Cipritine nie odróżnia się od innych miast Palavenu zbyt wieloma elementami architektonicznymi, choć jest co prawda większe i bardziej rozbudowane, jak przystało na stolicę. Miejsce tutaj znalazły siedziby większych ośrodków znajdujących się na planecie.

[SKLEP] Pola Tornnusu

15 maja 2021, o 14:34

"Pola Tornnusu" jest sklepem o pokaźnym stażu, prowadzącym sprzedaż broni, pancerzy i różnych akcesoriów bojowych w turiańskiej stolicy - Palavenie. Swoją działalność zaczynał już w czasach Wojny Pierwszego Kontaktu, jak wiele innych sklepów wyrastających w tym okresie jak przysłowiowe "grzyby po deszczu", wykorzystując napiętą sytuację wśród społeczeństw turiańskich - w przeciwieństwie do większości, był jednak jednym z tych nielicznych sprzedawców, którzy zdołali utrzymać się w biznesie nieco dłużej, niż reszta powstała w tamtych niepewnych dniach. Sama jego nazwa zresztą również nawiązuje do pewnego odległego konfliktu, przywołując w pamięci obszar jednej z bitw toczonych niegdyś na skalistych ziemiach Menae, czym idealnie wpasowuje się w charakter oferowanych towarów.
Budynek sklepu wewnątrz jak i zewnątrz, jak na marginesie wiele przedstawicieli surowej, turiańskiej architektury, sprawia wrażenie ociosanego w kształt prostokąta kawałka metalu z niewieloma, wydrążonymi na powierzchni wzorami, których wklęsłe wnętrze wypełniają szeregi niewielkich źródeł światła w postaci zielonkawych diod. Wnętrze wygląda bardzo podobnie, choć naturalnie, dużo bardziej jednocześnie komfortowo. Patriota z Palavenu czułby się tu jak w swoim własnym domu - ściany zdobią wielkie, holograficzne obrazy z zasłużonymi dowódcami turian, o których młodzi przedstawiciele tej rasy uczą się teraz w szkołach. Zaraz obok nich, na specjalnych wieszakach, znajdują się oferowane egzemplarzy broni, natomiast pancerze prezentowane są na przeznaczonych ku temu manekinach.
Za ladą stoi brunatnoskóry turianin w nieco podeszłym wieku - mający koło 80 lat, więc Wojnę Pierwszego Kontaktu widzący raczej na pewno na własne oczy - opierający się o blat z terminalem i spokojnie lustrujący niemal czarnymi tęczówkami otoczenie. Zdaje się z dumą prezentować czarne tatuaże na twarzy sugerujące o przynależności.



Akcesoria bojowe:
  • Pochłaniacze ciepła - cena za sztukę 45 kredytów
  • Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
  • Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
  • Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Ważne informacje:
  • Ceny wyposażenia przedstawione pod modellami
  • chip kolorystyczny do omni-klucza - 500 kredytów
  • stawka sprzedaży: 50% ceny kupna



OPANCERZENIE

HEŁMY


Obrazek
Hełm Pustułka
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania broni o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Interfejs Strażnika
Bonus: +5% do tarcz
Cena: 35.000
⇌ sprawdź w extranecie

PANCERZE




Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do szansy na strzał krytyczny
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: możliwość załadowania dodatkowego pochłaniacza ciepła
Cena: 20.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: +2,5% do obrażeń od broni, +1% do obrażeń od strzałów krytycznych
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Obrazek
Armax Arsenal
Bonus: zmniejsza koszt przeładowania o 1PA
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie



BROŃ PALNA

PISTOLETY CIĘŻKIE


M-3 Predator
Poziom: Q1
Typ: samopowtarzalna
Cena: 13.000
⇌ sprawdź w extranecie

PISTOLETY MASZYNOWE


M-9 Grom
Poziom: Q1
Typ: samoczynna
Cena: 16.000
⇌ sprawdź w extranecie
1

KARABINY SZTURMOWE


M-15 Windykator
Poziom: Q1
Typ: samoczynna
Amunicja: 24/144
Cena: 15.000
⇌ sprawdź w extranecie
Phaeston
Poziom: Q1
Typ: samoczynna
Cena: 18.000
⇌ sprawdź w extranecie

KARABINY SNAJPERSKIE


Krysae
Poziom: Q2
Typ: samopowtarzalna
Cena: 42.000
⇌ sprawdź w extranecie



GENERATORY TARCZ


Tajfun
Producent: Zbrojownia Haliat
Pojemność: 850
Koszt odnowy: 8 PA
Cena: 20.000
⇌ posiada dodatkowy efekt
Cierń
Producent: Zbrojownia Haliat
Pojemność: 870
Koszt odnowy: 10 PA
Cena: 30.000
⇌ posiada dodatkowy efekt



MODY DO BRONI




Stabilizator
Działanie: Zmniejsza Odrzut o 5.
Dostępny dla: Karabiny szturmowe, Pistolety Maszynowe
Cena: 20.000
⇌ sprawdź w extranecie
Celownik optyczny
Działanie: Podnosi celność broni o 5. Nie można używać z innymi celownikami.
Dostępny dla: Wszystkie bronie
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie
Ciężka lufa
Działanie: Zwiększa obrażenia zadawane przez pistolet o 10%. Zwiększa koszt strzału z pistoletu o 1 PA. Nie można korzystać z innymi modyfikacjami lufy.
Dostępny dla: Pistolety ciężkie
Cena: 30.000
⇌ sprawdź w extranecie
Inteligentny czok
Działanie: Zwiększa celność strzelby o 5. Nie można korzystać z innymi modyfikacjami lufy.
Dostępny dla: Strzelby
Cena: 25.000
⇌ sprawdź w extranecie



SUB-MODY DO OMNI-KLUCZY



"Osełka"
Mod pieszczotliwie zwany przez użytkowników "osełką" wytwarza na powierzchni omni-broni dodatkową warstwę molekuł pozostających w ciągłym ruchu. W dużym uproszczeniu, chmura taka działa na nią niczym kamień szlifierski na klasyczną broń białą. W ten sposób - chociaż i tak jest to narzędzie niezwykle wytrzymałe i niebezpieczne - broń zyskuje jeszcze bardziej zabójczą wydajność.
Raz w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces
Cena: 30.000
Zaawansowane sensory
Zestaw szerokiej gamy sensorów pozwala na zbieranie szerokiej gamy informacji o otoczeniu. Modyfikacja ta bada okolicę na pod względem emisji cieplnej, fal dźwiękowych, promieniowania - w tym spektrum charakterystycznego dla pierwiastka zero, oraz zakłóceń typowych dla wzmożonej aktywności omni-kluczy. Dzięki temu możliwe jest nie tylko zlokalizowanie przeciwnika, lecz również zidentyfikowanie biotyków, techników i żołnierzy.
Pozwala uzyskać od Mistrza Gry szczegółowe informacje na temat rozmieszczenia i zróżnicowania klasowego przeciwników w okolicy.
Cena: 30.000



MODY BOJOWE DO OMNI-OSTRZY




Krótkie omni-ostrze
Obrażenia: podstawowe dla rasy
Koszt ataku: podstawowy
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 3.000

⇌ sprawdź w extranecie
Długie omni-ostrze
Obrażenia: +20%
Koszt ataku: +1PA
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 15.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-tonfa
Obrażenia: podstawowe dla rasy
Koszt ataku: -1PA
Szansa na trafienie: 40
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 12.000

⇌ sprawdź w extranecie
Omni-kama
Obrażenia: -10%
Koszt ataku: -1PA
Szansa na trafienie: 50
Dodatkowe właściwości: Brak
Cena: 12.000

⇌ sprawdź w extranecie
Mistrz Gry

Avatar użytkownika
 
Posty: 9664
Posty fabularne: 211
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 22:04

Powrót do Cipritine

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość