Tu trafiają rzeczy zapomniane i nieaktualne, jak dawne ogłoszenia czy zasady, które już dawno przestały obowiązywać.

Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Pytania o mechanikę

22 kwie 2013, o 14:11

Trzeba osobiście, by się nie kłóciło z logiką (każdy mógłby przesłać, a chodzi też o to, by oni ocenili, czy osoba się nadaje).
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

22 kwie 2013, o 16:19

No dobra, choć jak pamiętam z gdy brali każdego kto mógł użyć broni ;]
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

21 maja 2013, o 16:14

Mam pytanie o działanie mocy zastój. Nim je jednak zadam najpierw powiem jak do tej pory myślałem że działa (na podstawie doświadczeń z gry). Unieruchamia wroga (nieopancerzonego), którego potem mogę tłuc tak z długo aż to moc przestanie działać (nie przypominam sobie aby kiedykolwiek przestało mi działać wcześniej, ale może to tylko moje wrażenie). Jak Hawk słusznie zwróciła uwagę w opisie mocy jest napisane że po "otrzymaniu danej ilości obrażeń wychodzi on z zastoju". Hawk napisała też mi na pw że zastój pochłania większą część obrażeń. Czy tak jest? (tak jak pisałem, swe doświadczenia opieram na grze, a tam nijak tego dostrzec nie mogłem) Czy dobrze rozumiem opis mocy że ofiara wyjdzie z zastoju (jeżeli rzeczywiście obrażenia mogą do tego doprowadzić) dopiero po otrzymaniu obrażeń? Jeśli zastój pochłania obrażenia to jaką część obrażeń, albo ile obrażeń pochłonie zastój zanim "pęknie"?

Pytam, bo mam tą moc i chciałbym wiedzieć czy jest sens w ogóle ją rozwijać, bo te kwestie bez wątpienia są ważne dla każdego kto o tym myśli.

PS. Zauważyłem że treść oryginalnego opisu mocy to "Enemies eventually break out of Stasis after taking major damage" major oznacza znaczących, ale znów... Co uznamy za obrażenia znaczące to kwestia umowna do ustalenia.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

22 maja 2013, o 14:39

Chodziło mi o to, że po ofiara po otrzymaniu obrażeń (odpowiedniej ilości, raczej zależy od MG) z tego zastoju wychodzi...
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

22 maja 2013, o 16:03

Mhm, czyli MG ustala tą ilość (rozumiem że w zależność od poziomu mocy), ale napisałaś mi że zastój pochłania obrażenia. Czy tak jest? A jeśli tak to ile? Czy może było to tylko przejęzyczenie?
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Xirys
Awatar użytkownika
Posty: 188
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 22:13
Miano: Xirys
Wiek: 36
Klasa: Inżynier
Rasa: Hanar
Zawód: Najemnik, spec od walk technologicznych
Status: Ex-SOC, dawny pracownik korporacji technologicznej na Kahje
Kredyty: 18.340
Lokalizacja: Norwegia

Re: Pytania o mechanikę

29 maja 2013, o 23:01

Pytanie odnosnie omni-ostrzy oraz podobnych modyfikacjitm.
Czy trzeba je sobie zakupic, czy mozna latac z omni-ostrzem jako standardowym woposarzeniem (bo rozumiem, ze rekawice ala batarianie to trzeba sobie samemu zrobic/zakupic).
ObrazekObrazek
| Obrażenia od mocy technologicznych: +10%| Zmniejszenie kosztu mocy technologicznych: 10% |
Combat theme Calming after the storm theme Ancient Protean Philosophy: "Violence is not a good solution, the airlock is a better one" Bonus: Son of Shepard Mistah J
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 07:29

Omni-klucz razem z ostrzem to standardowe wyposażenie, innymi słowy tak, masz je na starcie. Uprzedzając ewentualne pytania - bez żadnych ładunków elektrycznych, czy tym podobnych gadżetów które można zobaczyć w grze. Takie rzeczy dopiero za jakiś czas.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Core
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2012, o 16:12
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Człowiek
Zawód: Pilot / Najemnik / Mechanik
Kredyty: 1.000
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 08:38

Chwilo tak jak powiedział Peter: Zwykłe omni-ostrze bez wodotrysków ma każdy (ewentualnie na Cyadeli możesz sobie kupić program zmiany koloru :P)

Po patchu cytadeli wejdą takie bajery jak właśnie "batariańskie" rękawice, chyba omni-tarcze czy inne programy do omni-kluczy.
Xirys
Awatar użytkownika
Posty: 188
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 22:13
Miano: Xirys
Wiek: 36
Klasa: Inżynier
Rasa: Hanar
Zawód: Najemnik, spec od walk technologicznych
Status: Ex-SOC, dawny pracownik korporacji technologicznej na Kahje
Kredyty: 18.340
Lokalizacja: Norwegia

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 09:36

Czyli tarcze tez beda dostepne. Good. I jeszcze jedno.
Majac 2 omni-klucze, bede wstanie brykac w kombinacji ostrze i tarcza (po zakupie tarczy). No i czy mozna samemu modyfikowac bojowe zastosowanie? Bo myslalem nad tym, ze macki mozna by wokorzystac niczym bicze gdyby pokryte zostaly przed omni-klucz (po za tym, raczej ciezko sobie wyobrazic "piesc", ktora generuje sie na macce)
ObrazekObrazek
| Obrażenia od mocy technologicznych: +10%| Zmniejszenie kosztu mocy technologicznych: 10% |
Combat theme Calming after the storm theme Ancient Protean Philosophy: "Violence is not a good solution, the airlock is a better one" Bonus: Son of Shepard Mistah J
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 10:11

Jedyne co mogę Ci odpowiedzieć to, że prace nadal trwają. Innymi słowy podanie teraz jakichkolwiek informacji mija się z celem, bo wciąż istnieje szansa, że te ulegną zmianie.
Ponownie uprzedzając ewentualne pytania - nie wiem kiedy będę mógł podać jakiekolwiek konkrety, albo dodatki zostaną wprowadzone.
Ewentualnym zainteresowanym zostaje po prostu uzbroić się w cierpliwość.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Carmen Ortega
Awatar użytkownika
Grafik
Posty: 1179
Rejestracja: 10 maja 2012, o 17:32
Wiek: 32
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Oficer Cerberusa
Lokalizacja: Aite
Status: Agentka Cerberusa działająca pod przykrywką fałszywej tożsamości, pirat.
Kredyty: 9.300
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 11:01

@ Xirys, postać nie może posiadać dwóch omni-kluczy jednocześnie. Jest to jedno narzędzie pojawiające się na obu rękach, w związku z tym nie będzie możliwe posiadanie ostrza i tarczy w tym samym momencie. Co do modów bojowych, dostępne będą tylko już z góry określone, ale jako specjaliście od technologii, nikt nie będzie Ci bronił czegoś wynaleźć.
Mundur Ubiór cywilny Theme Carcharias Wraith GG: 5800060
ObrazekObrazek
+70% do obrażeń od mocy +15% do obrażeń od broni +15% do celności
Obrazek
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

30 maja 2013, o 17:36

Czy brak odpowiedzi na moje pytanie mam rozumieć jako potwierdzenie, że zastój nie pochłania żadnych obrażeń, a jedynie pęka po tym jak cel dostatecznie oberwiesz?

Brak odpowiedzi na to pytanie będę rozumiał jak potwierdzenie :P
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Pyrak
Awatar użytkownika
Posty: 331
Rejestracja: 7 gru 2012, o 21:15
Miano: Pyrak
Wiek: 7
Klasa: Inżynier
Rasa: Vorch
Zawód: Szabrownik/Konstruktor
Lokalizacja: Fadeless
Kredyty: 6.875

Re: Pytania o mechanikę

4 cze 2013, o 15:16

A ja mam zapytanie o Omni-Szpony u vorchów. W ME3 widać, że aktywują się one na obu dłoniach. Jak to będzie tutaj działać. Podobnie zresztą jak turianie czy niektóre ludzkie postacie, które miały podwójne ostrza.

Z resztą potwierdzone jest, że podczas walki można mieć dwa Omni klucze.

Z ME wiki http://masseffect.wikia.com/wiki/Omni-tools:

Melee Weapons

The Soldier class can extend an "omni-blade" from the omni-tool, and use it to impale an opponent.
The Infiltrator class shapes the omni-tool into a forked "omni-blade" with the addition of an electrical current, then slashes upwards.
The Engineer class activates an incendiary attack with the omni-tool before backhanding an enemy.
The Sentinel class extends "omni-blades" from omni-tools on each arm to slash an opponent.
Batarians can create an enforcement gauntlet, which is like a an omni-tool covered in blades and spikes, to strike opponents.
Vorcha create a pair of thin, curved omni-blades from each of their two omni-tools and use them to savagely slash the enemy.
N7 Destroyers can create a slimmer and longer version of the omni-blade that extends backwards from the wrist and is used for a backhand slash.
N7 Demolishers use their omni-tool to punch an opponent and create a small explosion on contact.
N7 Paladins can create an omni-shield to protect themselves from incoming gunfire or to strike an opponent. The shield can be imbued with fire or ice to create shockwaves when the shield is slammed down.
Armiger Legion turians stab an omni-tool into the ground after propelling themselves toward an enemy.
Geth Juggernauts use their omni-tools to create pulses of energy or drain the shields/barriers of an enemy.
Alliance Infiltration Units use a cryo omni-blade to uppercut the opponent.
Talon Mercenaries produce omni-bows from their omni-tools to attack their enemies from afar.
ObrazekObrazek Battle Theme - Bloodlust Theme I wish I could invoke some better part of me. I know I'm s'posed to be all "the one", but I have too much fun killing everyone! Obrazek
Peter King
Awatar użytkownika
Posty: 708
Rejestracja: 27 lut 2013, o 23:05
Wiek: 33
Klasa: Strażnik
Rasa: Człowiek
Zawód: Człowiek renesansu
Lokalizacja: Illium
Status: Freelancer, ex-sierżant Przymierza. Cerberus go nie lubi, bo ukradł im statek. Uważany za zmarłego.
Kredyty: 35.877
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

4 cze 2013, o 15:47

Z resztą potwierdzone jest, że podczas walki można mieć dwa Omni klucze.
Już chyba po raz n-ty. Nie można mieć dwóch omni-kluczy. Masz jeden omni-klucz. To że pojawia się na obu rękach to efekt otwarcia czegoś co można porównać do drugiego okna dialogowego. Masz jeden terminal, który materializuje się w dwóch miejscach jednocześnie. To spora różnica, bo o ile faktycznie niektórym postaciom zdarza się mieć dwa ostrza, nie możesz mieć np. w jednej łapie kosy, w drugiej tarczy paladyna i odwalać średniowiecza. ;)

To, że w grze niektóre rzeczy urozmaicili wizualnie, to tak naprawdę niewiele i walka wręcz zawsze stanowiła bardziej dodatek. Dlatego tak traktujemy to w mechanice. Ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta (w sensie trwa głosowanie na konspiratorskim forum), ale wygląda na to, że sprawa jest klepnięta, więc mogę napisać co i jak.
Zasadniczo będzie istniał podział ze względu na rasy, bo oczywiste, że kroganin wali znacznie mocniej niż taki człowiek. Będzie również podział na atak normalny, "ciężki" i w przypadku niektórych klas również obszarowy (wybuch biotyczny itd.). Od strony cyferek wszystko uproszczamy, od strony fabularnej zostawiamy większe pole manewru. Możesz trzepnąć kogoś omni-ostrzem, bagnetem zamontowanym na strzelbie itd. Oczywiście wszystko w chodzi w grę tak długo jak MG będzie uważał to za logiczne i dopuszczalne.
Dodatkowo pojawią się również modyfikacje omni-kluczy, co też będzie miało wpływ na tą kwestię. Póki co jest jak jest - nie ma mechaniki, żadnych wartości ataku / punktów "życia" i na starcie możesz wziąć tylko zwykłe, proste omni-ostrze. Z czasem jak zaczniemy wprowadzać wszystkie zmiany, automatycznie pojawi się więcej możliwości.
You called down the thunder, now reap the whirlwind.ObrazekObrazek[center]Theme Obrazek Voice Obrazek Outfit Obrazek Armor Obrazek NPC Obrazek GG: 7393255[/center][/size] Wyświetl wiadomość pozafabularną
Nexaron Dragonbite
Awatar użytkownika
Posty: 660
Rejestracja: 13 sty 2013, o 17:28
Miano: Nexaron Dragonbite
Wiek: 26
Klasa: Szturmowiec
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Lokalizacja: Omega
Kredyty: 29.625
Medals:

Re: Pytania o mechanikę

1 lip 2014, o 18:11

Durne bo durne, ale pytanie. Ile wzrostu ma przeciętny Salarianin?
Tutaj nic nie ma
http://masseffect.wikia.com/wiki/Salarian
a tutaj jest, ale skąd nie wiadomo
http://pl.masseffect.wikia.com/wiki/Salarianie
Pytanie wynikło na fabule i dlatego z ciekawości chciałbym to ustalić.
What Can Change The Nature Of A Man??

ObrazekObrazek

~ Strój cywilny ~ Pancerz Bojowy ~

Bonusy: +35% obrażenia od mocy biotycznych, +25% siła od mocy biotycznych, -25% koszt mocy biotycznych, +10% do celności Upiora, +30% moc tarczy, +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni, +20% siła pancerza

Obrazek
Artea Talean
Awatar użytkownika
Posty: 41
Rejestracja: 26 mar 2014, o 20:42
Miano: Artea Talean
Wiek: 18
Klasa: Inżynier
Rasa: Salarianka
Zawód: Mechanik
Postać główna: Marshall Hearrow
Status: Poszukiwana przez Unię Salarian.
Kredyty: 5.975

Re: Pytania o mechanikę

1 lip 2014, o 18:33

OUTFIT ObrazekObrazek MAIN ''' BATTLE POSTAĆ-KOBIETA, UŻYTKOWNIK - MĘŻCZYZNA. WIESZ CO Z TYM ROBIĆ.

Wróć do „Archiwum”