Baza danych to dział, do którego wklejamy nasze karty postaci z tym, że w tym przypadku jesteśmy w stanie je dowolnie zmieniać, aktualizować i dopisywać w historii z biegiem czasu nowe wydarzenia.

Iris Fel

1 cze 2012, o 21:20

Każdy cenny klejnot przyciąga do siebie zbrodnie.


57

MIANO Iris Josephine Fel

DATA UR. 01.07.2155

MIEJSCE UR. Londyn, Wielka Brytania

RASA człowiek

PŁEĆ kobieta

OBYWATELSTWA ziemskie

SPECJALIZACJA adept

PRZYNALEŻNOŚĆ Rada Cytadeli, Przymierze Układów

ZAWÓD Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli i Ambasador Ludzkości na Cytadeli, neurochirurg



absolwentka wydziału lekarskiego Royal Military Academy Sandhurst, studia uzupełniające z zakresu chirurgii, neurochirurgii i transplantologii implantów w kompleksie akademickim na Thessi.

apartament radnej w Wieży Cytadeli


Ot zwyczajna, niezbyt wysoka kobieta o niebiesko-błękitnych oczach. Skóra o ładnym brzoskwiniowym odcieniu latem i początkiem jesieni, w zimie blednie, co nigdy nie napawa Iris zbędną radością. Twarz owalna, ze szpiczastym podbródkiem i kilkoma piegami na nosie. Wysokie czoło zasłonięte przez jasną, prostą grzywkę. Pełne, wydatne usta, najczęściej pociągnięte mazidłem w kolorze burgundu. Lekko zadarty nos i błyszczące intrygująco niebieskie tęczówki, których różne od siebie odcienie nie są żadnym złudzeniem ani też grą światła. Włosy długie, blond, opadające miękko na łopatki. Przez całe lewe ramię biegnie podłużna blizna, która rozpoczyna się w okolicach ramienia i kończy na kciuku. Nie raz proponowano jej usunięcie znamienia, jednakże ta za każdym razem odmawiała.
Wzrost i waga: 167 cm / 53 kg
Skóra/karapaks: biała
Oczy: lewe błękitne i jasne, prawe ciemnoniebieskie i głębokie
Włosy: długie, blond loki, które najczęściej upina bądź pozwala im swobodnie opadać kaskadami na ramiona i plecy
Znaki szczególne: dwukolorowe oczy; blizna na lewym ramieniu


To zdecydowana i pewna siebie kobieta. Od dziecka lubiła stawiać na swoim - wina najpewniej tego, że była najmłodszą z rodzeństwa - i cecha ta pozostała jej do dziś. Prawdopodobnie dlatego pozostała panną, trudno jej było utrzymać przy sobie jakiegokolwiek mężczyznę; sama również uważała instytucję małżeństwa za gwałt na swojej wolności i niezależności. Cechą przewodnią jej charakteru nade wszystko jest ambicja: po trupach do celu, do wysokiego celu. Iris jest doskonale świadoma własnej wartości, wierząc, że tak jak łucznik, gdy mierzy w niebo, by trafić do tarczy znajdującej się naprzeciw niego, tak panna Fel dokona tego, czego pragnie. Jest osobą niezwykle silną psychicznie - trudno ją złamać, przekabacić, zastraszyć, czy przekonać do swoich racji. Mocno trzyma się własnych przekonań, jest wierna własnym ideałom i nigdy nie płynie z prądem. To typ indywidualistki, żelaznej damy i lojalnej sojuszniczki. W pracy cechują ją uczciwość, nieprzekupność i bezstronność. Uważa, że opowiedzenie się po którejkolwiek ze stron, zaważy na jej politycznej neutralności, w związku z czym stara się nie angażować emocjonalnie w toczącą się Ew całym galaktyczny świecie wojnę - mimo ofiar i całego wyrządzonego zła. Ubolewa nad rzeczywistością, ale nie uważa, by przemoc potrafiła cokolwiek zmienić.
Zainteresowania: rozwój medycyny, rozwój biotyki, syndromem Keprela, sztuka współczesna (zwłaszcza kinematografia i teatr), siłą rzeczy polityka
Lęki: paniczny strach przed ćmami
Przyzwyczajenia/zwyczaje: dzień zaczyna od jogi i filiżanki kawy specjalnie sprowadzanej z Ziemi
Uzależnienia: -
Znaki szczególne: przyjemny dla ucha głos


Iris urodziła się w Londynie, jako owoc romansu Jane Rochester, dziennikarki, i admirała wojsk Przymierza Vincentego Fel. Ponieważ admirał Fel, zasłużony dla ludzkości w czasie wojny Pierwszego Kontaktu jak i jej następstw, wiódł dostatnie życie u boku żony Hannah i pierworodnego syna Mike'a Codina, postanowiono, iż Iris wychowywać się będzie z matką, z kolei on, który uznaje córkę za własną, zjawiać się będzie na jej urodziny oraz święta. Z obietnicy, przynajmniej do czasu, wywiązywał się wzorowo.

Jane starała się, aby Iris niczego nie brakowało, a wraz ze swoim partnerem dążyła do tego, aby stworzyć swej córce prawdziwą, kochającą rodzinę. Wraz z mlekiem matki wyssała ciekawość świata, poświęcała więc dużo czasu na naukę, buszując w książkach, które stawały się zabytkiem minionych epok. Uczęszczała do szkoły, popołudniami na zajęcia z gimnastyki artystycznej (zajmowała dość wysokie miejsca w konkursach). Odkryte w niej zdolności biotyczne zaważyły na tym, że zdecydowała się opuścić Ziemię (projekty dla biotyków wciąż były na niej raczkujące) oraz udać do placówki szkoleniowej Przymierza, gdzie otwarcie walczyła z faktem traktowania ją dość... specjalnie zważywszy na nazwisko. Ojciec naciskał, aby kontynuowała edukację jako wojskowy, Iris jednak postawiła na swoim i wybrała medycynę. Tkwił gdzieś w niej głęboko zakorzeniony altruizm, o który oskarżała przez Vincenta była Jane.

Już w trakcie studiów na Brytyjskiej Wojskowej Akademii Medycznej angazowała się w projekty badawcze, jednocześnie koncentrując swoją przyszłą karierę medyczną na szeroko pojętej biotyce. Osiągnięcia te pozwoliły jej kontynuować edukacje w kompleksie akademickim na Thessi. Z biegiem lat, poszerzając swój dorobek o kolejne prace badawcze i praktyki, Iris wyspecjalizowała się w zakresie neurochirurgii i transplantologii implantów biotycznych. Jej badania przyczyniły się powstawania nowych serii implantami, miały swój udział w poszukiwaniu nowych metod wszczepiania i późniejszej konserwacji. Dołączyła do intelektualnej społeczności Cytadeli, otrzymując propozycje pracy w szpitalu Huerty. Szybko zaaklimatyzowała się w tej metropolii, nie dała po sobie poznać jak bardzo brakuje jej spokoju Ziemi.

Podczas ataku gethow na Cytadele ginie Rada. Postanowiono iż w nowej zasiądą ludzie jako czwarta, zrzeszona rasa. Wybór padł ku zaskoczeniu niektórych środowisk na Iris, referującej w tych dniach na sympozjum transplantologów. Doszukiwano się podstępu w fakcie, że nie wzięto pod uwagę nikogo z obecnego korpusu dyplomatyczngo Ziemi, ale Przymierze gorąco poparło tę kandydaturę choćby ze względu na fakt, że była córką jednego z admirałów. Sama Iris, która nie spodziewała się takiej nobilitacji, wahała się, zdając sobie sprawę z odpowiedzialności, obowiązków i wyrzeczeń. Końcem końców zgodziła się i weszła w świat polityki jako Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli i jednocześnie Ambasador Ludzkości, co było już życzeniem Przymierza, chcące wspierać swojego Przedstawiciela. Szybko musiała się nauczyć nowych reguł. Rada z początku traktowała czwartego członka w ich szeregach z pobłażliwością, ta jednak miała swoje zdanie i potrafiła o nie walczyć. Odnalazła się w nowej roli, z mniejszym lub większym skutkiem rzutując na spostrzeganie ludzi w galaktyce. Swojego czasu dużo mówiło się o zażyłości, która łączyła Iris z turiańskim radnym. O ile były to jakiekolwiek uczucia, wypaliły się i obecnie dwójka radnych pozostaje w ostrożnych, ale przyjacielskich i życzliwych relacjach.

Ciężko ranna podczas ataku na stacje Vega szybo wróciła do zdrowia i pracy. Jak ognia unikała większych skandali, co z kolei nie było na rękę żyjących kontrowersjami mediom. W późniejszym czasie Iris debiutowała jako gospodarz szczytu politycznego dla ras podlegających jurysdykcji radny na Cytadeli. Zajęła się także kilkoma pomniejszymi misjami dyplomatycznymi. W wolnych chwilach udzielała się w projekt szpitala Huerty, który ma na celu zminimalizowanie ryzyka używania najnowszej generacji implantów biotycznych. Na własną rękę prowadziła badania nad syndromem Keprela, kompletując powoli zespół.

Podczas wizyty na Ziemi w roku 2185 na środku pustyni, pod wpływem spontanicznej decyzji, poślubiła Ionta Fenrira. Również w 2185 roku zmarł z przyczyn naturalnych Admirał Vincent Fel. Nie dało się ukryć, że pewne sprawy nigdy nie zostały wyjaśnione pomiędzy Iris a jej ojcem, co musiało mieć jakiś wpływ na jej nieobecne spojrzenie w czasie uroczystości pogrzebowych.

Niespodziewanie Ionto Fenrir ginie w zamachu terrorystycznym pod koniec roku 2186. Cały poukładany świat Iris rozpadł się wtedy na kawałeczki. Kosztowało ją sporo wysiłku, aby ponownie stanąć na nogach, co oczywiście nie mogło się obejść bez echa - obecnie Radna zaangażowała się całą sobą w swoją pracę, zarówno tę w szpitalu, jak i w Radzie Cytadeli. Pozwala jej to chociaż nie wracać wspomnieniami do wciąż bolesnego, ale najlepszego okresu z jej życia.



w związku z pozycją, Iris porusza się specjalnymi, rządowymi transportami.



- omni-klucz
- implanty biotyczne nowszej generacji
- puderniczka
- obrączka z białego złota
- N7 Huragan i N7 Orzeł
- M-6 Kat
- omni-klucz Logic Arrest
-

- posiada varrena ze specjalnej, genetycznie zmutowanej hodowli o dumnym imieniu Lord
- Iris jest uznanym autorytetem w środowisku intelektualnym oraz medycznym jako lekarz, badacz, przede wszystkim współtwórca implantów biotycznych, a także wszelkich zagadnień związanych z biotyką.
- sama również jest biotykiem, który musi znosić częste migreny.

theme ~ voice ~ armor~
ObrazekObrazek

Wyświetl wiadomość pozafabularną
Iris Fel

Avatar użytkownika
Mistrz Gry
 
Posty: 1670
Posty fabularne: 106
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:36
Miano: Iris Fel
Wiek: 31
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 79.960
Medale: 12
Weteran (1) Jeden z wielu (1) Pionier (1) Wyzwoliciel (1) Medal za długą służbę (1) Skupiony (1) Najlepszy z najlepszych (1) Taktyk (1) Ultra-idealista (1) Elitarne szkolenie (1) Glitch (1) Fanatyk Miłości (1)

Re: Iris Fel

3 gru 2021, o 20:29

Virgil

LOG ID#001
Gromada Aethon, Ard, Nolani

Iris, Scott Fineos, Ness, Saiph, Ner'Haras vas Orionis, Mistrz Gry (Ahri <3)

W turiańskich laboratoriach odnotowano aktywność SI. Iris w towarzystwie przedstawicieli Hierarchii Turian oraz Widm wynegocjowała poddanie się zbuntowanej SI i jego twórcy, a także zapewniła im bezpieczny transport na Cytadele, gdzie Radni zdecydować mieli o ich losie.


Przysięga Hipokratesa

LOG ID#002
Illium, Nos Astra

Iris, Mistrz Gry

Podczas konferencji lekarzy na Nos Astrze Iris udaje się wynegocjować intratny kontrakt współpracy szpitala Huerty i hanaryjskiego koncernu nad Syndromem Keprala.


Virgil cd

LOG ID#003
Cytadela, Laboratoria pod nadzorem Rady

Iris, Mistrz Gry

Przesłuchanie Virgila zrodziło więcej pytań, niż odpowiedzi. Rada zdecydowała, aby ten pozostał pod specjalnym nadzorem nie mogąc się do końca zgodzić czy w charakterze świadka, ofiary, a może jednak dowodu masakry, której dopuszczono się w placówce badawczej na Nolani.


I'm a Wanted Man

LOG ID#004
Illium, Nos Astra, Apartament Rodrigueza

Iris, Diego, Mistrz Gry, epizodycznie Alexis

Na omni-klucz Iris przychodzi wiadomość nadana przez Mike'a, który został uznany za zaginionego przeszło dwa lata temu. Diego wykorzystuje swoje szemrane kontakty, aby dowiedzieć się więcej i (nie)chcący zdradza przed Iris swoje powiązania z Cerberusem. Iris decyduje się zakończyć ich znajomość, nie mówiąc Rodriguezowi, że wie o jego współpracy z Iluzją.


The Last Boys

LOG ID#005
Przestrzeń, Korweta dyplomatyczna Rady Cytadeli "Venus"

Iris, Matthew, Rebecca, Mistrz Gry

W efekcie abordażu, Iris zostaje uprowadzona przez piratów. Trafia na ich statek, który okazuje się być zaginioną przed 2 laty jednostką Przymierza pod dowództwem jej brata. Pomimo usilnych poszukiwań, przeplatanych próbami uwolnienia się, nie udaje się jej dowiedzieć, jaki los spotkał Mike'a oraz członków jego załogi. Brawurowa akcja Rebecki oraz Matthewa, odbija Fel z rąk piratów i kończy żywot samozwańczego Piotrusia Pana.


Integracja

LOG ID#006
Pina

Iris, Matthew, Irene Mistrz Gry

Chwila grozy podczas wyjazdu integracyjnego w postaci huraganu oraz tonącego statku.


Empyreus

LOG ID#006
Kosh

Iris, Diego, Kiru, Faerie, Mistrz Gry

Otwarcie najwyższego wieżowca w galaktyce wspominać będzie nie dzięki wystawnemu bankietowi, na którym zobaczyła Diego w ramionach innej, tylko za sprawą zamachu terrorystycznego, kiedy to tkwiła długie godziny przed kamerami z nożem przy gardle, dając czas innym, aby zakończyli tę farsę bez ofiar.



Man Behind The Sun

LOG ID#008
TrES 1478

Iris, Matthew, Rebecca, Xairana, Mistrz Gry

W trakcie



Glitch

LOG ID#009
Cytadela, Prezydium

Iris, Mila, Crassus, Hira & Kira, Jaana, Mistrz Gry

Ramiona Cytadeli zamknęły się, a Radni stali się ofiarami wyrachowanego hackera, który po trupach dążył do poświęcenia ich w imię swoich własnych ideałów. Mimo iż Iris miała nóż na gardle, w pierwszej kolejności starała się ratować innych, w tym dyplomatów zebranych w szklanym pokoju. Przeżyła, dzięki pomocy turiańskiego oficera SOC, dwójce najemników i nastoletniej dziewczynie, która prowadziła ich korytarzami serwisowymi o wiele lepiej zorientowana niż funkcjonariusz. Atak na Cytadele, wciąż wraca do niej w koszmarach, tak jak wiadomości, które tego dnia rzekomo wysyłał do niej Rodriguez.
theme ~ voice ~ armor~
ObrazekObrazek

Wyświetl wiadomość pozafabularną
Iris Fel

Avatar użytkownika
Mistrz Gry
 
Posty: 1670
Posty fabularne: 106
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:36
Miano: Iris Fel
Wiek: 31
Klasa: Adept
Rasa: Człowiek
Zawód: Przedstawiciel Ludzkości w Radzie Cytadeli
Lokalizacja: Cytadela
Kredyty: 79.960
Medale: 12
Weteran (1) Jeden z wielu (1) Pionier (1) Wyzwoliciel (1) Medal za długą służbę (1) Skupiony (1) Najlepszy z najlepszych (1) Taktyk (1) Ultra-idealista (1) Elitarne szkolenie (1) Glitch (1) Fanatyk Miłości (1)

Re: Iris Fel

8 lut 2022, o 12:48

OD: SECRET ADMIRER

Przedstawicielce Ludzkości w Radzie - za wytrwałość w walce o poprawną wymowę milusińskich, za liczne sesje jako GM, za śmiechotki na czatach i za wiele więcej - przyjacielskie uściski od Blasto!
Blasto

Avatar użytkownika
 
Posty: 42
Posty fabularne: Zamknięty
Dołączył(a): 7 lut 2022, o 19:09
Miano: Blasto
Wiek: 0
Klasa: Kupidyn
Rasa: Hanar
Zawód: Gwiazda
Kredyty: 20.000

Re: Iris Fel

10 lut 2022, o 15:59

OD: 11000101 10111011 01101110 01101001 01110111 01101001 01100001 01110010 01111010

01001001 01110010 01101001 01110011 00101100 00100000 01110000 01110010 01100001 01100111 01101110 01101001 01100101 01101101 01111001 00100000 01000011 01101001 11000100 10011001 00100000 01110100 01100001 01101011 00100000 01100010 01100001 01110010 01100100 01111010 01101111 00101100 00100000 11000101 10111100 01100101 00100000 01100100 01101100 01100001 00100000 01000011 01101001 01100101 01100010 01101001 01100101 00100000 01110000 01110010 01111010 01100101 01110011 01110100 01100001 01101110 01101001 01100101 01101101 01111001 00100000 01101110 01100001 01110111 01100101 01110100 00100000 01101110 01101001 01110011 01111010 01100011 01111010 01111001 11000100 10000111 00100000 11000101 10011011 01110111 01101001 01100001 01110100 00100001
Blasto

Avatar użytkownika
 
Posty: 42
Posty fabularne: Zamknięty
Dołączył(a): 7 lut 2022, o 19:09
Miano: Blasto
Wiek: 0
Klasa: Kupidyn
Rasa: Hanar
Zawód: Gwiazda
Kredyty: 20.000


Powrót do Baza danych

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron