Liria jest stolicą Thessii, przy tym jednym z największych "dzieł" asari. Jej pięknu jest w stanie dorównać jedynie Nos Astra, czyli kolonia asari na Illium. Wysokie budowle o eleganckich kształtach podkreślają urodziwość planety i, pomimo tego, że jest ona pokryta budynkami, widząc taki krajobraz wcale nie tęskni się do obrazu żywej natury.

[KLINIKA] Microtech

28 kwi 2022, o 16:01

Obrazek
Klinika Microtech jest jedną z wielu placówek działających na Thessii, specjalizującej się w dystrybucji i operowania na implantach przystosowanych do osobników wielu gatunków. Słynąca z niesamowitej jakości implantów, przyciągających coraz to nowsze tłumy chętnych, wyrobiła sobie wysoką opinię na rynku, chwaląc się szeregiem specjalistów, odpowiednim sprzęcie i najwyższej klasy implantom do dyspozycji zainteresowanych. Filia ta, jedna z trzech znajdujących się w dzielnicy Reone, jest jedną z głównych, co zdradzają jej rozmiary. Wykwalifikowane rzesze pracowników, od recepcjonistów po chirurgów, gotowych jest na natychmiastowe wszczepienie danych implantów do ciała ich późniejszego użytkownika przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu i braku, lub ograniczeniu skutków ubocznych.
Kosztem tego jednak cierpi budżet zainteresowanego. Mimo tego, dzięki wyżej wymienionym plusom, Microtech wciąż utrzymuje się w czołówce firm świadczących takowe usługi, a jej filie stopniowo otwierane są na planetach innych od rodzimego domu asari.

Ta klinika jest licencjonowana.
ceny implantów są droższe, lecz ryzyko powikłań zostało wyeliminowane


implanty ogólne

ŁAZARZ 10.000kr
Wysoka brunetka o figurze modelki, czy silna blondynka o imponująco zarysowanych mięśniach? Życie jest zbyt nudne, by grać jedną rolę. Projekt Łazarz oferuje drobiazgową rekonstrukcję materii organicznej, umożliwiając zmianę aparycji, poprawę wizerunku, a także usuwanie blizn i niedoskonałości. Nie musisz żyć z bliznami przeszłości - usuń je już dziś w każdej klinice licencjonowanej przez Binary Helix!
Umożliwia zmianę wyglądu postaci.
DUCH 20.000kr
W dobie informacji i extranetu, czasem największym luksusem jest po prostu zniknąć. Implant "Duch" przechwytuje wścibskie oko kamer monitoringu, uniemożliwiając identyfikację użytkownika z pomocą współczesnych systemów ochrony. Dodatkowo, w pakiecie zawarta jest rekonstrukcja odcisków palców oraz zmiana markerów genetycznych, zapewniając kupującemu czyste konto w systemach bezpieczeństwa.
Umożliwia zmianę tożsamości, anulując negatywne efekty bycia poszukiwanym i zapewniając wstęp w miejsca, w których wcześniej postać była ścigana przez organy prawa. W skład usługi wchodzi zmiana wizerunku (z ograniczeniami). W ofercie znajduje się również pakiet Duch Mini, który zapewnia ten efekt na okres 1 sesji kosztem 10.000 kredytów.

implanty specjalne

ATLAS 50.000kr
Od wielu lat problem ciężaru, jaki noszą na sobie żołnierze na polu walki, dotykał wielu armii na przestrzeni całej galaktyki. Tam, gdzie inżynierowie usiłowali stworzyć nowe materiały, lżejsze i zarazem wytrzymalsze niż obecne, z pomocą przybyła zupełnie inna branża. Modyfikacja genetyczna “Atlas” ukierunkowana jest na źródło problemu, niwelując naturalną słabość organicznych ciał. Heksagonalne wzmocnienie kości użytkownika zapewnia mu wytrzymałość nie rezygnując z przy tym z mobilności. Ciężar pancerza przestanie doskwierać, zapewniając każdemu żołnierzowi większą swobodę w walce.
Zwiększa twój udźwig w sesjach o 2.
CENTURION 50.000kr
Implant pierwotnie stworzony na potrzeby pracowników policji, służb ochrony oraz zespołów do tłumienia zamieszek, miał służyć do zwiększenia bezpieczeństwa funkcjonariuszy pracujących w chaotycznym środowisku rozruchów ulicznych. System kondensatorów zintegrowanych z omni-kluczem lub implantem biotycznych, zainstalowany w kości promieniowej przedramienia lub zamiast kości śródręcza, pozwala błyskawicznie przekierować energię z urządzenia i za pomocą nowoczesnych emiterów stworzyć krótkotrwałą, ale niezwykle wytrzymałą tarczę energii potrafiącą pochłonąć lub odbić nadlatujące zagrożenie.
Pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika.

LOKI 40.000kr
To w gruncie rzeczy mocno przestarzały implant, który dawno już wyszedł z produkcji, choć rynek wciąż zalewają oferty wszczepienia jednego z tych urządzeń. Cieszy się ogromną sympatią wśród wszelkiej maści najemników, w tym szczególnie Krwawej Hordy. W sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, kiedy od śmierci dzieli nas tylko jedno trafienie, Loki wysyła impuls, który poraża układ nerwowy. Wywołuje to dwa efekty. Po pierwsze użytkownik zdaje się nie zwracać żadnej uwagi na odniesione obrażenia, wirtualnie nie odczuwając bólu. Po drugie jednocześnie połączony z implantem omni-klucz aktywuje tryb maskowania, umożliwiając użytkownikowi ucieczkę z pola walki.
Po spadku życia do 10% aktywuje efekt maskowania, czyniąc użytkownika niewidocznym dla wrogów i pozwala wyminąć przeciwników, oraz zbiec z miejsca walki jeśli sytuacja na to pozwala.
ARTEMIS 40.000kr
Kolejnym implantem stworzonym przez Farex Genetics jest Artemis - system pierwotnie stworzony na potrzeby wojsk Przymierza dla żołnierzy, a szczególnie snajperów, którym jego funkcje wbudowane w czaszkę i wyświetlane za pomocą oka były przydatne oraz wygodne w użyciu. Modyfikacja ta ma wiele odmian - pozwala na modyfikację ludzkiego oka i zastąpienie odpowiednich tkanek bionicznymi, dzięki czemu klinika jest w stanie przedstawiać obraz wyświetlany przez jedno oko w postaci noktowizyjnej, w podczerwieni lub w połączeniu z omni-kluczem - wyświetlać dane bezpośrednio na siatkówce oka tak, że użytkownik nie musi zerkać na swoje omni-narzędzie by dowiedzieć się wszystkiego, co jest mu potrzebne.
Pozwala wykryć przeciwników w pobliżu z ich dokładnymi pozycjami, oraz informacją o posiadanym przez nich ekwipunku oraz zdolnościach.


implanty elitarne

VERTIGO 60.000kr
Implant stanowiący nieocenione wsparcie podczas wszelkich interakcji. Jego działanie pozwala tym skuteczniej wyłapywać mikroekspresje, rejestrować zmiany tonu głosu oraz inne zmiany uzależnione od anatomii rozmówcy i pozostałe niekontrolowane odruchy mogące zdradzać intencje drugiej strony. Obecne modele zostały dostosowane do wszystkich znanych gatunków, Vertigo znajdzie więc zastosowanie niezależnie od pochodzenia obserwowanego osobnika. Z oczywistych przyczyn nie każdy będzie chętnie rozmawiał z posiadaczem takiego wszczepu, dlatego producent zachęca do zachowania tego faktu w tajemnicy.
Zmniejsza ceny w sklepach o 20%.
SCORPION 80.000kr
Sukces związany z Sagittariusem przełożył się na rozpoczęcie prac nad podobnym produktem skierowanym do osób preferujących korzystanie z broni białej, zamiast palnej. Scorpion powstał niemal natychmiast. Jego działanie jest podobne jak w przypadku swojego starszego brata, choć oczywiście nie wpływa na zdolności strzeleckie. Wszczep umieszczany jest w nadgarstku użytkownika, przeciwnym do tego, na którym noszony jest omni-klucz. Łącząc się z urządzeniem, mały moduł analizuje odebrane informacje i na ich podstawie wytwarza broń z węglika krzemu odpowiednią do zainstalowanego w nim moda bojowego.
Pozwala zainstalować dwa mody bojowe w omni-kluczu. Użytkownik może wybrać, którym z nich przeprowadza atak w walce.

VORTEX 100.000kr
Będący w gruncie rzeczy przypadkowym efektem prac nad nowymi implantami dla adeptów, Vortex szybko spotkał się z zainteresowaniem na rynku. Początkowo wpływał jedynie na moce biotyczne, z czasem wzbogacono go jednak o funkcje umożliwiające współpracę z konwencjonalnymi modelami omni-kluczy. W skrócie można przyrównać go do karty pamięci, która rejestruje informacje dotyczące używanej mocy przeciwników. Omni-klucz użytkownika jest w stanie zanalizować, oraz skopiować efekty innej zdolności, umożliwiając mu korzystanie z niej w przyszłości.
Pozwala nauczyć się zdolności ofensywnej podstawowej z drzewka, do którego normalnie postać nie posiada dostępu. Poziomy tej umiejętności dodają się do szansy na trafienie każdego drzewka, z którego może korzystać postać. Szansa na trafienie tą zdolnością to najwyższa szansa, jaką posiada użytkownik (czyli jeśli posiada 70% na technologiczne, i 55% na bojowe, wybrana biotyczna zdolność przyjmuje 70% szansy na trafienie).
Mistrz Gry

Avatar użytkownika
 
Posty: 10285
Posty fabularne: 794
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 21:04

Re: [KLINIKA] Microtech

2 cze 2022, o 00:07

Najciemniej pod latarnią?
Najwyraźniej tak uważał jej kontakt, ustanawiając miejsce spotkania na środek ogromnej gali na szczycie Wieży Zwycięstwa Mindoiru. Hawkins miała tego dość nim dotarła do końca czytanej przez siebie znajomości i gdyby to był ktokolwiek inny, nie zgodziłaby się na tak oczywisty punkt. Mimo tego, wiedziała, że zbyt wiele miała do stracenia rezygnując z wpływów, które mogła osiągnąć dłońmi drugiej osoby.
Potrzebowała jednak przebrania. Baldr był wypełniony jednostkami wojskowymi a każdy wchodzący na galę był prześwietlany w sposób znacznie bardziej zaawansowany od łypnięcia okiem przez ochroniarza i porównaniu twarzy z dowodem. Zbyt wiele lat spędziła w Terminusie by nie wiedzieć, że nie było na to sposobu - seryjni mordercy chodzili ulicami w nowych twarzach i z pozornie zmienionymi markerami genetycznymi wyłącznie siląc się potęgą kredytu. Na szczęście kredytów miała sporo.
Wiedziała, że to tymczasowe, zamawiając usługę Duch Mini. Nie chciała zmieniać niczego w swoim wyglądzie czy statusie permanentnie - ba! Wiedziała, że nie było to możliwe. Wraith był rozpoznawalny, a nawet gdyby na jego czele stanęła pozornie inna kobieta, iluzja zniknęłaby niczym żałośnie roztapiająca się na podłodze kostka lodu. Potrzebowała tylko czegoś, co wpuści ją na galę i sprawi, że inni jej nie rozpoznają z listów gończych dumnie rozwieszonych w gównianych brukowcach na extranecie. Nie wybrała nawet niczego ekstrawaganckiego, jej skóra przypominała echo przeszłości, które powinno jej wystarczyć.
A przynajmniej miała taką nadzieję.

Wyświetl uwagę administratora
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Hawk

Avatar użytkownika
Administrator
 
Posty: 2476
Posty fabularne: 27
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 31
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 92.987
Medale: 14
Rekrut (1) Żołnierz (1) Kat (1) Arbiter (1) Nieproszony gość (1) Nieuchwytny cel (1) Medal za długą służbę (1) Szaleniec (1) Najlepszy z najlepszych (1) Taktyk (1) Podstawowe szkolenie (1) Zaawansowane szkolenie (1) Operacja Szalony Geniusz (1) Fanatyk Miłości (1)


Powrót do Liria

KTO JEST ONLINE?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość