Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
Tak jak zostało napisane w ogłoszeniu dotyczącym nowych umiejętności, pochodzących z dodatków do gry wieloosobowej Mass Effect 3, prosimy, aby każda zmiana aktualnych zdolności na nowe była nam raportowana w tym temacie. Dzięki temu lepiej nam będzie się rozeznać i uniknąć późniejszych nieprzyjemności, związanych z podejrzeniami o oszustwo. (;
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
[04.12] W związku z informacjami zawartymi w tym temacie, o wszystkich zamianach zdolności prosimy informować niżej. Przypominamy też, że okazja taka jest jednorazowa - radzimy przemyśleć to, jak chcemy wydać na nowo nasze zgromadzone punkty, gdyż drugiej takiej szansy nie będzie.
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Jak juz wiadomo, wymienilem moja Sonde Bojowa na Przeciazenie, oraz cos-tam-czego-nie-pamietam (Osobliwosc chyba) na Przyciagniecie.
| Obrażenia od mocy technologicznych: +10%| Zmniejszenie kosztu mocy technologicznych: 10% | Combat themeCalming after the storm themeAncient Protean Philosophy: "Violence is not a good solution, the airlock is a better one"Bonus:Son of ShepardMistah J
Przed/po:
Kamuflaż taktyczny poziom 3/bez zmian
Strzał wstrząsowy poziom 1/bez zmian
Sabotaż poziom 1/poziom 2
Amunicja zapalająca poziom 2/Amunicja Kriogeniczna poziom 1
Wieżyczka strażnicza poziom 1/Miny Zbliżeniowe poziom 1
Bonusy z pancerza:+20% do obrażeń od broni, +25% do obrażeń krytycznych. Bonusy z modów do snajperki: +10% ppanc. + 30% celności, +1 PA przy strzale mierzonym Bonusy z implantu, omni-klucza i generatora tarcz: +25% siły i obrażeń mocy technologicznych, -5% kosztu mocy technologicznych, 825 tarcz, 10,5 PA kosztu odnowienia.
Oszczep:
Obrażenia: 945/1033,5 przeciw pancerzom/1152,75 przy trafieniu krytycznym/1232,25 przy trafieniu krytycznym przeciw pancerzom
Celność: 40/52 (+30% przy strzale mierzonym)
Szybkostrzelność: [11 PA / strzał]/[12 PA / strzał mierzony]
Pojemność: 1 / 9
Dodatkowe: Widzenie przez ściany/dym przy mierzeniu przez celownik. 30 cm penetracji pancerza + penetracja bazowa Oszczepa
Amunicja Zapalająca > Kriowybuch
Pancerz Technologiczny utracony ze względu na nowe ograniczenia.
GG: 21021010Have killed many, Shepard. Many methods. Gunfire, knives, drugs, tech attacks, once with farming equipment. But not with medicine.
~ Mordin Solus
Bonusy:
- 30% koszt mocy
+ 10% obrażenia broni
+ 10% tarcze
+ 10% pojemność pochłaniaczy
Ku uniknięciu wszelkich nieporozumień:Zwracając się do mnie jako do postaci, używaj rodzaju żeńskiego.
Zwracając się do mnie jako do użytkownika, używaj rodzaju męskiego.
Bonusy:+35% obrażenia od mocy biotycznych,+25% siła od mocy biotycznych,-25% koszt mocy biotycznych,+10% do celności Upiora,+30% moc tarczy,+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni,+20% siła pancerza
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
Jako Axandr Likulus wymieniam Siatkę Pojmań na Przeciążenie i zaznaczam że wykorzystałem swoje 2 wolne punkty poprawiam też błąd z 1 wolnym punktem który dodałem sobie (matematyka nie jest moją mocną stroną najwidoczniej)
Jako Valerius zmieniłem rozkład między poziomami umiejętności. Zabrałem poziom z Novy i dodałem do szarży, okazało się też że byłem jeden punkt zdolności do tyłu na tej postaci to go wykorzystałem (znowu przegrałem z moim najgorszym wrogiem... rachunkami :P)