- Medi-żel - cena za sztukę 70 kredytów
- Omni-żel - cena za sztukę 90 kredytów
- Plecak - cena za każdy poziom w górę 50.000 kredytów.
Implanty ogólne
Kliknij, by uzyskać informacje odnośnie implantów ogólnych.
Hydra 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Hydra 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10% Cena: 20.000 kredytów |
Hydra 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 15% Cena: 25.000 kredytów |
Hydra 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 20% Cena: 30.000 kredytów |
Hydra 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 25% Cena: 35.000 kredytów |
Nexus 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Nexus 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5% Cena: 20.000 kredytów |
Nexus 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 15% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 5% Cena: 25.000 kredytów |
Nexus 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 20% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10% Cena: 30.000 kredytów |
Nexus 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 25% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10% Cena: 35.000 kredytów |
Cairex Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10% Pozwala na wytworzenie Bariery ma poziomie 1 na czas 1 tury, do wykorzystania raz podczas walki. Cena: 27.000 kredytów |
Centurion Zwiększenie siły i obrażeń od mocy biotycznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy biotycznych: 10% Pozwala na zniwelowanie ujemnych modyfikatorów raz na 5 tur. Cena: 30.000 kredytów |
Krupp 01 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 5% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Krupp 02 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 10% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5% Cena: 20.000 kredytów |
Krupp 03 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 15% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 5% Cena: 25.000 kredytów |
Krupp 04 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 20% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10% Cena: 30.000 kredytów |
Krupp 05 Zwiększenie siły i obrażeń od mocy technologicznych: 25% Zmniejszenie kosztu użycia mocy technologicznych: 10% Cena: 35.000 kredytów |
Immortal 01 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 5% Cena: 15.000 kredytów |
Immortal 02 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 10% Cena: 20.000 kredytów |
Immortal 03 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 5% Zwiększenie celności: 15% Cena: 25.000 kredytów |
Immortal 04 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 20% Cena: 30.000 kredytów |
Immortal 05 Zwiększenie obrażeń od broni i mocy bojowych: 10% Zwiększenie celności: 25% Cena: 35.000 kredytów |
Kliknij, by uzyskać informacje nt. implantów niestandardowych.