Ankieta powstaje, gdyż moim zdaniem to użytkownicy powinni wybrać, których zdolności nie ma, a powinny być na Cytadeli. Jest ona wielokrotnego wyboru, dlatego też nie musicie ograniczać się do jednej. Dodatkowo, u góry podane są jedynie przykłady wybrane przeze mnie - z chęcią poczytam wasze propozycje, które następnie dodamy do tej ankiety, umożliwiając użytkownikom wybranie, czy rzeczywiście w ich opinii ta umiejętność powinna u nas zagościć, czy też nie. (;
[24.12] Dodano "Płomiennik".
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
Parę zdolności bym dorzucił, które moim zdaniem mogłyby trafić do rąk postaci. Oczywiście do dyskusji :)
Młot biotyczny
Młot technologiczny
Matryca obronna
Elektryczne cięcie
Atak z ukrycia
Kule biotyczne
Bonusy:+15% obrażenia od broni, +30% obrażenia wręcz (-1PA), +30% Tarcze, +35% obrażenia od mocy, -20% koszt użycia mocy, +15% prem technologicznaTheme /Battle ThemeVoice"Co zrobisz w przypadku zła, którego nie możesz pokonać sprawiedliwością ?
Zwalczysz zło złem, czy też zaakceptujesz fakt, że sprawiedliwość z nim przegrała ?
- Tak czy inaczej, zło pozostanie. "
Ewentualnie można by popatrzeć co to daje i pozwolić, no nie wiem, na dodawanie określonych składowych?
Wiem, trochę męki dla mg, ale gdyby sumować to po prostu z pancerzami?
Bonusy z pancerza:+20% do obrażeń od broni, +25% do obrażeń krytycznych. Bonusy z modów do snajperki: +10% ppanc. + 30% celności, +1 PA przy strzale mierzonym Bonusy z implantu, omni-klucza i generatora tarcz: +25% siły i obrażeń mocy technologicznych, -5% kosztu mocy technologicznych, 825 tarcz, 10,5 PA kosztu odnowienia.
Oszczep:
Obrażenia: 945/1033,5 przeciw pancerzom/1152,75 przy trafieniu krytycznym/1232,25 przy trafieniu krytycznym przeciw pancerzom
Celność: 40/52 (+30% przy strzale mierzonym)
Szybkostrzelność: [11 PA / strzał]/[12 PA / strzał mierzony]
Pojemność: 1 / 9
Dodatkowe: Widzenie przez ściany/dym przy mierzeniu przez celownik. 30 cm penetracji pancerza + penetracja bazowa Oszczepa
Temat zdolności pasywnych już się przewijał podczas prac nad mechaniką. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie będziemy się w to bawić. Po pierwsze dlatego, że to potwornie komplikuje praktycznie każdy aspekt mechaniki i jest generalnie niewygodne do wprowadzenia. Po drugie dlatego, że gracze już i tak mają potwornie mało punktów na sporą ilość umiejętności, więc nie ma sensu zmuszać ich do inwestowania w inne, dla jakiegoś tam bonusu.
Ogólnie ten temat jest już średnio aktualny.
Zanim na forum pojawią się jakiekolwiek dodatkowe skille trzeba wreszcie jakoś ukształtować system klas prestiżowych, bo to one będą dysponowały dodatkowymi umiejętnościami. Jeśli na Cytadelę wrzucimy od razu wszystko, to nic dla nich nie zostanie. ;)
Peter King pisze:Temat zdolności pasywnych już się przewijał podczas prac nad mechaniką. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie będziemy się w to bawić.
A tak od siebie dodam jeszcze to, co napisałem na czacie: Żeby postać dostawała bonusy do craftingu bazujące na wytworzonych już przedmiotach. Na przykład postać która zrobiła już 2-3 bronie robi kolejną, to zamiast o 20 powiększamy statystyki przed losowaniem o 21-22%.
Osobiście mógłbym nawet wpakować w to punkt na skill, tylko slota byłoby żal.
Bonusy z pancerza:+20% do obrażeń od broni, +25% do obrażeń krytycznych. Bonusy z modów do snajperki: +10% ppanc. + 30% celności, +1 PA przy strzale mierzonym Bonusy z implantu, omni-klucza i generatora tarcz: +25% siły i obrażeń mocy technologicznych, -5% kosztu mocy technologicznych, 825 tarcz, 10,5 PA kosztu odnowienia.
Oszczep:
Obrażenia: 945/1033,5 przeciw pancerzom/1152,75 przy trafieniu krytycznym/1232,25 przy trafieniu krytycznym przeciw pancerzom
Celność: 40/52 (+30% przy strzale mierzonym)
Szybkostrzelność: [11 PA / strzał]/[12 PA / strzał mierzony]
Pojemność: 1 / 9
Dodatkowe: Widzenie przez ściany/dym przy mierzeniu przez celownik. 30 cm penetracji pancerza + penetracja bazowa Oszczepa
Peter King pisze:Temat zdolności pasywnych już się przewijał podczas prac nad mechaniką. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie będziemy się w to bawić.
Jasny gwint, a ja zrobiłem postać, która się właśnie posługuje się omniłukiem! Wrrr...
CIUCH | PANCERZ|MAIN THEME|KWATERA OSOBISTA|COMBAT THEME STATEK| [url=gg://6893006]GG: 6893006[/url]
[center]"Calm the f*ck down and think!" - A. Jensen [DX:HR][/center]
[center]Bonusy: BRAK[/center]
A mogę prosić o komentarz odnośnie pomysłu z craftingiem?
A, i zdolność "geth turret" byłaby mile widziana, tak samo jak kilka innych zdolności które mogłyby być niedostępne na start i/lub zdobyte/uzasadnione fabularnie. (Tu bym prosił o odpowiedź przed końcem Gygesa/początkiem jego nowej fazy, bo jeśli u Tas okazałoby się, że ma modyfikację tego typu w Omni-Kluczu...) Wyświetl wiadomość pozafabularną
Tak ogólnie to fajnie by było gdyby były jakieś niespodzianki odnoszące się do przeszłości postaci - tak nie na temat trochę, więc daję fabuleoff ^^
A najbardziej odjechanie to by było gdyby miała flashback z wizyty na Rannoch, wykorzystanie tego niedopowiedzenia (uświadomienie jej że to jednak była prawda) mogłoby być ciekawe :D
Bonusy z pancerza:+20% do obrażeń od broni, +25% do obrażeń krytycznych. Bonusy z modów do snajperki: +10% ppanc. + 30% celności, +1 PA przy strzale mierzonym Bonusy z implantu, omni-klucza i generatora tarcz: +25% siły i obrażeń mocy technologicznych, -5% kosztu mocy technologicznych, 825 tarcz, 10,5 PA kosztu odnowienia.
Oszczep:
Obrażenia: 945/1033,5 przeciw pancerzom/1152,75 przy trafieniu krytycznym/1232,25 przy trafieniu krytycznym przeciw pancerzom
Celność: 40/52 (+30% przy strzale mierzonym)
Szybkostrzelność: [11 PA / strzał]/[12 PA / strzał mierzony]
Pojemność: 1 / 9
Dodatkowe: Widzenie przez ściany/dym przy mierzeniu przez celownik. 30 cm penetracji pancerza + penetracja bazowa Oszczepa