Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ:
735TARCZE:
1500Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki.
N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
M-77 PaladynObrażenia: 575 (Bazowe 500, rękawice 5%, ciężka lufa 10%)
Celność: 25
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 5 PA (Bazowe 4 PA, ciężka lufa +1PA)
Pojemność: 3 / 7 pochłaniaczy
Generator: OrtrosTarcze: 1500 (Bazowe 1250, Cipher 20%)
Regeneracja: 5 PA (Bazowe 6PA, napierśnik -1PA)
Czas odnowienia: 1 tura bez obrażeń
Pancerz TechnologicznyObrażenia detonacji:
225 Koszt:
6.5 PAAktywacja:
90%Bonusy:
-30% Redukcja Obrażeń
Detonacja pancerza nakłada Ogłuszenie.
SpalenieObrażenia głównego celu:
300 (bazowe), 100 (od podpalenia) Szansa na podpalenie:
100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając
1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt:
4.5 PAAktywacja:
90%SabotażEfekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania:
2 tury Koszt:
4.5 PAAktywacja:
90%Wyssanie EnergiiObrażenia:
225 Koszt:
4.5 PARegeneracja tarcz:
110Aktywacja:
90%Skan TaktycznyCzas działania:
1 tura Koszt:
4.5 PAOsłabienie:
20%Modyfikator do trafienia celu:
+5Granaty ŁukoweObrażenia:
275 (na początku akcji, za każdy obszar)Średnica obszaru:
3mKoszt:
6.5 PAAktywne obszary:
2Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt
Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowyMożliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak DewastatoraKoszt:
4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.Obrażenia:
200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.