Małe, ściśnięte osiedle kontrolowane przez klan Urdnot. Reprezentuje ono dokładnie to, czym stała się rasa krogan po zaaplikowaniu genofagium - marazm w wielu sferach, destrukcję i niepohamowaną żądzę krwi. Większość obozu to po prostu ruiny dawnej świetności tej rasy zaadaptowane przez mieszkańców do życia.

[SKLEP] Towary Ratch'a

15 maja 2021, o 13:32

Nieopodal lądowiska i tronu przywódcy klanu znaleźć można swojego rodzaju sklep, oferujący wszelakiej maści uzbrojenie i opancerzenie dla wojowników trudzących się walką na Tuchance. Właścicielem ów stoiska jest Ratch - krogański sprzedawca, jeden z niewielu nie nastawionych negatywnie do obcych nie-krogan na terytorium Urdnotów. Oferowane przez niego towary są, oczywiście jak na panujące na planecie warunki, najwyżej klasy - tak przynajmniej lubi mawiać on sam. Rzeczywiście, sklep ten jest jednym z bardziej znanych, toteż niestrudzeni wędrowcy często sprowadzają do niego w celu sprzedaży przywiezione ze sobą, różne towary, dzięki czemu znaleźć tu można wiele rzeczy pochodzących z zupełnie różnych zakątków galaktyki.
Ratch'owi towarzyszy wiernie Urz - varren, były mistrz i zwycięzca każdej walki, obecnie skutecznie odstraszający miejscowych lub przyjezdnych planujących robić rozróbę. Zupełnie jakby sam rosły kroganin - właściciel nie był w stanie na to zaradzić!



Akcesoria bojowe:
  • Pochłaniacze ciepła - cena za sztukę 45 kredytów
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Ważne informacje:
  • Ceny wyposażenia przedstawione pod modellami
  • chip kolorystyczny do omni-klucza - 500 kredytów
  • stawka sprzedaży: 50% ceny kupna




OPANCERZENIE

HEŁMY




Obrazek
Maska Pośmiertna
Bonus: +5% do walki wręcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Interfejs Strażnika
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Wizjer "Archon"
Bonus: zmniejsza koszt umiejętności biotycznych o 1PA
Cena: 50.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kaptur Zwiadowczy
Bonus: +5% do obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie


PANCERZE




Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie





Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do szansy na strzał krytyczny
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: możliwość załadowania dodatkowego pochłaniacza ciepła
Cena: 20.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do obrażeń od strzałów krytycznych
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie







Mikroskaner
Wszystkie obecne pancerze bojowe posiadają interfejs pierwszej pomocy, który monitoruje stan funkcji życiowych użytkownika oraz jest w stanie uwalniać odpowiednie ilości medi-żelu w miejscach, w których jest on potrzebny. Modyfikacja zwana mikroskanerem umożliwia dołączenie jeszcze jednego środka, co zwiększa szanse przeżycia, a niekiedy może nawet przesądzić o życiu lub śmierci danej osoby.
-2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu.
Cena:30.000
WI ablacyjna
Jedna z najciekawszych modyfikacji, która podnosi ogólną kondycję systemów obronnych, włączając w to tarcze oraz same pancerze. Dzięki temu zwiększa ochronę przed obrażeniami o całe dziesięć procent, co może być całkiem przydatnym plusem podczas walki.
+7% do siły tarcz i wytrzymałości pancerza.
Cena:50.000
Moduł regeneracyjny
Chociaż standardowe modele pancerzy i omni-kluczy wyposażone są w mechanizmy pozwalające na dokonywanie niezbędnych napraw w warunkach bojowych, wymaga to zaangażowania użytkownika, a więc odwrócenie jego uwagi od sytuacji na polu bitwy. Odpowiedzią na ten problem stał się moduł regeneracyjny, który automatyzuje proces napraw. Niestety, wykorzystywana WI nie jest tak sprawna w ocenianiu uszkodzeń jak ludzka intuicja, dlatego przeprowadzane w ten sposób naprawy są o wiele mniej skuteczne od klasycznych.
Z końcem każdej tury odnawia wytrzymałość pancerza do poziomu najbliższej wielokrotności 10% kosztem jednej porcji omni-żelu. Nie działa powyżej poziomu 60%.
Cena:35.000
Tarcze awaryjne
W sytuacjach podbramkowych modyfikacja ta może okazać się nieoceniona. Gdy generator tarcz przyjmie już obrażenia przekraczające jego możliwości, modyfikacja tarczy awaryjnej pozwala przetworzyć posiadane zapasy omni-żelu na impuls energii, który skierowany do generatora umożliwia mu częściowe odtworzenie ochronnej powłoki.
Po utracie tarcz przywraca je do 30% maksymalnej mocy, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu (15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu).
Cena:35.000



BROŃ PALNA

PISTOLETY CIĘŻKIE


M-3 Predator
Poziom: Q1
Typ: samopowtarzalna
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie


PISTOLETY MASZYNOWE


Karzyciel Krwawej Hordy
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie


KARABINY SZTURMOWE




M-76 Zjawa
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Napastnik
Poziom: Q2
Typ: samoczynna
Cena: 42.000
⇌ sprawdź w extranecie
Wyrzutnia Chakram
Poziom: Q2
Typ: samopowtarzalna
Cena: 42.000
⇌ sprawdź w extranecie


STRZELBY




M-23 Katana
Poziom: Q1
Typ: strzelba
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie
M-27 Sejmitar
Poziom: Q1
Typ: strzelba
Amunicja: 8/24
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie
AT-12 Najeźdźca
Poziom: Q2
Typ: strzelba
Cena: 40.000
⇌ sprawdź w extranecie
Wyrzutnia Graal
Poziom: Q2
Typ: strzelba
Cena: 45.000
⇌ sprawdź w extranecie



MODY DO BRONI




Ultralekkie materiały
Działanie: Zastępuje ciężkie metalowe elementy broni lżejszymi, wykonanymi z drogich, lekkich materiałów. Zmniejsza koszt akcji strzelania o 1 PA.
Dostępny dla: Wszystkie bronie
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Lufa dużego kalibru
Działanie: Zwiększa obrażenia zadawane przez strzelbę o 10%, zmniejsza celność o 5. Nie można korzystać z inteligentnym czokiem i innymi modyfikacjami lufy.
Dostępny dla: Strzelby
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Modyfikacja przeciwpancerna
Działanie: Zwiększa obrażenia przeciw pancerzom o 10%, daje zdolność penetracji ścian i osłon.
Dostępny dla: Wszystkie bronie
Cena: 28.000
⇌ sprawdź w extranecie



OMNI-KLUCZE



Primo
Producent: Laboratoria Aldrin
Bonus tarcz: 0%
Premia technologiczna: 10%
Cena: 5.000
Bluewire
Producent: Laboratoria Aldrin
Bonus tarcz: 5%
Premia technologiczna: 5%
Cena: 7.000
Nexus
Producent: Armali Council
Bonus tarcz: 5%
Premia technologiczna: 20%
Cena: 15.000



GENERATORY TARCZ





Standardowy
Producent: Niezależny twórca
Pojemność: 650
Koszt odnowy: 12 PA
Cena: 3.000
Standardowy wzmocniony
Producent: Niezależny twórca
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10,5 PA
Cena: 8.000
Bandyta
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 800
Koszt odnowy: 9 PA
Cena: 12.000
Bestia
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10 PA
⇌ posiada dodatkowy efekt
Cena: 15.000
Wojownik
Producent: Batarian State Arms
Pojemność: 750
Koszt odnowy: 10 PA
⇌ posiada dodatkowy efekt
Cena: 15.000



SUB-MODY DO OMNI-KLUCZY


Kompensator energetyczny
Dzięki zastosowaniu tej modyfikacji omni-klucz użytkownika w sposób pasywny zajmuje się procesem wzmożonej optymalizacji zużycia i produkcji energii w systemach pancerza. Efekt zoptymalizowano tak, by, nie zmniejszając zdolności ofensywnych, zredukować pobór mocy odnawiającego się generatora tarcz.
Zwiększa maksymalny udźwig podnoszonych z przeciwników przedmiotów o 3.
Cena: 40.000
"Osełka"
Mod pieszczotliwie zwany przez użytkowników "osełką" wytwarza na powierzchni omni-broni dodatkową warstwę molekuł pozostających w ciągłym ruchu. W dużym uproszczeniu, chmura taka działa na nią niczym kamień szlifierski na klasyczną broń białą. W ten sposób - chociaż i tak jest to narzędzie niezwykle wytrzymałe i niebezpieczne - broń zyskuje jeszcze bardziej zabójczą wydajność.
Raz w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces
Cena: 30.000



MODY BOJOWE DO OMNI-OSTRZY




Krótkie omni-ostrze
Obrażenia: podstawowe dla rasy
Koszt ataku: podstawowy
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 3.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-pięść
Obrażenia: -20%
Koszt ataku: -1PA
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Przy każdym uderzeniu 30% szans na powalenie wroga. Utrzymuje się przez turę, cel uodparnia się po pierwszej aktywacji efektu
Cena: 15.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-pazury
Obrażenia: -20%
Koszt ataku: -2A
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Szansa na trafienie krytyczne +20%
Cena: 20.000

⇌ sprawdź w extranecie
Mistrz Gry

Avatar użytkownika
 
Posty: 9869
Posty fabularne: 404
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 21:04

Re: [SKLEP] Towary Ratch'a

11 gru 2021, o 16:38

Striker długo się zastanawiał nad dokupieniem kolejnej części do swojej broni. Celownik póki co działał znakomicie, ale miał uczucie ,ze czegoś mu brakowało. Czegoś co mogło by zwiększyć jego szanse w walce. Co tez zdążył zauważyć roboty, które dostawał stawały się coraz bardziej wymagające. Jego umysł nie pozwalał mu pozostawać w tyle na tle innych najemników oraz kontraktorów. Skoro ceny miał premium to sprzęt tez wypadałoby mieć premium.

Pierwsze miejsce do którego zajrzał to stary dobry sprzęt Ratcha. Co jak co, ale akurat Kroganie wiedzieli czym handlować żeby na jego twarzy wypełzł uśmiech. W końcu znalazł to czego szukał. Modyfikacja przeciwpancerna powinna zrobić swoje. Do tego planował wrzucić w rozliczenie swoja Zjawę z której nawet nigdy nie skorzystał. Akurat ta miał zabrać od niego ktoś klanu Urdnot na Cytadeli. Po złożeniu zamówienia przeskoczył na stronę Modern Forge.

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wyświetl uwagę administratora
Obrazek Obrazek Obrazek

ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek Obrazek


GG 56291905
Charles Striker

Avatar użytkownika
 
Posty: 1114
Posty fabularne: 47
Dołączył(a): 6 wrz 2015, o 15:07
Miano: Charles Striker
Wiek: 29
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kontraktor Przymierza
Lokalizacja: Cytadela
Status: Kontraktor Przymierza
Kredyty: 14.600
Medale: 7
Kat (1) Wyzwoliciel (2) Medal za długą służbę (1) Operacja Psychopata (1) Sponsor (1) Glitch (1)


Powrót do Obóz klanu Urdnot

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość