Małe, ściśnięte osiedle kontrolowane przez klan Urdnot. Reprezentuje ono dokładnie to, czym stała się rasa krogan po zaaplikowaniu genofagium - marazm w wielu sferach, destrukcję i niepohamowaną żądzę krwi. Większość obozu to po prostu ruiny dawnej świetności tej rasy zaadaptowane przez mieszkańców do życia.

[SKLEP] Towary Ratch'a

15 maja 2021, o 14:32

Nieopodal lądowiska i tronu przywódcy klanu znaleźć można swojego rodzaju sklep, oferujący wszelakiej maści uzbrojenie i opancerzenie dla wojowników trudzących się walką na Tuchance. Właścicielem ów stoiska jest Ratch - krogański sprzedawca, jeden z niewielu nie nastawionych negatywnie do obcych nie-krogan na terytorium Urdnotów. Oferowane przez niego towary są, oczywiście jak na panujące na planecie warunki, najwyżej klasy - tak przynajmniej lubi mawiać on sam. Rzeczywiście, sklep ten jest jednym z bardziej znanych, toteż niestrudzeni wędrowcy często sprowadzają do niego w celu sprzedaży przywiezione ze sobą, różne towary, dzięki czemu znaleźć tu można wiele rzeczy pochodzących z zupełnie różnych zakątków galaktyki.
Ratch'owi towarzyszy wiernie Urz - varren, były mistrz i zwycięzca każdej walki, obecnie skutecznie odstraszający miejscowych lub przyjezdnych planujących robić rozróbę. Zupełnie jakby sam rosły kroganin - właściciel nie był w stanie na to zaradzić!



Akcesoria bojowe:
  • Pochłaniacze ciepła - cena za sztukę 45 kredytów
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Ważne informacje:
  • Ceny wyposażenia przedstawione pod modellami
  • chip kolorystyczny do omni-klucza - 500 kredytów
  • stawka sprzedaży: 50% ceny kupna




OPANCERZENIE

HEŁMY




Obrazek
Maska Pośmiertna
Bonus: +5% do walki wręcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Interfejs Strażnika
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Wizjer "Archon"
Bonus: zmniejsza koszt umiejętności biotycznych o 1PA
Cena: 50.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kaptur Zwiadowczy
Bonus: +5% do obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie


PANCERZE




Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie





Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do szansy na strzał krytyczny
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: możliwość załadowania dodatkowego pochłaniacza ciepła
Cena: 20.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do obrażeń od strzałów krytycznych
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie







Mikroskaner
Wszystkie obecne pancerze bojowe posiadają interfejs pierwszej pomocy, który monitoruje stan funkcji życiowych użytkownika oraz jest w stanie uwalniać odpowiednie ilości medi-żelu w miejscach, w których jest on potrzebny. Modyfikacja zwana mikroskanerem umożliwia dołączenie jeszcze jednego środka, co zwiększa szanse przeżycia, a niekiedy może nawet przesądzić o życiu lub śmierci danej osoby.
-2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu.
Cena:30.000
WI ablacyjna
Jedna z najciekawszych modyfikacji, która podnosi ogólną kondycję systemów obronnych, włączając w to tarcze oraz same pancerze. Dzięki temu zwiększa ochronę przed obrażeniami o całe dziesięć procent, co może być całkiem przydatnym plusem podczas walki.
+7% do siły tarcz i wytrzymałości pancerza.
Cena:50.000
Moduł regeneracyjny
Chociaż standardowe modele pancerzy i omni-kluczy wyposażone są w mechanizmy pozwalające na dokonywanie niezbędnych napraw w warunkach bojowych, wymaga to zaangażowania użytkownika, a więc odwrócenie jego uwagi od sytuacji na polu bitwy. Odpowiedzią na ten problem stał się moduł regeneracyjny, który automatyzuje proces napraw. Niestety, wykorzystywana WI nie jest tak sprawna w ocenianiu uszkodzeń jak ludzka intuicja, dlatego przeprowadzane w ten sposób naprawy są o wiele mniej skuteczne od klasycznych.
Z końcem każdej tury odnawia wytrzymałość pancerza do poziomu najbliższej wielokrotności 10% kosztem jednej porcji omni-żelu. Nie działa powyżej poziomu 60%.
Cena:35.000
Tarcze awaryjne
W sytuacjach podbramkowych modyfikacja ta może okazać się nieoceniona. Gdy generator tarcz przyjmie już obrażenia przekraczające jego możliwości, modyfikacja tarczy awaryjnej pozwala przetworzyć posiadane zapasy omni-żelu na impuls energii, który skierowany do generatora umożliwia mu częściowe odtworzenie ochronnej powłoki.
Po utracie tarcz przywraca je do 30% maksymalnej mocy, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu).
Cena:35.000



