Nie wypowiadam się bo jak na razie wszystko wygląda ok :)
Obiecuję, że jak będę miała jakieś uwagi/wątpliwości/pytania to na pewno napiszę.
27 paź 2015, o 13:08
27 paź 2015, o 16:21
27 paź 2015, o 17:12
27 paź 2015, o 17:46
27 paź 2015, o 18:37
28 paź 2015, o 08:57
28 paź 2015, o 11:36
6 lis 2015, o 16:30
6 lis 2015, o 18:25
8)Mnie się podoba pomysł z niskim poziomem tarcz, rzeczywiście będzie potencjał do inwestowania w defensywę. No i pancerz technologiczny 'strażnika' będzie bardziej przydatny (kiedyś zliczyłem wszystkie profesje wybrane przez graczy na Cytadeli i wyszło, że 'strażnik' był najrzadziej wybierany :P).
:>Skoro znikają mnożniki do tarcz i pancerza wszystko będzie łatwiejsze do liczenia. Podobnie jak pisałeś, że MG może modyfikować pancerz/tarcze NPC'ów w zależności od rasy, wyszkolenia itd, podobnie gracze mogliby modyfikować swoje staty przez odpowiednio dostępne talenty. Ale pewno masz już jakiś zamysł w tym temacie.
:>>Wydaje mi się, że zdolności jak 'przeciążenie', czy 'amunicja dysrupcyjna' przestaną być tak zajebiste i pożądane, bo tarcze można będzie i tak szybko zdjąć. Trzeba to będzie jakoś zbalansować. Może dać tym zdolnościom szanse na szybsze przeciążenie generatora, 'zjedzenie' dodatkowego ładunku generatorowi lub coś w tym stylu. Ew. jakaś część nadmiarowych obrażeń po zniszczeniu tarcz przechodziłaby na pancerz?
:>>>Wracając jeszcze do systemu ran i ujemnych modyfikatorów - myślę, że b.dobry pomysł i się sprawdzi. Widzę już pole dla jakiegoś talentu w stylu 'twardziel' - postać ignoruje ujemne modyfikatory za pierwszą otrzymaną ranę. :) Ew. 'adrenalina' mogłaby coś takiego dawać na jedną turę.
18 lis 2015, o 23:19
19 lis 2015, o 01:17
17 gru 2015, o 09:10
17 gru 2015, o 13:56
17 gru 2015, o 14:07
17 gru 2015, o 16:31
28 gru 2015, o 22:00
29 gru 2015, o 07:11
29 gru 2015, o 12:13
29 gru 2015, o 13:25
29 gru 2015, o 14:26