Dzięki Sieci Informacyjnej Cytadeli, mieszkańcy stacji mogą być na bieżąco informowani o wszelkich, istotnych zmianach, które zachodzą w ich otoczeniu. W tej sekcji dowiesz się o każdej aktualizacji prawa, nowościach, konkursach czy uroczystościach.
Los bywa kapryśnym kochankiem, a czy jest okrutniejsze narzędzie od kostki? W tegorocznym święcie miłości macie okazję by szturchnąć jego zlodowaciałe serce i zmusić fortunę, by spojrzała na was łaskawym okiem. Walentynki z Blasto powracają z przytupem! W tym roku przygotował on dla was miłosną loterię, której wzloty przypominają niebo, lecz upadki mogą okazać się bolesne. Nowy rok to również okazja do wielkich zmian - a wszyscy wiemy, że zmiany rozpoczynają się od wnętrza. Blasto zaprasza was do wzięcia udziału w zabawie walentynkowej, dzięki której wasze postaci zgłębią zakamarki własnych serc, poruszając się po trudnym świecie uczuć. --LOTERIA BLASTO
W tym roku spełniamy wasze marzenia - wszak nie eleganckimi pancerzami wygrywa się sesje, a odpowiednimi układami z Mistrzami Gry. Z dniem 14 lutego rozpoczyna się wielka Loteria Blasto, w której każdy gracz ma szansę na wygranie dla siebie przewagi i wpłynięcie na losy sesji, w której bierze udział.
Każda osoba może wziąć udział w loterii. Na start, gracz otrzymuje 1 los do wykorzystania w tym temacie. Chuchajcie na klawiaturę i rzucajcie kostką, by sięgnąć po wygraną! Szczegóły nowego systemu rzutów kością znajdziecie w tym temacie. Rzucić możecie w oknie odpowiedzi (pełnym oknie odpowiedzi, nie szybkiej odpowiedzi), na dole w zakładce "Rzuty kością", wpisując wartość 1d50 i umieszczając rzut w swoim poście.
1. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (20) do wyniku na kostce.
2. Z taką buźką reklamujesz wszystko co nosisz. Otrzymujesz voucher w kwocie 5.000 kredytów na markę Rada Serrice.
3. Nic ci nie umknie. Otrzymujesz darmowy sukces rzutu na spostrzegawczość oraz odczytywanie intencji.
4. Często tu przychodzisz? Powinieneś. Otrzymujesz kupon na zakupy w sklepie Towary Ratcha w wysokości 5.000 kredytów.
5. Dostałeś kosza. Spróbuj następnym razem!
6. To nie twoje pierwsze rodeo - tym razem jesteś przygotowany. Mistrz Gry przyznaje ci +50 do inicjatywy. Z litości.
7. Wszyscy dokonujemy poświęceń - ty w szczególności. Podnieś towarzysza lub wybudź go ze stanu bez ponoszenia kosztu akcji.
8. Wpadłeś w oko sprzedawcy. Oferuje kupno twojego sprzętu w promocyjnej cenie 100% wartości.
9. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (80) do wyniku na kostce.
10. Próbuj dalej. Jeszcze nie jest za późno!
11. Z taką buźką reklamujesz wszystko co nosisz. Otrzymujesz voucher w kwocie 5.000 kredytów na markę Kassa Fabrication.
12. Twój Mistrz Gry trzyma przed tobą sekrety? Spójrz mu w telefon - niech odkryje wybrany przez ciebie, tajny rzut.
13. Często tu przychodzisz? Powinieneś. Otrzymujesz kupon na zakupy w sklepie Serce Kimy w wysokości 5.000 kredytów.
14. Nie stworzono cię do walki, tylko do miłości. Otrzymujesz jednorazowy przerzut rzutu na trafienie bronią wręcz w trakcie walki.
15. To urocze, ale nie. Buźka!
16. Zwinne dłonie to podstawa każdego sukcesu. Otrzymujesz darmowy sukces rzutu wymagającego twoich umiejętności: hakowania, włamywania się, pokazu sił, i innych.
17. Wszystkie niepowodzenia nadrobisz szerokim uśmiechem. Otrzymujesz jednorazowy przerzut rzutu umiejętności w trakcie walki.
18. Może nie jesteś celny, ale za to szybki. Otrzymujesz jednorazowy przerzut rzutu na trafienie bronią palną w trakcie walki.
19. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (60) do wyniku na kostce.
20. ✓ Przeczytane.
21. Zasługujesz na lepsze szanse. Niech twój Mistrz Gry rzuci dwa razy, wybierz korzystniejszy dla siebie wynik.
22. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (70) do wyniku na kostce.
23. Sprawny język zawsze wyciągnie cię z opałów. Otrzymujesz darmowy sukces rzutu wymagającego rozmowy: perswazji, zastraszenia, flirtu, oszustwa i innych.
24. Często tu przychodzisz? Powinieneś. Otrzymujesz kupon na zakupy w sklepie Pola Tornusu w wysokości 5.000 kredytów.
25. Na pewno znajdzie się w Galaktyce ktoś, kto polubi... to.
26. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (30) do wyniku na kostce.
27. Nie z tobą te numery - postaw kawę na ławę. Niech Mistrz Gry doradzi ci w trudnej decyzji, którą złośliwiec sam kazał ci podjąć.
28. Wpadł ci w oko konkretny NPC? Przekonaj Mistrza Gry, by wykonał dla ciebie coś, na co masz ochotę. (PEGI 13)
29. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (50) do wyniku na kostce.
30. To nie ty, to ja. Nie szukam niczego stałego.
31. Z taką buźką reklamujesz wszystko co nosisz. Otrzymujesz voucher w kwocie 5.000 kredytów na markę Armax Arsenal.
32. Tęsknisz za graczem, którego już nie ma? Niech twój Mistrz Gry zrobi mu cameo w sesji, którą ci prowadzi.
33. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (10) do wyniku na kostce.
34. Nikt nie pogodziłby się z utratą kogoś takiego jak ty. Jeśli twój pancerz ma spaść do zera, NPC przyjmie wymierzony w ciebie atak.
35. Jesteś świetnym przyjacielem. Nie zmieniajmy tego.
36. Naprawdę wpadłeś w oko sprzedawcy. Oferuje kupno twojego sprzętu w promocyjnej cenie 125% wartości.
37. W tej Galaktyce nie ma szybszych od ciebie. Otrzymujesz darmowy sukces rzutu w przeprowadzaniu fabularnej ucieczki bądź walki bez użycia mechaniki.
38. Z taką buźką reklamujesz wszystko co nosisz. Otrzymujesz voucher w kwocie 5.000 kredytów na markę Rosenkov Materials.
39. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (40) do wyniku na kostce.
40. Ew, serio? Mam standardy.
41. Wpadłeś w oko sprzedawcy. Oferuje kupno twojego sprzętu w promocyjnej cenie 110% wartości.
42. Często tu przychodzisz? Powinieneś. Otrzymujesz kupon na zakupy w sklepie SyncTech w wysokości 5.000 kredytów.
43. Pozwól swojemu MG spojrzeć na sytuację przez twoje różowe okulary - otrzymujesz bonus (90) do wyniku na kostce.
44. Wojujesz sercem, nie bronią. Wymuś na Mistrzu Gry uniknięcie walki, którą planuje rozpocząć i mierz się z konsekwencjami później.
45. ---------------(zostałeś zghostowany)
46. Mistrz Gry nie daje ci szans? Wymuś na nim rzut kostką na powodzenie akcji, która skradła ci serce.
47. Często tu przychodzisz? Powinieneś. Otrzymujesz kupon na zakupy w sklepie Triada w wysokości 5.000 kredytów.
48. Po każdym breakupie przyda się makeover. Otrzymujesz voucher na implant Łazarz.
49. Z taką buźką reklamujesz wszystko co nosisz. Otrzymujesz voucher w kwocie 5.000 kredytów na markę Hahne Kedar.
50. Wow, jesteś świetny. Ale tak serio, naprawdę świetny... --------------- (zostałeś zghostowany)
--ZABAWA WALENTYNKOWA
Wiemy jednak, że nie każdemu pisane jest szczęście w miłości - ani w kostkach. Dlatego by zwiększyć wasze szanse powodzenia, zapraszamy was do specjalnej zabawy walentynkowej. W końcu jeśli los wam nie sprzyja, czasem wystarczy spróbować drugi raz. Lub trzeci.
Co 72h poczynając od tej soboty (15.02), o godzinie 20:00 w obecnym temacie będzie wrzucane specjalne zadanie przygotowane dla was przez Blasto. Zadania zachęcą was do zgłębiania uczuć waszych postaci, jak i pogłębiania relacji między współgraczami i postaciami niezależnymi. Jakby nie było to jednak dla was wystarczającą zachętą - każde zadanie gwarantuje wam dodatkowy los na loterii oraz mały upominek w postaci dodatkowej nagrody.
Każdy gracz ma 72h na wykonanie zadania - do czasu pojawienia się następnego. Jeśli w tym czasie nie będzie miał szansy wykonać go w poście w sesji grupowej, pozostanie mu znalezienie współgracza do rozegrania spotkania - zachęcamy, by zabawa Blasto stała się pretekstem do luźniejszej rozgrywki z innym graczem.
Wykonanie zadania podlega ocenie przez administrację. Jedynie po zaakceptowaniu wykonanego zadania, gracz jest upoważniony do odbioru nagród i dodatkowego losu na loterii. Zachęcamy, do wykonywania zadań szczerze - gra jest w końcu warta świeczki, a Blasto spogląda uważnym wzrokiem.
Przykładowo:
Jeśli celem zadania będzie zwierzenie się komuś postronnemu z pewnego kompleksu, a nasza postać jest żołnierzem powszechnie chwalącym się swoją muskulaturą i czerpiącym z niej dumę, przedstawienie ów mięśni jako powodu do wstydu nie zostanie zaliczone jako wykonanie zadania.
Osoby, które wykonają wszystkie zadania Blasto otrzymają specjalną odznakę. Każda osoba, która weźmie udział w zabawie walentynkowej stanie się nominowana do nagrody Miss/Mistera Fornax 2025. Głosowanie odbędzie się po zakończonej zabawie.
Zabawa potrwa do końca lutego. Ostatnie zadanie zostanie wrzucone 27 lutego, a gracze będą mieli czas do 2 marca na wykonanie go. Szczegóły każdego zadania zostaną podane w jego opisie. Powodzenia!
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 800
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
+10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+10% do obrażeń od broni
+5% do celności broni
ELEKTROWSTRZĄS: 870
Efekt specjalny: Wstrząs elektryczny odbija 25% zadanych obrażeń w walce wręcz z powrotem do atakującego. Działa na cele znajdujące się w odległości 1m.
Nagolenniki Kassa Fabrication - Bonus: +5% do tarczy
+20% do tarcz +20% do obrażeń biotycznych +10% do obrażeń przeciwpancernych, zdolność penetracji ścian i osłon
szansa na powodzenie umiejętności biotycznych 90%
TARCZE FENIKS 870 * 1.20 = 1040
koszt odnowienia 10 PA Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia
PANCERZ 700
Precyzyjny aplikator: gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki (1 omni-żel; brak kosztu akcji i PA).
N7 HURAGAN
Typ: samoczynna
Obrażenia: 630
Celność: 15
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 4 PA
Pojemność: 40 / 240 (seria 10 pocisków na strzał)
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
------ you left a mark on my soul Zadanie numer 1 ------
Niektórzy ludzie odciskają prawdziwe piętno na naszych wnętrzach - piętno, które pozostanie z nami na zawsze. Chwile spędzone z nimi chcielibyśmy zamknąć w bańce czasu i możemy tylko mieć nadzieję, że oni mają te same odczucia względem nas.
Znajdź na sesji przedmiot, który kojarzy ci się z wybranym graczem bądź postacią niezależną, oraz wręcz mu go na pamiątkę.
Po wykonaniu zadania, wypełnij poniższy formularz i wklej go w tym temacie.
Gdy Karajev spojrzał w swoją dłoń, poczuł dotyk lekko rozgrzanego metalu, a gdy ją otworzył, dostrzegł małą zawieszkę do skycaru z kowbojskim kapeluszem oraz karteczkę z napisanym "Naprawdę miło cię znowu widzieć nie zdradzaj nas znowu proszę (:". Jeśli chodziło o zawieszkę, to znalazła ją gdzieś w Cytadeli, podczas jednego ze swoich epizodów chlania na umór by wyprzeć traumę poznania "Kaia Inoo", i stwierdziła, że kupi ją (bo była promocja, okej?) i da pierwszemu człowiekowi, którego spotka. Striker ze swoim akcentem i dużą spluwą byłby lepszym wyborem, ale obawiała się, że jedyny prezent, jaki pomoże temu człowiekowi, to więcej zioła...a Karajevowi było bliżej do kowbojów z opowieści. Może bez akcentu i dużej spluwy, ale z zachowaniem. Gadaniem o specyficznym honorze. No i pasowałby mu duży kapelusz.
Okruch w dłoni kobiety był chłodny i nieregularny, ale wydawało się, że pomimo dwóch dłoni, we wnętrzu których się znajdował, stał się wręcz jeszcze zimniejszy. Turianin westchnął i uśmiechnął się smutno, z zakłopotaniem kogoś, kto zdał sobie sprawę, że może tłumaczy coś, czego nie powinno się tłumaczyć.
- Na Palavenie nazwa się je aurorytami. Symbolizują wytrwałość, odrodzenie i upór, a także pewne... przypomnienie. Taką cię wtedy widziałem. Nadal widzę. - Widmo nie spoglądał na Mayę, ale po chwili cofnął swoją rękę. Przesuwając ją, delikatnie jednak otworzył palce niebieskowłosej, nakłaniając ją do rozprostowania dłoni.
Szary, skamieniały okruch przestał być szarym, skamieniałym okruchem. Jego ścianki się wypełniły, a stalowe ramy pociemniały, sprawiając, że odłamek nabrał złotej, niemal lśniącej barwy, poprzecinanej żyłkami czerni tam gdzie wcześniej tkwiła szkieletowa szarość. Tylko pojedyncze ślady zdobiły jeszcze wysuszone, szorstkie fragmenty, które na ich oczach nabierały powoli złotego koloru.
- Reaguje na światło i ciepło - powiedział cicho, podnosząc w końcu wzrok na Mayę.
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
- Czy po którymś takim żarciku będziesz musiał mnie zabić? - zapytała z rozbawieniem, rozglądając się konspiracyjnie. Nigdzie nie widziała kroganina, który rządził tym przybytkiem - pewnie dalej zamiatał sprawę bójki pod stół. Nie widząc go, uniosła się na swoim hokerze, wyciągając na barowej ladzie. Zajrzała na drugą stronę, poszukując jednej, konkretnej rzeczy - słoika, do którego właściciel wrzucał wartościowe drobiazgi, na które podpici klienci wymieniali ostatnie kolejki alkoholu. Mając ogromną nadzieję, że nie zazna dzisiaj smaku Cegłówki - jego strzelby - sięgnęła dłonią do słoja, grzebiąc w gruchoczącym wnętrzu nim wyciągnęła ze środka coś, co wydawało się droższe.
W jej dłoni znalazł się metalowy breloczek do broni. Był okrągły, żółty, choć lakier zmatowiał z czasem, a jego krawędzie zdarte do zwykłego metalu. Przedstawiał uśmiechniętą, komiksową buźkę. Powleczony jakimś specjalnym lakierem, zmieniał wyraz w zależności od tego, pod jakim kątem się na niego patrzyło. Gdy patrzyło się na wprost, buźka była uśmiechnięta i wesoła, ale gdy spoglądało się z boku, oczy zmieniały się w dwa znaczki "X", przedstawiając trupa.
- Proszę - wyciągnęła breloczek w jego stronę, uśmiechając się tryumfalnie ze swojej zdobyczy. - Z taką pamiątką na pewno ten wieczór wyróżni się od tysiąca pozostałych.
Wstał z miejsca i udał się na miejsce walki. Wcześniej idąc tam widział, że coś błysnęło mu na podłodze. W końcu podniósł z podłogi zerwany, chyba podczas tego gównianego tańca, wisiorek. A bardziej to co z niego zostało. Zaraz obok leżało pudełeczko w którym się znajdował. Pewnie miał trafić w ręce Rose. Trafi chyba jednak do kogoś lepszego.
Wrócił w końcu, a przed kobietą nie znalazł się wisiorek, a raczej to co z niego zostało. Mianowicie ozdoba. Był to złoty pierścień, którego środek miał mała szklaną komore. W środku znajdowało się piezo w formie stałej. Musiało to któregoś z kochasi trochę kosztować. Lub ukraść. Wolał się nad tym nie zastanawiać.
- Chciałabym doczekać sie czasu, kiedy w końcu przedłożysz swoją osobę nade moją... A tymczasem. Słyszałam, że wybierasz się na bal - skrzywiła się, przekrzywiając lekko głowę, aby dobrze przyjrzeć się Cassianowi. Jego mimice. Cieniom pęknięć w murze uwidaczniającym się w jego profilu.
Odsunęła się od mężczyzny tylko na tyle, aby swobodnie wyciągnąć rękę i sięgnąć po coś, co leżało porzucone tutaj w drodze do niego na miejscu pasażera. Egzotyczny kwiat, który zerwała z bukietu w atrium żmii kiedy nikt inny poza Lexi nie zwracał na nią uwagę, wyglądał w jej ręku jak płomień zatrzymany w ruchu. Długie, smukłe i falujące na końcach płatki, miał zakrzywione do tyłu, co tworzyło kształt języków ognia. Ich kolor przechodził od żółtego u nasady do intensywnie czerwonego na końcach. Cienka oraz giętka łodyga pozwoliła jej swobodnie wsunąć kwiat za wystający element na pancerzu Cassiana mniej więcej na wysokości butonierki w garniturach, czy frakach.
- Chciałabym iść tam z Tobą. Ale Ty się pewnie uprzesz, że to nie miejsce dla mnie, będzie zbyt niebezpiecznie - westchnęła ciężko, imitując oburzenie Daharisa. - Nie mam sił wymieniać tysiące argumentów, którymi sypałbyś jak z rękawa, a co dopiero przekonywać Cię, abyś się zgodził... Weź więc chociaż coś, co będzie ci przypominać o mnie. O tej chwili. To glorioza - dodała ciszej, ale nie rozwijając, ani nie argumentując, dlaczego ze wszystkich roślin, które miała pod ręką w siedzibie Orchisu, wybrała akurat ten kwiat.
+20% do tarcz +20% do obrażeń biotycznych +10% do obrażeń przeciwpancernych, zdolność penetracji ścian i osłon
szansa na powodzenie umiejętności biotycznych 90%
TARCZE FENIKS 870 * 1.20 = 1040
koszt odnowienia 10 PA Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia
PANCERZ 700
Precyzyjny aplikator: gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki (1 omni-żel; brak kosztu akcji i PA).
N7 HURAGAN
Typ: samoczynna
Obrażenia: 630
Celność: 15
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 4 PA
Pojemność: 40 / 240 (seria 10 pocisków na strzał)
Stwierdziła bezwiednie obracając palcami na stoliku coś, co wyglądało jak kunsztownie wykonana szpilka do włosów.
Ozdoba miała kilkanaście centymetrów i była wykonana z jakiegoś metalu, może srebra i kilku niebieskich kamieni co do których należało poważnie się zastanowić czy nie są aby prawdziwe. Całość była została wykonana w stylu jaki czasem widywało się w vidach dramatyczno-historycznych.
- Z bronią was raczej nie wpuszczą, a do tego ochrona raczej się nie przysra – powiedziała po chwili namysłu, podając przedmiot Mili. Biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności to Chorwatka najpewniej będzie miała z nich najbardziej przesrane. Oni jako ochrona przyjemniej mogli zachować broń a Striker zgarnąć z kuchni nóż wielkości maczety– Jeśli naostrzysz trochę końcówkę to będzie w sam raz do dźgnięcia jakiegoś palanta jakby co.
Prawdę mówiąc sama nie wiedziała dlaczego to zrobiła. Może dlatego, że poza Milą i Zoe żadna z kobiet biorących udział w tej akcji nie miała włosów? Alternatywą było że, o zgrozo, zaczynało jej zależeć a to było nie mniej niebezpieczne niż banda naprutych krogan.
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 800
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
+10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+10% do obrażeń od broni
+5% do celności broni