BROŃ PALNA

PISTOLETY CIĘŻKIE


M-3 Predator
Poziom: Q1
Typ: samopowtarzalna
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie


PISTOLETY MASZYNOWE


Karzyciel Krwawej Hordy
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie


KARABINY SZTURMOWE




M-76 Zjawa
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Napastnik
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 42.000
⇌ sprawdź w extranecie
Wyrzutnia Chakram
Poziom: Q2
Typ: samopowtarzalna
Cena: 42.000
⇌ sprawdź w extranecie


STRZELBY




M-23 Katana
Poziom: Q1
Typ: strzelba
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie
M-27 Sejmitar
Poziom: Q1
Typ: strzelba
Amunicja: 8/24
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie
AT-12 Najeźdźca
Poziom: Q2
Typ: strzelba
Cena: 40.000
⇌ sprawdź w extranecie
Wyrzutnia Graal
Poziom: Q2
Typ: strzelba
Cena: 45.000
⇌ sprawdź w extranecie



MODY DO BRONI




Ultralekkie materiały
Działanie: Zastępuje ciężkie metalowe elementy broni lżejszymi, wykonanymi z drogich, lekkich materiałów. Zmniejsza koszt akcji strzelania o 1 PA.
Dostępny dla: Wszystkie bronie
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Lufa dużego kalibru
Działanie: Zwiększa obrażenia zadawane przez strzelbę o 10%, zmniejsza celność o 5. Nie można korzystać z inteligentnym czokiem i innymi modyfikacjami lufy.
Dostępny dla: Strzelby
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Modyfikacja przeciwpancerna
Działanie: Zwiększa obrażenia przeciw pancerzom o 10%, daje zdolność penetracji ścian i osłon.
Dostępny dla: Wszystkie bronie
Cena: 28.000
⇌ sprawdź w extranecie



OMNI-KLUCZE



Primo
Producent: Laboratoria Aldrin
Bonus tarcz: 0%
Premia technologiczna: 10%
Cena: 5.000
Bluewire
Producent: Laboratoria Aldrin
Bonus tarcz: 5%
Premia technologiczna: 5%
Cena: 7.000
Nexus
Producent: Armali Council
Bonus tarcz: 5%
Premia technologiczna: 20%
Cena: 15.000



GENERATORY TARCZ





Standardowy
Producent: Niezależny twórca
Pojemność: 650
Koszt odnowy: 12 PA
Cena: 3.000
Standardowy wzmocniony
Producent: Niezależny twórca
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10,5 PA
Cena: 8.000
Bandyta
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 800
Koszt odnowy: 9 PA
Cena: 12.000
Bestia
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10 PA
⇌ posiada dodatkowy efekt
Cena: 15.000
Wojownik
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10 PA
⇌ posiada dodatkowy efekt
Cena: 15.000



SUB-MODY DO OMNI-KLUCZY


Kompensator energetyczny
Dzięki zastosowaniu tej modyfikacji omni-klucz użytkownika w sposób pasywny zajmuje się procesem wzmożonej optymalizacji zużycia i produkcji energii w systemach pancerza. Efekt zoptymalizowano tak, by, nie zmniejszając zdolności ofensywnych, zredukować pobór mocy odnawiającego się generatora tarcz.
Zwiększa maksymalny udźwig podnoszonych z przeciwników przedmiotów o 3.
Cena: 40.000
"Osełka"
Mod pieszczotliwie zwany przez użytkowników "osełką" wytwarza na powierzchni omni-broni dodatkową warstwę molekuł pozostających w ciągłym ruchu. W dużym uproszczeniu, chmura taka działa na nią niczym kamień szlifierski na klasyczną broń białą. W ten sposób - chociaż i tak jest to narzędzie niezwykle wytrzymałe i niebezpieczne - broń zyskuje jeszcze bardziej zabójczą wydajność.
Raz w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces
Cena: 30.000



MODY BOJOWE DO OMNI-OSTRZY




Krótkie omni-ostrze
Obrażenia: podstawowe dla rasy
Koszt ataku: podstawowy
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 3.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-pięść
Obrażenia: -20%
Koszt ataku: -1PA
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Przy każdym uderzeniu 30% szans na powalenie wroga. Utrzymuje się przez turę, cel uodparnia się po pierwszej aktywacji efektu
Cena: 15.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-pazury
Obrażenia: -20%
Koszt ataku: -2A
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Szansa na trafienie krytyczne +20%
Cena: 20.000

⇌ sprawdź w extranecie
Mistrz Gry

Avatar użytkownika
 
Posty: 9664
Posty fabularne: 211
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 22:04

Powrót do Obóz klanu Urdnot

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron