Miejsce, w którym można przedstawić swoje propozycje, zadać pytania czy zgłosić dostrzeżone błędy, jak i we wszelaki sposób skomunikować się z działem Supportu, w którego skład wchodzi administracja, graficy oraz Mistrzowie Gry.
W związku z tym tematem i najnowszymi zmianami w mechanice, umożliwiamy każdej postaci jednorazową respecjalizację. Możecie wymienić zdolności oraz przydzielić na nowo posiadane przez siebie punkty. Pamiętajcie o rozgraniczeniu zdolności na podstawowe / zaawansowane (które w wielu przypadkach uległo zmianie!) oraz limicie swoich odblokowanych slotów (4 na start + zdobyte w sesjach) oraz punktów zdolności (10 na start + zdobyte w sesjach). Nie możecie zmienić swojej klasy postaci!
Aby uniknąć potencjalnego chaosu i dezinformacji, zmieniając swój build wklejcie tutaj post używając poniższego formularza. Administrator potwierdzi poprawność nowego builda dodając swoją adnotację. Pamiętajcie, wielki brat patrzy!
ELEKTROWSTRZĄS: 870
Efekt specjalny: Wstrząs elektryczny odbija 25% zadanych obrażeń w walce wręcz z powrotem do atakującego. Działa na cele znajdujące się w odległości 1m.
Nagolenniki Kassa Fabrication - Bonus: +5% do tarczy
TARCZE GROM: 870 + 15% (Omni "Sawant") + 5% (Rękawice KF) = 1044 Efekt specjalny: Pozwala na zdetonowanie zapasowych tarcz jako falę przeciążeniową zadającą 700 obrażeń tarczom wszystkich osób znajdujących się w promieniu 4 metrów (raz na 4 tury).
PANCERZ PODSTAWOWY = 700
NAPIERŚNIK: Rada Serrice (+5% OBRAŻEŃ OD MOCY) RĘKAWICE: Kassa Fabrication (+5% DO TARCZ) NARAMIENNIKI: Rosenkov Materials (zmniejsza koszt aplikacji żelu o 2PA) OMNI-KLUCZ: Sawant (Bonus tarcz: 15% Bonus tech.: 15%)
OSPRZĘT: MOD PANCERZA:
- KARDIO-WZMACNIACZ (+7% do obrażeń od mocy biotycznych)
- MIKROSKANER (-2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu)
MOD BOJOWY OMNI-KLUCZA:
OMNI-KUSZA (Pozwala na wystrzelenie lokalizatora. Lokalizator ujawnia pozycję przeciwnika,
zwiększając szansę na trafienie go o 10% na okres dwóch tur) OBRAŻENIA KUSZY:
- Atak normalny: 100 obrażeń [2 PA]
- Atak specjalny: 200 obrażeń + właściwość omni-broni [5PA]
FULCRUM (Q2) Pistolet ciężki | 500 | 25 | 5 | 6 PA | 3 strzały / 8* pochłaniaczy Strzał specjalny:Nietrwała osobliwość [6PA]
Po trafieniu jednorazowo przyciąga wszystkie cele w odległości 2 metrów do miejsca uderzenia. Modyfikacja broni:System urazów czaszki
Zwiększa obrażenia od strzałów krytycznych o 10%.
DODATKOWE:
Mech Armax Arsenal / Hahne-Kedar "Luna" o imieniu Amet (pojemność amunicji, medi- i omniżelu *2)
+20% do tarcz +20% do obrażeń biotycznych +10% do obrażeń przeciwpancernych, zdolność penetracji ścian i osłon
szansa na powodzenie umiejętności biotycznych 90%
TARCZE FENIKS 870 * 1.20 = 1040
koszt odnowienia 10 PA Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia
PANCERZ 700
Precyzyjny aplikator: gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki (1 omni-żel; brak kosztu akcji i PA).
N7 HURAGAN
Typ: samoczynna
Obrażenia: 630
Celność: 15
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 4 PA
Pojemność: 40 / 240 (seria 10 pocisków na strzał)
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
1x w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces + 10% do obrażeń od mocy + 5% do obrażeń od broni + 10% tarcz - 2PA za akcję zmiany broni - 2 PA kosztu użycia medi- lub omni-żelu - 10% na zakupy produktów Rady Serrice Wyświetl wiadomość pozafabularną
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 800
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
+10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+10% do obrażeń od broni
+5% do celności broni
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni