Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

[MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 12:11

Nie masz internetu więc nie proponuję, tylko poprawiam, o.
Post będzie edytowany.

Skillz
"Okay, you have got some skills"
Efekty

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Technologiczne

Spalenie
Specjalny program, który umożliwia wystrzelenie z omni-klucza rozgrzanego ładunku plazmy. Ładunek jest wyjątkowo efektywny przeciwko pancerzom i celom nieosłoniętym, łatwo rozlewa się na dotknięte powierzchnie i wywołuje silne poparzenia. Bardziej zaawansowane modyfikacje umożliwiają generowanie plazmy o wyższej temperaturze i poprawionych właściwościach lotnych.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Przeciążenie
Specjalny program, który umożliwia wystrzelenie z omni-klucza potężnego ładunku elektrycznego. Ładunek elektryczny jest wyjątkowo efektywny przeciwko tarczom, syntetykom oraz urządzeniom mechanicznym, powodując gwałtowne przeładowanie ich systemów. U pozostałych celów może wywołać mimowolne skurcze mięśni, problemy z wykonywaniem precyzyjnych czynności, a w poważnych przypadkach - zatrzymanie akcji serca.
Ogłuszenie nie zachodzi dla celów okrytych tarczami.

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Kriowybuch
Specjalny program, który umożliwia wystrzelenie z omni-klucza potężnego ładunku super-chłodzących cząsteczek subatomowych, zdolnych do natychmiastowego schłodzenia lub zamrożenia celu. Ładunek kriogeniczny jest wyjątkowo efektywny przeciwko celom opancerzonym i urządzeniom, powodując gwałtowne ochłodzenie systemów oraz zmniejszenie ich wydajności.
Wyświetl wiadomość pozafabularną



Sonda bojowa
Mały, metalowy krążek wyposażony w skomplikowane obwody elektryczne o modułowej budowie. Sonda o zastosowaniu ofensywnym, aktywowana przez użytkownika, możliwa do zakupienia w sklepie. Po jej zniszczeniu lub uszkodzeniu, użytkownik może poświęcić swój czas (poza walką) by ją naprawić, lub też zakupić nową.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Sonda obronna
Mały, metalowy krążek wyposażony w skomplikowane obwody elektryczne o modułowej budowie. Sonda o zastosowaniu defensywnym, skupiająca na sobie ogień przeciwnika. Aktywowana przez użytkownika, możliwa do zakupienia w sklepie. Po jej zniszczeniu lub uszkodzeniu, użytkownik może poświęcić swój czas (poza walką) by ją naprawić, lub też zakupić nową.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wieżyczka Strażnicza
Rozkładana z średniej wielkości, metalowego bloku (na ogół noszonego przez techników na plecach), stacjonarna i w pełni autonomiczna wieżyczka. Prowadzi ostrzał obiektów w zasięgu "wzroku" niezależnie od użytkownika, lecz musi być doładowywana by utrzymać ogień ciągły.
Wyświetl wiadomość pozafabularną



Sabotaż
Specjalny program sabotażowy, który można uruchomić krótką sekwencją z omni-klucza po uprzednim wybraniu swojego celu. Aplikacja, po pokonaniu zabezpieczeń na wybranym urządzeniu, potrafi tymczasowo je wyłączyć lub ograniczyć jego funkcje. Popularny do tymczasowego wyłączania tarcz kinetycznych na generatorach napastników, unieszkodliwiania broni oraz chwilowego unieruchamiania jednostek syntetycznych. Bardziej rozbudowane wersje programu umożliwiają przeciążenie, które może spowodować silne wyładowanie elektryczne urządzenia, nadprogramowe rozładowanie dodatkowych ładunków generatora, a czasem nawet i permanentne uszkodzenie atakowanego sprzętu.
Działa na cele okryte tarczami.

Wyświetl wiadomość pozafabularną

Siatka Pojmań
Wystrzeliwana przez przeciwnika siatka, zdolna do pochwycenia przeciwnika/obiektu poruszającego się i obezwładnienie go, jeśli pozbawiony jest tarcz, zaprojektowana początkowo z myślą o łapaniu zwierzyny - szybko jednak znaleziono w niej zastosowanie militarne i zaczęto korzystać z niej w sytuacjach bojowych. Siatka jest duża, zdolna złapać nawet elcora.
Wyświetl wiadomość pozafabularną



Natychmiastowe Zamrożenie
Użytkownik jest w stanie wyemitować w określonym przed siebie kierunku chmarę subatomowych cząstek schłodzonych, które schładzają cel objęty chmurą i podróżują przed siebie na określony przez poziom zdolności zasięg.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Pancerz Technlogiczny
Pancerz technologiczny to wspomaganie dla strażnika. Nie pamiętam dalszej części opisu. Świeci and shit.
Wyświetl wiadomość pozafabularną



Wyssanie Energii
Wyssanie energii przechwytuje na niewielkim obszarze moc przeciwników syntetycznych lub barier kinetycznych wroga i umacnia tarcze użytkownika.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Skan Taktyczny
Pozwala na ukazanie luk w obronie przeciwnika i wykorzystanie ich przeciw niemu, powodując u niego zwiększenie otrzymywanych obrażeń oraz spowolnienie. Informacje te mogą zostać wykorzystane przez więcej niż jedną osobę, lecz tylko jeden skan na pojedynczej osobie może być aktywny w danej chwili.
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Kamuflaż taktyczny
Kamuflaż taktyczny pozwala użytkownikowi po prostu zniknąć, w oczach wroga, z pola bitwy - staje się on niewidzialny, co pozwala na szybką ucieczkę. Dodatkowo podczas trwania mocy uzyskuje on premię do obrażeń od każdego rodzaju broni. Szkopuł tkwi jednak w tym, że podczas ukrywania się wykorzystuje on tyle energii, że nie może użyć innej mocy, ani jego zdrowie i tarcze się nie regenerują. Tylko dla szpiegów!
Wyświetl wiadomość pozafabularną
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 17:04

Tu się wypowiem z głównego tematu mechaniki, coby nie robić tam burdelu.
Marszul Żyjący w LePiance pisze:3. Wyssanie energii. „Tarcze nie pochłaniają się, jeśli użytkownik ma maksymalny poziom tarcz. Zdolność nie działa również jeśli użytkownik nie ma żadnych tarcz.” Pierwsze dość zrozumiałe, ale drugie… dlaczego? Może nie robić tego w ten sposób tylko jakoś zredukować, powiedzmy – przy nie posiadaniu tarcz, kiedy użytkownik stosuje wyssanie nie dostaje maxa z niego, tylko np. 25%.
Drugie ograniczenie wyszło z mojej inicjatywy i jest nawet istotniejsze niż to pierwsze, biorąc pod uwagę jak działają na Cytadeli tarcze. W nowym systemie mechaniki rzucenie umiejętności oraz strzał z karabinów/strzelb/snajperek, pomijając rozwinięcia i bonusy ze sprzętu, kosztuje AD (Akcję Dużą), co sprawia, że można to zrobić raz na turę. Podobnie jak Wyssanie Energii. W połączeniu z tym, że tarcze negują wszystkie obrażenia, które otrzymuje użytkownik, byłoby zwyczajnie zbyt przekoxane. Gracz, w walce 1 vs 1, mógłby stać naprzeciwko człowieka z karabinem i rzucać Wyssanie Tarcz przez nieskończoność, nie ryzykując żadnych obrażeń. Bez względu na to czy zyska 25 punktów, 10 punktów czy 1 punkt. Przykład:

Gracz 1 ma 0 tarcz. Rzuca Wyssanie Tarcz kosztem AD i zostaje mu przywrócone 25 punktów tarcz.
Gracz 2 strzela z karabinu kosztem AD i zadaje 500 obrażeń. Ponieważ tarcze negują wszystkie obrażenia, Gracz 1 nie odnosi żadnych i znowu ma 0 tarcz.
Gracz 1 rzuca Wyssanie Tarcz kosztem AD i znowu zostaje mu przywrócone 25 punktów tarcz.
Gracz 2 znowu strzela z karabinu kosztem AD i znowu nie zadaje żadnych obrażeń, bo tarcze Gracza 1 wszystko negują.
Gracz 1 rzuca Wyssanie Tarcz...

Dorzucić do tego, że Gracz 1 ma jeszcze pistolet i poza Wyssaniem Tarcz za AD dodatkowo strzela z niego za AM, a Gracz 2 ma przejebane. Stąd ograniczenie.

Generalnie osobiście nadal wywaliłbym Wyssanie Energii w cholerę, ale no. Dlatego liczymy na jakąś burzę mózgów, bo a nuż ktoś wpadnie na coś lepszego.

Nie krępujcie się z konstruktywnymi uwagami, Hawk tylko groźnie warczy, ale dać jej chrupka, a już jest milsza. :<

Tak mówią legendy.

Oczywiście o ile będziesz mieć jeszcze nienaruszoną tę rękę, którą jej tego chrupka podasz... ~ Car
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 18:02

No to niech się szykuje na NAPRAWDĘ DUŻEGO chrupka
Turret Mam wrażenie, że o ile Zeto zawsze stanowił supportową maskotkę drużyny, teraz został już tylko maskotką :D Jasne, wieżyczka może i bije więcej, ale już nie jest to ten mały czołg który na 4 ma 900 tarcz. Teraz nie będę mógł jej już nazywać "małym skurwysynem", będe musiał zmazać "skurwysyn".
Spalenie A co jeśli ta plazma unosi się dookoła a ja jestem w budynku i nagle szafa staje w płomieniach xD, albo moi koledzy z drużyny? Jestem groźniejszy dla otoczenia niż dla wroga, bo we wroga pewnie nawet nie trafię znając moje rzuty. A no tak, to tylko trudniejszy test i 50dmg, nie było tematu...
Sabotaż Nie wiem jak często spotykamy Gethy i innych wesołych przeciwników, w których żyłach płynie olej napędowy (czarny jak dusza grzesznika), ale dlaczego dopiero na 6 mogę ich hakować? I w dodatku na krytyku? Przecież teraz do wyjebania to-to jest. Gdzie tu zabawa? T^T Zeto płacze, i to tak srogo.
Cammo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja chcę +50% do dmg, a potem z levelowaniem więcej, było to silniejsze i zapewniało mocniejsze pierdyknięcie w zależności od rasy. I co to ma do rzucania?

Ja Hawk, myślę sobie (też mi się zdarza): Zajebiście, ktoś znowu pracuje nad tym!!! Ale nie ulepszajmy tego, (tfu zmieniajmy!) Myślę, że stare technologiczne są ok, fajnie wam wyszły, poza celowaniem (od którego się odczepiłem bo przyznałem wam trochę racji) nigdy się nie czepiałem. Myślę, że powinnyście się wziąć do pracy nad czymś na prawde potrzebnym (i fajnym). Talenty (to raczej fajne), na start dwa miejsca na borń, albo chociaż taniej (potrzebne). Ostatnio Striker chyba podesłał wam fajny projekt na kredyt dla gracza. Na prawdę, zostawmy ten temat po staremu.
Za wszystkie brzydkie słowa przepraszam, targają mną emocje (jak szmacianą lalką [te najgorsze emocje, złość, smutek i głód {głód to raczej nie emocja, ale co tam. Howgh}Howgh]Howgh)

PS:
Reszty nie sprawdzałem, nie mam tych umiejek, albo o nich nie pamiętam. Ja walczę o swoje :D
PSS:
Rozumiem, że miny bez zmian?
PSSS:
Im batman
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 18:45

Turret Mam wrażenie, że o ile Zeto zawsze stanowił supportową maskotkę drużyny, teraz został już tylko maskotką :D Jasne, wieżyczka może i bije więcej, ale już nie jest to ten mały czołg który na 4 ma 900 tarcz. Teraz nie będę mógł jej już nazywać "małym skurwysynem", będe musiał zmazać "skurwysyn".
Nowa wieżyczka jest mocniejsza na niższych poziomach, a moim zdaniem, biorąc pod uwagę przeskalowanie pancerza i tarcz przeciwników, na wyższych także. Dla porównania: stara wieżyczka rzeczywiście miała w cholerę tarcz już na 4 poziomie, ale zadawała marne 75 obrażeń, mając do zbicia 750 punktów pancerza i 600 punktów tarcz przeciętnego przeciwnika. 75 obrażeń vs 1400 punktów. Nowa wieżyczka zadaje 100 obrażeń, mając do zbicia 500 pancerza i 200 tarcz. 100 obrażeń vs 700 punktów. Wieżyczka dalej jest "małym skurwysynem", ale teraz zamiast być "małym, ciężkim skurwysynem" jest "małym skurwysynem z dużym umpf".
Niemniej można pomyśleć nad drugą ścieżką rozwoju - jedną w dmg wieżyczki, a jedną w jej opancerzenie/tarcze, o ile inni też wykażą zainteresowanie taką zamianą.
Spalenie A co jeśli ta plazma unosi się dookoła a ja jestem w budynku i nagle szafa staje w płomieniach xD, albo moi koledzy z drużyny? Jestem groźniejszy dla otoczenia niż dla wroga, bo we wroga pewnie nawet nie trafię znając moje rzuty. A no tak, to tylko trudniejszy test i 50dmg, nie było tematu...
Podpalenie otoczenia przez przypadek - otóż to :P Wreszcie skille będą bardziej sensowne i nie ograniczą się do miotania nimi na pałę. A "tylko 50 dmg"? Poprzednie Podpalenie nie zadawało w ogóle dmgu (co samo w sobie było dzikie), nie mówiąc już o tym, że przeciwnik może stracić przez próbę ugaszenia się własną turę (albo ryzykować kolejne 50 dmg, i kolejne, a ziarnko do ziarnka, jak to mówią). Nie mówiąc o innych, fabularnych zaletach: walka z dzikimi bestiami, które mogą bać się ognia, trzymanie na odległość nieopancerzonego tłumu, epicki wygląd postaci otoczonej płomieniem... And stuff.
Sabotaż Nie wiem jak często spotykamy Gethy i innych wesołych przeciwników, w których żyłach płynie olej napędowy (czarny jak dusza grzesznika), ale dlaczego dopiero na 6 mogę ich hakować? I w dodatku na krytyku? Przecież teraz do wyjebania to-to jest. Gdzie tu zabawa? T^T Zeto płacze, i to tak srogo
Nie wiem czy ktokolwiek spotkał jakiegokolwiek syntetyka w przeciągu ostatnich dwóch, trzech lat, nie mówiąc już o walce z nim (chociaż mogę się mylić, nie śledzę wszystkich sesji). Ale fakt, jak tak teraz patrzę to hakowanie syntetyków na 6 poziomie wydaje się być zdecydowanie za słabe przy ich częstotliwości występowania (i w porównaniu z 6a).

Cammo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ja chcę +50% do dmg, a potem z levelowaniem więcej, było to silniejsze i zapewniało mocniejsze pierdyknięcie w zależności od rasy. I co to ma do rzucania?
Nie wiem co ma do rzucania, bo nie rozumiem komentarza. Ale ja chcę prywatną wyspę z mega szybkim internetem i konto bankowe z 10-cyfrową zawartością, skoro już wymieniamy rzeczy, których pragniemy, a na które się nie zapowiada. :<
PSS:
Rozumiem, że miny bez zmian?
Miny wyleciały całkiem. Może będą w przyszłości, ale pewnie w innej formie, tak jak granaty (do kupienia w sklepie czy coś). Ale niektóre skille mają miny w rozwinięciach.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 18:58

