Dzięki Sieci Informacyjnej Cytadeli, mieszkańcy stacji mogą być na bieżąco informowani o wszelkich, istotnych zmianach, które zachodzą w ich otoczeniu. W tej sekcji dowiesz się o każdej aktualizacji prawa, nowościach, konkursach czy uroczystościach.
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
1x w ciągu walki lekki atak wręcz ma automatyczny sukces + 10% do obrażeń od mocy + 5% do obrażeń od broni + 10% tarcz - 2PA za akcję zmiany broni - 2 PA kosztu użycia medi- lub omni-żelu - 10% na zakupy produktów Rady Serrice Wyświetl wiadomość pozafabularną
ELEKTROWSTRZĄS: 870
Efekt specjalny: Wstrząs elektryczny odbija 25% zadanych obrażeń w walce wręcz z powrotem do atakującego. Działa na cele znajdujące się w odległości 1m.
Nagolenniki Kassa Fabrication - Bonus: +5% do tarczy