Pierwszy w historii forum turniej na Cytadeli, mający sprawdzić nową wersję mechaniki. Zmierz się z przeciwnikami na wielu arenach, w walce o tytuł największego wojownika na forum - zwycięzca może być tylko jeden!

Hawk
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 14 kwie 2012, o 22:37
Miano: Jeanette Hawkins
Wiek: 35
Klasa: Żołnierz
Rasa: Człowiek
Zawód: Kapitan pirackiej łajby
Lokalizacja: Wraith
Status: Widmo-renegat, poszukiwana przez Cerberusa.
Kredyty: 107.987
Medals:

[ETAP 1] #4 Doły varrenów

7 cze 2016, o 14:59

Obrazek [boxmid][center][size=150][font=http://fonts.googleapis.com/css?family=Iceberg family=Iceberg][u]Informacje o arenie:[/u][/font][/size] [color=#FFFF40]⊳ Ammo i stacja medyczna umożliwiają pobranie pochłaniacza ciepła/medi-żelu [b]2 razy w ciągu walki[/b], warunkiem jest dotarcie do nich. [/color] [color=#FFFF40]⊳ Arena otoczona jest widownią. Mieszkańcy Tuchanki są niecierpliwi - za każdą turę, podczas której nie dojdzie do konfrontacji lub wymiany ognia pomiędzy graczami, na arenę wpuszczany zostaje jeden varren, atakujący losowego przeciwnika. [/color] [color=#FFFF40]⊳ Runda trwa do eliminacji jednego z przeciwników.[/color][/center][/boxmid][boxmin][center][size=150][font=http://fonts.googleapis.com/css?family=Iceberg family=Iceberg][u]Vex vs Zeto[/u][/font][/size] [size=120]TURA 1[/size] Vex: T [color=#4080FF][i]200/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]500/500[/i][/color] Zeto: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]500/500[/i][/color] [size=120]TURA 2[/size] Vex: T [color=#4080FF][i]200/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]500/500[/i][/color] Zeto: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]323/500[/i][/color] [size=120]TURA 3[/size] Vex: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]500/500[/i][/color] Zeto: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]57/500[/i][/color] [size=120]TURA 4[/size] Vex: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]400/500[/i][/color] [s]Zeto: T [color=#4080FF][i]0/200[/i][/color], P [color=#FFBF00][i]0/500[/i][/color][/s] [size=120]KONIEC WALKI wygrany: [color=#4080FF]Vex[/color][/size][/center][/boxmin]
THEME⌎ ARMOR⌎ VOICE⌎ NPC⌎
ObrazekObrazek
+10%⌎ do bycia twoją starą+20%⌎ do bycia starą twojej starej+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej

Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12234
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

20 cze 2016, o 13:04

Dzień dobry, zaczynamy czułe okazywanie sobie wzajemnej sympatii i miłości <3

Pozycje startowe: Obrazek Inicjatywa: Vex < 50 < Zeto
0

Zaczyna Vex.

Zaznaczajcie, gdzie się przemieszczacie, kryjecie i tak dalej, żeby nie było nieporozumień.
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

20 cze 2016, o 19:21

Obrazek :3

Okej, to tak:
- Bieg do pierwszej osłony (zaznaczonej na mapce), w drodze ciskając Odkształcenie w Złego Zetownika, jako AD.
- Jeżeli Odkształcenie trafiło, to Rzut za AM, a jeżeli nie trafiło, to dakka dakka z Groma za AM. I hyc za osłonkę.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

21 cze 2016, o 08:11

Obrazek Najlepszy, najszybszy, mistrzowski, niesamowity, niebywały, mówiłem już najszybszy?, profesjonalny, sprint do wyznaczonej osłony i bezpieczne umoszczenie się za osłoną. Przy okazji krzyczę z przerażenia.

EDIT: Nie krzyczę, to nie Zeto, zapomniałem.
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12234
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

21 cze 2016, o 16:52

TURA 1
Obrazek Vex > Zeto
odkształcenie (3)

PA = 8 - 3 (mod. pancerza) = 5 PA -> AD

Trafienie < 30 + 6*5 + 5 (poz. 2 umiejętności) = 65
0

Zadane obrażenia: 200 + 5%*200 = 210 > DETONACJA TARCZ ZETO


Vex > Zeto
rzut (1)

PA = 5 - 3 = 2 PA -> AM

Trafienie, < 30 + 6*5 = 60
3

Zadane obrażenia: 0


Zeto

sprint > AD


Podsumowanie
Vex: T 200/200, P 500/500
Zeto: T 0/200, P 500/500


TURA 2

Inicjatywa:

Vex,
1

Zeto,
2

Zaczyna Zeto[/color
].

^ TU PODOBNO MIAŁO TEGO NIE BYĆ, bo się rzuca raz na walkę, a ja chciałam do sprawy zmienności sytuacji na polu walki i zmiennych zrywów podejść zbyt ambitnie. ;-;
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

21 cze 2016, o 20:48

Obrazek Używam skupienia (AM) i stawiam turret (AD). Zakładam że 360 stopni wizji, nigdzie nie jest napisane, że tak nie jest. Jeśli wygląda to inaczej to proszę sprostować i pozwolić mi na ewentualną poprawkę tury. Tak, to jest istotne.

EDIT: Teraz jak już zdradziłem jaki chcę wykonać ruch, to wykorzystajmy tę inicjatywę, najwyżej wrócimy do starej za ture. Osobiście podoba mi się rzucanie na inicjatywę co turę :P
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 16:17

Obrazek Osobliwość we wskazane miejsce (średnica poglądowo, nie wiem ile tam 5 metrów będzie :<), za AD.
Strzał w Zeta z pistoleta, za AM.

@Turret: Myślę, że 360 w poziomie i 270 w pionie. Tak turret na trzech nogach czy coś.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12234
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 16:38

TURA 2

Zeto > Vex
wieżyczka strażnicza (3)

PA = 6 PA -> AD

Użycie zdolności < 30 + 5*5 + 5 = 60
0

WIEŻYCZKA ROZSTAWIONA. Gotowa do prowadzenia ostrzału od kolejnej tury.


Vex > Zeto
osobliwość (2)

PA = 8 - 3 = 5 PA -> AD

Trafienie < 30 + 6*5 = 60
1

Efekt: nieudane

Vex > Zeto
strzał z M-9 Grom

Trafienie < 50 + 10 - 10 (trudny) = 50
2

Efekt: trafienie krytyczne (+ 30% obrażeń)
Zadane obrażenia: 1,3 * (273*2*0,25) = 177,45 = 177

Podsumowanie
Vex: T 200/200, P 500/500
Zeto: T 0/200, P 323/500

Z wieżyczką jest tak, jak mówi Vex. A że burzliwe dyskusje dotyczące inicjatywy kazały zostać przy aktualnych zasadach, to wracamy do tego, że zaczyna Vex.
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 17:14

Eee, to ja nie jestem CAŁY ukryty za tymi osłonami? W dodatku, skoro on może do mnie strzelać, to dlaczego moja wieżyczka milczy? Kompletnie nie rozumiem co tu zaszło :(

Pisz takie rzeczy na privie, hm? Nie jest ukryty cały, to są typowe skrzynki, jakie spotykało się w ME, zza których zawsze coś wystaje ALE ukrycie się za nimi oszukuje wieżyczkę (przynajmniej przy moim graniu oszukiwało?). Automat nie wyłapuje niuansów, które żywy człowiek (turianin, quarianin, ktokolwiek xd) wykorzysta, w stylu wystającego fragmentu ciała na przykład. W przypadku wieżyczki masz natomiast dwie osłony, które zasłaniają Vexa.
Tak przynajmniej wygląda to z mojej strony, proszę mnie poprawić, jeśli się mylę.

Update: kwestie wieżyczek się konsultujo, stay tuned :c


Sry, nie wiem kto prowadzi xD No ale dobra. Jestem za skrzynkami, wystaje mi czubek głowy i co? Żadnego minusa do trafienia, nawet najmniejszego? Proszę to przemyśleć :P Równie dobrze mógłbym stać na otwartym terenie, bo wg tych obliczeń ma identyczną szansę trafić mnie tam.

Rebecca :P w każdym razie, po konsultacjach i wieżyczek, i osłon i wszystkiego swój posteł już poprawiam... Co i tak aktualnej sytuacji w żaden sposób nie zmienia xd Tak czy tak, enjoy, możecie pisać.
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 21:01

Same thing. Osobliwość w to samo miejsce co wyżej (fly, dammit!), za AD.
Strzał w Zeta z pistoleta, za AM.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 21:10

I cały plan w pizdu xD Gdybym to ja wiedział! Dobra, jedziemy. Przycelowanie (AM) i strzał (AD)
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12234
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

22 cze 2016, o 21:27

TURA 3
bo mi tu jeszcze na zmianę kazano robić ;-; Wieżyczka strażnicza > Vex

Trafienie < 50 + 10 - 10 (trudny) = 50
3

Zadane obrażenia: 100 * 3 * 0,25 = 75


Vex > Zeto
osobliwość (2)

PA = 8 - 3 = 5 PA -> AD

Trafienie < 30 + 6*5 = 60
0

Efekt: podniesienie Zeto

Zeto > Vex
strzał z: M-92 Modliszka -> AD

trudność strzału: wyjściowo trudny, niemożliwy wskutek działającej Osobliwości

Trafienie < 50 + 35 + 5 - 30 (niemożliwy) = 60
1

Efekt: trafienie krytyczne (+ 30% obrażeń)
Zadane obrażenia: 1,3 * (410 + 0,2*410) = 639,6 = 640 > DETONACJA TARCZ VEXA


Vex > Zeto
strzał z: M-9 Grom -> AM

trudność strzału: wyjściowo trudny, łatwy wskutek działającej Osobliwości

Trafienie < 50 + 10 + 10 (łatwy) = 70
2

Efekt: trafienie krytyczne (+ 30% obrażeń)
Zadane obrażenia: 1,3 * (273*3*0,25) = 266,175 = 266

Podsumowanie
Vex: T 0/200, P 500/500
Zeto: T 0/200, P 57/500
Wieżyczka: P 300/300
Vex
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:17
Miano: Vexarius "Vex" Viyo
Wiek: 32
Klasa: Dewastator
Rasa: Turianin
Zawód: Widmo
Lokalizacja: Arae / Cytadela
Status: It's complicated.
Kredyty: 34.710
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

23 cze 2016, o 16:52

Najpierw seria z pistoleta w Zeta za AM.
Potem Odkształcenie za AD.
THEME                    VOICE                    ARMOR                    CASUAL
ObrazekObrazek
+5% do obrażeń w walce wręcz   
-1PA koszt przeładowania    -1.5PA do kosztu zdolności technologicznych
Dla MG:
Wyświetl wiadomość pozafabularną
Zeto’Seya
Awatar użytkownika
Posty: 388
Rejestracja: 17 maja 2014, o 22:04
Miano: Zeto'seya
Wiek: 26
Klasa: Inżynier
Rasa: Quarianin
Zawód: Pilot - Złota Rączka
Lokalizacja: Treches
Status: Maskotka Drużyny
Kredyty: 220
Lokalizacja: Breslau

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

23 cze 2016, o 21:04

Czy tylko ja mam wrażenie, że jest źle? xD Cel (AM), pal (AD)
ObrazekObrazek Wyświetl wiadomość pozafabularną Obrazek
Mistrz Gry
Awatar użytkownika
Posty: 12234
Rejestracja: 1 cze 2012, o 21:04
Medals:

Re: [ETAP 1] #4 Doły varrenów

23 cze 2016, o 22:34

TURA 4

Wieżyczka strażnicza > Vex

Trafienie < 50 + 10 - 10 (trudny) = 50
0

Zadane obrażenia: 100


Vex > Zeto
strzał z: M-9 Grom -> AM

koniec działania Osobliwości

Trafienie < 50 + 10 - 10 (trudny) = 50
1

Zadane obrażenia: 273 * 3 * 0,25 = 204,75 = 205 > EGZEKUCJA


Podsumowanie
Vex: T 0/200, P 400/500
Zeto: T 0/200, P 0/500
Wieżyczka: P 300/300

KONIEC WALKI
wygrany: Vex

Wróć do „Turniej Cytadeli”