Z tym rzucaniem to ja okazałem się być debilem i nie doczytałem. Zapomnij xD
A co do min to spoko, przynajmniej nie będe musiała Gavynem rzucać czy odało mi się je położyć tą stroną na ziemi xD.
Druga gałąź wydaje się być optymalnym rozwiązaniem
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Gavyn Ramsey
Awatar użytkownika
Posty: 69
Rejestracja: 7 paź 2015, o 22:03
Miano: Gavyn Ramsey
Wiek: 29
Klasa: Szpieg
Rasa: Człowiek
Zawód: Najemnik
Postać główna: Zeto'Seya
Lokalizacja: Cytadela
Status: ex-Przymierze
Kredyty: 5.200
Lokalizacja: Breslau

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 19:11

Spoko, spoko, palenie wszystkiego dookoła, ale nie wiem czy świadomie bym to wybrał. Nie wiem co zmienią bestie, bo ogień jest ogniem, jedna tura w te czy wewte, i tak zgaśnie w końcu. Doceniam pomysłowość. Ale ten, z tym dmg to przeadziłeś. Jasne, ziarnko do ziarnka, ale na 1 lvl zadawało się 100 więcej. Więc proponuje wrócić te 100 na start i resztę i skill będzie cacy. Bo to Gavyna główny xD
Chociaż przy tych nowych pancerzach itp... no nie wiem. Ale jednak troszku to podwyższyć.
Co do chcicy na +50% dmg. To było, i było ok. Nie ma potrzeby tego zmieniać. Sprawdzało się.
Zobaczysz, w końcu ktoś wprowadzi te syntetyki i komuś będize przykro. Poza tym, można hakować turrety przeciwnika.
Parę pomysłów spoko, ale ta rewolucja skończy się zaraz podobnie jak we Francji.
ObrazekObrazek
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [MECHANIKA 2.0] Zdolności technologiczne + Efekty

29 gru 2015, o 19:23

Spoko, spoko, palenie wszystkiego dookoła, ale nie wiem czy świadomie bym to wybrał. Nie wiem co zmienią bestie, bo ogień jest ogniem, jedna tura w te czy wewte, i tak zgaśnie w końcu. Doceniam pomysłowość.
Bleys mi uświadomił coś, czego nie napisałem, a co w sumie nie jest oczywiste. Te drobinki plazmy nie są obowiązkowe. Można ich sobie nie odpalać, nawet jak się ma ulepszenie.
Ale ten, z tym dmg to przeadziłeś. Jasne, ziarnko do ziarnka, ale na 1 lvl zadawało się 100 więcej.
Zadawało się 100 więcej, ale przeciwnicy mieli o 200 więcej życia. Napiszę jaśniej:

Stary system:
Rzucasz dwa razy spalenie: Zadajesz 300 obrażeń + 300 obrażeń. Przeciwnik ma 750 pancerza, otrzymuje 600 obrażeń, zostaje mu 150 pancerza.

Nowy system:
Rzucasz dwa razy spalenie: Zadajesz 200 obrażeń + 200 obrażeń. Przeciwnik ma 500 pancerza, otrzymuje 400 obrażeń, zostaje mu 100 pancerza. I masz 2x30% szansę na podpalenie go, co mu zada dodatkowe 50-100 obrażeń.

Pytanie za 10 punktów: który system jest korzystniejszy dla gracza? :P
Co do chcicy na +50% dmg. To było, i było ok. Nie ma potrzeby tego zmieniać. Sprawdzało się.
Nowy system. Jest potrzeba. Nie sprawdzi się, bo przy zmniejszonej ilości życia postaci, +50% dmgu będzie najpewniej oznaczało insta-killa.
Nie mówiąc już o tym, że po przeskalowaniu broni, +50% dmgu będzie pewnie niewiele większe niż zaproponowane +50 obrażeń :P
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną

Wróć do „Stary Bar”