O godzinie 7:12 czasu Cytadeli, położony w Morzu Cieni Horyzont milknie.
Kilka godzin później pierwsze doniesienia naocznych świadków spływają do extranetu.
Mówią o ogromnym statku o obcej, rozległej konstrukcji, który zawisł nad kolonią.
Nikt nie wie, kto przypuścił atak, czego chce, ani jak go powstrzymać,
A losy kolonii ważą się w każdej minucie jej milczenia.
Gdy kontakt z kolonią położoną w bliskiej odległości systemów Terminusa znika, panika wysuwa swe zdradzieckie macki by otoczyć nimi całą galaktykę. Rządy sprzymierzone z Radą spodziewają się najgorszego - kolejnego targnięcia się sił Sojuszu na niewinnych mieszkańców, nowej próby zaspokojenia ich nienasyconego Mindoirem głodu przelewania krwi. Lecz pierwsze plotki, które pojawiają się w Terminusie, mówią o czymś zupełnie innym - o statku tak obcym, że jego pochodzenie pozostaje enigmą nawet dla najlepszych z badaczy. O tajemniczej rasie Zbieraczy, która wsuwa się na planszę w formie trzeciego gracza w tym galaktycznym konflikcie, zbierając swe żniwa atakując kolejną ludzką kolonię. Kilka godzin później pierwsze doniesienia naocznych świadków spływają do extranetu.
Mówią o ogromnym statku o obcej, rozległej konstrukcji, który zawisł nad kolonią.
Nikt nie wie, kto przypuścił atak, czego chce, ani jak go powstrzymać,
A losy kolonii ważą się w każdej minucie jej milczenia.
Misja: Horyzont jest eventem bezpośrednio czerpiącym z wydarzeń kanonicznych z gry Mass Effect 2. W jego ramach przewidujemy dwie sesje dziejące się na obszarze planety, o różnych celach, które mogą, lecz nie muszą okazać się zbieżne. Sesje będą rozgrywane równolegle i od ich przebiegu zależeć będzie, czy Horyzont zostanie odbity z rąk Zbieraczy, czy też bezpowrotnie zniknie z listy forumowych planet, pozostając opustoszałą ruiną - wspomnieniem tego, co było niegdyś.
Zapraszamy na niego graczy o każdej przynależności i różnym charakterze. Horyzont skrywa wiele tajemnic - od pola walki, upstrzonego kolonistami usiłującymi obronić swoje rodziny, poprzez ogromny okręt zawieszony na jej orbicie, chowający własne, obce sekrety. Mistrzowie Gry postarają się, by drużyny zostały podzielone w odpowiedni sposób, unikając fundamentalnych konfliktów między postaciami i zapewnią fabularny wstęp dostosowany do każdej postaci z osobna by wytłumaczyć jej obecność na Horyzoncie.
ZASADY GRY⌎
- Każda sesja będzie złożona z 3-5 graczy.
- Mistrzowie Gry dobiorą postaci pod odpowiednie sesje w zależności od ich przynależności, celów oraz/lub charakteru.
- Można zgłaszać się więcej niż jedną postacią, natomiast o tym, kto dostaje się do wątków, decydują Mistrzowie Gry.
- Start odbędzie się 27 marca lub okolicach w zależności od preferencji i dostępności graczy
- Czas na odpis będzie wynosił 72h od wrzucenia posta Mistrza Gry. Ten deadline obowiązuje zarówno graczy, jak i Mistrza Gry by zapewnić płynną rozgrywkę.
- Po trzech opuszczonych kolejkach, postać odpada z sesji by nie blokować pozostałych.
Mowa tutaj o opuszczeniu kolejek bez słowa lub podania przyczyny. Jesteśmy ludźmi - w razie problemów, skontaktujcie się z Mistrzem Gry i wspólnie jakoś to ogarniemy. - Obowiązywać będzie forumowa mechanika, więc najwyższa pora ją sobie przypomnieć!
Na starcie będzie jej bardzo mało i postaram się przedstawiać ją do gry płynnie, żeby nikomu nie wrzucać na głowę tysiąca problemów na raz. - I wreszcie - jeśli kogokolwiek z was najdzie na granie między sobą w trakcie, lub z kimkolwiek innym na Cytadeli, czysta formalność - bilokacja jest akceptowalna.