Dystrykt będący równocześnie dzielnicą handlową Omegi. Ten nadzwyczaj rozwinięty obszar stacji jest pełnym sklepów i siedzib najróżniejszych korporacji rajem dla osób kręcących swój biznes na tych terenach (oczywiście rzadko kiedy legalny, ale na to nikt tu nie zwraca przecież uwagi).

Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12103
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

[KLINIKA] Cybersys

28 kwie 2022, o 16:01

Obrazek
Cybersys to jedna wielu klinik na Omedze, która, jak gdyby upodabniając się do warunków panujących często na samej stacji, w porównaniu do filii wielkich firm w stolicy galaktyki pozostawia wiele do życzenia w kwestii często warunków sanitarnych czy wiarygodności dyplomów tutejszych specjalistów. Mówi się, że operujący tu chirurdzy niekiedy pojawiają się w sali operacyjnej pod wpływem alkoholu, lub dostępnych wokół używek. W swojej historii klinika posiada wiele ciemnych plan zgłoszeń naruszeń sanitarnych. Wiele słyszało się przypadków powikłań i spartaczonej roboty, lecz nikt do końca nie wie, czy tyczyło się to kiedykolwiek Cybersys czy też były to przypadki w innych klinikach.
To, czym to miejsce może się z pewnością pochwalić, to zdecydowanie niskie ceny, mogące nawet sięgać połowy tych, za jakie implanty zdobyć można w innych częściach galaktyki.
[w1]Ta klinika nie jest licencjonowana.[/w1]
ceny implantów są tańsze, lecz Mistrz Gry rzuca kością ryzyka. Istnieje 30% szansy na wywołanie efektów ubocznych.
implanty ogólne
ŁAZARZ5.000kr
Wysoka brunetka o figurze modelki, czy silna blondynka o imponująco zarysowanych mięśniach? Życie jest zbyt nudne, by grać jedną rolę. Projekt Łazarz oferuje drobiazgową rekonstrukcję materii organicznej, umożliwiając zmianę aparycji, poprawę wizerunku, a także usuwanie blizn i niedoskonałości. Nie musisz żyć z bliznami przeszłości - usuń je już dziś w każdej klinice licencjonowanej przez Binary Helix!
Umożliwia zmianę wyglądu postaci.
DUCH15.000kr
W dobie informacji i extranetu, czasem największym luksusem jest po prostu zniknąć. Implant "Duch" przechwytuje wścibskie oko kamer monitoringu, uniemożliwiając identyfikację użytkownika z pomocą współczesnych systemów ochrony. Dodatkowo, w pakiecie zawarta jest rekonstrukcja odcisków palców oraz zmiana markerów genetycznych, zapewniając kupującemu czyste konto w systemach bezpieczeństwa.
Umożliwia zmianę tożsamości, anulując negatywne efekty bycia poszukiwanym i zapewniając wstęp w miejsca, w których wcześniej postać była ścigana przez organy prawa. W skład usługi wchodzi zmiana wizerunku (z ograniczeniami). W ofercie znajduje się również pakiet Duch Mini, który zapewnia ten efekt na okres 1 sesji kosztem 7.500 kredytów.
implanty specjalne
BERSERKER45.000kr
Dzięki temu bionicznemu wszczepowi, użytkownik Berserkera może w stanie poznać jak to jest mieć rękę ze stali! Unikalna struktura stworzona z najtwardszych, obecnie istniejących materiałów wzmacnia kości, zachowując jednocześnie elastyczność i ruchliwość stawów, a co za tym idzie - samej ręki. Dzięki temu niegroźne nam już złamania, za to każdą walkę na pięści możemy z góry uznać za wygraną!
Dłoń użytkownika otrzymuje właściwości Omni-Pięści, umożliwiając korzystanie z niej jak z moda bojowego omni-klucza.
LOKI30.000kr
To w gruncie rzeczy mocno przestarzały implant, który dawno już wyszedł z produkcji, choć rynek wciąż zalewają oferty wszczepienia jednego z tych urządzeń. Cieszy się ogromną sympatią wśród wszelkiej maści najemników, w tym szczególnie Krwawej Hordy. W sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, kiedy od śmierci dzieli nas tylko jedno trafienie, Loki wysyła impuls, który poraża układ nerwowy. Wywołuje to dwa efekty. Po pierwsze użytkownik zdaje się nie zwracać żadnej uwagi na odniesione obrażenia, wirtualnie nie odczuwając bólu. Po drugie jednocześnie połączony z implantem omni-klucz aktywuje tryb maskowania, umożliwiając użytkownikowi ucieczkę z pola walki.
Po spadku życia do 10% aktywuje efekt maskowania, czyniąc użytkownika niewidocznym dla wrogów i pozwala wyminąć przeciwników, oraz zbiec z miejsca walki jeśli sytuacja na to pozwala.

KRATOS40.000kr
Dla poszukiwaczy krogańskiej siły i regeneracyjnych zdolności vorcha, swoje cybernetyczne ramię wyciąga Kratos. Proteza ramienia, stworzona z najwyższej jakości polimerów i lekkich metali, zastępuje organiczne mięśnie stymulowaną elektronicznie, syntetyczną tkanką, znacznie poszerzając siłę i wytrzymałość użytkownika. Zdolne przebijać wzmacniane, metalowe ściany stacji kosmicznych ramię posiada wzmocnioną strukturę kostną, dzięki której staje się odporne na uderzenia. Często wykorzystywany przez walczących w zwarciu żołnierzy, stanowi również drogą alternatywę dla regeneracji uszkodzonych tkanek dla wojowników, którzy utracili własne kończyny w boju.
Pozwala na przebijanie, lub niszczenie ścian i osłon.
CENTURION40.000kr
Implant pierwotnie stworzony na potrzeby pracowników policji, służb ochrony oraz zespołów do tłumienia zamieszek, miał służyć do zwiększenia bezpieczeństwa funkcjonariuszy pracujących w chaotycznym środowisku rozruchów ulicznych. System kondensatorów zintegrowanych z omni-kluczem lub implantem biotycznych, zainstalowany w kości promieniowej przedramienia lub zamiast kości śródręcza, pozwala błyskawicznie przekierować energię z urządzenia i za pomocą nowoczesnych emiterów stworzyć krótkotrwałą, ale niezwykle wytrzymałą tarczę energii potrafiącą pochłonąć lub odbić nadlatujące zagrożenie.
Pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika.

implanty elitarne
SCORPION70.000kr
Sukces związany z Sagittariusem przełożył się na rozpoczęcie prac nad podobnym produktem skierowanym do osób preferujących korzystanie z broni białej, zamiast palnej. Scorpion powstał niemal natychmiast. Jego działanie jest podobne jak w przypadku swojego starszego brata, choć oczywiście nie wpływa na zdolności strzeleckie. Wszczep umieszczany jest w nadgarstku użytkownika, przeciwnym do tego, na którym noszony jest omni-klucz. Łącząc się z urządzeniem, mały moduł analizuje odebrane informacje i na ich podstawie wytwarza broń z węglika krzemu odpowiednią do zainstalowanego w nim moda bojowego.
Pozwala zainstalować dwa mody bojowe w omni-kluczu. Użytkownik może wybrać, którym z nich przeprowadza atak w walce.
INFINITUM70.000kr
Najnowsze osiągnięcie Hahne Kedar otwiera drzwi w kierunku przyszłości, jednocześnie godząc ją z tym, co było niegdyś. Instalowany w przedramieniu dominującym strzelca wszczep zaawansowanych, inteligentnych termoprzewodników oraz zintegrowanych paneli emisyjnych przekierowuje energię wytwarzaną podczas strzału, oraz uwalnia ją na zewnątrz w kontrolowany sposób. Obecnie jedyną przeszkodą stojącą na drodze szerokiemu zastosowaniu Infinitum w wojsku są koszty wytwarzania - implant jest drogi w produkcji i skomplikowany w swoim działaniu, czyniąc go rozwiązaniem dla elitarnych łowców głów i wyborowych snajperów.
Broń użytkownika nie wymaga pochłaniaczy ciepła.

CEREBRO50.000kr
Jeden z najnowocześniejszych implantów na rynku. To niezwykle zaawansowany moduł, który współgra z ośrodkiem pamięci, znacząco podnosząc tempo przyswajania nowych informacji. Wbrew powszechnej opinii Cerebro nie zwiększa jednak inteligencji. Wyposażona w niego osoba będzie po prostu w stanie zapamiętać więcej i w krótszym czasie, oraz skuteczniej analizować mimikę swoich rozmówców, co jest znaczącą różnicą. To póki co granica jakiej naukowcy Binary Helix nie zdołali pokonać, choć coraz częściej mówi się o testach nowego prototypu, który podobno będzie posiadał takie możliwości. Podstawowy system wszczepu ograniczony jest wysokim zużyciem energii, które wymusza na użytkowniku zastosowanie odpowiedniej przerwy przed następnym jego użyciem. Użytkownicy Cerebro1 mogą zaktualizować go do Cerebro2 kosztem 35.000 kredytów, a następnie Cerebro3 kosztem kolejnych 35.000 kredytów.
Raz w ciągu sesji pozwala uzyskać od MG sugestię dotyczącą motywacji NPC i tego, w jaki sposób przekonać go do swoich racji. Wyższe poziomy zapewniają większą ilość możliwych wykorzystań na sesję.

Wróć do „Dystrykt Tuhi”