Strona 10 z 10

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 20 wrz 2015, o 21:18
autor: Konrad Strauss
Tak pobieżnie przeglądałem sobie kombinacje i coś zauważyłem. Jeżeli inicjatorem jest Sabotaż, a detonatorem Przeciążenie, to wtedy wychodzi kombinacja, która zadaje podwójne obrażenia tarczom. Ale by użyć Sabotaż, to obiekt musi być pozbawiony tarcz. Wychodzi wtedy, że powstała kombinacja nie spełnia swojej roli.

Czy jest inaczej niż myślę i można użyć sabotażu na obiekcie z tarczami, a potem Przeciążenie, co doprowadzi do skutecznej kombinacji?

Pozdrawiam :)

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 25 sty 2016, o 12:36
autor: Vergull Vallokius
Powoli zaczynam interesować się craftingiem. W końcu trzeba kiedyś zacząć. Potrzebuje wiedzieć czy byłbym w stanie stworzyć broń, która byłaby szybkostrzelna jak zjawa, celna i pojemna jak phaeston i silna jak powiedzmy błotniak? W vademecum czytałem, że można łączyć części. Więc można by powiedzmy stworzyć bazę o częściach (Q1/Q2/Q3)? Czy tylko można łączyć dwie części, gdzie jedna odpowiada za 4 podstawowe cechy broni (Obr, celn, szyb, poj), a drugi za tryb broni? Bo rozumiem, że "tryb" to szybkostrzelność?

Re: Pytania odnośnie mechaniki.

: 25 sty 2016, o 13:43
autor: Hawk
Obecnie, jak mówiłyśmy w ogłoszeniu, zmieniliśmy crafting w extranecie. Mając części możesz naprawić sklepowy sprzęt, lecz obecnie wytwarzanie w pełni autorskich broni, bez blueprintów, jest niemożliwe. Poprzedni system uznaliśmy za mało opłacalny. Więcej o nowym tutaj.