Ratch'owi towarzyszy wiernie Urz - varren, były mistrz i zwycięzca każdej walki, obecnie skutecznie odstraszający miejscowych lub przyjezdnych planujących robić rozróbę. Zupełnie jakby sam rosły kroganin - właściciel nie był w stanie na to zaradzić!
Akcesoria bojowe:
| Ważne informacje:
|
OPANCERZENIE
HEŁMY
![]() Maska Pośmiertna Bonus: +5% do walki wręcz Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Hełm Kondensatorowy Bonus: zmniejsza koszt regeneracji generatora tarcz o 1PA Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Hełm Pustułka Bonus: zmniejsza koszt przeładowania broni o 1PA Cena: 25.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Kaptur Zwiadowczy Bonus: +5% do obrażeń od broni Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie |
PANCERZE
![]() Ariake Technologies Bonus: +5% do obrażeń w walce wręcz Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Ariake Technologies Bonus: +5% do obrażeń w walce wręcz Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Ariake Technologies Bonus: +5% do obrażeń w walce wręcz Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Ariake Technologies Bonus: +5% do obrażeń w walce wręcz Cena: 35.000 ⇌ sprawdź w extranecie |
![]() Rosenkov Materials Bonus: zmniejsza koszt aplikacji żelu o 2PA Cena: 20.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Rosenkov Materials Bonus: zmniejsza koszt akcji zmiany broni o 2PA Cena: 20.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Rosenkov Materials Bonus: zmniejsza koszt walki wręcz o 1PA Cena: 30.000 ⇌ sprawdź w extranecie | ![]() Rosenkov Materials Bonus: zmniejsza szansę na powalenie o 5% Cena: 30.000 ⇌ sprawdź w extranecie |
![]() Wszystkie obecne pancerze bojowe posiadają interfejs pierwszej pomocy, który monitoruje stan funkcji życiowych użytkownika oraz jest w stanie uwalniać odpowiednie ilości medi-żelu w miejscach, w których jest on potrzebny. Modyfikacja zwana mikroskanerem umożliwia dołączenie jeszcze jednego środka, co zwiększa szanse przeżycia, a niekiedy może nawet przesądzić o życiu lub śmierci danej osoby. -2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu. Cena:30.000 | ![]() Jedna z najciekawszych modyfikacji, która podnosi ogólną kondycję systemów obronnych, włączając w to tarcze oraz same pancerze. Dzięki temu zwiększa ochronę przed obrażeniami o całe dziesięć procent, co może być całkiem przydatnym plusem podczas walki. +7% do siły tarcz i wytrzymałości pancerza. Cena:50.000 |
![]() Chociaż standardowe modele pancerzy i omni-kluczy wyposażone są w mechanizmy pozwalające na dokonywanie niezbędnych napraw w warunkach bojowych, wymaga to zaangażowania użytkownika, a więc odwrócenie jego uwagi od sytuacji na polu bitwy. Odpowiedzią na ten problem stał się moduł regeneracyjny, który automatyzuje proces napraw. Niestety, wykorzystywana WI nie jest tak sprawna w ocenianiu uszkodzeń jak ludzka intuicja, dlatego przeprowadzane w ten sposób naprawy są o wiele mniej skuteczne od klasycznych. Z końcem każdej tury odnawia wytrzymałość pancerza do poziomu najbliższej wielokrotności 10% kosztem jednej porcji omni-żelu. Nie działa powyżej poziomu 60%. Cena:35.000 | ![]() W sytuacjach podbramkowych modyfikacja ta może okazać się nieoceniona. Gdy generator tarcz przyjmie już obrażenia przekraczające jego możliwości, modyfikacja tarczy awaryjnej pozwala przetworzyć posiadane zapasy omni-żelu na impuls energii, który skierowany do generatora umożliwia mu częściowe odtworzenie ochronnej powłoki. Po utracie tarcz przywraca je do 30% maksymalnej mocy, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu). Cena:35.000 |