Zdolności klasowe
Zdolności klasowe:Nowa, Szarża biotyczna, Kamuflaż Taktyczny, Pancerz Technologiczny
Szturmowcy wykorzystują tę zdolność do zwiększenia swojej siły i szybkości, robiąc niesamowicie szybką szarżę w kierunku wroga. W momencie zderzenia wydziela się ogromna energia, która powala lub odrzuca wrogów w tył. Oprócz tego, szturmowcy wykorzystują tę umiejętność do swoistego przenikania przez ciała stałe - wykonując szarżę przeczą prawom fizyki w momencie, w którym przenikają przez przeszkody. Tylko dla szturmowców! |
Poziom 1
Otocz się tą barierą biotyczną i natrzyj na wrogów, zmiatając ich z nóg. Podczas działania mocy nie odnosisz obrażeń.
Koszt: 10 PA
Obrażenia: 150 Zasięg szarży: 6m
Powalenie: 30% Obrażenia przywrócone: 75 |
Poziom 2
Koszt mniejszy o 2PA.
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 250 Zasięg szarży: 6m
Powalenie: 30% Obrażenia przywrócone: 75 |
Poziom 3
Większe obrażenia i szansa na powalenie.
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 225 Zasięg szarży: 6m
Powalenie: 50% Obrażenia przywrócone: 75 |
Poziom 4 A
Większe obrażenia i zasięg.
Obrażenia: 350 Zasięg szarży:8m |
Poziom 4 B
Większe odnowienie tarcz i szansa na powalenie.
Obrażenia przywrócone: 150 Powalenie: 75% |
Poziom 5 A
Zmniejsza koszt o -2PA.
Koszt: 6m
|
Poziom 5 B
Razi maksymalnie dwa inne cele w promieniu 2 metrów od celu. |
Poziom 6 A
Pierwszy atak wymierzony po udanej Szarży otrzymuje +20% do obrażeń. |
Poziom 6 B
Skuteczna Szarża rzuca na użytkownika efekt Przyśpieszenie (50) na jedną turę. |
Nowa jest zdolnością przeznaczoną tylko dla szturmowców i wykorzystującą tarcze. Oprócz tradycyjnej ochrony, jaką zapewniają, mogą służyć również jako moc ofensywna - kumulując energię osłon, użytkownik jest w stanie stworzyć potężny wybuch, który może zaszokować, a nawet zabić wroga. Niestety płacąc za to cenę w postaci zmniejszonej ochrony przed atakami wroga. Tylko dla szturmowców! |
Poziom 1
"Naładuj i zdetonuj ten zabójczy wybuch energią ze swojej osłony. Atak zadaje ci jednak obrażenia."
Koszt: 6 PA
Obrażenia: 225 Obszar wybuchu: 3m (średnica) Obrażenia otrzymywane przez użytkownika: 75
|
Poziom 2
Koszt mniejszy o 2PA.
Koszt: 4 PA
Obrażenia: 225 Obszar wybuchu: 3m (średnica) Obrażenia otrzymywane przez użytkownika: 75
|
Poziom 3
Zwiększone obrażenia.
Koszt: 4PA
Obrażenia: 300 Obszar wybuchu: 3m (średnica) Obrażenia otrzymywane przez użytkownika: 75
|
Poziom 4 A
Zwiększa zasięg.
Obszar wybuchu: 5m (średnica)
|
Poziom 4 B
Koszt mniejszy o 1PA. Koszt: 3 PA
|
Poziom 5 A
Zwiększone obrażenia.
Obrażenia: 500
|
Poziom 5 B
Nowa nie zadaje obrażeń użytkownikowi. |
Poziom 6 A
Nowa nadaje trafionym przeciwnikom efekt Otumanienie (50) na okres 1 tury.
|
Poziom 6 B
Nowa nadaje trafionym przeciwnikom efekt Podniesienie na okres 1 tury. |
Kamuflaż taktyczny pozwala użytkownikowi po prostu zniknąć, w oczach wroga, z pola bitwy - staje się on niewidzialny, co pozwala na szybką ucieczkę. Dodatkowo podczas trwania mocy uzyskuje on premię do obrażeń od każdego rodzaju broni. Szkopuł tkwi jednak w tym, że podczas ukrywania się wykorzystuje on tyle energii, że nie może użyć innej mocy, ani jego zdrowie i tarcze się nie regenerują. Tylko dla szpiegów! |
Poziom 1
Niewidzialność. Wielka premia do obrażeń przy przejściu z kamuflażu do ataku.
Podczas trwania Kamuflażu, nie można korzystać z innych zdolności.
Wszystkie ataki wymierzone w użytkownika otrzymują modyfikator -30 do trafienia.
Ataki które trafią użytkownika, przerywają działanie Kamuflażu (premie są tracone).
Koszt: 8 PA
Czas trwania: 1 tura Premia do obrażeń: 10% |
Poziom 2
Koszt mniejszy o 2PA.
Podczas trwania Kamuflażu, nie można korzystać z innych zdolności.
Wszystkie ataki wymierzone w użytkownika otrzymują modyfikator -30 do trafienia.
Ataki które trafią użytkownika, przerywają działanie Kamuflażu (premie są tracone).
Koszt: 6 PA
Czas trwania: 1 tura Premia do obrażeń: 10% |
Poziom 3
Wydłuża czas trwania
Podczas trwania Kamuflażu, nie można korzystać z innych zdolności.
Wszystkie ataki wymierzone w użytkownika otrzymują modyfikator -30 do trafienia.
Ataki które trafią użytkownika, przerywają działanie Kamuflażu (premie są tracone).
Koszt: 6 PA
Czas trwania: 2 tury Premia do obrażeń: 10% |
Poziom 4 A
Zwiększa obrażenia broni palnej o 20%, kiedy moc jest aktywna. |
Poziom 4 B
Zwiększa obrażenia w walce wręcz o 20%, kiedy moc jest aktywna. |
Poziom 5 A
Zwiększa szansę na strzał krytyczny o 10. |
Poziom 5 B
|
Poziom 6 A
Trafienie przeciwnika w trakcie trwania Kamuflażu uniemożliwia mu regenerację tarcz lub naprawę pancerza na czas 1 tury. |
Poziom 6 B
Bycie trafionym w trakcie trwania Kamuflażu nie przerywa już jego działania. |
Zdolność ta pozwala na wytworzenie dodatkowej ochronnej powłoki w postaci pancerza holograficznego, który można wykorzystać tylko w celu uchronienia się przed częścią obrażeń, jak i zadania obrażeń wrogom znajdującym się w pobliżu - zwyczajnie przeładowując pancerz, co skutkuje wybuchem. Spowalnia korzystanie z innych mocy. Tylko dla strażników! |
Poziom 1
Użyj tego holograficznego pancerza do ochrony lub zdetonuj go, aby zadać obrażenia wrogom w pobliżu.
Koszt aktywacji: 10PA
Redukcja obrażeń: 10% Obrażenia od eksplozji: 225 Promień eksplozji: 2 m |
Poziom 2
Zmniejsza koszt aktywacji o 2PA.
Koszt aktywacji: 8PA
Redukcja obrażeń: 10% Obrażenia od eksplozji: 225 Promień eksplozji: 2 m |
Poziom 3
Zwiększa redukcję obrażeń.
Koszt aktywacji: 8PA
Redukcja obrażeń: 15% Obrażenia od eksplozji: 225 Promień eksplozji: 2 m |
Poziom 4 A
Zwiększa obrażenia i celność w walce wręcz o 10% gdy moc jest aktywna. |
Poziom 4 B
Zwiększa redukcję obrażeń o dodatkowe 5%.
Redukcja obrażeń: 20% |
Poziom 5 A
Eksplozja pancerza nakłada na przeciwników Ogłuszenie. |
Poziom 5 B
Zwiększa obrażenia eksplozji pancerza. Obrażenia od eksplozji: 350 |
Poziom 6 A
Stale nakłada efekt Osłabienie (20%) w promieniu 2m wokół użytkownika. |
Poziom 6 B
Zwiększa redukcję obrażeń o dodatkowe 10%. Redukcja obrażeń: 30% |