „Farciarz” Collins
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 118
Rejestracja: 3 cze 2012, o 15:44
Wiek: 28
Rasa: człowiek
Zawód: reporter
Kredyty: 19.050

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 14:33

Zatem jestem na TAK.

Proponuję Ci Zaćmienie :P - Pozytaj o placówce na Virmirze, jeśli chcesz zmienić Organizację ;)
ObrazekObrazek
XRE-11

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 15:18

Zwyczajowo w Zaćmieniu nie ma vorchów.
Krawa horda banalna.
Może Przymierze? :D

A co mi szkodzi Cerberus, jak będę chciał zmienić barwy, to może być kupa zabawy :)
Mist
Awatar użytkownika
Posty: 404
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 14:39
Miano: Vanessa Chorisso
Wiek: 29
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Widmo
Kredyty: 34.900
Medals:

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 15:48

Akurat Verberus ma historię z dziwacznymi eksperymentami. Wyhodowanie vorcha którego można kontrolować może być pierwszą próbą do tworzenia armii z innych kosmitów (jako, że vorcha są prostsi od innych ras po poziomie rozwoju), jako mięso armatnie, aby nie ryzykować życia ludzi. *wzrusza ramionami*

Ode mnie akcept.
ObrazekObrazek ||Theme: >>:<<||+|-
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 17:22

-Jako że nie ma w grze skilli dla danych ras (tak jak w grze), to potraktowałem Płomiennika oraz Żądzę Krwi jako wyposażenie i wrodzone umiejętności
Trochę tego nie rozumiem... to mają być dodatkowe zdolności?
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
XRE-11

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 17:30

no dobra, Hawk mi już uświadomiła że nie przejdzie. mówi się trudno, widać oryginalność nie jest wskazana :(
kiedyś, na którymś etapie musiałem się zawieźć, w końcu żadna gra nie jest idealna
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: XRE-11

15 cze 2012, o 17:43

... Khaal, błagam cię, przestań dramatyzować.
Wyraźnie jest napisane, że korzystamy ze zdolności opisanych na SOC - czytaj, tylko te przechodzą. Jakkolwiek twoje oryginalne by nie były, nie zrobimy dla ciebie wyjątku.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Iris Fel
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2095
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:36
Miano: Iris Fel
Wiek: 35
Klasa: Adept - Bastion
Rasa: Człowiek
Zawód: Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli
Lokalizacja: Ksienszyc
Kredyty: 86.760
Medals:

Re: XRE-11

16 cze 2012, o 13:01

Poprawiasz czy rezygnujesz z podania?
theme ~ voice ~ armor~
ObrazekObrazek

Wyświetl wiadomość pozafabularną
XRE-11

Re: XRE-11

16 cze 2012, o 14:15

Mogę jeszcze chwilę podyskutować,
to tak-
moja postać zaczyna bez kredytów, bez broni i że niby ten miotacz do za dużo:
Ale jest to element wyposażenia unikatowy - ponieważ nie da się go nabyć w żadnym sklepie, nie figuruje też na liście broni...

Co do Żądzy Krwi - traktowałbym to raczej jak właściwość rasową, każda rasa jest na swój spoób unikatowa i ma różne zachowania/ zdolności (kroganie to siłacze, wszystkie Asari mają zdolności biotyczne itd.)
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: XRE-11

16 cze 2012, o 14:41

Jeżeli czegoś nie jest się w stanie nabyć w sklepie to znaczy, że można to nabyć tylko poprzez rozgrywkę.
Jeżeli rezygnujesz z kredytów to niech ci będzie z tym miotaczem ognia.

Żądza Krwi nie jest właściwością, tylko zdolnością z DLC, tylko dla vorche. Jeżeli miałyby być takie bonusy rasowe, to trzeba by było je przydzielić każdej rasie i każda musiałaby miec taką, więc na to ja zgody nie wyrażam.
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Iris Fel
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 2095
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:36
Miano: Iris Fel
Wiek: 35
Klasa: Adept - Bastion
Rasa: Człowiek
Zawód: Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli
Lokalizacja: Ksienszyc
Kredyty: 86.760
Medals:

Re: XRE-11

16 cze 2012, o 14:44

Możesz, owszem, ale zasady są określone jasno po to, aby uniknąć takiej jak ta sytuacji. Podtrzymuje zdanie Hawk co do tego, że żadne zdolności klasowe, rasowe, wymyślone etc nie przejdą, gdyż używamy tylko tych opisanych w SOC. Nie zamierzam się zgadzać na wyjątek dla Ciebie jakkolwiek byś to ładnie nie opisał. Zasady to zasady. Nie chcę, aby później ktoś mi zarzucił, że Ty możesz, a jakiemuś graczowi odmówię innych udziwnień. Reasumując - podtrzymuje zdanie Hawk. Jeśli mam zaakceptować, proszę nanieść stosowne poprawki.
theme ~ voice ~ armor~
ObrazekObrazek

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Podania odrzucone”