Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
Tarcze; 1001, koszt odnowienia 10 PA
Omni: Bonus do tarcz 15%, premia tech 20%
Pancerz: 900
+5% od obrażeń od mocy
szansa na powalenie zmniejszona o 5%
10% do obrażeń przeciwko pancerzom
+5% do obrażeń od broni
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
A to jeszcze nie wdepnąłem? :P nie mniej nie pomagasz tym wpisem, ale spokojna twoja rozczochrana. Postaram się odpisać o ile nie będę wykończony podróżą.
◢BONUSY:20% zniżki przy zakupach [implant]|Raz podczas walki auto.sukces podczas testu na trafienie [implant] ◣
Moi drodzy forumowicze/współgracze/droga Rado Komunistów/Wysoka Izbo/KSIĘŻNICZKI!/Księciowie(?)/Księża/Biskupi...I wiele, wiele, wiele innych.
Opuszczam to forum. Rzecz jasna, nie na zawsze, na czas jakiś...+/- tydzień lub też dwa. W zależności od tego, czy żywot mój nieszczęśliwy pozwoli mi na powrót czy też nie. Mam nadzieję, że odetchniecie, nabierzecie powietrza i nikt wam nie będzie blokował procesu twórczego, chociażby dlatego, że chce popchnąć pewne sprawy do przodu. Jebać. Jest mi cholernie przykro, że muszę to zrobić, ale niestety...Chyba taka jest wola plemienia, a raczej jego WODZA i cóż. Bywajcie, życzę zdrowia, szczęścia, piniondzów w tym nowym roku. Bawcie się dobrze, cześć, pa, buziaczki, hej.
Tarczansky, out.
THEME|WORK THEME|SPACESUIT|CASUAL|VOICE|ARMORPremia technologiczna: +20% Bonus do tarcz: +15% Bonus do celności strzelby: +5% Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zwiększenie obrażeń zadawanych przez Spalenie: 10%
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Dorwało mnie jakieś wstrętne choróbsko ;/ Postaram się do jutra dać posta bo dzisiaj po prostu umieram. Nie wiem też jak jutro się będę czuł, więc jak coś to poinformuję.
◢BONUSY:20% zniżki przy zakupach [implant]|Raz podczas walki auto.sukces podczas testu na trafienie [implant] ◣
I jeszcze raz ja, tym razem z bardziej ogólnym komunikatem - do 6 lutego mogę pojawiać się rzadziej i pisać rzadziej. Quest pod tytułem: semestralne zaliczenia i sesja jest czasochłonny, wiecie.
+ 17% do obrażeń od mocy technologicznych - 1,5 PA koszt umiejętności technologicznych + 10% do obrażeń przeciw pancerzom, penetracja ścian i osłon + 35% tarcz + 15% w rzutach na dostęp do baz Przymierza + 20% premii technologicznej Centurion: pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika + 20 do wyniku testu na kości [jednorazowo, niewykorzystane].
Precyzyjny aplikator: umożliwia automatyczną naprawę pancerza za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji. Gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości, aplikator odnawia go do poziomu 75% raz w ciągu walki
Niestety do soboty jestem nieobecny, przepraszam, obiecałem posta po nowym roku... zaraz potem wracam z pełną energią(a przynajmniej pozostałością po tym co wyssie ze mnie uczelnia...
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
18-24 będę się wesoło relaksować in hospital bay, so... Będę mieć laptopa, więc odpisy prawdopodobnie się pojawią, ale nie wolno mi kopać dupy za ich jakość oraz długość :P
OUTFIT -- UNIFORM -- ARMOR -- VOICE -- MAIN THEME-Problem nie jest problemem. Problemem jest twoje podejście do problemu-Bonusy: +20% do obrażeń od broni +30% do obrażeń w walce wręcz +1PA do ataku wręcz 20% szans na podpalenie przeciwnika przy ataku omni-ostrzem +5% szansa na strzał krytyczny +20% do pancerza +1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni