Klinika Microtech jest jedną z wielu placówek działających na Thessii, specjalizującej się w dystrybucji i operowania na implantach przystosowanych do osobników wielu gatunków. Słynąca z niesamowitej jakości implantów, przyciągających coraz to nowsze tłumy chętnych, wyrobiła sobie wysoką opinię na rynku, chwaląc się szeregiem specjalistów, odpowiednim sprzęcie i najwyższej klasy implantom do dyspozycji zainteresowanych. Filia ta, jedna z trzech znajdujących się w dzielnicy Reone, jest jedną z głównych, co zdradzają jej rozmiary. Wykwalifikowane rzesze pracowników, od recepcjonistów po chirurgów, gotowych jest na natychmiastowe wszczepienie danych implantów do ciała ich późniejszego użytkownika przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu i braku, lub ograniczeniu skutków ubocznych.
Kosztem tego jednak cierpi budżet zainteresowanego. Mimo tego, dzięki wyżej wymienionym plusom, Microtech wciąż utrzymuje się w czołówce firm świadczących takowe usługi, a jej filie stopniowo otwierane są na planetach innych od rodzimego domu asari.
Ta klinika jest licencjonowana.
ceny implantów są droższe, lecz ryzyko powikłań zostało wyeliminowane
10.000kr
Wysoka brunetka o figurze modelki, czy silna blondynka o imponująco zarysowanych mięśniach? Życie jest zbyt nudne, by grać jedną rolę. Projekt Łazarz oferuje drobiazgową rekonstrukcję materii organicznej, umożliwiając zmianę aparycji, poprawę wizerunku, a także usuwanie blizn i niedoskonałości. Nie musisz żyć z bliznami przeszłości - usuń je już dziś w każdej klinice licencjonowanej przez Binary Helix!
Umożliwia zmianę wyglądu postaci.
Umożliwia zmianę wyglądu postaci.
20.000kr
W dobie informacji i extranetu, czasem największym luksusem jest po prostu zniknąć. Implant "Duch" przechwytuje wścibskie oko kamer monitoringu, uniemożliwiając identyfikację użytkownika z pomocą współczesnych systemów ochrony. Dodatkowo, w pakiecie zawarta jest rekonstrukcja odcisków palców oraz zmiana markerów genetycznych, zapewniając kupującemu czyste konto w systemach bezpieczeństwa.
Umożliwia zmianę tożsamości, anulując negatywne efekty bycia poszukiwanym i zapewniając wstęp w miejsca, w których wcześniej postać była ścigana przez organy prawa. W skład usługi wchodzi zmiana wizerunku (z ograniczeniami). W ofercie znajduje się również pakiet Duch Mini, który zapewnia ten efekt na okres 1 sesji kosztem 10.000 kredytów.
Umożliwia zmianę tożsamości, anulując negatywne efekty bycia poszukiwanym i zapewniając wstęp w miejsca, w których wcześniej postać była ścigana przez organy prawa. W skład usługi wchodzi zmiana wizerunku (z ograniczeniami). W ofercie znajduje się również pakiet Duch Mini, który zapewnia ten efekt na okres 1 sesji kosztem 10.000 kredytów.
50.000kr
Od wielu lat problem ciężaru, jaki noszą na sobie żołnierze na polu walki, dotykał wielu armii na przestrzeni całej galaktyki. Tam, gdzie inżynierowie usiłowali stworzyć nowe materiały, lżejsze i zarazem wytrzymalsze niż obecne, z pomocą przybyła zupełnie inna branża. Modyfikacja genetyczna “Atlas” ukierunkowana jest na źródło problemu, niwelując naturalną słabość organicznych ciał. Heksagonalne wzmocnienie kości użytkownika zapewnia mu wytrzymałość nie rezygnując z przy tym z mobilności. Ciężar pancerza przestanie doskwierać, zapewniając każdemu żołnierzowi większą swobodę w walce.
Zwiększa twój udźwig w sesjach o 2.
Zwiększa twój udźwig w sesjach o 2.
50.000kr
Implant pierwotnie stworzony na potrzeby pracowników policji, służb ochrony oraz zespołów do tłumienia zamieszek, miał służyć do zwiększenia bezpieczeństwa funkcjonariuszy pracujących w chaotycznym środowisku rozruchów ulicznych. System kondensatorów zintegrowanych z omni-kluczem lub implantem biotycznych, zainstalowany w kości promieniowej przedramienia lub zamiast kości śródręcza, pozwala błyskawicznie przekierować energię z urządzenia i za pomocą nowoczesnych emiterów stworzyć krótkotrwałą, ale niezwykle wytrzymałą tarczę energii potrafiącą pochłonąć lub odbić nadlatujące zagrożenie.
Pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika.
Pozwala zignorować jedno, wybrane trafienie na walkę - swoje lub sąsiadującego sojusznika.
40.000kr
To w gruncie rzeczy mocno przestarzały implant, który dawno już wyszedł z produkcji, choć rynek wciąż zalewają oferty wszczepienia jednego z tych urządzeń. Cieszy się ogromną sympatią wśród wszelkiej maści najemników, w tym szczególnie Krwawej Hordy. W sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, kiedy od śmierci dzieli nas tylko jedno trafienie, Loki wysyła impuls, który poraża układ nerwowy. Wywołuje to dwa efekty. Po pierwsze użytkownik zdaje się nie zwracać żadnej uwagi na odniesione obrażenia, wirtualnie nie odczuwając bólu. Po drugie jednocześnie połączony z implantem omni-klucz aktywuje tryb maskowania, umożliwiając użytkownikowi ucieczkę z pola walki.
Po spadku życia do 10% aktywuje efekt maskowania, czyniąc użytkownika niewidocznym dla wrogów i pozwala wyminąć przeciwników, oraz zbiec z miejsca walki jeśli sytuacja na to pozwala.
Po spadku życia do 10% aktywuje efekt maskowania, czyniąc użytkownika niewidocznym dla wrogów i pozwala wyminąć przeciwników, oraz zbiec z miejsca walki jeśli sytuacja na to pozwala.
40.000kr
Kolejnym implantem stworzonym przez Farex Genetics jest Artemis - system pierwotnie stworzony na potrzeby wojsk Przymierza dla żołnierzy, a szczególnie snajperów, którym jego funkcje wbudowane w czaszkę i wyświetlane za pomocą oka były przydatne oraz wygodne w użyciu. Modyfikacja ta ma wiele odmian - pozwala na modyfikację ludzkiego oka i zastąpienie odpowiednich tkanek bionicznymi, dzięki czemu klinika jest w stanie przedstawiać obraz wyświetlany przez jedno oko w postaci noktowizyjnej, w podczerwieni lub w połączeniu z omni-kluczem - wyświetlać dane bezpośrednio na siatkówce oka tak, że użytkownik nie musi zerkać na swoje omni-narzędzie by dowiedzieć się wszystkiego, co jest mu potrzebne.
Pozwala wykryć przeciwników w pobliżu z ich dokładnymi pozycjami, oraz informacją o posiadanym przez nich ekwipunku oraz zdolnościach.
Pozwala wykryć przeciwników w pobliżu z ich dokładnymi pozycjami, oraz informacją o posiadanym przez nich ekwipunku oraz zdolnościach.
60.000kr
Implant stanowiący nieocenione wsparcie podczas wszelkich interakcji. Jego działanie pozwala tym skuteczniej wyłapywać mikroekspresje, rejestrować zmiany tonu głosu oraz inne zmiany uzależnione od anatomii rozmówcy i pozostałe niekontrolowane odruchy mogące zdradzać intencje drugiej strony. Obecne modele zostały dostosowane do wszystkich znanych gatunków, Vertigo znajdzie więc zastosowanie niezależnie od pochodzenia obserwowanego osobnika. Z oczywistych przyczyn nie każdy będzie chętnie rozmawiał z posiadaczem takiego wszczepu, dlatego producent zachęca do zachowania tego faktu w tajemnicy.
Zmniejsza ceny w sklepach o 20%.
Zmniejsza ceny w sklepach o 20%.
80.000kr
Sukces związany z Sagittariusem przełożył się na rozpoczęcie prac nad podobnym produktem skierowanym do osób preferujących korzystanie z broni białej, zamiast palnej. Scorpion powstał niemal natychmiast. Jego działanie jest podobne jak w przypadku swojego starszego brata, choć oczywiście nie wpływa na zdolności strzeleckie. Wszczep umieszczany jest w nadgarstku użytkownika, przeciwnym do tego, na którym noszony jest omni-klucz. Łącząc się z urządzeniem, mały moduł analizuje odebrane informacje i na ich podstawie wytwarza broń z węglika krzemu odpowiednią do zainstalowanego w nim moda bojowego.
Pozwala zainstalować dwa mody bojowe w omni-kluczu. Użytkownik może wybrać, którym z nich przeprowadza atak w walce.
Pozwala zainstalować dwa mody bojowe w omni-kluczu. Użytkownik może wybrać, którym z nich przeprowadza atak w walce.
100.000kr
Będący w gruncie rzeczy przypadkowym efektem prac nad nowymi implantami dla adeptów, Vortex szybko spotkał się z zainteresowaniem na rynku. Początkowo wpływał jedynie na moce biotyczne, z czasem wzbogacono go jednak o funkcje umożliwiające współpracę z konwencjonalnymi modelami omni-kluczy. W skrócie można przyrównać go do karty pamięci, która rejestruje informacje dotyczące używanej mocy przeciwników. Omni-klucz użytkownika jest w stanie zanalizować, oraz skopiować efekty innej zdolności, umożliwiając mu korzystanie z niej w przyszłości.
Pozwala nauczyć się zdolności ofensywnej podstawowej z drzewka, do którego normalnie postać nie posiada dostępu. Poziomy tej umiejętności dodają się do szansy na trafienie każdego drzewka, z którego może korzystać postać. Szansa na trafienie tą zdolnością to najwyższa szansa, jaką posiada użytkownik (czyli jeśli posiada 70% na technologiczne, i 55% na bojowe, wybrana biotyczna zdolność przyjmuje 70% szansy na trafienie).
Pozwala nauczyć się zdolności ofensywnej podstawowej z drzewka, do którego normalnie postać nie posiada dostępu. Poziomy tej umiejętności dodają się do szansy na trafienie każdego drzewka, z którego może korzystać postać. Szansa na trafienie tą zdolnością to najwyższa szansa, jaką posiada użytkownik (czyli jeśli posiada 70% na technologiczne, i 55% na bojowe, wybrana biotyczna zdolność przyjmuje 70% szansy na trafienie).