TURA 4
Do walki dołącza się ochrona portu - asari (przeciwnik 1) oraz turianin (przeciwnik 2).
zielona kropka - Irene, żółta kropka - Striker
Przeciwnik 1 > Irene
odkształcenie (3) > AD
Trafienie < 30 + 6*5 + 5 (poziom umiejętności) + 0 (rzut normalny) = 65
0
Zadane obrażenia: 210
Przeciwnik 2 > Striker
szarża biotyczna (4A) > AD
Trafienie < 30 + 4*5 + 5 (poziom umiejętności) + 0 (rzut normalny) = 55
1
Szansa na powalenie < 60
w tym przypadku traktuję to jako odrzucenie postaci na ścianę
2
Zadane obrażenia: 100 > ODRZUCONY
Striker > Irene
strzał: M-99 Szabla + celownik termiczny > AM + AD
Trafienie < 50 + 25 + 0 (rzut normalny, efekt celownika zniesiony przez powalenie) = 75
nie używam ujemnego modyfikatora za ukrywanie się Irene za osłoną ze względu na aktywną amunicję ppanc., która te osłony przebije
3
Zadane obrażenia: 0
Irene > Sriker
przeciążenie (4B) > AM
Trafienie < 30 + 9*5 + 5 (poziom zdolności) - 30 (rzut niemożliwy; cel za osłoną, na ziemi) = 50
4
Zadane obrażenia: 0
Przeciwnik 1 > Irene
strzał: M-6 Kat > AM
Trafienie < 50 + 20 + 0 (rzut normalny) = 70
5
Zadane obrażenia: 184 > DETONACJA TARCZ IRENE
Przeciwnik 2 > Striker
walka wręcz: lekki atak > AM
Trafienie < 50 + 0 (krótkie omni-ostrze) = 50
6
Zadane obrażenia: 200
Irene > Striker
siatka pojmań (3) > AD
Trafienie < 30 + 9*5 + 5 (poziom zdolności) - 30 (rzut niemożliwy; cel na ziemi, za osłoną) = 50
7
Zadane obrażenia: 0
Podsumowanie
Striker: T
8,5/300, P
350/550 > POWALONY, koszt podniesienia się: AM
Irene: T
0/350, P
500/500
Przeciwnik 1: T
200/200, P
500/500
Przeciwnik 2: T
200/200, P
500/500