Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ:
735
TARCZE:
1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki.
N7 Tajfun
Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
M-77 Paladyn
Obrażenia: 575 (Bazowe 500, rękawice 5%, ciężka lufa 10%)
Celność: 25
Odrzut: 10
Szybkostrzelność: 5 PA (Bazowe 4 PA, ciężka lufa +1PA)
Pojemność: 3 / 7 pochłaniaczy
Generator: Ortros
Tarcze: 1500 (Bazowe 1250, Cipher 20%)
Regeneracja: 5 PA (Bazowe 6PA, napierśnik -1PA)
Czas odnowienia: 1 tura bez obrażeń
Pancerz Technologiczny
Obrażenia detonacji:
225
Koszt:
6.5 PA
Aktywacja:
90%
Bonusy:
-30% Redukcja Obrażeń
Detonacja pancerza nakłada Ogłuszenie.
Spalenie
Obrażenia głównego celu:
300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie:
100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając
1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt:
4.5 PA
Aktywacja:
90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania:
2 tury
Koszt:
4.5 PA
Aktywacja:
90%
Wyssanie Energii
Obrażenia:
225
Koszt:
4.5 PA
Regeneracja tarcz:
110
Aktywacja:
90%
Skan Taktyczny
Czas działania:
1 tura
Koszt:
4.5 PA
Osłabienie:
20%
Modyfikator do trafienia celu:
+5
Granaty Łukowe
Obrażenia:
275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru:
3m
Koszt:
6.5 PA
Aktywne obszary:
2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt
Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt:
4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia:
200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.