Wyświetl uwagę Mistrza Gry
“Je ne regarderai ni l’or du soir qui tombe,
Ni les voiles au loin descendant vers Harfleur,
Et quand j’arriverai, je mettrai sur ta tombe
Un bouquet de houx vert et de bruyère en fleur.”
Ni les voiles au loin descendant vers Harfleur,
Et quand j’arriverai, je mettrai sur ta tombe
Un bouquet de houx vert et de bruyère en fleur.”
TŁO FABULARNE⌎
Hemera to ukryta głęboko w trzewiach Trawersu Attykańskiego stacja kosmiczna, która zyskała sobie przydomek Attykańskiego Diamentu - nie tylko przez słynny na całą galaktykę splendor, który oferuje, ale też niesamowicie rzadką szansę na to, by ktokolwiek z przeciętnych obywateli Drogi Mlecznej miał okazję ujrzeć ją na własne oczy. Powszechnie uważana za klub dla najbogatszych, oddzielona jest od reszty świata trzema barierami. Barierą zamożności oddziela 99% mieszkańców od możliwości znalezienia się w jej wnętrzu. Barierą znajomości odrzuca niezaufanych, obcych ludzi, którzy chcieliby wykupić na niej posesję. Ostatnią, najważniejszą barierą - osobistej ochrony i małej floty statków kosmicznych, oddziela stację i jej bywalców od problemów świata zewnętrznego, pirackich najazdów i targającej Drogą Mleczną wojny. Zbudowana przed pięćdziesięciu laty, służy za ostoję oraz wakacyjny punkt zamożnych i wpływowych mieszkańców galaktyki. Oferując własne środowisko nie ustępujące wierności oddania od Cytadeli, szczyci się najdroższymi posesjami w galaktyce. Metr sześcienny powierzchni na Hemerze według plotek sięga zawrotnej ceny stu tysięcy kredytów, a i tak jest niemożliwy do kupienia dla ludzi z zewnątrz, nieposiadających odpowiednich znajomości wśród obecnych mieszkańców. Słynna dziennikarka United Channel, Jolene Adams, nazwała Hemerę Galaktycznym Hamptons, w którym śmietanka towarzyska galaktyki znajduje ucieczkę od problemów, ukojenie dla nerwów i mięśni, a także uciechy wszelkiej maści. Hemera pozostaje stacją niezależną, utrzymywaną przez zarząd i chronioną przez własną, prywatną ochronę. Nie opowiedziała się po żadnej stronie w wojennym konflikcie. |
OPIS KONTRAKTU⌎
⌎ Tajemniczy zleceniodawca poszukuje zaufanych, sprawdzonych żołnierzy oraz najemników do uformowania oddziału, którego celem będzie kradzież pewnego ładunku z wnętrza stacji. Wybrane przez niego jednostki otrzymają miejsce spotkania, jak i szczegóły zlecenia na swoje omni-klucze. ⌎ Zadaniem oddziału będzie dostanie się do wnętrza Hemery, zlokalizowanie wartościowego ładunku i zabranie go ze stacji w stanie nieuszkodzonym. ⌎ Zleceniodawca oferuje sowite wynagrodzenie oraz źródło transportu. |
- Zapraszam cieplutko 3-4 graczy.
- Można zgłaszać się więcej niż jedną postacią, natomiast o tym, kto dostaje się do wątków, decydują Mistrzowie Gry.
- Rekrutacja potrwa do niedzieli, start sesji planuję na poniedziałek, 12.08.
- Czas na odpis będzie wynosił 72h od wrzucenia posta Mistrza Gry. Ten deadline obowiązuje zarówno graczy, jak i Mistrza Gry by zapewnić płynną rozgrywkę.
- Po trzech opuszczonych kolejkach, postać odpada z sesji by nie blokować pozostałych.
Mowa tutaj o opuszczeniu kolejek bez słowa lub podania przyczyny. Jesteśmy ludźmi - w razie problemów, skontaktujcie się z Mistrzem Gry i wspólnie jakoś to ogarniemy. - Nie ma zasady minimalnej liczby znaków, ale starajmy się nie wrzucać czterolinijkowców non stop.
- Obowiązywać będzie forumowa mechanika, więc najwyższa pora ją sobie przypomnieć!
Na starcie będzie jej bardzo mało i postaram się przedstawiać ją do gry płynnie, żeby nikomu nie wrzucać na głowę tysiąca problemów na raz. - I wreszcie - jeśli kogokolwiek z was najdzie na granie między sobą w trakcie, lub z kimkolwiek innym na Cytadeli, czysta formalność - bilokacja jest akceptowalna. Nie dotyczyć to pewnie nikogo poza jedną osobą będzie, ale żeby nie było!