W tym dziale poznasz naszą autorską mechanikę od podstaw. Poradnik podzielony został na poziom podstawowy i zaawansowany, by ułatwić nowym graczom przyswajanie informacji.
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2743
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

[BASIC] Klasy postaci

25 kwie 2021, o 01:42

Obrazek [BASIC] Klasy postaci

Wybór klasy jest istotną decyzją przy tworzeniu swojej postaci, gdyż definiuje zdolności, które będą dostępne dla naszej postaci. Decyzja o wyborze konkretnej specjalizacji jest nierzadko związana z umieszczeniem w historii naszego awatara wielu lat specjalistycznego treningu, dlatego zmiana klasy postaci nie jest możliwa w trakcie rozgrywki, jeżeli nie poparto jej bardzo rzeczowymi argumentami a sprawy nie przedyskutowano z administracją.
  • Klasy czyste, jako specjaliści w swoich dziedzinach, mają dostęp do wszystkich zdolności danego typu od samego początku rozgrywki. Nie mogą natomiast sięgać po żadne moce wykraczające poza ich dziedzinę.

    Klasy mieszane to solidnie wyszkolone jednostki, które mogą korzystać z podstawowego wachlarza umiejętności z dwóch dziedzin. Ponieważ ich trening nie skupia się na rozwijaniu jednego typu umiejętności do granic możliwości, stawiając na różnorodność, moce zaawansowane pozostają dla nich niedostępne. Aby uzupełnić te braki, każda z klas mieszanych ma dostęp do typowej wyłącznie dla siebie zdolności, z której nie mogą korzystać przedstawiciele żadnej innej klasy.
Ważne odnośniki zewnętrzne: Obrazek Żołnierze są specjalistami w walce, idealnie sprawdzającymi się w pierwszej linii. Trudno o osoby bardziej wytrzymałe czy bardziej efektowne w walce ogniowej. Żołnierze mają wysoki poziom żywotności, są gruntownie przeszkoleni w użyciu broni i mogą używać wszystkich specjalnych typów amunicji.

Dostępne umiejętności:
  • bojowe podstawowe
  • bojowe zaawansowane
Obrazek Inżynierowie specjalizują się w umiejętnościach technologicznych. Ich zdolność posługiwania się holograficznym omni-kluczem pozwala na łamanie zabezpieczeń, naprawę i modyfikowanie wyposażenia oraz unieszkodliwianie broni lub osłony przeciwników. Inżynierowie potrafią także leczyć towarzyszy.
Tylko oni potrafią tworzyć i używać sond bojowych podczas bitwy, które wywabiają z kryjówki, atakują bądź nękają przeciwników. Są najefektywniejsi w unieszkodliwianiu przeciwników i tworzeniu wyrw w ich liniach obrony.

Dostępne umiejętności:
  • technologiczne podstawowe
  • technologiczne zaawansowane
Obrazek Adepci są specjalistami od biotyki. Za pomocą dających się ulepszyć implantów mogą korzystać z mocy biotycznych, by podnosić i rzucać inne obiekty, osłaniać oddział bądź unieszkodliwiać przeciwników. Potrafią także obezwładniać i zabijać wrogów przy pomocy samych mocy biotycznych. Nie są gruntownie przeszkoleni w walce, ale są najlepsi w unieszkodliwianiu przeciwników bez wystrzelenia ani jednego pocisku.

Dostępne umiejętności:
  • biotyczne podstawowe
  • biotyczne zaawansowane
Obrazek Szpiedzy łączą zdolności bojowe i technologiczne, dzięki czemu specjalizują się w unieszkodliwianiu wrogów z dużej odległości. Ich szkolenie posługiwania się omni-kluczem koncentruje się na deszyfracji i działaniach ofensywnych, pomijając umiejętności leczenia. Są śmiercionośni z każdej odległości. Mając do dyspozycji cały wachlarz uzbrojenia, sprzętu i zdolności, są w stanie pokonać dowolnego wroga.

Dostępne umiejętności:
  • bojowe podstawowe
  • technologiczne podstawowe
  • Zdolność klasowa: Kamuflaż Taktyczny
Obrazek Strażnicy zostali wyszkoleni, by wykorzystywać zarówno biotykę, jak i umiejętności technologiczne. Nie są w tych dziedzinach tak wyspecjalizowani jak Adepci czy Inżynierowie, ale tak wszechstronni poradzą sobie w każdej sytuacji. Są chronieni najbardziej zaawansowanym pancerzem ablacyjnym. Jeśli system zostanie przeładowany, to razi wszystkich wrogów w okolicy.

Dostępne umiejętności:
  • biotyczne podstawowe
  • technologiczne podstawowe
  • Zdolność klasowa: Pancerz Technologiczny
Obrazek Szturmowcy zostali wyszkoleni, by wykorzystywać zarówno biotykę, jak i umiejętności bojowe. Nie są w tych dziedzinach tak wyspecjalizowani jak Adepci czy Żołnierze, ale łącząc obydwie szkoły stanowią nieprzewidywalną siłę, z którą należy się liczyć na polu bitwy. Potrafią wykorzystywać biotyczne pole do wykonania gwałtownej szarży na przeciwnika lub wywołania wyśrodkowanej na sobie eksplozji.

Dostępne umiejętności:
  • biotyczne podstawowe
  • bojowe podstawowe
  • Zdolności klasowe: Szarża biotyczna, Nowa
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Wróć do „Poradnik mechaniczny”