Cipritine nie odróżnia się od innych miast Palavenu zbyt wieloma elementami architektonicznymi, choć jest co prawda większe i bardziej rozbudowane, jak przystało na stolicę. Miejsce tutaj znalazły siedziby większych ośrodków znajdujących się na planecie.

[SKLEP] Pola Tornnusu

15 maja 2021, o 13:34

"Pola Tornnusu" jest sklepem o pokaźnym stażu, prowadzącym sprzedaż broni, pancerzy i różnych akcesoriów bojowych w turiańskiej stolicy - Palavenie. Swoją działalność zaczynał już w czasach Wojny Pierwszego Kontaktu, jak wiele innych sklepów wyrastających w tym okresie jak przysłowiowe "grzyby po deszczu", wykorzystując napiętą sytuację wśród społeczeństw turiańskich - w przeciwieństwie do większości, był jednak jednym z tych nielicznych sprzedawców, którzy zdołali utrzymać się w biznesie nieco dłużej, niż reszta powstała w tamtych niepewnych dniach. Sama jego nazwa zresztą również nawiązuje do pewnego odległego konfliktu, przywołując w pamięci obszar jednej z bitw toczonych niegdyś na skalistych ziemiach Menae, czym idealnie wpasowuje się w charakter oferowanych towarów.
Budynek sklepu wewnątrz jak i zewnątrz, jak na marginesie wiele przedstawicieli surowej, turiańskiej architektury, sprawia wrażenie ociosanego w kształt prostokąta kawałka metalu z niewieloma, wydrążonymi na powierzchni wzorami, których wklęsłe wnętrze wypełniają szeregi niewielkich źródeł światła w postaci zielonkawych diod. Wnętrze wygląda bardzo podobnie, choć naturalnie, dużo bardziej jednocześnie komfortowo. Patriota z Palavenu czułby się tu jak w swoim własnym domu - ściany zdobią wielkie, holograficzne obrazy z zasłużonymi dowódcami turian, o których młodzi przedstawiciele tej rasy uczą się teraz w szkołach. Zaraz obok nich, na specjalnych wieszakach, znajdują się oferowane egzemplarzy broni, natomiast pancerze prezentowane są na przeznaczonych ku temu manekinach.
Za ladą stoi brunatnoskóry turianin w nieco podeszłym wieku - mający koło 80 lat, więc Wojnę Pierwszego Kontaktu widzący raczej na pewno na własne oczy - opierający się o blat z terminalem i spokojnie lustrujący niemal czarnymi tęczówkami otoczenie. Zdaje się z dumą prezentować czarne tatuaże na twarzy sugerujące o przynależności.



Akcesoria bojowe:
  • Pochłaniacze ciepła - cena za sztukę 45 kredytów
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Ważne informacje:
  • Ceny wyposażenia przedstawione pod modellami
  • chip kolorystyczny do omni-klucza - 500 kredytów
  • stawka sprzedaży: 50% ceny kupna



OPANCERZENIE

HEŁMY



Obrazek
Hełm Pustułka
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania broni o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Interfejs Strażnika
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kaptur Zwiadowczy
Bonus: +5% do obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie

PANCERZE




Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do szansy na strzał krytyczny
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: możliwość załadowania dodatkowego pochłaniacza ciepła
Cena: 20.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do obrażeń od strzałów krytycznych
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie





Obrazek
Kassa Fabrication
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kassa Fabrication
Bonus: skraca czas ładowania tarcz o 1PA
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kassa Fabrication
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Kassa Fabrication
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie





Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Hahne Kedar
Bonus: +5% od obrażeń od broni
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie





Modyfikowana heurystyka
Ulepszenie to jest połączeniem właściwości tradycyjnego omni-klucza, przystosowanego do wykonywania precyzyjnej i stosunkowo delikatnej pracy, oraz modyfikacji przeprowadzonej przez Zaćmienie, którego inżynierowie dostrajają swoje narzędzia w sposób antagonistyczny, chcąc uzyskać efekt szybkiego uwalniania energii. Dzięki temu połączeniu, omni-klucz po wprowadzeniu modyfikacji może pracować w dziesiątkach konfiguracji, które w szybki sposób mogą zostać przez użytkownika zmienione.
-1,5PA kosztów umiejętności technologicznych
Cena:50.000
Moduł Hydra
Wzmocnienie wydajności omni-klucza poprzez moduł Hydra jest czynnością eksperymentalną, polegającą na wyłączeniu jego oryginalnych zabezpieczeń i instalacji silniejszego rdzenia. Uzyskiwany efekt istotnie jest godzien podziwu, gdyż narzędzie staje się bardziej wydajne, lecz jego trwałość spada 20-krotnie, co przy często używanym omni-kluczu może oznaczać nawet obniżenie z 10 lat do zaledwie połowy roku.
Moce technologiczne uzyskują szansę 10% na trafienie krytyczne i zadanie obrażeń zwiększonych o 30%
Cena:45.000
Wzmacniacz wielordzeniowy
Podobnie jak to jest ze wzmacniaczami biotycznymi, standardowe omni-klucze są produkowane z przeznaczeniem dla wielu użytkowników różnych ras, więc mają szeroki zakres tolerancji wejściowych impulsów nerwowych. Jednakże jest możliwe ominięcie tych zabezpieczeń i przystosowanie omni-klucza do własnego układu nerwowego, dzięki czemu można otrzymać większą czułość i moc narzędzia. Niemniej, wtedy staje się ono bezużyteczne dla reszty osób poza właścicielem, a także wymaga dostrojenia w przypadku choćby małych zmian aktywności nerwowej.
+7% do obrażeń od mocy technologicznych.
Cena:40.000
Mistrz Gry

Avatar użytkownika
 
Posty: 10282
Posty fabularne: 791
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 21:04

Powrót do Cipritine

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron